Jeetjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is begonnen in 2002, maar nog niet zo "volwassen", jaar in jaar uit langzaam erger geworden en nu dus zo zwaar dat ik idd injecties nodig heb.
Ik zal even zoeken naar een plaatje over die injecties
Stop met kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Fha het volgende:
Ik kijk "Louis Theroux and the nazi's". Ik word er boos van
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein
Aha, dat kanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zij doet hetzelfde werk als ik, ze is geen hoge pief. Ze heeft geen betrouwbare gegevens op haar pc staan. Maar wij vroegen het ons gewoon af vanmiddag en omdat wij het niet aan een collega wilde vragen vanwege de kantoortamtam stel ik mij vraag hier.
Werk zequote:
Zonder handschoenenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar even hier![]()
* trekt rubberen handschoenen aan
En dat is net als bijv insuline, dat je dat met zo'n pen in been of buik spuit?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Zo ziet dus een injectie er ongeveer uit die ik gebruik:
[ afbeelding ]
Vorig jaar in de herfst, IN DE HERFSTquote:
Graag! + thnxquote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is idd nog met heel wisselende resultaten![]()
ik zal het wel aan hem vragen als ik hem zaterdag weer zie
Ja maar ja maar... Okeequote:
Nee, daarna kwam het winterkaartjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar in de herfst, IN DE HERFSTwas dat echt de slogan van NS
Heeft niet lang geduurd
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, komt ie hoor
http://www.101.tv/page/10(...)d5eaf03c04eebed86840
Inclusief informatief instructiedeel![]()
Waar gaat het over dan?quote:
Klopt, auto-injectorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is net als bijv insuline, dat je dat met zo'n pen in been of buik spuit?
Seks voor de Buch met de witte bonen in tomatensaus was slechterquote:
Heb je em ook uitgekeken?quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, auto-injector
Eerst was ik bang voor de naald maar je voelt er echt bijna niets van, tenminste als je in je bovenbeen prikt wat de meest prettige plek is
Ja, of die met die indianenpakjes, tipi's en uitgeholde aubergine'squote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks voor de Buch met de witte bonen in tomatensaus was slechter
Dat doen veertienjarigen tegenwoordig voor een breezah!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, of die met die indianenpakjes, tipi's en uitgeholde aubergine's![]()
Ja, ik had het idee dat die oude viezerik het geiler vond dan mister X. Ook logisch, ik zie ook niet graag een mannenvinger in mijn artiestenuitgang verdwijnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je em ook uitgekeken?Ik vond het wel lachwekkend stiekem
![]()
Doet me denken aan mijn zusje, die moet dus insuline spuiten. Vraagt of je ook wil en ze zegt dat het geen pijn doetquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, auto-injector
Eerst was ik bang voor de naald maar je voelt er echt bijna niets van, tenminste als je in je bovenbeen prikt wat de meest prettige plek is
Louis gaat altijd op bezoek bij "bijzondere" mensenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar gaat het over dan?Ja nazis, maar wat laten ze zien?
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarDat scheelt een hoop...
[..]
Ja, of die met die indianenpakjes, tipi's en uitgeholde aubergine's![]()
Een vrouw kan het ook doen! In dit geval een dubbelzinnige PIquote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik had het idee dat die oude viezerik het geiler vond dan mister X. Ook logisch, ik zie ook niet graag een mannenvinger in mijn artiestenuitgang verdwijnen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen veertienjarigen tegenwoordig voor een breezah!
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik had het idee dat die oude viezerik het geiler vond dan mister X. Ook logisch, ik zie ook niet graag een mannenvinger in mijn artiestenuitgang verdwijnen.
Wel interessantquote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Louis gaat altijd op bezoek bij "bijzondere" mensenen dan maakt hij dus gewoon een aantal dagen of een paar weken mee uit hun leven, terwijl hij ondertussen dus interviews houdt over hun gedachtegoed enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |