In sommige opzichten zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Het niet hebben van een relatie maakt het leven op heel veel punten ook heel makkelijk
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
maar toch wel handig dat hij de zware boodschappen kan tillen hoor
Hoe doe jij dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seks kan prima zonder relatieEn mensen zijn nou eenmaal lastig
Ik ook. Dus als ik iemand tegen kom bij wie ik het fantastisch heb dan stoot ik dat zeker niet af, maar ik blijf niet bij iemand omdat ik niet alleen wil zijn
Als je het er verder niet over wilt hebben dan moet je dat zeggen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben 31
Ik sta er dus wel voor open maar zoek het niet op, zoiets
Ja die bezorgen niet hier grapjasquote:
Dat snap ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Seks kan prima zonder relatieEn mensen zijn nou eenmaal lastig
Ik ook. Dus als ik iemand tegen kom bij wie ik het fantastisch heb dan stoot ik dat zeker niet af, maar ik blijf niet bij iemand omdat ik niet alleen wil zijn
Oh zo ver ben ik sowieso nog nooit geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In sommige opzichten zekerDat wil niet zeggen dat ik het af en toe niet mis, maar wat ik zeker niet mis is alle ruzie en verdriet die we gehad hebben
Zij is vrouw, zij wordt van de straat afgepakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan?
Pak je gewoon iemand van straat af?
Ja, soms lopen dat soort dingen zo... Vriendschappen veranderen ook door de jaren heen. Ik heb gewoon een heel fijne en lieve club mensen om me heenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb niet zoveel vrienden meer. Die bleken stuk voor stuk naast hun partner niemand nodig te hebben.![]()
En alleen vermaak ik me vaak ook wel, maar in de wintermaanden heb ik er vaak wat meer moeite mee.
Zoiets raadt ik Bong nou ook aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik sowieso nog nooit geweestMaar gewoon, als ik zin heb om met oud&nieuw een paar dagen weg te gaan dan doe k dat gewoon. Hoef nergens rekening mee te houden, heb niemands toestemming nodig, heerlijk
Om heel eerlijk te zijn: nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het er verder niet over wilt hebben dan moet je dat zeggen hoorMaar heb je al wel relaties gehad?
Weet je op welke momenten ik er van geniet? Op zo'n avond morgen dat je ver na sluitingstijd de kroeg uit komt stuiteren. Of op het moment dat je ineens met bekenden op ene terras zit. Dan vind ik het wel lekker om single te zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik sowieso nog nooit geweestMaar gewoon, als ik zin heb om met oud&nieuw een paar dagen weg te gaan dan doe k dat gewoon. Hoef nergens rekening mee te houden, heb niemands toestemming nodig, heerlijk
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan?
Pak je gewoon iemand van straat af?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDan zeg ik, kom jij maar even mee mannetje
![]()
Snap ik best dat dat werkt bij jouquote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDan zeg ik, kom jij maar even mee mannetje
![]()
En schoonfamiliequote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zij is vrouw, zij wordt van de straat afgepakt.
Even zequote:
Ze heeft laatst gewoon een stuk of zes mannen te slapen gehad! ik ben maar naar huis gegaan, dat easy gedoe is niets voor mijquote:
Ja, nou ja, ik bedoel, zo goed ken ik je nog niet en ik bombardeer je met allemaal persoonlijke vragenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: nee.
Wel een bijna-relatie maar dat was het
Vind het geen probleem om dit kenbaar te maken, zijn genoeg mensen die single door het leven zijn gegaan dus niets om mij voor te schamen
Dat weet ik niet. Ik vind mijn vrienden belangrijk. Al heb ik er nu nog maar twee. Mijn beste vriend zie ik nog regelmatig maar wij kennen elkaar ook al 21 jaar en die andere vriend zie ik heel af en toe.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, soms lopen dat soort dingen zo... Vriendschappen veranderen ook door de jaren heen. Ik heb gewoon een heel fijne en lieve club mensen om me heenEn daar kwam ik achter omdat ik ze hard nodig gehad heb... Maar volgens mij, en ik bedoel dit niet generaliserend ofzo hoor begrijp me niet verkeerd, hechten mannen ook op een andere manier waarde aan een vriendschap dan vrouwen
Dat idee heb ik er vaak een beetje bij, en ook niet alle mannen hebben dat hoor.
Tof dat je dit zegtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoiets raadt ik Bong nou ook aan.
Ga er eens een keer op uit, doe dingen die je niet vaak doet zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt. Is goed voor je
Jij loopt hier niet over straatquote:
Doe niet zo gek!quote:
Toch denk ik dat jij makkelijker aan seks kunt komen dan ik. Puur en alleen omdat je vrouw bent.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En schoonfamilie![]()
[..]nee hoor
ach, vrienden, het scheelt mij een pak met tijd, maar volgens mij heb ik dat dan weer nooit gekend. En als je ouder bent maak je geen nieuwe meerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind mijn vrienden belangrijk. Al heb ik er nu nog maar twee. Mijn beste vriend zie ik nog regelmatig maar wij kennen elkaar ook al 21 jaar en die andere vriend zie ik heel af en toe.
En een club leuke mensen om je heen scheelt echt de helft.Toen alle vrienden er nog waren was het ook nooit zo erg om single te zijn.
Meisjequote:
Hihi ook dat snap ik wel jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft laatst gewoon een stuk of zes mannen te slapen gehad! ik ben maar naar huis gegaan, dat easy gedoe is niets voor mij
Terwijl jij degene was die ik wildequote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft laatst gewoon een stuk of zes mannen te slapen gehad! ik ben maar naar huis gegaan, dat easy gedoe is niets voor mij
Moet je een keer naar een Fok! meet komenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof dat je dit zegt
Eigenlijk heb je ook gelijk, maar zit een beetje vastgeroest in mijn patroon, je raakt gewend aan de manier waarop je leeft en kan dat dan heel moeilijk beīnvloeden
Wel zou ik die stap eens moeten zetten idd
Nee, en dat is precies wat ik kut vind. Al mijn vrienden zijn weg en dat is best kut. Met vrienden weg gaan is toch leuker dan alleen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, vrienden, het scheelt mij een pak met tijd, maar volgens mij heb ik dat dan weer nooit gekend. En als je ouder bent maak je geen nieuwe meer
Ik vind het wel leuk dat er een paar persoonlijke vragen gesteld worden, zijn toch niet veel users die dat snel doen dus dat siert je ook wel weerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik bedoel, zo goed ken ik je nog niet en ik bombardeer je met allemaal persoonlijke vragenDus ik dacht ik vraag maar
quote:
Dag meisjesquote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ook dat snap ik wel javan jou bedoel ik
![]()
LL
Oh nee hoor, meer zelfvertrouwen krijg ik er ook niet vanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoiets raadt ik Bong nou ook aan.
Ga er eens een keer op uit, doe dingen die je niet vaak doet zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt. Is goed voor je
Ligt eraan denk ik.. Als je bij een vereniging zit of bij een groot bedrijf werkt dan gaat het misschien nog wel redelijk gemakkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, vrienden, het scheelt mij een pak met tijd, maar volgens mij heb ik dat dan weer nooit gekend. En als je ouder bent maak je geen nieuwe meer
Dat komt omdat ik er wat van mezelf in herkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof dat je dit zegt
Eigenlijk heb je ook gelijk, maar zit een beetje vastgeroest in mijn patroon, je raakt gewend aan de manier waarop je leeft en kan dat dan heel moeilijk beīnvloeden
Wel zou ik die stap eens moeten zetten idd
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, en dat is precies wat ik kut vind. Al mijn vrienden zijn weg en dat is best kut. Met vrienden weg gaan is toch leuker dan alleen.
Afgelopen meet welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij loopt hier niet over straat
[..]
Doe niet zo gek!Jij bent pas
![]()
oeh lekker mag ik ook een hamburgerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu hamburgers bakken en vet ongezond voer in mn nek stouwenZonder dat iemand aan mn kop loopt te zaniken
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat er een paar persoonlijke vragen gesteld worden, zijn toch niet veel users die dat snel doen dus dat siert je ook wel weer
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh lekker mag ik ook een hamburger
Hoe is het nu?quote:
Toekquote:
Pas maar op, ik bel je om te zeiken hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu hamburgers bakken en vet ongezond voer in mn nek stouwenZonder dat iemand aan mn kop loopt te zaniken
Daar gaat het om, dat je het leuk vindtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, meer zelfvertrouwen krijg ik er ook niet vanIk vind het gewoon leuk
Marijke is heeeeeeeeeeeul bemoeizuchtigquote:Op donderdag 16 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ik dacht straks vind je me een bemoeizuchtig wijf ofzo
![]()
Mag ik ook vragen of je werkt oid?
Ja, maar toen durfde ik dat nietquote:
Jemig wat een rotwijfquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijke is heeeeeeeeeeeul bemoeizuchtig
kom je 2 dagen niet op het forum gaat ze je om 23:00 lastig vallen met een sms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |