heb ik bijder nichtquote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag het aan haar op msn/sms whateverMaar ik gok huiswerk
Ik zei toch al sorry!quote:
Heb ik alquote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou nog de goede sterkte erin
heb niet eens een mobielquote:
Nee joh, wat denk jijquote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag het aan haar op msn/sms whateverMaar ik gok huiswerk
Totaal en utterly niet. maar dat komt wel goed. En anders iets op vakantie, daar kom ik wel mee weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje mop!en wat leuk
weet je al wat je gaat kopen?
Breezerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of die spellen op de ipad wat zijn. en anders heb ik 79 cent verneukt. De hoeren zijn duurder. Een breezah ook!
De volgende keer, dan zwaait er wat!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei toch al sorry!
[..]
Oh ja, dat is waar ook, jij en famous waren het vooral niet in je toekomst-investeren-stel. wanneer is de bruiloft?quote:
je ekskurzie!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
In Lille is een winkel die Ruk heet
Ik weet niet waar ze van houdt, maar in Apeldoorn kun je leuk winkelenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totaal en utterly niet. maar dat komt wel goed. En anders iets op vakantie, daar kom ik wel mee weg.
Is dat een belofte?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer, dan zwaait er wat!
oh wacht dan kan ik niet ;')
31 aprilquote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, jij en famous waren het vooral niet in je toekomst-investeren-stel. wanneer is de bruiloft?
Welke en mag ik lenen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Muck het volgende:
Oh ja, mevrouw Zwolle, ik heb vannacht een ander boek van Tatiana de Rosnay uitgelezen, was ook mooi![]()
Ik zou wat beter gaan opletten op schoolquote:
Klussenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is ook interessant als bijbaan.
http://www.hornbach.nl/cm(...)verseafdelingen.html
Uhm, om het even samen te vatten: GEWELDIGquote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je ekskurzie!
hoe was hett?
Oeh, mail maarquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, mail maar![]()
want dat kon op de ds toch?
Kan dat?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je het programmaatje erbij hebben?
Sinds wanneer dat?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, jij en famous waren het vooral niet in je toekomst-investeren-stel. wanneer is de bruiloft?
De maand van mijn verjaardagquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wat beter gaan opletten op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |