quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je een keer naar een Fok! meet komen
Had het bijna een keer gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er wat van mezelf in herken![]()
Het zijn de simpele dingen die het doen, dus ik raadt het je echt aan![]()
Ga bijvoorbeeld eens een keer naar een Fok meet.
Zulke dingen zijn leuk
Nou bij mij niet, ik heb toch al heel wat kantoren en verenigingen mogen zienquote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik.. Als je bij een vereniging zit of bij een groot bedrijf werkt dan gaat het misschien nog wel redelijk gemakkelijkOf je zit op een forum
![]()
Waag hetquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pas maar op, ik bel je om te zeiken hoor![]()
Sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke is heeeeeeeeeeeul bemoeizuchtig
kom je 2 dagen niet op het forum gaat ze je om 23:00 lastig vallen met een sms
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar toen durfde ik dat nietJij bent vet intimiderend
Ik kan het je echt aanradenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Had het bijna een keer gedaan
Maar toch was het te "eng" op dat moment, ging toen over de 10jaar meet, kwamen ook veel mensen op af maar mij leek het iets teveel van het goede. Wie weet kom ik wel op een GC meet oid, als ik de users beter heb leren kennen en andersom
Om 3 uur snachtsquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he ?![]()
[..]
Schat al sms je me om 3 uur snachts, ik vind je toch wel lief hoor
Ik zou een ander nummer nemen als ik jou wasquote:
Nou, er zijn heus wel mensen die om je gevenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou bij mij niet, ik heb toch al heel wat kantoren en verenigingen mogen zien
Het boeit me ook niet hoor, zo'n gevalletje ignorance is bliss.
Helemaal niet dusquote:Op donderdag 16 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ik dacht straks vind je me een bemoeizuchtig wijf ofzo
![]()
Mag ik ook vragen of je werkt oid?
QFTquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanradenIk ben ook een super onzekere muts, maar ik merk dat ik door dat soort dingen echt meer zelfvertrouwen krijg en het zijn vaak echt gezellige bijeenkomsten
Dat inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanradenIk ben ook een super onzekere muts, maar ik merk dat ik door dat soort dingen echt meer zelfvertrouwen krijg en het zijn vaak echt gezellige bijeenkomsten
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heul niet intimiderend.
Hihihiquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he ?![]()
[..]
Schat al sms je me om 3 uur snachts, ik vind je toch wel lief hoor
Klote zeg.... Hoelang zit je nu thuis? En kun je wel iets van vrijwilligerswerk doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal niet dus
Helaas heb ik geen werk meer, wél gedaan maar dat ging niet meer...o.a. door stress/clusterhoofdpijn etc. ben ik overbelast geraakt en zit ik sindsdien thuis..
wass ist?quote:
En dat weet ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
HihihiEn het was lief bedoeld
![]()
quote:
Mijn collega's snappen het nog steeds nietquote:
Longrotquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega's snappen het nog steeds niet![]()
Kusje op je bronchiënquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |