Jaquote:
Het is toch ook prik van de politie?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor...
Owww, wacht.... bloedprikken. Das wel n probleem bij jou
Of hij is in de auto gesprongenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
overigens.....
GF is gillend weggerend?
Nee, dit voelde als prostaatmelken, dus gillend klaargekomen!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
overigens.....
GF is gillend weggerend?
jawelquote:Op donderdag 16 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of hij is in de auto gesprongenwe weten niet wat ie lekker vindt he?
Wat is dat, prostaatmelken?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit voelde als prostaatmelken, dus gillend klaargekomen!
Hij wil gevisiteerd worden met een jupiler flesje?quote:
http://tinyurl.com/2but6zrquote:Op donderdag 16 december 2010 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat, prostaatmelken?
Oh en ik woon niet in Apeldoorn, maar wel dichtbijDus vandaar mijn vraag
ah, weer bijgekomenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik wil helemaal geen visitatie
Gorgelaarster!quote:
OMG, ik zie nu de instructiequote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, ik zie nu de instructie![]()
tot zover de theorie......quote:Op donderdag 16 december 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enne?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMGquote:
ik ben weer terug van boodschappen doenquote:
En ik ben best ruimdenkend enzo, maar dit is te veelquote:Op donderdag 16 december 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMGNee, gewoon, nee
Fjieuwquote:Op donderdag 16 december 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMGNee, gewoon, nee
Yes, I found the limit!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik ben best ruimdenkend enzo, maar dit is te veel
prik van de politie?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is toch ook prik van de politie?![]()
Thank you mister myagiquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik ben best ruimdenkend enzo, maar dit is te veel
Doozo, Marijke-san!quote:
Sting van The Police?quote:
It's a been a long day, da's duidelijkquote:
Kom maar hierheen, draadjesvlees en snijboontjesquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah, ik wil niet koken en zou niet weten wat en argh, wat moet ik eten vanavond?Iemand suggesties?
Tijd om naar bed te gaan dusquote:Op donderdag 16 december 2010 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
It's a been a long day, da's duidelijk
Het is dat je zo "ver" weg bentquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, draadjesvlees en snijboontjes
Pasta is snel en simpel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah, ik wil niet koken en zou niet weten wat en argh, wat moet ik eten vanavond?Iemand suggesties?
MamaMucks draadjesvlees is beroemdquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat je zo "ver" weg bentAnders had ik het gedaan
Nee. Eerst nog naar huis fietsen in de regensneeuw en dan etenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te gaan dus![]()
Donequote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki is ook bijgewerkt![]()
nou moet alleen de OP nog een keer opnieuw worden geplaatst
Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
Zelf net een boemboe met bami op. Sugarsnaps, brocolli, ui en vast nog wat meuk.
Ik kreeg al een wazige foutmelding dat er geen wijziging wasquote:
Succes met fietsenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nee. Eerst nog naar huis fietsen in de regensneeuw en dan eten
Woah, klinkt goedquote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
Zelf net een boemboe met bami op. Sugarsnaps, brocolli, ui en vast nog wat meuk.
Nee helaas, wat dat betreft ben ik een hele verre buurquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met fietsenWoon jij wel dichterbij, dan kom ik bij jou eten
Mijn post is gevisiteerd, ik voel me smerigquote:
Ga zijn prostaat melken!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn post is gevisiteerd, ik voel me smerig
zolang je het zelf niet bentquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn post is gevisiteerd, ik voel me smerig
Oh, ik zie het nu jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef STING het volgende:
[..]
Nee helaas, wat dat betreft ben ik een hele verre buur
quote:
Lasagnettequote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat zal hem lerenquote:
Ja, maar dan moet ik naar de winkelquote:
Moet ik wat voor je meenemen op de terugweg?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik naar de winkelEn dat is zoooooooo ver weg
vanwege de serie, maar Duchovny is ook niet vervelend om naar te kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Fringe
Of is dievanwege David Duchovny?
Verhuizen, zodat je bij mij kunt eten? Voor zover ik weet, ben ik vrij discreet geweest met het openbaar maken van mijn culinaire kwaliteitenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik zie het nu jaDan moet ik maar verhuizen
Hoiquote:
Nee joh, doe niet zo raar en veel te liefquote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik wat voor je meenemen op de terugweg?![]()
dan ben je wel heel leningquote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raar en veel te liefIk moet me zo maar een schop onder de kont geven
Ik ben niet veeleisendquote:Op donderdag 16 december 2010 16:28 schreef STING het volgende:
[..]
Verhuizen, zodat je bij mij kunt eten? Voor zover ik weet, ben ik vrij discreet geweest met het openbaar maken van mijn culinaire kwaliteiten
Zal ik je even komen schoppen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiIs je huiswerk af?
[..]
Nee joh, doe niet zo raar en veel te liefIk moet me zo maar een schop onder de kont geven
* Marijkezwolle zet RN eerst aan haar huiswerkquote:
Yoga hequote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je wel heel lening
Yes pleasequote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je even komen schoppen dan?
Oh..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes pleaseMaar niet te hard, hoofdpijn
Niet te streng jijquote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet RN eerst aan haar huiswerk
Eerst werk dan spelen
dan ga ik dat ook maar eens doenquote:
* pgrferrari schopt Marijkje.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes pleaseMaar niet te hard, hoofdpijn
quote:
Daarom ben ik ook thuis ipv op werkquote:Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..
Dan kom ik niet nu zo al, bel ik je om 19:00 en als je dan nog niet gegeten hebt dan kom ik je wat brengen
Zweep d'r overquote:
quote:
Dank uquote:Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari schopt Marijkje.
* MPG mept pgrferrari.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari schopt Marijkje.
Ik kom d'r al aanquote:
quote:
Is voor mijn zwager, die was dinsdag jarig en dol op browniesquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Marijkje is een hele strenge jufquote:
Slapen kut!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] mept pgrferrari.
[/me]
Niet zo hard loempe knurft![]()
* Muck prikt MPG in zijn zijquote:Op donderdag 16 december 2010 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] mept pgrferrari.
[/me]
Niet zo hard loempe knurft![]()
Door die smileys begin ik eraan te twijfelen wát voor juf ze isquote:
Nee johquote:
duidelijkquote:
Ik ben heul geen keentjequote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck prikt MPG in zijn zij
tis nog maar een keentje ja
Coolquote:Op donderdag 16 december 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johBen te brak
Maar als ik wel een keer bij je kom bak ik wel wat voor jou
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck prikt MPG in zijn zij
tis nog maar een keentje ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |