quote:
Wat is er morgenavond?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
ziezo boodschappen weer binnen voor morgenavond
Oh jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zie dat plaatje voor d;r naam
Koediekoediekoediequote:
Hoe tofquote:Ja he!!Was echt vet toevallig
We gingen na het eten pas koffie halen bij de Bijenkorf en opeens hoorden we haar!!!!
WIL OOK!quote:
dan is hij jarigquote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat is er morgenavond?
En hoi gier
Wat hebben we hier een berg jarigen danquote:
Ze vond mij zelfs 16-quote:Op donderdag 16 december 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben heul geen keentje![]()
Vraag maar aan Marijkje
Owja. Oeps.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck prikt MPG in zijn zij
tis nog maar een keentje ja
dan wordt het echt tijd voor een brilquote:
Vraag het aan haar op msn/sms whateverquote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar is SteenKonijn eigenlijk?
Neuh, niet bij mijn weten. Eerder daarna rap naar huis, vrouw is zaterdag jarig, dus moet nog ergens iets regelen in een winkel of zo.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben we hier een berg jarigen dan
En daarom gaat Pheno naar Apeldoorn, naar Giertje
Jaquote:
Ben ik ook een tijdje geweest jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een onzijdige kabouter.
Klopt...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
D'r muzieksmaak was iig in het verkeerde lichaam geboren
quote:
Hierquote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar is SteenKonijn eigenlijk?
Nietes!!! Maar ik was in de warquote:
ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het echt tijd voor een bril
alweer een jarigequote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, niet bij mijn weten. Eerder daarna rap naar huis, vrouw is zaterdag jarig, dus moet nog ergens iets regelen in een winkel of zo.
Heb ik alquote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het echt tijd voor een bril
Vast wel, maar ik heb het geheugen en de aandachtspanne van een zilvervisjequote:
Ik gok zo dat er elke dag wel iemand jarig is!quote:
nou nog de goede sterkte erinquote:
Was ook een grapje mop!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, niet bij mijn weten. Eerder daarna rap naar huis, vrouw is zaterdag jarig, dus moet nog ergens iets regelen in een winkel of zo.
zou je denkenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok zo dat er elke dag wel iemand jarig is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |