Nou ja "de schurft"? Ik kijk liever op veilige afstand..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerk
Op de site van de VK is het ook altijd droefheid troef. Je kunt het uiteraard betitelen als hilarisch, maar ik vind het vooral erg meelijwekkend.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De schuimbekkende reacties op zijn columns in de HP zijn wel vermakelijk.
Dat valt me vies tegen van je.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist de schurft aan vuurwerk
Ja, ik heb regelmatig een WTF moment aldaar, het is daar nog tig keer erger als op Fok, alsof al die gebande idioten van hier nu op de VK site rondhangen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je de VK-opiniesite eens zien..
Internetreacties zijn sowieso niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je de VK-opiniesite eens zien..
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, je steekt er een af en je hebt 10 sec een regenboog. Beetje duur. Maar jij woont ook dicht bij DE he
Je bent toch 40? En babypijltjes?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik koop soms één pakje babypijltjes en wat sterretjes, that's it. Nooit meer dan 5 euro iig.
Ik heb ze voor 1 euro.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef GSbrder het volgende:
Vuurwerk is in ieder geval uit solidariteit nooit goed te praten natuurlijk.
Al die chinezen die in de kruitdampen rotjes vouwen voor onze rotjongetjes
Een slof voor ¤ 2,90.. Hoe krijgen ze het alleen al met materiaalkosten voor elkaar.
Het meest komt uit NL de laatste jaren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef GSbrder het volgende:
Vuurwerk is in ieder geval uit solidariteit nooit goed te praten natuurlijk.
Al die chinezen die in de kruitdampen rotjes vouwen voor onze rotjongetjes
Een slof voor ¤ 2,90.. Hoe krijgen ze het alleen al met materiaalkosten voor elkaar.
Duitsland.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaald
En wat is DE?
Het is inderdaad dieptriest..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik heb regelmatig een WTF moment aldaar, het is daar nog tig keer erger als op Fok, alsof al die gebande idioten van hier nu op de VK site rondhangen.
Hoezo? Vuurwerk is proletenspeelgoed.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt me vies tegen van je.
Nee, maar dan hoeft pas eind jan ingeleverd te worden.quote:
Ja, die kan je uit de hand afschieten, dat vind ik wel grappig. En sterretjes binnen, ook leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent toch 40? En babypijltjes?Man kar gewoon naar Duitsland toe en je bent voor 100 eu klaar.
Dat is inderdaad één van de eerste dingen die je moet leren als je op internet gaat discussiëren.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Internetreacties zijn sowieso niet serieus te nemen.
De "internet-afkorting" van Duitsland... (www.abcdef.de etc)quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind vuurwerk zonde van het geld, ik kijk wel wat de tokkies in mijn buurt afsteken van hun uitkering, daar heb ik tenslotte ook aan meebetaald
En wat is DE?
Tot nu twijffelde ik of je een vrouw was.quote:
Jah duh, dat weet ik ook wel, maar ik heb nog nooit iemand Duitsland zien afkorten als DEquote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De "internet-afkorting" van Duitsland... (www.abcdef.de etc)
Had van JOU toch wel meer verwacht
Wat is de VK site? url?quote:
haha top!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef TomLievense het volgende:
@ Zolcon.
[ afbeelding ]
Samenvatting van 4 blaadjes.
Is ook niet gebruikelijk. Voor koffie kan DE welquote:Op donderdag 16 december 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah duh, dat weet ik ook wel, maar ik heb nog nooit iemand Duitsland zien afkorten als DE
Haha, altijd genieten met Thomasquote:Zijlstra en de zijnen keren zich tegen het automatische subsidie-infuus voor de kunstsector. Maar zij zwijgen tegelijk over dat veel prijziger subsidie-infuus: dat van de villabezitter. Henk en Ingrid, die als politieman of verpleegster al blij mogen zijn wanneer ze zich een driekamerflatje kunnen veroorloven, hebben daarentegen weinig aan de ongelimiteerde hypotheekrenteaftrek die door deze coalitie heilig is verklaard.
Die heiligverklaring is wel logisch. Anders kan Rijkman Groenink van zijn dertig miljoen niet rondkomen, Ferry Hoogendijk zijn schilderijtjes niet meer betalen, en Ton Elias evenmin zijn postzegels.
Dank.quote:
De enige zelfs, vrees ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ben ik hier de enigste die fatsoenlijk vuurwerk haalt?
Remlof laat hem.quote:
En dan klikken op "Opinie"quote:
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruikenquote:
Of verstandig met geldquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruiken![]()
Anyway, als je kijkt naar de gemiddelde KLB'er dan zul je gauw zien dat daar wel veel meer lui zijn die vuurwerk afsteken. Pol is wat dat betreft een beetje elitair.
autoupdate maakt geen nieuwe pagina's totdat je refreshedquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee wat ik heb gedaan, maar ik heb hier ineens geen blz meer, maar een eindelos lange rij posts
Heb ik ook vaak met m'n MOB waardoor die telkens vastlooptquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee wat ik heb gedaan, maar ik heb hier ineens geen blz meer, maar een eindelos lange rij posts
Dat zeg ik: proletenspeelgoed. Overigens is 'enigste' nooit correctquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige/enigste, ik heb het laatst opgezocht maar ik kwam er niet uit wanneer je de een wel of niet moet gebruiken![]()
Anyway, als je kijkt naar de gemiddelde KLB'er dan zul je gauw zien dat daar wel veel meer lui zijn die vuurwerk afsteken. Pol is wat dat betreft een beetje elitair.
Enigste is volgens mij geen NL..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is prima Nederlands. Het betekent alleen wat anders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enigste is volgens mij geen NL..
Zal binnenkort wel in het woordenboek worden opgenomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enigste is volgens mij geen NL..
Vertel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is prima Nederlands. Het betekent alleen wat anders.
Enigste gebruik je alleen om aan te geven dat iets het meest enig is. En dan enig in de betekenis van prachtig, heerlijk. Enige is dat/hij/zij die alleen staat ergens in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan kan dat nog bestquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik: proletenspeelgoed. Overigens is 'enigste' nooit correct
Haha, ninja edit.quote:
quote:
Net als "hun hebben gelijk" ipv "het is hun hond"... Of "hij bloeit" ipv "hij bloedt" etc..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel in het woordenboek worden opgenomen.
quote:
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topicquote:
Trusten zuiderlingquote:
Je blijft toch ook een trollquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Aardig wel dat VK > opinie > reacties !Jammer dat er van die figuren de 'columns' schrijven, wat een smal blikveld hebben de meeste zeg !!
Vind die reacties toch vele malen kortzichtiger, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Aardig wel dat VK > opinie > reacties !Jammer dat er van die figuren de 'columns' schrijven, wat een smal blikveld hebben de meeste zeg !!
Ow ja dat kan ook, al vind ik dat ook al heel krom klinken. Je kan beter zeggen "ik ben het enige kind van mijn ouders".quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Je kan ''enigst'' gebruiken voor ''ik ben enigst kind''. Maar in de regel wordt dat woord niet vaak gebruikt, weer wat geleerd.
dan ben je de enigequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topic
quote:
Nee zelfs dan is het verkeerd taalgebruikquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan kan dat nog best
Ik ben enig kind.. Of ik ben het enige kind dat mijn ouders gekregen hebben oid. Wat overigens heel iets anders betekent dan ik ben een "enig" kind.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Je kan ''enigst'' gebruiken voor ''ik ben enigst kind''. Maar in de regel wordt dat woord niet vaak gebruikt, weer wat geleerd.
Beetje omslachtig. pvda stijlquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja dat kan ook, al vind ik dat ook al heel krom klinken. Je kan beter zeggen "ik ben het enige kind van mijn ouders".
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Trusten, mensen van boven de rivieren.quote:
Als bijvoegelijk naamwoord in de zijn van "enig zijn" ("leuk"zijn) zou het wellicht idd kunnen.. Daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topic
Denk dat de eindredacteur dan een zenuwinzinking krijgtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.
Hebben we rivieren in Nederland? Oh wacht vanuit het vliegtuig zie ik die weleens!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trusten, mensen van boven de rivieren.
Ik hoorde ook zoiets van dat het laatste decennia alleen maar bezuinigen zijn doorgevoerd mbt onderwijs. En dat we van de internationale top 3 gezakt zijn naar het huidige niveau.quote:
Ik weet het niet zeker, en hoe dat te zoeken, maar ik denk dat er ook 1 op fok geplaatst is , van mij dus, ooit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.
Dat is te laat. Nu lig ik al in bed.quote:
Dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, en hoe dat te zoeken, maar ik denk dat er ook 1 op fok geplaatst is , van mij dus, ooit.
Allicht, vergeet ook niet dat het altijd moeilijk is een voortrekkersrol te handhaven, zeker niet als klein land en zeker niet met economieen als de Chinese waar we nooit tegenop kunnen concurreren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets van dat het laatste decennia alleen maar bezuinigen zijn doorgevoerd mbt onderwijs. En dat we van de top 3 gezakt zijn naar het huidige niveau.
(geen zin om het te controleren op juistheid, maar er zal wel een kern van waarheid in zitten)
Weltrusten geachte FA.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook weg, mijn wekker gaat ook om 6:45
Die van mij gaat om 6:30 dus ik taai ook maar weer eens af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
Truste Remlof!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
We hoeven ook niet met de gehele VS, heel Duitsland en heel Japan e.d. te concurreren. Als we maar op het niveau zitten of het beter doen dan vergelijkbare regio's in die landen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allicht, vergeet ook niet dat het altijd moeilijk is een voortrekkersrol te handhaven, zeker niet als klein land en zeker niet met economieen als de Chinese waar we nooit tegenop kunnen concurreren.
Dit kabinet is er simpelweg niet voor "Nederland Kennisland" maar voor "Nederland Distributieland".
Paradepaardje is 130 op de snelweg, nuff said.
Dat soort fouten maak ik ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of mensen die "wilt"schrijven al het "wil"is (sterk ww he): Hij "wilt" gaan skaten... Nee mensen, "hij wil gaan skaten"...
Erger me daar echt dood aan..
Aanvalletje hoogmoedswaanzin??quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf nu ga ik zolcon straal negeren, Ik ben dat commentaar van die gast meer dan zat. Ik kan er prima tegen als ik verbeterd wordt, daar leer ik alleen maar van. Maar ik laat me niet door die wijsneus de grond in stampen.
Moet je weer huilen? je bent zo gevoelig. eigenlijk is het wel schattigquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf nu ga ik zolcon straal negeren, Ik ben dat commentaar van die gast meer dan zat. Ik kan er prima tegen als ik verbeterd wordt, daar leer ik alleen maar van. Maar ik laat me niet door die wijsneus de grond in stampen.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Zolcon het volgende:
Heb een flinke baard staan merk ik ineens...
Doel je hieropquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en ik nuanceerde dat door erbij te zeggen dat ik mij er zelf ook wel eens schuldig aan maak.
[..]
Klopt, maar je weet dat dit een snelheidsfout isTenminste.
??quote:Marokkanen maken dezelfde fout vaak. Dan zijn ze dus ook snel. Dus dan zou je kunnen aannemen dat ze druk bezig zijn
Hoe kunnen wij op het niveau zitten van de Boston region of de Kyoto valley als onbeduidend, raarpratend en zuinig Randstad-landje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
We hoeven ook niet met de gehele VS, heel Duitsland en heel Japan e.d. te concurreren. Als we maar op het niveau zitten of het beter doen dan vergelijkbare regio's in die landen.
Nee hoor. Maar die jonge zoekt telkens een gaatje om op mij de aanval te openen. Vanaf nu ga ik dat pareren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aanvalletje hoogmoedswaanzin??
Nu zit ik met een dilemma. Afscheren of kijken hoe het er na mijn laatste tentamen (volgende week vrijdag) bij staatquote:
Pareren door te negeren?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die jonge zoekt telkens een gaatje om op mij de aanval te openen. Vanaf nu ga ik dat pareren.
Ik zeg het niet graag, en ik mag je ook best, maar dit gaat bijna lijken opquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die jonge zoekt telkens een gaatje om op mij de aanval te openen. Vanaf nu ga ik dat pareren.
Jij weet donders goed wat ik bedoel. Ze zeggen wel eens ''wie een hond wil slaan kan altijd een stok vinden'', nou dat lijkt mij prima van toepassing op jou. Natuurlijk maak ik vorm spel en taalfouten. Wie niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |