Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de treinquote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
Noooooooooooooo, geen sneeuw!!!!!! Ik wil morgen wel naar die solli kunnen ipv achterlijke filerijders verblijden met mijn aanwezigheid
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij kan bepalen of het ICT gerelateerd is, dat vraagje van je
* Marijkezwolle gaapt even uitgebreid in Pien d'r gezichtquote:
Heb je meer info over die operatie? Heb er wel wat over gelezen maar de resultaten schijnen erg wisselend te zijn en wordt in de meeste gevallen nog ontraden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken het
1 van onze DJ's heeft het![]()
maar hij is dit jaar eraan geopereerd en sinds een maand of 8 al bijna helemaal pijn vrij
dan steek ik er een lolly inquote:
je zit er helemaal in he! (hihi)quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, komt ie hoor
http://www.101.tv/page/10(...)d5eaf03c04eebed86840
Inclusief informatief instructiedeel![]()
Ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zit er helemaal in he! (hihi)
lekker gemolken?quote:
het begint al te kietelen!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welWord je er al opgewonden van?
![]()
Het is begonnen in 2002, maar nog niet zo "volwassen", jaar in jaar uit langzaam erger geworden en nu dus zo zwaar dat ik idd injecties nodig heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je had eerder dus nergens last van?Man, dat lijkt me echt beroerd... En wat voor injecties zijn dat dan?
is idd nog met heel wisselende resultatenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je meer info over die operatie? Heb er wel wat over gelezen maar de resultaten schijnen erg wisselend te zijn en wordt in de meeste gevallen nog ontraden.
Zij doet hetzelfde werk als ik, ze is geen hoge pief. Ze heeft geen betrouwbare gegevens op haar pc staan. Maar wij vroegen het ons gewoon af vanmiddag en omdat wij het niet aan een collega wilde vragen vanwege de kantoortamtam stel ik mij vraag hier.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het er aan ligt achter wat voor een gegevens en wie zijn account het is
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein
Ja, met tig overstappen zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein
Geniale afleveringenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Fha het volgende:
Ik kijk "Louis Theroux and the nazi's". Ik word er boos van
Kom maar even hierquote:
Ik hou van Louis Therouxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |