Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was niet leuk toen ik 14 was
wazzermetu?quote:
Maar dat zijn ze nietquote:
Dat doen papiervisjes toch?quote:
Ik zou er dit jaar neerzetten, merk je vanzelf wanneer je daadwerkelijk kunt beginnenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
Hmmz, ik vul het sollicitatieform in.
Maar ze vragen de vroegste aanvangstdatum.
Ik weet niet wanneer ik wil beginnen![]()
Of dit jaar of volgend jaar pas.
Nee, dat moet echt nietquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Anders eindig ik net zoals jij
op 3 posts naquote:
Ik was geen leuke puberquote:
zsm dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou er dit jaar neerzetten, merk je vanzelf wanneer je daadwerkelijk kunt beginnen
[..]
Nee, dat moet echt niet![]()
En WW, ik zal eens goed opletten bij het nieuws
Oh jaquote:
LLquote:
RTV Oost moet je er dan opzetten, daar pikten ze een aantal studenten uit om een babbeltje te doen, waaronder deze eend.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
En WW, ik zal eens goed opletten bij het nieuws
Dat zei ST ook vanmorgenquote:
Oh, dat geloof ik graag, maar ze zien er vies uitquote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
Topic alweer gesloten....dus wederom een CP:
[..]
Maar dat zijn ze niet
(Heb ik begrepen dan, ze zien er onsmakelijk uit maar een vlieg is veel onhygiënischer)
Ik val eigenlijk best wel meequote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was geen leuke puberHeel opstandig en koppig en vervelend
![]()
quote:
Oeh tof!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
RTV Oost moet je er dan opzetten, daar pikten ze een aantal studenten uit om een babbeltje te doen, waaronder deze eend.
Nee, die ook nietquote:
Ja, en vind het fijn je te zienquote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ST ook vanmorgen
Ik ben er ook wel hoor
ik was hangtuigquote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk best wel meeJa, dat merk ik aan anderen
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat herken ik wel!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik graag, maar ze zien er vies uitEn vliegen vind ik ook smerig al kan ik wel gefascineerd raken als een vlieg zich aan het wassen is
Graagquote:
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.quote:
[sarcasme]wie dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Noem je mij nou een kind?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel!
Vroeger als kind keek ik daar ook vaak naar!
Oeh, die is wel scherpquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.
Klasgenootje van mij liep met een bordje: "Moet ik gaan prostitueren om te gaan studeren?"
Dat lokte nogal reacties uit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[sarcasme]wie dan?[/sarcasme]
Maar je mag ook gewoon hoi zeggen en eerder terugkomen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
heeft een tvp nog wel zin?
morgen zitten we waarschijnlijk in topic 2458
Oeps...sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem je mij nou een kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.
Klasgenootje van mij liep met een bordje: "Moet ik gaan prostitueren om te gaan studeren?"
Dat lokte nogal reacties uit.
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, die is wel scherp
Enig idee hoe laat?
Daar merk ik dat ook aan jaquote:
hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon hoi zeggen en eerder terugkomen hoor![]()
Universiteit Twente liep mee en dat is allemaal ICT en techniek. Ik verdenk de helft van de protestgangers van een FOK-verleden.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?
nee vaassenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...sorry![]()
Ja, inderdaad, schaam je diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehehequote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh hier?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en vind het fijn je te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |