Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hoi stquote:
Krijgen mods nu wel een warning als het topic vol is met de nieuwe layout?quote:
Waar?quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
Topic was gelocked dus even een CP:
[..]
Hoi st![]()
[..]
Krijgen mods nu wel een warning als het topic vol is met de nieuwe layout?
Ik gok ergens op je hddquote:
Ik zei toch al sorry!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
Wie verzint al die ranzige TT's? Die vorige ook al!
Geef nou maar toe dat je wiltquote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
O...M...G...
Nee, dank u beleefd
Ok.quote:
Ik wil veel, maar dat dan net nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geef nou maar toe dat je wilt![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je wilt![]()
Goede TT.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry ST![]()
Ik kon het niet laten
ik snap de smerigheid er niet van?quote:visiteren
vi - si - te - ren [-zie` teer ` (n)] («Frans«Latijn) (visiteerde, h. gevisiteerd) 1 inspecteren, onderzoek doen, vooral als ambtelijke overheid; 2 aan den lijve onderzoeken (naar smokkelwaar enz.); doorzoeken '
google afbeeldingenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik snap de smerigheid er niet van?
het suggereert dat GF een slaaf is. en je hem kan inspecteren als koop waar?
sda bedoel je zeker?quote:
Ik wil gf wel als slaaf voor een dagjequote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ken jou wel beter dan datquote:Op donderdag 16 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil veel, maar dat dan net niet
Bij mijn oude werkgever hadden we een SM-kantoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
Er was hier laatst een visitatieoverleg btw![]()
Jij wil gf visiterenquote:
Dat dacht ik ook ja, maar helaasquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari zet doosje vast klaar.
[ afbeelding ]
Hdd als in hardeschijf mupkequote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
sda bedoel je zeker?
hdd is de dvd-brander
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar helaas
Appie, hoezo moet je daarheen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
Morgenvroeg dan maar eerst naar utrecht, daarna op naar appie.
Suikertaartje dacht dat in het vorige topic mensen uitgenodigd werden om, met of zonder rubber handschoenen, de onder- en wellicht ook bovenarm ten behoeve van enig onderzoek in de endeldarm van Goldfinger te planten. Maar ze had het verkeerd gelezenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mietjequote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef BONG4002 het volgende:
Het wordt nu allemaal wel heel erg link hier dus ga zo ff boodschappen doen en kom straks weer langs
Bis later
Mijn heldquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Suikertaartje dacht dat in het vorige topic mensen uitgenodigd werden om, met of zonder rubber handschoenen, de onder- en wellicht ook bovenarm ten behoeve van enig onderzoek in de endeldarm van Goldfinger te planten. Maar ze had het verkeerd gelezenDat is alles
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hopes for the best, want als het glad is gaat hij niet naar de sportschool om te spinnen.
Appie Baantjer is dood en Appie Heijn hebben ze in Utrecht ook, kan ik u meldenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
Morgenvroeg dan maar eerst naar utrecht, daarna op naar appie.
sneeuw is wel leuker dan regenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik ging met regen weg en kom met sneeuw thuis.
zo ver weg werkte ik toch niet meer
Apeldoorn gek!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Appie Baantjer is dood en Appie Heijn hebben ze in Utrecht ook, kan ik u melden
Ok. Kijk je wel uit dat er geen vlekken in mn burostoel komen?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hdd als in hardeschijf mupkeMaar dan staat het vast in je /home
Ik zoek wel even zo
om te rijden nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sneeuw is wel leuker dan regen
Niet als het net geregend heeftquote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sneeuw is wel leuker dan regen
Nee, dan gaat hij naar de sportschool om te revaliderenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hopes for the best, want als het glad is gaat hij niet naar de sportschool om te spinnen.
Kom je thee drinken?quote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Kijk je wel uit dat er geen vlekken in mn burostoel komen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
Sodeknetters, mijn huisarts is blij met zijn pen denk ik
13 kruisjes op het bloedprikformulier
Morgen voor mij wel.quote:
Dat hoeft dan ook niet, hè, dan kun je prima op straat spinnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
schaatsen welquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet, hè, dan kun je prima op straat spinnen.
Wie?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
Ik spreek haar zaterdag pas weer![]()
Zijn lieeeeuf.quote:
Hij wil je martelenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Muck het volgende:
Sodeknetters, mijn huisarts is blij met zijn pen denk ik
13 kruisjes op het bloedprikformulier
quote:
He, jij hierquote:
Alles blijkbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar moet je op getest worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
De laatste keer dat ik keek woonde je ergens andersquote:
Hij vindt haar lief.. allemaal kusjesquote:
Apenheulquote:
Past goed bij het weer hier!quote:
Jaquote:
je ava lijkt er wel wat opquote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Tweede keer dat ik hier voor iemand anders wordt aangezien
Hoe heet (is) ze nou?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Tweede keer dat ik hier voor iemand anders wordt aangezien
misschien wel wat kouder, net als ik!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles blijkbaar
Het is om al het andere dan ME uit te sluiten zeg maarOh jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij vindt haar lief.. allemaal kusjes
Buurmanquote:Of iets warmerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
misschien wel wat kouder, net als ik!![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, nu je het zegtquote:
ook jaquote:
Jaquote:
Da's toevallig, that's my specialtyquote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef Muck het volgende:
Wordt nog leuk morgenochtend, ik ben bijna niet te prikken namelijk
Van Herman Finkersquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ook ja
[..]
Ja
Hence the name?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef STING het volgende:
[..]
Da's toevallig, that's my specialty
Op dit moment ben ik kouderquote:
Ahhquote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van Herman FinkersGaat ie koffie drinken bij de buurvrouw, ziet de buurman thuiskomen, trekt zijn kleren uit en gaat in de kast zitten. De buurman ziet een klerenspoor richting kast, trekt de kast open, zegt Heman "Buurman, ik hier?"
Dus buurman
Ik kan wel heel goed prikken bij anderen, maar mijn eigen aderen willen nietquote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef STING het volgende:
[..]
Da's toevallig, that's my specialty
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef Muck het volgen
de:
[..]
ook ja
[..]
Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |