Je haalt toch geen vreemde mensen in huis? En getrouwde mensen met kinderen blijven toch niet logerenquote:
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, er zijn heus wel mensen die om je gevenMaar jij bent gewoon te druk voor vrienden
Heeejoukeniknietquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusje op je bronchiën
En als je er nou heel veel last van blijft houden, gewoon weer naar de huisarts gaan!
Ik zit nu ruim één jaar thuis, zoekend naar passend v-werk maar nog niet gevonden, moet iets met computers zijn (repareren etc) alleen is daar nog niet veel van te vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote zeg.... Hoelang zit je nu thuis? En kun je wel iets van vrijwilligerswerk doen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je haalt toch geen vreemde mensen in huis? En getrouwde mensen met kinderen blijven toch niet logeren
ikkenjouookniet.... maar halloquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heeejoukenikniet
Hier ook
geen longontsteking? ...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Longrot![]()
![]()
Nee, geen ideeVeel hoesten en benauwd en auheid
Gaat vast wel weer over
quote:
Succes met sporten Phenoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komt
Nu ga ik iig sporten, schouderoefeningen en daarna de spinningfiets even op.
Geniet ervan nu het nog kan zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word echt een fatso, vanaf morgen ga ik weer gezond eten.
Ik haal MPG in huis, krijgt ie nog cadeautjes mee ook. En een trip naar het stationquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je haalt toch geen vreemde mensen in huis? En getrouwde mensen met kinderen blijven toch niet logeren
Dat klinkt best sip eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komt
Nu ga ik iig sporten, schouderoefeningen en daarna de spinningfiets even op.
Hey WWquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hey LLquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen longontsteking? ...
[..]
[..]
Succes met sporten Pheno
Hoi WWquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zou iets bijhouden, zoals een website geen alternatieve optie zijn? Ik weet niet hoeveel kennis je van zulke zaken hebt, maar het ligt misschien wel een beetje in dezelfde lijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu ruim één jaar thuis, zoekend naar passend v-werk maar nog niet gevonden, moet iets met computers zijn (repareren etc) alleen is daar nog niet veel van te vinden
Ik ben ook autistisch, wat mede verklaard waarom ik (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt ben verklaard.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Helaas moet ik zo weg dus ff snel afsluiten hier, maar dank voor alle goede tips etc.![]()
Kom zeker terug en dan praat ik graag verder!
Tot de volgende keerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Helaas moet ik zo weg dus ff snel afsluiten hier, maar dank voor alle goede tips etc.![]()
Laterquote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |