ontslagbrief?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop maandag een bak chaos te kunnen maken
Nee, het is niet zo dat ik hier dood zit te gaan ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortom, jij belt zo de huisarts even?
De wens is de vader van de gedachten he?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik las serieus: visiteer hier gf
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met poep met kakhet weer wordt alleen maar NOG slechter
![]()
Ja, maar iets met ontsteking enzoquote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat ik hier dood zit te gaan ofzo...
Zo gauw er ergens een krabbel onder staat: ja. maar goed, dat zal niet zo snel gaan lijkt me, eerst morgen maar kijken of het wat is.quote:
Scorequote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachten he?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachten he?
Dat bestaat niet voor mequote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
wat is daar dan mee?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven dus
[..]
Ja, maar iets met ontsteking enzoDus doe maar
Ziek figuurquote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oja, natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziek figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
nee hoor, dat is niet lastigquote:Op donderdag 16 december 2010 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk
Jij hebt invincibility
Lijkt me wel lastig als je in een gesloten topic doorpost zonder dat je het doorhebt
Dat mocht je willen...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
hier valt nu natte sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef es70 het volgende:
Gefeliciteerd GF!
Van 10 tot kwart over 3 buiten geweest en 't is geen tel droog geweest, nu is het gaan sneeuwen. Uiteraard heeft vandaag niemand gezegd dat ik zo'n lekker baantje heb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |