quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke kauw- of slikbeweging is een pijnscheut, dusse...
Woahquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb ooit in een bejaardenhuis gewerkt en het enige positieve dat ik daaraan heb overgehouden is het talent om heel snel ramen te zemen zonder strepen
[..]
Onbekende kloon
Haal er maar eens eentje, dan weet je hetquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, had ik dus goed gegokt
Ben meer van de 'casual' games ala Mario maar ken GH wel
[..]
Nooit geprobeerd, waar smaakt het eigenlijk naar?
[..]
Dat is wel heel erg
Meestal hoor je dat over rokers/niet rokers maar nooit geweten dat Red Bull zulke reacties kan oproepen
Ben jij Muckquote:
Ookquote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, had ik dus goed gegokt
Ben meer van de 'casual' games ala Mario maar ken GH wel
Ik kan er niets aan doenquote:[..]
Dat is wel heel erg
Meestal hoor je dat over rokers/niet rokers maar nooit geweten dat Red Bull zulke reacties kan oproepen
Doe maar de eerste 2quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MarioZelda
Taarten bakken op de DS
![]()
Is het echt zo erg?quote:En van rook word ik niet meer misselijk, maar smakelijk vind ik het nietMaar als ik mag kiezen tussen rook en red bull dan ga ik voor rook
![]()
Nee, niet dat ik weetquote:
Dat taarten bakken doe ik echt elke dagquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe maar de eerste 2
[..]
Is het echt zo erg?![]()
Ik ruik het natuurlijk niet meer omdat ik het al jaren drink
Ja he?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef Pien85 het volgende:
Wat een ongelofelijk kutweer
Waarmee moet ik gf feliciteren?
Ga ik doenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haal er maar eens eentje, dan weet je het
Meestal zijn ex-rokers de ergste anti rook mensen, valt me mee dusquote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook
Mario Party
Super Paper Mario
[..]
Ik kan er niets aan doen
Over roken doe ik niet zo moeilijk, omdat ik zelf ook een paar jaar gerookt heb. Bij mijn vriend thuis wordt heel veel gerookt (hijzelf gelukkig niet) en daar heb ik niet echt last van
Doe ik. Ehm... Drie nachtem slecht geslapen, dat is dus ehm... Sinds maandag.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan doen... En hoe lang heb je er al last van dan?
Werkse trevquote:
Ik ben ook ex-roker, dus moet je nagaan hoe erg Red Bull isquote:Op donderdag 16 december 2010 15:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga ik doen
[..]
Meestal zijn ex-rokers de ergste anti rook mensen, valt me mee dus
En Mario party + alles heb ik ook
Kortom, jij belt zo de huisarts even?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik. Ehm... Drie nachtem slecht geslapen, dat is dus ehm... Sinds maandag.
Moet je een pilletje van me?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik. Ehm... Drie nachtem slecht geslapen, dat is dus ehm... Sinds maandag.
Gelukkig maarquote:
Ik hoop maandag een bak chaos te kunnen makenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Het is nu officieël nationale gekkendag![]()
CHAOS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |