zolang je het zelf niet bentquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn post is gevisiteerd, ik voel me smerig
Oh, ik zie het nu jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef STING het volgende:
[..]
Nee helaas, wat dat betreft ben ik een hele verre buur
quote:
Lasagnettequote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah, ik wil niet koken en zou niet weten wat en argh, wat moet ik eten vanavond?Iemand suggesties?
Ja, dat zal hem lerenquote:
Ja, maar dan moet ik naar de winkelquote:
Moet ik wat voor je meenemen op de terugweg?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik naar de winkelEn dat is zoooooooo ver weg
vanwege de serie, maar Duchovny is ook niet vervelend om naar te kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Fringe
Of is dievanwege David Duchovny?
Verhuizen, zodat je bij mij kunt eten? Voor zover ik weet, ben ik vrij discreet geweest met het openbaar maken van mijn culinaire kwaliteitenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik zie het nu jaDan moet ik maar verhuizen
Hoiquote:
Nee joh, doe niet zo raar en veel te liefquote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik wat voor je meenemen op de terugweg?![]()
dan ben je wel heel leningquote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raar en veel te liefIk moet me zo maar een schop onder de kont geven
Ik ben niet veeleisendquote:Op donderdag 16 december 2010 16:28 schreef STING het volgende:
[..]
Verhuizen, zodat je bij mij kunt eten? Voor zover ik weet, ben ik vrij discreet geweest met het openbaar maken van mijn culinaire kwaliteiten
Zal ik je even komen schoppen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiIs je huiswerk af?
[..]
Nee joh, doe niet zo raar en veel te liefIk moet me zo maar een schop onder de kont geven
* Marijkezwolle zet RN eerst aan haar huiswerkquote:
Yoga hequote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je wel heel lening
Yes pleasequote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je even komen schoppen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |