Alleen "Imigran" injecties kunnen een aanval blocken, om een voorbeeld te geven wat het ongeveer is, zie dit yt filmpje (Kan als schokkend worden ervaren dus zet het even in een spoiler)quote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh bah...En niets aan te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/ClusterhoofdpijnDit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Oke komt ie. Via ons werk kunnen wij ook thuis inloggen via webmail. Nu vertelde mjin collega mij dat zij 's ochtends niet meer kon inloggen omdat volgens de ict iemand had geprobeerd in te loggen via waarschijnlijk haar webmail en 3 keer het foute ww had ingetikt. Haar ww was daardoor geblokkeerd. Kan de afdeling ict achterhalen wie dit eventueel heeft geprobeerd? Ook als dit men via een thuispc heeft geprobeerd?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier valt bijna de hele dag al wat
[..]
Genoeg mensen dus stel maar
Als ik bier drink wil ik heel graag altijd rokenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nooit gerookt, wel een keer met iemand die rookte gezoend en![]()
, dat is smerig.
Nerdsquote:Op donderdag 16 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het topic zit vol met nerds, gewoon stellen die vraag
Ja, dan heb je aan mij een verkeerde.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik bier drink wil ik heel graag altijd rokenEn dan vind ik het ook lekker ruiken
Dus dan zoen ik graag met een roker
![]()
JA.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke komt ie. Via ons werk kunnen wij ook thuis inloggen via webmail. Nu vertelde mjin collega mij dat zij 's ochtends niet meer kon inloggen omdat volgens de ict iemand had geprobeerd in te loggen via waarschijnlijk haar webmail en 3 keer het foute ww had ingetikt. Haar ww was daardoor geblokkeerd. Kan de afdeling ict achterhalen wie dit eventueel heeft geprobeerd? Ook als dit men via een thuispc heeft geprobeerd?
Dat nog nooit gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nooit gerookt, wel een keer met iemand die rookte gezoend en![]()
, dat is smerig.
Als het systeem het IP-adres opslaat dan kan er achterhaalt worden van waar het geprobeerd is jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke komt ie. Via ons werk kunnen wij ook thuis inloggen via webmail. Nu vertelde mjin collega mij dat zij 's ochtends niet meer kon inloggen omdat volgens de ict iemand had geprobeerd in te loggen via waarschijnlijk haar webmail en 3 keer het foute ww had ingetikt. Haar ww was daardoor geblokkeerd. Kan de afdeling ict achterhalen wie dit eventueel heeft geprobeerd? Ook als dit men via een thuispc heeft geprobeerd?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen "Imigran" injecties kunnen een aanval blocken, om een voorbeeld te geven wat het ongeveer is, zie dit yt filmpje (Kan als schokkend worden ervaren dus zet het even in een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/ClusterhoofdpijnKrijg jij van die injecties?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dank maar zou een bedrijf zoveel moeite doen om dit te achterhalen. Ik denk zelf namelijk van wel. Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nog nooit gedaan
[..]
Als het systeem het IP-adres opslaat dan kan er achterhaalt worden van waar het geprobeerd is ja
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen "Imigran" injecties kunnen een aanval blocken, om een voorbeeld te geven wat het ongeveer is, zie dit yt filmpje (Kan als schokkend worden ervaren dus zet het even in een spoiler)ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Clusterhoofdpijn
1 van onze DJ's heeft het![]()
maar hij is dit jaar eraan geopereerd en sinds een maand of 8 al bijna helemaal pijn vrij
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Net of jij kan bepalen of het ICT gerelateerd is, dat vraagje van jequote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Wie van jullie heeft hier heel veel verstand van ict. ik heb namelijk een ict gerelateerd vraagje.
Sinds kort ja....heb er nog maar 1 gebruikt, en ook een neusspray variant maar dat werkte niet zo goed, ga binnenkort weer naar de huisarts voor een herhalingsrecept, alhoewel de aanvallen eindelijk wat minder frequent voorkomen (is begonnen rond begin augustus dit jaar)quote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Krijg jij van die injecties?
Okee, komt ie hoorquote:
hand voor je mondquote:
Je had eerder dus nergens last van?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sinds kort ja....heb er nog maar 1 gebruikt, en ook een neusspray variant maar dat werkte niet zo goed, ga binnenkort weer naar de huisarts voor een herhalingsrecept, alhoewel de aanvallen eindelijk wat minder frequent voorkomen (is begonnen rond begin augustus dit jaar)
Ik denk dat het er aan ligt achter wat voor een gegevens en wie zijn account het isquote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank maar zou een bedrijf zoveel moeite doen om dit te achterhalen. Ik denk zelf namelijk van wel. Ben gewoon nieuwsgierig.
Hey Pienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |