Misschien is ze ex-prostituee en kan ze er niets aan doenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, als ze wil dat je een aubergine over je pik schuift heb je gewoon een kleintje. Of is zij uitgewoond tot en met.
Nouja, nog niet echt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het al je meisje!?En dat vertel je nu pas!!
Tof
quote:
Aansteller. Dan was je niet verl... ehm geil genoegquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nooit gerookt, wel een keer met iemand die rookte gezoend en![]()
, dat is smerig.
Toen het na een maand weer enigszins normaal reed bedoel je.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarna kwam het winterkaartje
Doe maarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouja, nog niet echt.
Ik vertel het je nog wel.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Aansteller. Dan was je niet verl... ehm geil genoeg
Dan nog ga je een man niet vragen om een aubergine over zijn pik te schuiven.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien is ze ex-prostituee en kan ze er niets aan doen
Nee, ze kon ook nog eens niet zoenen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Aansteller. Dan was je niet verl... ehm geil genoeg
Groentenfetish? Wie?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Echt, die scholen van tegenwoordig
[..]
Of ze hebben een groentenfetish![]()
Van wat ik me kan herinneren was het een klein en lelijk mannetje, ik gok dat ie allang blij was dat iemand seks met hem wildequote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ga je een man niet vragen om een aubergine over zijn pik te schuiven.![]()
Dat is wel heel slecht voor zijn zelfvertrouwen.
Konijnenquote:
Bij seks voor de buch met een uitgeholde auberginequote:
Ben jij nu van de internet-generatie? Skype, whatsap, twitter, hyves, je kunt altijd contact hebben in deze maatschappij!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, daarom![]()
En ik heb ze vandaag ook niet gesproken.
Caafjes ookquote:
Ik ben ook niet de knapste maar daarom wil ik het wel doen met een vrouw die ik leuk vind en niet met een lelijke graftak.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren was het een klein en lelijk mannetje, ik gok dat ie allang blij was dat iemand seks met hem wilde
En Bollequote:
I noesquote:Op donderdag 16 december 2010 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij nu van de internet-generatie? Skype, whatsap, twitter, hyves, je kunt altijd contact hebben in deze maatschappij!
Lieverd, het zijn grapjes he?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de knapste maar daarom wil ik het wel doen met een vrouw die ik leuk vind en niet met een lelijke graftak.
Tijd om te zoeken dusquote:Op donderdag 16 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die volgens mij ook een hoax is, want ik geloof niet dat ie ooit gevonden is bij mijMaar als jij je daarvoor in de kont wilt laten graaien
Ik zie het al helemaal voor me dat een man dat doet en dat hij de aubergine er vervolgens niet meer af krijgt zonder dat hij naar het ziekenhuis moet. Daar sta je dan op de EHBOquote:Op donderdag 16 december 2010 19:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ga je een man niet vragen om een aubergine over zijn pik te schuiven.![]()
Dat is wel heel slecht voor zijn zelfvertrouwen.
Nee, hoofdpijnquote:
"wat doet u voor werk". "Uhm, ik ben groenteboer!"quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat een man dat doet en dat hij de aubergine er vervolgens niet meer af krijgt zonder dat hij naar het ziekenhuis moet. Daar sta je dan op de EHBO
Dat laatste vind ik echtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het zijn grapjes he?En op ieder potje past een dekseltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |