Haha, altijd genieten met Thomasquote:Zijlstra en de zijnen keren zich tegen het automatische subsidie-infuus voor de kunstsector. Maar zij zwijgen tegelijk over dat veel prijziger subsidie-infuus: dat van de villabezitter. Henk en Ingrid, die als politieman of verpleegster al blij mogen zijn wanneer ze zich een driekamerflatje kunnen veroorloven, hebben daarentegen weinig aan de ongelimiteerde hypotheekrenteaftrek die door deze coalitie heilig is verklaard.
Die heiligverklaring is wel logisch. Anders kan Rijkman Groenink van zijn dertig miljoen niet rondkomen, Ferry Hoogendijk zijn schilderijtjes niet meer betalen, en Ton Elias evenmin zijn postzegels.
Dank.quote:
De enige zelfs, vrees ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ben ik hier de enigste die fatsoenlijk vuurwerk haalt?
Remlof laat hem.quote:
En dan klikken op "Opinie"quote:
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruikenquote:
Of verstandig met geldquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruiken![]()
Anyway, als je kijkt naar de gemiddelde KLB'er dan zul je gauw zien dat daar wel veel meer lui zijn die vuurwerk afsteken. Pol is wat dat betreft een beetje elitair.
autoupdate maakt geen nieuwe pagina's totdat je refreshedquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee wat ik heb gedaan, maar ik heb hier ineens geen blz meer, maar een eindelos lange rij posts
Heb ik ook vaak met m'n MOB waardoor die telkens vastlooptquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee wat ik heb gedaan, maar ik heb hier ineens geen blz meer, maar een eindelos lange rij posts
Dat zeg ik: proletenspeelgoed. Overigens is 'enigste' nooit correctquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruiken![]()
Anyway, als je kijkt naar de gemiddelde KLB'er dan zul je gauw zien dat daar wel veel meer lui zijn die vuurwerk afsteken. Pol is wat dat betreft een beetje elitair.
Enigste is volgens mij geen NL..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is prima Nederlands. Het betekent alleen wat anders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enigste is volgens mij geen NL..
Zal binnenkort wel in het woordenboek worden opgenomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enigste is volgens mij geen NL..
Vertel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is prima Nederlands. Het betekent alleen wat anders.
Enigste gebruik je alleen om aan te geven dat iets het meest enig is. En dan enig in de betekenis van prachtig, heerlijk. Enige is dat/hij/zij die alleen staat ergens in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan kan dat nog bestquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik: proletenspeelgoed. Overigens is 'enigste' nooit correct
Haha, ninja edit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |