PM anders je msn even, dan krijg je een miljard ebooks van mequote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
Dan pm ik m'n mail wel ff
Mijn msn is heel traag met de overdrachtquote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
PM anders je msn even, dan krijg je een miljard ebooks van me
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mensen die trouwen via Fok!Die zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
Mensen die trouwen via Fok!Mensen die 14 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij haatte jezelf één jaar lang?quote:
[..]
Mensen die trouwen via Fok!en samenwonen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wordt het een zipje via de mailquote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn msn is heel traag met de overdracht
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hebben zilvervisjes zo'n slecht geheugen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb het geheugen en de aandachtspanne van een zilvervisje
Bongaaaahquote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
Wat gaan jullie hárd![]()
bew iig
[..]
Hebben zilvervisjes zo'n slecht geheugen dan?
Dat ben ik vergeten.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
bew iig
[..]
Nee, toen dacht ik dat zulk gedrag normaal wasquote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij haatte jezelf één jaar lang?
* MPG voert Marijke een breezerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BreezerIk ben zo goedkoop
![]()
+1quote:
Wat is er mis mee? Al ruim vijf jaar gelukkig!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mensen die trouwen via Fok!
Komt door je Oosterse accentquote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat roepen ouderen tegenwoordig dat jongeren niet idealistisch zijn.
Ik heb zojuist 3 uur vernikkelt om te protesteren tegen de kenniscrisis.
Lief, dankjequote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
en samenwonen dan?
[..]
Dan wordt het een zipje via de mail
En dat vraag je aan een zilvervisjesgeheugen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
bew iig
[..]
Hij is 12, kan ie niets aan doenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Al ruim vijf jaar gelukkig!
Nee, ze zijn zo snel dood als ik ze zie.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ghehequote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, toen dacht ik dat zulk gedrag normaal was
Ik vind ze viesquote:Op donderdag 16 december 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze zijn zo snel dood als ik ze zie.
Ik was niet leuk toen ik 14 wasquote:
Ik zie ze hier 's nachts altijd rennenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze zijn zo snel dood als ik ze zie.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wat beter gaan opletten op school
Anders eindig ik net zoals jijquote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BreezerIk ben zo goedkoop
![]()
Het was een stille tocht. Niks geen zwoele stem.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt door je Oosterse accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |