Klopt.. maar toch had ik meteen feilloos door dat de TT niet kloptequote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Das schöne Ruhrgebied? Leer je dan wel een een beetje Duits, want je zei het niet te beheersen.
Sarcasme, vrind.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schei toch uit, ze gaan niet achter individuele downloaders aan en al helemaal niet in NL. Ik download echt 95% van wat wij kijken en de overige 5% is rugby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PsstttPhp2... TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Php doet mavo. Niet zo gek dat je dan nog thuis woont lijkt me zo.quote:
Ja, dat is ook tof, ik heb net Modern Family pas ontdekt en kijk nu gewoon af en toe een zooi afleveringen achter elkaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet je wat voor mij de belangrijkste reden is om TV series te downloaden? Kijken hoe en wanneer we willen. Ik bewaar Dexter bijvoorbeeld tot de laatste aflevering geweest is en dan doen we gewoon een Dexter marathon, is fantastisch en geeft het zo veel meer continuiteit.
En dan merk je dat het vol zit met typfoutenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag voor ¤ 25,- mijn paper uitgeprint.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PsstttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als php, maar ook op school ga ik er meer door printen. Daar moet ik wel zelf betalen 7ct per kantje.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Uiteraard. Recentelijk de serie V gedownload. Geweldige serie btw.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen download toch wel eens series. Mochten ze binnen vallen. Ik heb een enorme kast vol met DVDs en series. Als ze die zien zijn ze wel tevreden
Waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Php doet mavo. Niet zo gek dat je dan nog thuis woont lijkt me zo.
Ik wil wel verschrikkelijk graag op kamers trouwens.
Downloaden is niet illegaal in Nederlandquote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen download toch wel eens series. Mochten ze binnen vallen. Ik heb een enorme kast vol met DVDs en series. Als ze die zien zijn ze wel tevreden
Nee, maar dubbelzijdig geprint en dacht dat het Top-Top moest, uiteindelijk bleek het Top-Bottom te zijn. In tweevoud, uiteraard. Met apart bijlagenboekje, natuurlijk mijnheer de professor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En dan merk je dat het vol zit met typfouten
Teevenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal in Nederland
Amsterdamquote:
Fred Teeven......quote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal in Nederland
Senioren heh...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar dubbelzijdig geprint en dacht dat het Top-Top moest, uiteindelijk bleek het Top-Bottom te zijn. In tweevoud, uiteraard. Met apart bijlagenboekje, natuurlijk mijnheer de professor.
Teeven liberaal noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef Zolcon het volgende:
Wel leuk dat we meteen duidelijk hebben wie echt onze vrijheden wil afpakken als rasliberaal
Serieus dat doe ik. Zal een foto posten.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Amsterdam
en ik ben nog zo idioot dat ik er eisen aan stel ook...
Even tussendoor:
Wie maakt er nou weer een samenvatting van 8 blaadjes die dubbelzijdig geprint zijn met 2 op 1 pagina. .....
een samenvatting van 32 pagina's is GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Serieus dat doe ik. Zal een foto posten.
De VVD durft zichzelf liberaal te noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teeven liberaal noemen.
Dan is Job Cohen zo ongeveer Stalin.
Maareh, geen idee om a la Feuten in het corrrps te gaan?
Misschien had je dan allang Hanna Verboom én een kamer.
3 blaadjes zijn GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting. Daar kun je echt geen tentamen op leren.. Als dat tentamen tenminste een écht tentamen is en er ook wat geniepige: "heb je écht wel geleerd"-vragen in zitten..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een samenvatting van 32 pagina's is GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting.
De nieuwe? ik vind die beter dan de originele zelfs.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
Uiteraard. Recentelijk de serie V gedownload. Geweldige serie btw.
Deja-vuquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas van der Dunk. Wat een geweldenaar
Moet je het wel eerst lezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:47 schreef Picchia het volgende:
Samenvattingen zijn voor mietjes. Echte mannen onthouden gewoon wat er gezegd en gelezen wordt.
32 is teveel voor een samenvatting, dat is gewoon een vernieuwde druk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 blaadjes zijn GEEN samenvatting. Ik herhaal GEEN samenvatting. Daar kun je echt geen tentamen op leren.. Als dat tentamen tenminste een écht tentamen is en er ook wat geniepige: "heb je écht wel geleerd"-vragen in zitten..
De PvdA durft zich ook sociaal te noemen, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 16 december 2010 23:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
De VVD durft zichzelf liberaal te noemen![]()
En het corps. kom op zeg. jezelf laten vernederen door een stel omhooggevallen drollen. dacht het niet. vast gezellig voor sommige mensen maar mij niet gezien. ik ga in januari pas actief naar een kamer zoeken. Als je actief zoekt dan vind je wel wat, zie ik overal om mij heen iig.
Vuurwerk= rechtse hobbyquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Zo, gewerkt vandaag en vuurwerk besteld.
precies daar wacht ik ook opquote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De PvdA durft zich ook sociaal te noemen, dus wat dat betreft.
In januari zijn de kansen sowieso beter; een paar afhakers en weinig nieuwe instroom zorgt voor wat beweging op de kamermarkt.
En chinezenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vuurwerk= rechtse hobby
ook van marokkanen trouwens!
Had zijn column toen nog niet gelezen. Reageerde toen enkel vanwege het feit dat ik hem top vind.quote:
Dat wou ik net zeggen..quote:
Geen idee als vuurwerk nou wel of geen rechtse hobby is. Boeit me ook niet. Paar potten en een paar peilen om 00:00 is gewoon chill.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vuurwerk= rechtse hobby
ook van marokkanen trouwens!
Fijn als ze Chinees Nieuwjaar 3 meter van je huis vieren.. NOTquote:
Pijlen zijn leukerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee als vuurwerk nou wel of geen rechtse hobby is. Boeit me ook niet. Paar potten en een paar peilen om 00:00 is gewoon chill.
De schuimbekkende reacties op zijn columns in de HP zijn wel vermakelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas van der Dunk. Wat een geweldenaar
File-stuk al af?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee als vuurwerk nou wel of geen rechtse hobby is. Boeit me ook niet. Paar potten en een paar peilen om 00:00 is gewoon chill.
Ik ben een linkse gierigaard. ik kijk mee met anderen. meestal ben ik toch veel te dronken om het te onthouden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerkquote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie Remlof en KV er ook wel voor aan om een heel arsenaal aan vuurwerk te hebben
Moet je de VK-opiniesite eens zien..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De schuimbekkende reacties op zijn columns in de HP zijn wel vermakelijk.
Ik koop soms één pakje babypijltjes en wat sterretjes, that's it. Nooit meer dan 5 euro iig.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie Remlof en KV er ook wel voor aan om een heel arsenaal aan vuurwerk te hebben
Mwah, je steekt er een af en je hebt 10 sec een regenboog. Beetje duur. Maar jij woont ook dicht bij DE hequote:
Pijlen peilen.quote:
Nou ja "de schurft"? Ik kijk liever op veilige afstand..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerk
Op de site van de VK is het ook altijd droefheid troef. Je kunt het uiteraard betitelen als hilarisch, maar ik vind het vooral erg meelijwekkend.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De schuimbekkende reacties op zijn columns in de HP zijn wel vermakelijk.
Dat valt me vies tegen van je.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerk
Ja, ik heb regelmatig een WTF moment aldaar, het is daar nog tig keer erger als op Fok, alsof al die gebande idioten van hier nu op de VK site rondhangen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je de VK-opiniesite eens zien..
Internetreacties zijn sowieso niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je de VK-opiniesite eens zien..
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, je steekt er een af en je hebt 10 sec een regenboog. Beetje duur. Maar jij woont ook dicht bij DE he
Je bent toch 40? En babypijltjes?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik koop soms één pakje babypijltjes en wat sterretjes, that's it. Nooit meer dan 5 euro iig.
Ik heb ze voor 1 euro.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef GSbrder het volgende:
Vuurwerk is in ieder geval uit solidariteit nooit goed te praten natuurlijk.
Al die chinezen die in de kruitdampen rotjes vouwen voor onze rotjongetjes
Een slof voor ¤ 2,90.. Hoe krijgen ze het alleen al met materiaalkosten voor elkaar.
Het meest komt uit NL de laatste jaren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef GSbrder het volgende:
Vuurwerk is in ieder geval uit solidariteit nooit goed te praten natuurlijk.
Al die chinezen die in de kruitdampen rotjes vouwen voor onze rotjongetjes
Een slof voor ¤ 2,90.. Hoe krijgen ze het alleen al met materiaalkosten voor elkaar.
Duitsland.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaald
En wat is DE?
Het is inderdaad dieptriest..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik heb regelmatig een WTF moment aldaar, het is daar nog tig keer erger als op Fok, alsof al die gebande idioten van hier nu op de VK site rondhangen.
Hoezo? Vuurwerk is proletenspeelgoed.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt me vies tegen van je.
Nee, maar dan hoeft pas eind jan ingeleverd te worden.quote:
Ja, die kan je uit de hand afschieten, dat vind ik wel grappig. En sterretjes binnen, ook leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent toch 40? En babypijltjes?Man kar gewoon naar Duitsland toe en je bent voor 100 eu klaar.
Dat is inderdaad één van de eerste dingen die je moet leren als je op internet gaat discussiëren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Internetreacties zijn sowieso niet serieus te nemen.
De "internet-afkorting" van Duitsland... (www.abcdef.de etc)quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaald
En wat is DE?
Tot nu twijffelde ik of je een vrouw was.quote:
Jah duh, dat weet ik ook wel, maar ik heb nog nooit iemand Duitsland zien afkorten als DEquote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De "internet-afkorting" van Duitsland... (www.abcdef.de etc)
Had van JOU toch wel meer verwacht
Wat is de VK site? url?quote:
haha top!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef TomLievense het volgende:
@ Zolcon.
[ afbeelding ]
Samenvatting van 4 blaadjes.
Is ook niet gebruikelijk. Voor koffie kan DE welquote:Op donderdag 16 december 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah duh, dat weet ik ook wel, maar ik heb nog nooit iemand Duitsland zien afkorten als DE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |