Yes, I found the limit!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik ben best ruimdenkend enzo, maar dit is te veel
prik van de politie?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is toch ook prik van de politie?![]()
Thank you mister myagiquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik ben best ruimdenkend enzo, maar dit is te veel
Doozo, Marijke-san!quote:
Sting van The Police?quote:
It's a been a long day, da's duidelijkquote:
Kom maar hierheen, draadjesvlees en snijboontjesquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah, ik wil niet koken en zou niet weten wat en argh, wat moet ik eten vanavond?Iemand suggesties?
Tijd om naar bed te gaan dusquote:Op donderdag 16 december 2010 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
It's a been a long day, da's duidelijk
Het is dat je zo "ver" weg bentquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, draadjesvlees en snijboontjes
Pasta is snel en simpel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah, ik wil niet koken en zou niet weten wat en argh, wat moet ik eten vanavond?Iemand suggesties?
MamaMucks draadjesvlees is beroemdquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat je zo "ver" weg bentAnders had ik het gedaan
Nee. Eerst nog naar huis fietsen in de regensneeuw en dan etenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te gaan dus![]()
Donequote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki is ook bijgewerkt![]()
nou moet alleen de OP nog een keer opnieuw worden geplaatst
Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
Zelf net een boemboe met bami op. Sugarsnaps, brocolli, ui en vast nog wat meuk.
Ik kreeg al een wazige foutmelding dat er geen wijziging wasquote:
Succes met fietsenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nee. Eerst nog naar huis fietsen in de regensneeuw en dan eten
Woah, klinkt goedquote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
Zelf net een boemboe met bami op. Sugarsnaps, brocolli, ui en vast nog wat meuk.
Nee helaas, wat dat betreft ben ik een hele verre buurquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met fietsenWoon jij wel dichterbij, dan kom ik bij jou eten
Mijn post is gevisiteerd, ik voel me smerigquote:
Ga zijn prostaat melken!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn post is gevisiteerd, ik voel me smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |