quote:
Net als "hun hebben gelijk" ipv "het is hun hond"... Of "hij bloeit" ipv "hij bloedt" etc..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel in het woordenboek worden opgenomen.
quote:
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topicquote:
Trusten zuiderlingquote:
Je blijft toch ook een trollquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Aardig wel dat VK > opinie > reacties !Jammer dat er van die figuren de 'columns' schrijven, wat een smal blikveld hebben de meeste zeg !!
Vind die reacties toch vele malen kortzichtiger, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Aardig wel dat VK > opinie > reacties !Jammer dat er van die figuren de 'columns' schrijven, wat een smal blikveld hebben de meeste zeg !!
Ow ja dat kan ook, al vind ik dat ook al heel krom klinken. Je kan beter zeggen "ik ben het enige kind van mijn ouders".quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Je kan ''enigst'' gebruiken voor ''ik ben enigst kind''. Maar in de regel wordt dat woord niet vaak gebruikt, weer wat geleerd.
dan ben je de enigequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topic
quote:
Nee zelfs dan is het verkeerd taalgebruikquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan kan dat nog best
Ik ben enig kind.. Of ik ben het enige kind dat mijn ouders gekregen hebben oid. Wat overigens heel iets anders betekent dan ik ben een "enig" kind.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Je kan ''enigst'' gebruiken voor ''ik ben enigst kind''. Maar in de regel wordt dat woord niet vaak gebruikt, weer wat geleerd.
Beetje omslachtig. pvda stijlquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja dat kan ook, al vind ik dat ook al heel krom klinken. Je kan beter zeggen "ik ben het enige kind van mijn ouders".
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Trusten, mensen van boven de rivieren.quote:
Als bijvoegelijk naamwoord in de zijn van "enig zijn" ("leuk"zijn) zou het wellicht idd kunnen.. Daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik vind jou de enigste van iedereen in dit topic
Denk dat de eindredacteur dan een zenuwinzinking krijgtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.
Hebben we rivieren in Nederland? Oh wacht vanuit het vliegtuig zie ik die weleens!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trusten, mensen van boven de rivieren.
Ik hoorde ook zoiets van dat het laatste decennia alleen maar bezuinigen zijn doorgevoerd mbt onderwijs. En dat we van de internationale top 3 gezakt zijn naar het huidige niveau.quote:
Ik weet het niet zeker, en hoe dat te zoeken, maar ik denk dat er ook 1 op fok geplaatst is , van mij dus, ooit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
Schrijf zelf een column, stuur die naar de volkskrant en als ze hem plaatsen moet je hem hier ook posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |