Klopt.. maar toch had ik meteen feilloos door dat de TT niet kloptequote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.
Sarcasme, vrind.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schei toch uit, ze gaan niet achter individuele downloaders aan en al helemaal niet in NL. Ik download echt 95% van wat wij kijken en de overige 5% is rugby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PsstttPhp2... TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Php doet mavo. Niet zo gek dat je dan nog thuis woont lijkt me zo.quote:
Ja, dat is ook tof, ik heb net Modern Family pas ontdekt en kijk nu gewoon af en toe een zooi afleveringen achter elkaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet je wat voor mij de belangrijkste reden is om TV series te downloaden? Kijken hoe en wanneer we willen. Ik bewaar Dexter bijvoorbeeld tot de laatste aflevering geweest is en dan doen we gewoon een Dexter marathon, is fantastisch en geeft het zo veel meer continuiteit.
En dan merk je dat het vol zit met typfoutenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag voor ¤ 25,- mijn paper uitgeprint.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PsstttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als php, maar ook op school ga ik er meer door printen. Daar moet ik wel zelf betalen 7ct per kantje.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Uiteraard. Recentelijk de serie V gedownload. Geweldige serie btw.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen download toch wel eens series. Mochten ze binnen vallen. Ik heb een enorme kast vol met DVDs en series. Als ze die zien zijn ze wel tevreden
Waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Php doet mavo. Niet zo gek dat je dan nog thuis woont lijkt me zo.
Ik wil wel verschrikkelijk graag op kamers trouwens.
Downloaden is niet illegaal in Nederlandquote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen download toch wel eens series. Mochten ze binnen vallen. Ik heb een enorme kast vol met DVDs en series. Als ze die zien zijn ze wel tevreden
Nee, maar dubbelzijdig geprint en dacht dat het Top-Top moest, uiteindelijk bleek het Top-Bottom te zijn. In tweevoud, uiteraard. Met apart bijlagenboekje, natuurlijk mijnheer de professor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En dan merk je dat het vol zit met typfouten
Teevenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal in Nederland
Amsterdamquote:
Fred Teeven......quote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal in Nederland
Senioren heh...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar dubbelzijdig geprint en dacht dat het Top-Top moest, uiteindelijk bleek het Top-Bottom te zijn. In tweevoud, uiteraard. Met apart bijlagenboekje, natuurlijk mijnheer de professor.
Teeven liberaal noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef Zolcon het volgende:
Wel leuk dat we meteen duidelijk hebben wie echt onze vrijheden wil afpakken als rasliberaal
Serieus dat doe ik. Zal een foto posten.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Amsterdam
en ik ben nog zo idioot dat ik er eisen aan stel ook...
Even tussendoor:
Wie maakt er nou weer een samenvatting van 8 blaadjes die dubbelzijdig geprint zijn met 2 op 1 pagina. .....
een samenvatting van 32 pagina's is GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Serieus dat doe ik. Zal een foto posten.
De VVD durft zichzelf liberaal te noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teeven liberaal noemen.
Dan is Job Cohen zo ongeveer Stalin.
Maareh, geen idee om a la Feuten in het corrrps te gaan?
Misschien had je dan allang Hanna Verboom én een kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |