Ja, dan wil ik het wel een kans geven, maar niet door een kerel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw kan het ook doen! In dit geval een dubbelzinnige PI
Preciesquote:
Maar dan denk ik, wat nou als die aubergine dan vast komt te zitten?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste ja.Dan moet je als man de hint toch wel snappen, als je vrouw wil dat jij een aubergine over je lul schuift.
America's most hated family bedoel je?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
Die familie die tegen homo's is, ook zo'n geniale aflevering
Gaarnequote:
Dan lijkt het me nog niet echt opwindendquote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan wil ik het wel een kans geven, maar niet door een kerel.
En inderdaad, die PI
Ferrariquote:
Dood schat. al heel langquote:
Mij ook niet. Als een vrouw dat van mij wil dan gaat het ze alleen maar met die aubergine doen. Dat is gewoon een verkapte : Je hebt een kleintje.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan denk ik, wat nou als die aubergine dan vast komt te zitten?Het lijkt mij niets
Nou ja, het schijnt lekker te zijn, een beetje als met jullie g-spot zeg maarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan lijkt het me nog niet echt opwindend
Goewd, ik heb gesolliciteerd & ik ga sparen voor een Mini.quote:
quote:
Of ze hebben een groentenfetishquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mij ook niet. Als een vrouw dat van mij wil dan gaat het ze alleen maar met die aubergine doen. Dat is gewoon een verkapte : Je hebt een kleintje.
Gast, dat is overmorgen al.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen ik spreek mijn meisje zaterdag pas
Schandalig hehquote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Echt, die scholen van tegenwoordig
Die volgens mij ook een hoax is, want ik geloof niet dat ie ooit gevonden is bij mijquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, het schijnt lekker te zijn, een beetje als met jullie g-spot zeg maar
Nee, als ze wil dat je een aubergine over je pik schuift heb je gewoon een kleintje. Of is zij uitgewoond tot en met.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Of ze hebben een groentenfetish![]()
Is het al je meisje!?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goewd, ik heb gesolliciteerd & ik ga sparen voor een Mini.![]()
Alleen ik spreek mijn meisje zaterdag pas
Nou ja, zat vrouwen die hem wel hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die volgens mij ook een hoax is, want ik geloof niet dat ie ooit gevonden is bij mijMaar als jij je daarvoor in de kont wilt laten graaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |