Dat zei je op de meet ook tegen mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijnDus niet zo'n zin
Doet me denken aan Hans Teeuwen en Kikiquote:
Ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben ook niet moeders mooiste hoor
*proest*quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat een man dat doet en dat hij de aubergine er vervolgens niet meer af krijgt zonder dat hij naar het ziekenhuis moet. Daar sta je dan op de EHBO
Gelukkig is smaak objectief en gaat het meer om uitstraling.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van geen broers of zussen bij mamaquote:
Same here.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het zijn grapjes he?En op ieder potje past een dekseltje
Dan moet je veel reizenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik echt
Cliché's
Of zoals iemand eens zei: als dat dekseltje aan de andere kant van de wereld zit zal ik het niet vinden.
Ooit in de nieuwe revue stond een artikel over vreemde objecten op vreemde plaatsenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat een man dat doet en dat hij de aubergine er vervolgens niet meer af krijgt zonder dat hij naar het ziekenhuis moet. Daar sta je dan op de EHBO
Zo was er ook een keer een man met meloen pitjes in zijn urine buisquote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit in de nieuwe revue stond een artikel over vreemde objecten op vreemde plaatsenZo blijkt dus dat als je een pet fles in je kont stopt als man, dat je geen scheet moet laten, want dan trekt het vacuum en kan het alleen nog operatief verwijderd worden
Ja en als je je dekseltje niet tegenkomt is dat jammerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik echt
Cliché's
Of zoals iemand eens zei: als dat dekseltje aan de andere kant van de wereld zit zal ik het niet vinden.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en als je je dekseltje niet tegenkomt is dat jammermaar he, al kom je dat dekseltje wel tegen, dan nog wil dat geen garantie geven dat je samen oud wordt. Dus zorg er nou maar voor dat je het leuk hebt met jezelf
Hij vond het te gemakkelijk om ze gewoon uit te spugen?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo was er ook een keer een man met meloen pitjes in zijn urine buis
Ja haha en als men vraagt hoe de aubergine om zijn geslachtsdeel is beland zegt hij dat hij is gestruikeld, terwijl hij aan het plassen was.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
"wat doet u voor werk". "Uhm, ik ben groenteboer!"
Gedoesjt+gelezenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had de liefde bedreven met een meloenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij vond het te gemakkelijk om ze gewoon uit te spugen?
Ik zeg ook niet dat ik niemand zal vinden, maar dat is gewoon gelul: op elk potje past een dekseltje.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je veel reizenhe als er zelfs een dekseltje voor mij is
Leest dat nu handig, zo'n nat boek?quote:
Auw.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en als je je dekseltje niet tegenkomt is dat jammermaar he, al kom je dat dekseltje wel tegen, dan nog wil dat geen garantie geven dat je samen oud wordt. Dus zorg er nou maar voor dat je het leuk hebt met jezelf
Ik herken het wel wat RZ voelt, maar heb me erbij neergelegd dat ik single ben en zal blijven, vermaak me prima verder dus no problemquote:
Als ik zeg dat ik een vrouw met grote meloenen wil, bedoel ik toch wat anders....quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had de liefde bedreven met een meloen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |