quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk best wel meeJa, dat merk ik aan anderen
Dat herken ik wel!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik graag, maar ze zien er vies uitEn vliegen vind ik ook smerig al kan ik wel gefascineerd raken als een vlieg zich aan het wassen is
Graagquote:
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.quote:
[sarcasme]wie dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk best wel meeJa, dat merk ik aan anderen
Noem je mij nou een kind?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel!
Vroeger als kind keek ik daar ook vaak naar!
Oeh, die is wel scherpquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.
Klasgenootje van mij liep met een bordje: "Moet ik gaan prostitueren om te gaan studeren?"
Dat lokte nogal reacties uit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[sarcasme]wie dan?[/sarcasme]
Maar je mag ook gewoon hoi zeggen en eerder terugkomen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
heeft een tvp nog wel zin?
morgen zitten we waarschijnlijk in topic 2458
Oeps...sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem je mij nou een kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.
Klasgenootje van mij liep met een bordje: "Moet ik gaan prostitueren om te gaan studeren?"
Dat lokte nogal reacties uit.
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, die is wel scherp
Enig idee hoe laat?
Daar merk ik dat ook aan jaquote:
hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon hoi zeggen en eerder terugkomen hoor![]()
Universiteit Twente liep mee en dat is allemaal ICT en techniek. Ik verdenk de helft van de protestgangers van een FOK-verleden.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?
nee vaassenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...sorry![]()
Ja, inderdaad, schaam je diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehehequote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh hier?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en vind het fijn je te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |