Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat vind ik ook, rokenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo!Je kunt beter nooit beginnen dan dat je moet stoppen
het is hier al lang witquote:Op donderdag 16 december 2010 18:54 schreef DaMart het volgende:
Het begint ineens te sneeuwen, en zo te zien gaat nog een beetje blijven liggen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
De FOK!header doet zijn werk iigquote:Op donderdag 16 december 2010 18:54 schreef DaMart het volgende:
Het begint ineens te sneeuwen, en zo te zien gaat nog een beetje blijven liggen ook.
hier begint het nou pasquote:
ik ben naar huis komen glijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier begint het nou pas
dunnoquote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Wie van jullie heeft hier heel veel verstand van ict. ik heb namelijk een ict gerelateerd vraagje.
Hier valt bijna de hele dag al watquote:Op donderdag 16 december 2010 18:54 schreef DaMart het volgende:
Genoeg mensen dus stel maarquote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Wie van jullie heeft hier heel veel verstand van ict. ik heb namelijk een ict gerelateerd vraagje.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is hier al lang witHier was het droog en was er niets aan de hand toen ik uit werk vandaan meteen maar even mijn boodschappen voor de komende week ging halen. Supermarkt in: straat met hier en daar wat plassen, supermarkt uit: straat met witte laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeh bah...quote:Op donderdag 16 december 2010 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het zo dichtbij komt kan ik me dat heel goed voorstellen idd, niet dat ik me zorgen maak, voel me (nog) kerngezond besides dat ik een hele zware vorm van (hoofd)pijn heb...migraine maar dan 1000x pijnlijker zegmaar.
En jij bent een ex-johnny?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben op mijn 32ste pas begonnen
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo denk ik er gelukkig (nog steeds) over![]()
Het topic zit vol met nerds, gewoon stellen die vraagquote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar heel veel regen gezien, en rond een uur of 3 begon het in Woerden te sneeuwen. Vanuit de trein naar huis leek de sneeuwgrens rond tien voor vijf in de buurt van Abcoude te liggenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier valt bijna de hele dag al wat
loopsporenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
Hier ook al sinds vanmiddag sneeuwik heb weer mooie loop sporen gemaakt
M'n eten, wat doe je?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wil je ook de instructievideo zien?![]()
Nee hoorquote:
Nee, je perongelijk maak je niet meer goedquote:
Hoor ik daar een ja?quote:
Ghehequote:Op donderdag 16 december 2010 19:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoorIn mijn geval zijn het loop sporen.
Of was het perongelijk?
Jupsquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GheheRotschool ook
Gaan jullie me daar nou mee pesten?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GheheRotschool ook
Gaan jullie me daar nou mee pesten?
Alleen "Imigran" injecties kunnen een aanval blocken, om een voorbeeld te geven wat het ongeveer is, zie dit yt filmpje (Kan als schokkend worden ervaren dus zet het even in een spoiler)quote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh bah...En niets aan te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/ClusterhoofdpijnDit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Oke komt ie. Via ons werk kunnen wij ook thuis inloggen via webmail. Nu vertelde mjin collega mij dat zij 's ochtends niet meer kon inloggen omdat volgens de ict iemand had geprobeerd in te loggen via waarschijnlijk haar webmail en 3 keer het foute ww had ingetikt. Haar ww was daardoor geblokkeerd. Kan de afdeling ict achterhalen wie dit eventueel heeft geprobeerd? Ook als dit men via een thuispc heeft geprobeerd?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier valt bijna de hele dag al wat
[..]
Genoeg mensen dus stel maar
Als ik bier drink wil ik heel graag altijd rokenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nooit gerookt, wel een keer met iemand die rookte gezoend en![]()
, dat is smerig.
Nerdsquote:Op donderdag 16 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het topic zit vol met nerds, gewoon stellen die vraag
Ja, dan heb je aan mij een verkeerde.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik bier drink wil ik heel graag altijd rokenEn dan vind ik het ook lekker ruiken
Dus dan zoen ik graag met een roker
![]()
JA.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke komt ie. Via ons werk kunnen wij ook thuis inloggen via webmail. Nu vertelde mjin collega mij dat zij 's ochtends niet meer kon inloggen omdat volgens de ict iemand had geprobeerd in te loggen via waarschijnlijk haar webmail en 3 keer het foute ww had ingetikt. Haar ww was daardoor geblokkeerd. Kan de afdeling ict achterhalen wie dit eventueel heeft geprobeerd? Ook als dit men via een thuispc heeft geprobeerd?
Dat nog nooit gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nooit gerookt, wel een keer met iemand die rookte gezoend en![]()
, dat is smerig.
Als het systeem het IP-adres opslaat dan kan er achterhaalt worden van waar het geprobeerd is jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke komt ie. Via ons werk kunnen wij ook thuis inloggen via webmail. Nu vertelde mjin collega mij dat zij 's ochtends niet meer kon inloggen omdat volgens de ict iemand had geprobeerd in te loggen via waarschijnlijk haar webmail en 3 keer het foute ww had ingetikt. Haar ww was daardoor geblokkeerd. Kan de afdeling ict achterhalen wie dit eventueel heeft geprobeerd? Ook als dit men via een thuispc heeft geprobeerd?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen "Imigran" injecties kunnen een aanval blocken, om een voorbeeld te geven wat het ongeveer is, zie dit yt filmpje (Kan als schokkend worden ervaren dus zet het even in een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/ClusterhoofdpijnKrijg jij van die injecties?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dank maar zou een bedrijf zoveel moeite doen om dit te achterhalen. Ik denk zelf namelijk van wel. Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog nooit gedaan
[..]
Als het systeem het IP-adres opslaat dan kan er achterhaalt worden van waar het geprobeerd is ja
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen "Imigran" injecties kunnen een aanval blocken, om een voorbeeld te geven wat het ongeveer is, zie dit yt filmpje (Kan als schokkend worden ervaren dus zet het even in een spoiler)ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Clusterhoofdpijn
1 van onze DJ's heeft het![]()
maar hij is dit jaar eraan geopereerd en sinds een maand of 8 al bijna helemaal pijn vrij
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Net of jij kan bepalen of het ICT gerelateerd is, dat vraagje van jequote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Sinds kort ja....heb er nog maar 1 gebruikt, en ook een neusspray variant maar dat werkte niet zo goed, ga binnenkort weer naar de huisarts voor een herhalingsrecept, alhoewel de aanvallen eindelijk wat minder frequent voorkomen (is begonnen rond begin augustus dit jaar)quote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Krijg jij van die injecties?
Okee, komt ie hoorquote:
hand voor je mondquote:
Je had eerder dus nergens last van?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sinds kort ja....heb er nog maar 1 gebruikt, en ook een neusspray variant maar dat werkte niet zo goed, ga binnenkort weer naar de huisarts voor een herhalingsrecept, alhoewel de aanvallen eindelijk wat minder frequent voorkomen (is begonnen rond begin augustus dit jaar)
Ik denk dat het er aan ligt achter wat voor een gegevens en wie zijn account het isquote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank maar zou een bedrijf zoveel moeite doen om dit te achterhalen. Ik denk zelf namelijk van wel. Ben gewoon nieuwsgierig.
Hey Pienquote:
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de treinquote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
Noooooooooooooo, geen sneeuw!!!!!! Ik wil morgen wel naar die solli kunnen ipv achterlijke filerijders verblijden met mijn aanwezigheid
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij kan bepalen of het ICT gerelateerd is, dat vraagje van je
* Marijkezwolle gaapt even uitgebreid in Pien d'r gezichtquote:
Heb je meer info over die operatie? Heb er wel wat over gelezen maar de resultaten schijnen erg wisselend te zijn en wordt in de meeste gevallen nog ontraden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken het
1 van onze DJ's heeft het![]()
maar hij is dit jaar eraan geopereerd en sinds een maand of 8 al bijna helemaal pijn vrij
dan steek ik er een lolly inquote:
je zit er helemaal in he! (hihi)quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, komt ie hoor
http://www.101.tv/page/10(...)d5eaf03c04eebed86840
Inclusief informatief instructiedeel![]()
Ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zit er helemaal in he! (hihi)
lekker gemolken?quote:
het begint al te kietelen!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welWord je er al opgewonden van?
![]()
Het is begonnen in 2002, maar nog niet zo "volwassen", jaar in jaar uit langzaam erger geworden en nu dus zo zwaar dat ik idd injecties nodig heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je had eerder dus nergens last van?Man, dat lijkt me echt beroerd... En wat voor injecties zijn dat dan?
is idd nog met heel wisselende resultatenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je meer info over die operatie? Heb er wel wat over gelezen maar de resultaten schijnen erg wisselend te zijn en wordt in de meeste gevallen nog ontraden.
Zij doet hetzelfde werk als ik, ze is geen hoge pief. Ze heeft geen betrouwbare gegevens op haar pc staan. Maar wij vroegen het ons gewoon af vanmiddag en omdat wij het niet aan een collega wilde vragen vanwege de kantoortamtam stel ik mij vraag hier.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het er aan ligt achter wat voor een gegevens en wie zijn account het is
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein
Ja, met tig overstappen zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geniale afleveringenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Fha het volgende:
Ik kijk "Louis Theroux and the nazi's". Ik word er boos van
Kom maar even hierquote:
Ik hou van Louis Therouxquote:
Jeetjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is begonnen in 2002, maar nog niet zo "volwassen", jaar in jaar uit langzaam erger geworden en nu dus zo zwaar dat ik idd injecties nodig heb.
Ik zal even zoeken naar een plaatje over die injecties
Stop met kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Fha het volgende:
Ik kijk "Louis Theroux and the nazi's". Ik word er boos van
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha, dat kanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zij doet hetzelfde werk als ik, ze is geen hoge pief. Ze heeft geen betrouwbare gegevens op haar pc staan. Maar wij vroegen het ons gewoon af vanmiddag en omdat wij het niet aan een collega wilde vragen vanwege de kantoortamtam stel ik mij vraag hier.
Werk zequote:
Zonder handschoenenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar even hier![]()
* trekt rubberen handschoenen aan
En dat is net als bijv insuline, dat je dat met zo'n pen in been of buik spuit?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Zo ziet dus een injectie er ongeveer uit die ik gebruik:
[ afbeelding ]
Vorig jaar in de herfst, IN DE HERFSTquote:
Graag! + thnxquote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is idd nog met heel wisselende resultaten![]()
ik zal het wel aan hem vragen als ik hem zaterdag weer zie
Ja maar ja maar... Okeequote:
Nee, daarna kwam het winterkaartjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar in de herfst, IN DE HERFSTwas dat echt de slogan van NS
Heeft niet lang geduurd
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, komt ie hoor
http://www.101.tv/page/10(...)d5eaf03c04eebed86840
Inclusief informatief instructiedeel![]()
Waar gaat het over dan?quote:
Klopt, auto-injectorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is net als bijv insuline, dat je dat met zo'n pen in been of buik spuit?
Seks voor de Buch met de witte bonen in tomatensaus was slechterquote:
Heb je em ook uitgekeken?quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, auto-injector
Eerst was ik bang voor de naald maar je voelt er echt bijna niets van, tenminste als je in je bovenbeen prikt wat de meest prettige plek is
Ja, of die met die indianenpakjes, tipi's en uitgeholde aubergine'squote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks voor de Buch met de witte bonen in tomatensaus was slechter
Dat doen veertienjarigen tegenwoordig voor een breezah!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, of die met die indianenpakjes, tipi's en uitgeholde aubergine's![]()
Ja, ik had het idee dat die oude viezerik het geiler vond dan mister X. Ook logisch, ik zie ook niet graag een mannenvinger in mijn artiestenuitgang verdwijnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je em ook uitgekeken?Ik vond het wel lachwekkend stiekem
![]()
Doet me denken aan mijn zusje, die moet dus insuline spuiten. Vraagt of je ook wil en ze zegt dat het geen pijn doetquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, auto-injector
Eerst was ik bang voor de naald maar je voelt er echt bijna niets van, tenminste als je in je bovenbeen prikt wat de meest prettige plek is
Louis gaat altijd op bezoek bij "bijzondere" mensenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar gaat het over dan?Ja nazis, maar wat laten ze zien?
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarDat scheelt een hoop...
[..]
Ja, of die met die indianenpakjes, tipi's en uitgeholde aubergine's![]()
Een vrouw kan het ook doen! In dit geval een dubbelzinnige PIquote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik had het idee dat die oude viezerik het geiler vond dan mister X. Ook logisch, ik zie ook niet graag een mannenvinger in mijn artiestenuitgang verdwijnen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen veertienjarigen tegenwoordig voor een breezah!
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik had het idee dat die oude viezerik het geiler vond dan mister X. Ook logisch, ik zie ook niet graag een mannenvinger in mijn artiestenuitgang verdwijnen.
Wel interessantquote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Louis gaat altijd op bezoek bij "bijzondere" mensenen dan maakt hij dus gewoon een aantal dagen of een paar weken mee uit hun leven, terwijl hij ondertussen dus interviews houdt over hun gedachtegoed enzo
Ja, dan wil ik het wel een kans geven, maar niet door een kerel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw kan het ook doen! In dit geval een dubbelzinnige PI
Preciesquote:
Maar dan denk ik, wat nou als die aubergine dan vast komt te zitten?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste ja.Dan moet je als man de hint toch wel snappen, als je vrouw wil dat jij een aubergine over je lul schuift.
America's most hated family bedoel je?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
Die familie die tegen homo's is, ook zo'n geniale aflevering
Gaarnequote:
Dan lijkt het me nog niet echt opwindendquote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan wil ik het wel een kans geven, maar niet door een kerel.
En inderdaad, die PI
Ferrariquote:
Dood schat. al heel langquote:
Mij ook niet. Als een vrouw dat van mij wil dan gaat het ze alleen maar met die aubergine doen. Dat is gewoon een verkapte : Je hebt een kleintje.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan denk ik, wat nou als die aubergine dan vast komt te zitten?Het lijkt mij niets
Nou ja, het schijnt lekker te zijn, een beetje als met jullie g-spot zeg maarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan lijkt het me nog niet echt opwindend
Goewd, ik heb gesolliciteerd & ik ga sparen voor een Mini.quote:
quote:
Of ze hebben een groentenfetishquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mij ook niet. Als een vrouw dat van mij wil dan gaat het ze alleen maar met die aubergine doen. Dat is gewoon een verkapte : Je hebt een kleintje.
Gast, dat is overmorgen al.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen ik spreek mijn meisje zaterdag pas
Schandalig hehquote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Echt, die scholen van tegenwoordig
Die volgens mij ook een hoax is, want ik geloof niet dat ie ooit gevonden is bij mijquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, het schijnt lekker te zijn, een beetje als met jullie g-spot zeg maar
Nee, als ze wil dat je een aubergine over je pik schuift heb je gewoon een kleintje. Of is zij uitgewoond tot en met.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Of ze hebben een groentenfetish![]()
Is het al je meisje!?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goewd, ik heb gesolliciteerd & ik ga sparen voor een Mini.![]()
Alleen ik spreek mijn meisje zaterdag pas
Nou ja, zat vrouwen die hem wel hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die volgens mij ook een hoax is, want ik geloof niet dat ie ooit gevonden is bij mijMaar als jij je daarvoor in de kont wilt laten graaien
Misschien is ze ex-prostituee en kan ze er niets aan doenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, als ze wil dat je een aubergine over je pik schuift heb je gewoon een kleintje. Of is zij uitgewoond tot en met.
Nouja, nog niet echt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het al je meisje!?En dat vertel je nu pas!!
Tof
quote:
Aansteller. Dan was je niet verl... ehm geil genoegquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
, dat is smerig.
Toen het na een maand weer enigszins normaal reed bedoel je.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarna kwam het winterkaartje
Doe maarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouja, nog niet echt.
Ik vertel het je nog wel.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Aansteller. Dan was je niet verl... ehm geil genoeg
Dan nog ga je een man niet vragen om een aubergine over zijn pik te schuiven.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien is ze ex-prostituee en kan ze er niets aan doen
Nee, ze kon ook nog eens niet zoenen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Aansteller. Dan was je niet verl... ehm geil genoeg
Groentenfetish? Wie?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Echt, die scholen van tegenwoordig
[..]
Of ze hebben een groentenfetish![]()
Van wat ik me kan herinneren was het een klein en lelijk mannetje, ik gok dat ie allang blij was dat iemand seks met hem wildequote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ga je een man niet vragen om een aubergine over zijn pik te schuiven.![]()
Dat is wel heel slecht voor zijn zelfvertrouwen.
Konijnenquote:
Bij seks voor de buch met een uitgeholde auberginequote:
Ben jij nu van de internet-generatie? Skype, whatsap, twitter, hyves, je kunt altijd contact hebben in deze maatschappij!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daarom![]()
En ik heb ze vandaag ook niet gesproken.
Caafjes ookquote:
Ik ben ook niet de knapste maar daarom wil ik het wel doen met een vrouw die ik leuk vind en niet met een lelijke graftak.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren was het een klein en lelijk mannetje, ik gok dat ie allang blij was dat iemand seks met hem wilde
En Bollequote:
I noesquote:Op donderdag 16 december 2010 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij nu van de internet-generatie? Skype, whatsap, twitter, hyves, je kunt altijd contact hebben in deze maatschappij!
Lieverd, het zijn grapjes he?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de knapste maar daarom wil ik het wel doen met een vrouw die ik leuk vind en niet met een lelijke graftak.
Tijd om te zoeken dusquote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die volgens mij ook een hoax is, want ik geloof niet dat ie ooit gevonden is bij mijMaar als jij je daarvoor in de kont wilt laten graaien
Ik zie het al helemaal voor me dat een man dat doet en dat hij de aubergine er vervolgens niet meer af krijgt zonder dat hij naar het ziekenhuis moet. Daar sta je dan op de EHBOquote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ga je een man niet vragen om een aubergine over zijn pik te schuiven.![]()
Dat is wel heel slecht voor zijn zelfvertrouwen.
Nee, hoofdpijnquote:
"wat doet u voor werk". "Uhm, ik ben groenteboer!"quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat een man dat doet en dat hij de aubergine er vervolgens niet meer af krijgt zonder dat hij naar het ziekenhuis moet. Daar sta je dan op de EHBO
Dat laatste vind ik echtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het zijn grapjes he?En op ieder potje past een dekseltje
Dat zei je op de meet ook tegen mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijnDus niet zo'n zin
Doet me denken aan Hans Teeuwen en Kikiquote:
Ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben ook niet moeders mooiste hoor
*proest*quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat een man dat doet en dat hij de aubergine er vervolgens niet meer af krijgt zonder dat hij naar het ziekenhuis moet. Daar sta je dan op de EHBO
Gelukkig is smaak objectief en gaat het meer om uitstraling.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van geen broers of zussen bij mamaquote:
Same here.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het zijn grapjes he?En op ieder potje past een dekseltje
Dan moet je veel reizenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik echt
Cliché's
Of zoals iemand eens zei: als dat dekseltje aan de andere kant van de wereld zit zal ik het niet vinden.
Ooit in de nieuwe revue stond een artikel over vreemde objecten op vreemde plaatsenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zo was er ook een keer een man met meloen pitjes in zijn urine buisquote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit in de nieuwe revue stond een artikel over vreemde objecten op vreemde plaatsenZo blijkt dus dat als je een pet fles in je kont stopt als man, dat je geen scheet moet laten, want dan trekt het vacuum en kan het alleen nog operatief verwijderd worden
Ja en als je je dekseltje niet tegenkomt is dat jammerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik echt
Cliché's
Of zoals iemand eens zei: als dat dekseltje aan de andere kant van de wereld zit zal ik het niet vinden.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en als je je dekseltje niet tegenkomt is dat jammermaar he, al kom je dat dekseltje wel tegen, dan nog wil dat geen garantie geven dat je samen oud wordt. Dus zorg er nou maar voor dat je het leuk hebt met jezelf
Hij vond het te gemakkelijk om ze gewoon uit te spugen?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo was er ook een keer een man met meloen pitjes in zijn urine buis
Ja haha en als men vraagt hoe de aubergine om zijn geslachtsdeel is beland zegt hij dat hij is gestruikeld, terwijl hij aan het plassen was.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
"wat doet u voor werk". "Uhm, ik ben groenteboer!"
Gedoesjt+gelezenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had de liefde bedreven met een meloenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij vond het te gemakkelijk om ze gewoon uit te spugen?
Ik zeg ook niet dat ik niemand zal vinden, maar dat is gewoon gelul: op elk potje past een dekseltje.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je veel reizenhe als er zelfs een dekseltje voor mij is
Leest dat nu handig, zo'n nat boek?quote:
Auw.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en als je je dekseltje niet tegenkomt is dat jammermaar he, al kom je dat dekseltje wel tegen, dan nog wil dat geen garantie geven dat je samen oud wordt. Dus zorg er nou maar voor dat je het leuk hebt met jezelf
Ik herken het wel wat RZ voelt, maar heb me erbij neergelegd dat ik single ben en zal blijven, vermaak me prima verder dus no problemquote:
Als ik zeg dat ik een vrouw met grote meloenen wil, bedoel ik toch wat anders....quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had de liefde bedreven met een meloen![]()
Gadverdamme en daarna de meloen opdienen aan de visitequote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had de liefde bedreven met een meloen![]()
Als je je er bij neerlegd zul je idd nooit een partner vinden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Ik herken het wel wat RZ voelt, maar heb me erbij neergelegd dat ik single ben en zal blijven, vermaak me prima verder dus no problem
Ach, een relatie is leuk als het wat toevoegt. Maar ik heb nu al vaak gehad dat het niets toevoegt en dan hoef ik ook geen relatie om het hebben van een relatiequote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik niemand zal vinden, maar dat is gewoon gelul: op elk potje past een dekseltje.![]()
Voor sommige mensen is een relatie gewoonweg niet weggelegd. Ik hoop niet dat dat voor mij geldt trouwens want ik heb nu even mogen ervaren hoe het is en het is geweldig.
The greatest thing you'll ever learn is to love and to be loved in return.
Dat is best wel eens lastig. En laten we wel wezen: iedereen heeft iemand nodig die van hem/haar houdt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mjah preciesquote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik een vrouw met grote meloenen wil, bedoel ik toch wat anders....
"Zeg nooit "Nooit"!"quote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik echt
Cliché's
Dat dusquote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, een relatie is leuk als het wat toevoegt. Maar ik heb nu al vaak gehad dat het niets toevoegt en dan hoef ik ook geen relatie om het hebben van een relatieDan ben ik liever alleen
Ik weet niet hoe oud je bent enzo, maar er niet naar zoeken maar wel voor openstaan of je er echt bij neerleggen en niet voor openstaan zijn wel 2 verschillende dingen imhoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Ik herken het wel wat RZ voelt, maar heb me erbij neergelegd dat ik single ben en zal blijven, vermaak me prima verder dus no problem
Ja, ik ben nog niet zo ervaren in relaties.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, een relatie is leuk als het wat toevoegt. Maar ik heb nu al vaak gehad dat het niets toevoegt en dan hoef ik ook geen relatie om het hebben van een relatieDan ben ik liever alleen
Ja, maar dat kan ook in de vorm van een niet-partner. En het is echt wat je er zelf van maaktquote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is best wel eens lastig. En laten we wel wezen: iedereen heeft iemand nodig die van hem/haar houdt.
Klopt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je je er bij neerlegd zul je idd nooit een partner vinden.
Je moet er ook voor open staan.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is best wel eens lastig. En laten we wel wezen: iedereen heeft iemand nodig die van hem/haar houdt.
Ik ben niet gelovig, nooit geteld dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of:
Er zijn meer vrouwen dan kerken.
Jouw tijd komt nog wel.![]()
Ja precies. Het niet hebben van een relatie maakt het leven op heel veel punten ook heel makkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seks kan prima zonder relatiequote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet zo ervaren in relaties.Ik heb het alleen maar leuk gehad. Veel lol, veel liefde en veel seks.
![]()
maar toch wel handig dat hij de zware boodschappen kan tillen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Het niet hebben van een relatie maakt het leven op heel veel punten ook heel makkelijk
Ik ben 31quote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent enzo, maar er niet naar zoeken maar wel voor openstaan of je er echt bij neerleggen en niet voor openstaan zijn wel 2 verschillende dingen imho
Vraari, nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, nog wat van Man Bijt Hond gehoord?
Dat klopt, maar ik heb niet zoveel vrienden meer. Die bleken stuk voor stuk naast hun partner niemand nodig te hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook in de vorm van een niet-partner. En het is echt wat je er zelf van maakt
Ja, precies, maar dat lijkt me ook een gezonde houdingquote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt.
Wie weet komt dat nog in de toekomst maar ik laat het meer over mij heenkomen dan dat ik het bewust opzoek zegmaar
[..]
Mooi gesproken.
Dat wel, je kunt doen en laten wat je wilt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Het niet hebben van een relatie maakt het leven op heel veel punten ook heel makkelijk
In sommige opzichten zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
maar toch wel handig dat hij de zware boodschappen kan tillen hoor
Hoe doe jij dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seks kan prima zonder relatieEn mensen zijn nou eenmaal lastig
Ik ook. Dus als ik iemand tegen kom bij wie ik het fantastisch heb dan stoot ik dat zeker niet af, maar ik blijf niet bij iemand omdat ik niet alleen wil zijn
Als je het er verder niet over wilt hebben dan moet je dat zeggen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben 31
Ik sta er dus wel voor open maar zoek het niet op, zoiets
Ja die bezorgen niet hier grapjasquote:
Dat snap ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seks kan prima zonder relatieEn mensen zijn nou eenmaal lastig
Ik ook. Dus als ik iemand tegen kom bij wie ik het fantastisch heb dan stoot ik dat zeker niet af, maar ik blijf niet bij iemand omdat ik niet alleen wil zijn
Oh zo ver ben ik sowieso nog nooit geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In sommige opzichten zekerDat wil niet zeggen dat ik het af en toe niet mis, maar wat ik zeker niet mis is alle ruzie en verdriet die we gehad hebben
Zij is vrouw, zij wordt van de straat afgepakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan?
Pak je gewoon iemand van straat af?
Ja, soms lopen dat soort dingen zo... Vriendschappen veranderen ook door de jaren heen. Ik heb gewoon een heel fijne en lieve club mensen om me heenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb niet zoveel vrienden meer. Die bleken stuk voor stuk naast hun partner niemand nodig te hebben.![]()
En alleen vermaak ik me vaak ook wel, maar in de wintermaanden heb ik er vaak wat meer moeite mee.
Zoiets raadt ik Bong nou ook aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik sowieso nog nooit geweestMaar gewoon, als ik zin heb om met oud&nieuw een paar dagen weg te gaan dan doe k dat gewoon. Hoef nergens rekening mee te houden, heb niemands toestemming nodig, heerlijk
Om heel eerlijk te zijn: nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het er verder niet over wilt hebben dan moet je dat zeggen hoorMaar heb je al wel relaties gehad?
Weet je op welke momenten ik er van geniet? Op zo'n avond morgen dat je ver na sluitingstijd de kroeg uit komt stuiteren. Of op het moment dat je ineens met bekenden op ene terras zit. Dan vind ik het wel lekker om single te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik sowieso nog nooit geweestMaar gewoon, als ik zin heb om met oud&nieuw een paar dagen weg te gaan dan doe k dat gewoon. Hoef nergens rekening mee te houden, heb niemands toestemming nodig, heerlijk
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan?
Pak je gewoon iemand van straat af?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDan zeg ik, kom jij maar even mee mannetje
![]()
Snap ik best dat dat werkt bij jouquote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDan zeg ik, kom jij maar even mee mannetje
![]()
En schoonfamiliequote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zij is vrouw, zij wordt van de straat afgepakt.
Even zequote:
Ze heeft laatst gewoon een stuk of zes mannen te slapen gehad! ik ben maar naar huis gegaan, dat easy gedoe is niets voor mijquote:
Ja, nou ja, ik bedoel, zo goed ken ik je nog niet en ik bombardeer je met allemaal persoonlijke vragenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: nee.
Wel een bijna-relatie maar dat was het
Vind het geen probleem om dit kenbaar te maken, zijn genoeg mensen die single door het leven zijn gegaan dus niets om mij voor te schamen
Dat weet ik niet. Ik vind mijn vrienden belangrijk. Al heb ik er nu nog maar twee. Mijn beste vriend zie ik nog regelmatig maar wij kennen elkaar ook al 21 jaar en die andere vriend zie ik heel af en toe.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, soms lopen dat soort dingen zo... Vriendschappen veranderen ook door de jaren heen. Ik heb gewoon een heel fijne en lieve club mensen om me heenEn daar kwam ik achter omdat ik ze hard nodig gehad heb... Maar volgens mij, en ik bedoel dit niet generaliserend ofzo hoor begrijp me niet verkeerd, hechten mannen ook op een andere manier waarde aan een vriendschap dan vrouwen
Dat idee heb ik er vaak een beetje bij, en ook niet alle mannen hebben dat hoor.
Tof dat je dit zegtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoiets raadt ik Bong nou ook aan.
Ga er eens een keer op uit, doe dingen die je niet vaak doet zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt. Is goed voor je
Jij loopt hier niet over straatquote:
Doe niet zo gek!quote:
Toch denk ik dat jij makkelijker aan seks kunt komen dan ik. Puur en alleen omdat je vrouw bent.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En schoonfamilie![]()
[..]nee hoor
ach, vrienden, het scheelt mij een pak met tijd, maar volgens mij heb ik dat dan weer nooit gekend. En als je ouder bent maak je geen nieuwe meerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind mijn vrienden belangrijk. Al heb ik er nu nog maar twee. Mijn beste vriend zie ik nog regelmatig maar wij kennen elkaar ook al 21 jaar en die andere vriend zie ik heel af en toe.
En een club leuke mensen om je heen scheelt echt de helft.Toen alle vrienden er nog waren was het ook nooit zo erg om single te zijn.
Meisjequote:
Hihi ook dat snap ik wel jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft laatst gewoon een stuk of zes mannen te slapen gehad! ik ben maar naar huis gegaan, dat easy gedoe is niets voor mij
Terwijl jij degene was die ik wildequote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft laatst gewoon een stuk of zes mannen te slapen gehad! ik ben maar naar huis gegaan, dat easy gedoe is niets voor mij
Moet je een keer naar een Fok! meet komenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof dat je dit zegt
Eigenlijk heb je ook gelijk, maar zit een beetje vastgeroest in mijn patroon, je raakt gewend aan de manier waarop je leeft en kan dat dan heel moeilijk beïnvloeden
Wel zou ik die stap eens moeten zetten idd
Nee, en dat is precies wat ik kut vind. Al mijn vrienden zijn weg en dat is best kut. Met vrienden weg gaan is toch leuker dan alleen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, vrienden, het scheelt mij een pak met tijd, maar volgens mij heb ik dat dan weer nooit gekend. En als je ouder bent maak je geen nieuwe meer
Ik vind het wel leuk dat er een paar persoonlijke vragen gesteld worden, zijn toch niet veel users die dat snel doen dus dat siert je ook wel weerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik bedoel, zo goed ken ik je nog niet en ik bombardeer je met allemaal persoonlijke vragenDus ik dacht ik vraag maar
quote:
Dag meisjesquote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ook dat snap ik wel javan jou bedoel ik
![]()
LL
Oh nee hoor, meer zelfvertrouwen krijg ik er ook niet vanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoiets raadt ik Bong nou ook aan.
Ga er eens een keer op uit, doe dingen die je niet vaak doet zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt. Is goed voor je
Ligt eraan denk ik.. Als je bij een vereniging zit of bij een groot bedrijf werkt dan gaat het misschien nog wel redelijk gemakkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, vrienden, het scheelt mij een pak met tijd, maar volgens mij heb ik dat dan weer nooit gekend. En als je ouder bent maak je geen nieuwe meer
Dat komt omdat ik er wat van mezelf in herkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof dat je dit zegt
Eigenlijk heb je ook gelijk, maar zit een beetje vastgeroest in mijn patroon, je raakt gewend aan de manier waarop je leeft en kan dat dan heel moeilijk beïnvloeden
Wel zou ik die stap eens moeten zetten idd
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, en dat is precies wat ik kut vind. Al mijn vrienden zijn weg en dat is best kut. Met vrienden weg gaan is toch leuker dan alleen.
Afgelopen meet welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij loopt hier niet over straat
[..]
Doe niet zo gek!Jij bent pas
![]()
oeh lekker mag ik ook een hamburgerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu hamburgers bakken en vet ongezond voer in mn nek stouwenZonder dat iemand aan mn kop loopt te zaniken
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat er een paar persoonlijke vragen gesteld worden, zijn toch niet veel users die dat snel doen dus dat siert je ook wel weer
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh lekker mag ik ook een hamburger
Hoe is het nu?quote:
Toekquote:
Pas maar op, ik bel je om te zeiken hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu hamburgers bakken en vet ongezond voer in mn nek stouwenZonder dat iemand aan mn kop loopt te zaniken
Daar gaat het om, dat je het leuk vindtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, meer zelfvertrouwen krijg ik er ook niet vanIk vind het gewoon leuk
Marijke is heeeeeeeeeeeul bemoeizuchtigquote:Op donderdag 16 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ik dacht straks vind je me een bemoeizuchtig wijf ofzo
![]()
Mag ik ook vragen of je werkt oid?
Ja, maar toen durfde ik dat nietquote:
Jemig wat een rotwijfquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke is heeeeeeeeeeeul bemoeizuchtig
kom je 2 dagen niet op het forum gaat ze je om 23:00 lastig vallen met een sms
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je een keer naar een Fok! meet komen
Had het bijna een keer gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er wat van mezelf in herken![]()
Het zijn de simpele dingen die het doen, dus ik raadt het je echt aan![]()
Ga bijvoorbeeld eens een keer naar een Fok meet.
Zulke dingen zijn leuk
Nou bij mij niet, ik heb toch al heel wat kantoren en verenigingen mogen zienquote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik.. Als je bij een vereniging zit of bij een groot bedrijf werkt dan gaat het misschien nog wel redelijk gemakkelijkOf je zit op een forum
![]()
Waag hetquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pas maar op, ik bel je om te zeiken hoor![]()
Sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke is heeeeeeeeeeeul bemoeizuchtig
kom je 2 dagen niet op het forum gaat ze je om 23:00 lastig vallen met een sms
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar toen durfde ik dat nietJij bent vet intimiderend
Ik kan het je echt aanradenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Had het bijna een keer gedaan
Maar toch was het te "eng" op dat moment, ging toen over de 10jaar meet, kwamen ook veel mensen op af maar mij leek het iets teveel van het goede. Wie weet kom ik wel op een GC meet oid, als ik de users beter heb leren kennen en andersom
Om 3 uur snachtsquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he ?![]()
[..]
Schat al sms je me om 3 uur snachts, ik vind je toch wel lief hoor
Ik zou een ander nummer nemen als ik jou wasquote:
Nou, er zijn heus wel mensen die om je gevenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou bij mij niet, ik heb toch al heel wat kantoren en verenigingen mogen zien
Het boeit me ook niet hoor, zo'n gevalletje ignorance is bliss.
Helemaal niet dusquote:Op donderdag 16 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ik dacht straks vind je me een bemoeizuchtig wijf ofzo
![]()
Mag ik ook vragen of je werkt oid?
QFTquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanradenIk ben ook een super onzekere muts, maar ik merk dat ik door dat soort dingen echt meer zelfvertrouwen krijg en het zijn vaak echt gezellige bijeenkomsten
Dat inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanradenIk ben ook een super onzekere muts, maar ik merk dat ik door dat soort dingen echt meer zelfvertrouwen krijg en het zijn vaak echt gezellige bijeenkomsten
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heul niet intimiderend.
Hihihiquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he ?![]()
[..]
Schat al sms je me om 3 uur snachts, ik vind je toch wel lief hoor
Klote zeg.... Hoelang zit je nu thuis? En kun je wel iets van vrijwilligerswerk doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal niet dus
Helaas heb ik geen werk meer, wél gedaan maar dat ging niet meer...o.a. door stress/clusterhoofdpijn etc. ben ik overbelast geraakt en zit ik sindsdien thuis..
wass ist?quote:
En dat weet ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
HihihiEn het was lief bedoeld
![]()
quote:
Mijn collega's snappen het nog steeds nietquote:
Longrotquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega's snappen het nog steeds niet![]()
Kusje op je bronchiënquote:
Hier natte sneeuw...quote:
Je haalt toch geen vreemde mensen in huis? En getrouwde mensen met kinderen blijven toch niet logerenquote:
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, er zijn heus wel mensen die om je gevenMaar jij bent gewoon te druk voor vrienden
Heeejoukeniknietquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusje op je bronchiën
En als je er nou heel veel last van blijft houden, gewoon weer naar de huisarts gaan!
Ik zit nu ruim één jaar thuis, zoekend naar passend v-werk maar nog niet gevonden, moet iets met computers zijn (repareren etc) alleen is daar nog niet veel van te vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote zeg.... Hoelang zit je nu thuis? En kun je wel iets van vrijwilligerswerk doen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je haalt toch geen vreemde mensen in huis? En getrouwde mensen met kinderen blijven toch niet logeren
ikkenjouookniet.... maar halloquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heeejoukenikniet
Hier ook
geen longontsteking? ...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Longrot![]()
![]()
Nee, geen ideeVeel hoesten en benauwd en auheid
Gaat vast wel weer over
quote:
Succes met sporten Phenoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komt
Nu ga ik iig sporten, schouderoefeningen en daarna de spinningfiets even op.
Geniet ervan nu het nog kan zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word echt een fatso, vanaf morgen ga ik weer gezond eten.
Ik haal MPG in huis, krijgt ie nog cadeautjes mee ook. En een trip naar het stationquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je haalt toch geen vreemde mensen in huis? En getrouwde mensen met kinderen blijven toch niet logeren
Dat klinkt best sip eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komt
Nu ga ik iig sporten, schouderoefeningen en daarna de spinningfiets even op.
Hey WWquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hey LLquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen longontsteking? ...
[..]
[..]
Succes met sporten Pheno
Hoi WWquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zou iets bijhouden, zoals een website geen alternatieve optie zijn? Ik weet niet hoeveel kennis je van zulke zaken hebt, maar het ligt misschien wel een beetje in dezelfde lijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu ruim één jaar thuis, zoekend naar passend v-werk maar nog niet gevonden, moet iets met computers zijn (repareren etc) alleen is daar nog niet veel van te vinden
Ik ben ook autistisch, wat mede verklaard waarom ik (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt ben verklaard.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Helaas moet ik zo weg dus ff snel afsluiten hier, maar dank voor alle goede tips etc.![]()
Kom zeker terug en dan praat ik graag verder!
Tot de volgende keerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Helaas moet ik zo weg dus ff snel afsluiten hier, maar dank voor alle goede tips etc.![]()
Laterquote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |