abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89915220
Omdat het gewoon leuk is!
Laat hier andere Fok!kers een kijkje bij je thuis nemen, ter inspiratie en voor de fun.

Vorige topics:

*Vintage* Mag ik even binnen kijken?! *O*
Mag ik even binnenkijken #2
Mag ik even binnen kijken #3
Mag ik even binnen kijken #4

ik was de laatste die in het vorige deel foto's had gepost van zijn interieur.

Wat random pics van ons interieur wat aan verandering onderhevig is aan het moment. we zijn nog aan t sparen voor nieuwe bank. de oude is alweer bijna 15 jaar oud. hij is nog goed maar je wil wel eens wat anders...

woonkamer en serre:

uitbreiding 2e verdieping:

en mijn wensenlijstje
ik wil de deuren op de gane grond vervangen voor verdiepingshoge glazen deuren. en ik wil voor de trap een glazen schuifdeur. ik wil wel het karakter van een opentrap behouden maar warmte en geluid beneden houden. dezelfde glazen schuifdeur wil ik op de 2e verdieping. een vast deel waar nu een balustrade is en dan een schuivend deel.

dan wil ik nog een verlaagd plafond maken (ca. 5 cm) want ik wil spots en op sommige plekken een eenvoudige vorm uitsnijden. tevens moet het plafond vrij van de wanden zijn. (ca. 10 cm) met een koof met dimbare verlichting zodat je strijklicht langs de wanden krijgt. en zo zijn er nog meer dingen. een daarvan is de tuin.

en ja dat is een badje. 3,6 m x 1,5m x 1,2 diep. 40cm steekt boven het maaiveld uit. het bad kan dicht. de houten dekken aan beide kanten schuiven over het water heen. veilig en praktisch. kan je ook op het zwembad zitten. onder het houten dek in de schuur 1,8x1,5 zit de techniek. (warmtepomp, filters, etc) onder de dame komt een ondiep gedeelte. waarschijnlijk een jacuzzi van 1,8 x 1,5. aan de lang wand komt beplating. zo ziet t er nu uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door zuluman op 14-12-2010 13:43:48 ]
"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
pi_89915403
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:17 schreef cherryB het volgende:
@Zuluman mooi verbouwt en gaaf plan voor de tuin.

Vraag me alleen af wil je het zo open mogelijk houden ? als in strak = gelijk aan leeg?
ik denk namelijk meteen, heb je zoveel ruimte id woonkamer erbij en doe je er eigenlijk weinig mee.Ik zou mn eettafel toch bij de keuken plaatsen, ruimte genoeg. Je zou dan (als je een mooie tuintafel hebt) deze id serre kunnen plaatsen id winter en anders een knus plekje maken waar je lekker kan relaxen oid.

smaken verschillen. ik hou van een vrij rustige ruimte. ik ben ook een voorstander van less=more. verwar het niet met minimalisme maar ligt er wel in de buurt. ik hou er gewoon niet van om ruimtes vol te stoppen met meubels. het moet allemaal functioneel blijven.

de eettafel stond eerst tussen de keuken en de woonkamer. nu is het een speelhoek voor de kids. op de foto zie je het niet want ik heb alles verstopt voor de foto. de eettafel in de serre is ideaal. veel licht en in de zomer pui open en t is net of je buiten eet. ik had eerst op die plek een buitentuifel maar dat is niet mer nodig.

en in de serre (eigenlijk is het een uitbouw met glazen dak) heb ik een knus plekje. zie maar op een van de foto's kan je de bank zien. en in de winter is het heerlijk vanwege de vloer en wandverwarming in de serre.

[ Bericht 11% gewijzigd door zuluman op 14-12-2010 13:50:22 (fotos toegevoegd) ]
Leon Battista Alberti
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:44:37 #3
285174 Evienne
never odd or even
pi_89915599
Ik vind het wel erg mooi... strak, clean, overzichtelijk, het glazen dakje is natuurlijk hemels, de foto van je kleine O+... maar het gebrek aan persoonlijke troep doet me denken dat je er net woont!

Anyway, ik ga het topic volgen, als mijn huis (monument in eh, originele staat) wat meer naar mijn zin is doe ik graag mee.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_89916008
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef Evienne het volgende:
Ik vind het wel erg mooi... strak, clean, overzichtelijk, het glazen dakje is natuurlijk hemels, de foto van je kleine O+... maar het gebrek aan persoonlijke troep doet me denken dat je er net woont!

Anyway, ik ga het topic volgen, als mijn huis (monument in eh, originele staat) wat meer naar mijn zin is doe ik graag mee.
ik woon er sinds 09-2004. maar de serre is pas in 2009 gemaakt. deze zomer hebben we alles gesausd. vloer willen we ook vervangen maar geen budget. dus hebben we de bestaande vloer gebruikt. ik kon nog bijbestellen gelukkig. Quickstep perspective v2 UL915 eiken wit.

en veel troep hebben weggedaan. voor je het weet staat er weer te veel. en veel heb ik weggezet voor de foto;s. en de trapkast (niet op foto) is helemaal volgeplakt met knutsels van de kids.
Leon Battista Alberti
pi_89916202
lekker steriel :')
pi_89926415
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef Zalgo het volgende:
lekker steriel :')
Ik eet ook graag van de vloer. ;-)
Leon Battista Alberti
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:12:36 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89928667
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:13 schreef zuluman het volgende:

[..]

Ik eet ook graag van de vloer. ;-)
lol, ook iets te steriel naar mijn smaak maar dit houd niet in dat ik het niet smaakvol vind.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_89929052
Nou, ik vind het heel mooi en zeker niet te leeg of te steriel!
Gewoon lekker opgeruimd en ruimte voor de kindjes om te spelen en te bewegen zonder dat ze ergens tegen aan knallen.
Hebben jullie tussen de serre en de woonkamer nou haken hangen voor een schommel?? Wel gaaf binnen kunnen schommelen (voor de kids dan he :P )
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
pi_89932002
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef doehetzelfer het volgende:
Nou, ik vind het heel mooi en zeker niet te leeg of te steriel!
Gewoon lekker opgeruimd en ruimte voor de kindjes om te spelen en te bewegen zonder dat ze ergens tegen aan knallen.
Hebben jullie tussen de serre en de woonkamer nou haken hangen voor een schommel?? Wel gaaf binnen kunnen schommelen (voor de kids dan he :P )
ja. daar hangt idd een schommel. nu zo een fel gekleurde waar je leuningen op kan zetten voor de kleinste. en de oudste schommelt met zijn hoofd bijna tegen het glasdak en zijn voeten tegen het betonnen plafond binnen.

en zo ieder zijn smaak. ik kan inrichtingen waarderen die geheel niet mijn smaak zijn. vaak is een duidelijke samenhang belangrijk en een duidelijke structuur. (lees goede indeling) zo heeft een vriendin van ons wit marmer met messing en bijpassende kroonluchter. maar het klopt wel en ik voel me er op mijn gemak.
Leon Battista Alberti
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:42:05 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89932967
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef zuluman het volgende:

[..]
en zo ieder zijn smaak. ik kan inrichtingen waarderen die geheel niet mijn smaak zijn. vaak is een duidelijke samenhang belangrijk en een duidelijke structuur. (lees goede indeling)
dit dus
pi_89933100
Zit die gamingstoel lekker ? Loop er over te denken om er 1 voor onze zoon tekopen zodat de andere afgrijseljke doorgezakte stoel weg kan.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:53:03 #12
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89933556
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef Sorella het volgende:
Zit die gamingstoel lekker ? Loop er over te denken om er 1 voor onze zoon tekopen zodat de andere afgrijseljke doorgezakte stoel weg kan.
heerlijk! zitten ook speakers in. die gebruik ik in de tuin zomers. laptop erop aansluiten en heerlijk met een muziekje in de schaduw t fok forum bekijken. ik stuur je een mail met een link waar je ze kan kopen. je hebt ze ook met voet. zi eraan te denken zo een te kopen. is wat makkelijker uit te komen :-)

de stoelen van pyramat zijn helemaal geweldig. draadloos geluid en accu erin. geheel vrij van kabels. maar beperkt verkrijgbaar in nl.
Leon Battista Alberti
pi_89947116
Je hebt mijn vraag beantwoord die ik je net gesteld heb in je pm :)
Dank daarvoor
pi_89949460
ik had het bankje gezien op de foto, ik vindt je huis ook zeker wel mooi en kan het ook echt waarderen, absoluut geen kritiek hoor ik tik soms gewoon wat gedachtenkronkels neer ;)
Ik denk dat het is zoals evienne zegt, ik mis wat persoonlijke dingen ...wat warmte zeg maar.

Weet je al wat voor soort bank je straks wilt gaan kopen?
pi_89953596
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:23 schreef cherryB het volgende:
ik had het bankje gezien op de foto, ik vindt je huis ook zeker wel mooi en kan het ook echt waarderen, absoluut geen kritiek hoor ik tik soms gewoon wat gedachtenkronkels neer ;)
Ik denk dat het is zoals evienne zegt, ik mis wat persoonlijke dingen ...wat warmte zeg maar.

Weet je al wat voor soort bank je straks wilt gaan kopen?
kritiek en opmerkingen moet/mag altijd. dat is goed want dat je zelf tot nadenken. of je het eens mee bent of niet. daar is een forum voor niet?

die persoonlijke dingen staan er wel hoor. zoals ik zei had ik vele weggehaald voor de foto's. het is wel wat minder dan eerst maar dat komt omdat we alles opnieuw aan t inrichten zijn. en in verhuding hebben we veel minder dan anderen.

we willen een lounge bank van circa 3,5 meter. lange bak met een loungegedeelte eraan. daar is niet veel aanbod van die lengte. je ziet veel rond de 2,5-3 meter. maar ik heb wat gevonden. de andy van B&B italia. maar die is in leer 18.000 euro adviesprijs. iets te veel voor mij. :-p

het wordt een metropole in antraciet leer van de poolse firma mebelplast voor 2100 euro . iets betaalbaarder
dezeis trouwens een kleine versie op het plaatje en in stof.
Leon Battista Alberti
pi_89953807
@zuluman is dat gewoon laminaat wat je in de woonkamer hebt liggen?
Zo ja, of zo nee, de vervolg vraag, waarop heb je je eiland op je vloer laten zetten? Ten minste die indruk heb ik als ik je foto's bestudeer, of heb ik t mis?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89954255
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
@zuluman is dat gewoon laminaat wat je in de woonkamer hebt liggen?
Zo ja, of zo nee, de vervolg vraag, waarop heb je je eiland op je vloer laten zetten? Ten minste die indruk heb ik als ik je foto's bestudeer, of heb ik t mis?
het is laminaat, quickstep perspective v2 eiken wit ul915. ik heb mijn eiland niet op de laminaat vloer laten zetten. het laminaat loopt er omheen. en ik heb het zo gedetailleerd dat t ljkt alsof het eronder loopt. aan de lange kant zit de keukenplint erop. hij loopt er een paar cm onder.
Leon Battista Alberti
pi_89955917
op deze foto zie ik een kier,

en vraag me af op het van dichtbij er dan wel mooi uit ziet, uit jouw verhaal kan ik dus opmaken dan t laminaat er maar een stukje onder doorloopt, is dat wel mooi?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89959118
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef RanTheMan het volgende:
op deze foto zie ik een kier,
[ afbeelding ]
en vraag me af op het van dichtbij er dan wel mooi uit ziet, uit jouw verhaal kan ik dus opmaken dan t laminaat er maar een stukje onder doorloopt, is dat wel mooi?
is gewoon lastig om dat op foto te zetten. maar het ziet er netjes uit. achter het granieten blad zit het kastje. de graniete plaat stopt net boven de grond. als je het laminaat tegen de plaat aan laat lopen dan ziet dat er heel raar uit. tpv de plinten ligt de kast terug en daar zie je dus een kier. zal vanavond proberen een duidelijke foto te maken
Leon Battista Alberti
pi_89998556
zo die bank is wel super zeg, ik vindt m zelfs mooier dan die van B&B italia!
pi_90082402
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:53 schreef zuluman het volgende:

[..]

heerlijk! zitten ook speakers in. die gebruik ik in de tuin zomers. laptop erop aansluiten en heerlijk met een muziekje in de schaduw t fok forum bekijken. ik stuur je een mail met een link waar je ze kan kopen. je hebt ze ook met voet. zi eraan te denken zo een te kopen. is wat makkelijker uit te komen :-)

de stoelen van pyramat zijn helemaal geweldig. draadloos geluid en accu erin. geheel vrij van kabels. maar beperkt verkrijgbaar in nl.
Ja, plaats die link dan ook hier ff! :)
pi_90084405
hier vindt je ze in ieder geval. kijk bij multimedia stoelen. pyramat is overgeomen door razor en ik de site met producten is er niet meer. misschien komen ze op termijn met een nieuwe producten.
Leon Battista Alberti
pi_90086968
Holy moly Zuluman wat heb jij een fan-tas-tisch huis!
Dat zou jij wel willen weten.
pi_90104816
eehhh...thank u... maar waar blijven die andere interieurs!? wamr, cool, opgeruimd, rommelig, modern of klassiek....inspireer!
Leon Battista Alberti
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:56:19 #25
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_90891261
zijn er geen mensen die hun fraaie interieur willen delen?
Leon Battista Alberti
pi_90897002
Over een paar maandjes (3 denk ik) dan post ik hier ook mijn interieur :)
Maar ik ben ook wel benieuwd naar andere interieurs, dan kan ik nog wat inspiratie op doen :P
pi_90899939
Vorige topic al gezien? :)
pi_90901670
welke?
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 20:43:48 #29
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:43:58 #30
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_90901882
en hier kan je veel inspiratie op doen. klik op thema naar keuze en blader er door heen. laat je niet overweldigen door de luxe woningen. er zitten zeker bruikbare elementen tussen. let vooral op de indelings-structuren en verschillende stylen en analyseer ze. kijk wat je kan/wil gebruiken en maak je eigen plan met je eigen stijl en structuur.
Leon Battista Alberti
pi_90902055
He thx!!
Heb ik weer ff wat te doen :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:04:34 #32
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_90903217
hier heb ik nog een collectie van architectuur en interieur pics van contemporist die mij aanspraken.
Leon Battista Alberti
pi_90912331
quote:
Plus deel 4 (zie OP). :)
pi_90926693
Ik heb ze bekeken, zitten wel wat huizen tussen waar ik zou willen wonen :Y
pi_90932139
Ook maar even mijn bijdrage leveren :)

Momenteel (binnenkort meer nieuws) wonen op een éénslaapkamer-appartement te Gent:

De woonkamer:

Inventief zelfgemaakt "bureau":

De keuken:

De gang:

De badkamer:

De "grote" slaapkamer:

Het terras:

Indeling van het appartement:

We zijn/waren heel tevreden met ons appartementje. Er is één groot nadeel en dat is een drukke weg en een autosnelweg dichtbij. Je hoort het constant, zeker bij regenweer en tijdens de zomer buitenzitten op het leuke terras is niet echt aangenaam.
pi_91432533
Ik had al eens wat fotootjes van mijn interieur gepost, maar er is reden om dat nog eens te doen. Er hangt nu wat extra kunst aan de muur en ik heb eindelijk een kastje naast het bed. Andere reden is om het topic weer 'ns te kicken. :P

Excuus voor de slechte kwaliteit, het zijn kiekjes met m'n mobieltje. :)
pi_91435416
Sorry dat ik het zeg, maar wat een vresselijke "hoofdjes" heb je aan de muur hangen. gewoon een beetje eng.
pi_91435530
Die gezichtjes!! :o :')
pi_91438004
Het is keramiek van een Zweedse kunstenaar. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 22:23:01 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 00:16:27 #40
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91444784
Die midgetkoppen gaan me ook te ver, net zoals die stereo uit de huisstijl van ome Adolf. Dat doet toch enorm af aan je nieuwe kastje man! (lijkt meer een hangkast btw).

Verder heb je zeker mooie elementen, zoals dat briljante dressoir en die tv (welke is dat?).
Zit ik ernaast of ben je vrijgezel?
pi_91445208
Waarom zou ik een nieuwe radio kopen als de oude nog prima werkt? Het is maar een slaapkamerradiootje voor bij het opstaan, de 'echte' stereoset staat in de woonkamer. :) Ik stoor me eigenlijk meer aan dat bureaulampje in de slaapkamer. Maar wellicht kan ik die twee nog 'ns in één keer vervangen door een wake-uplight ofzo. :)

En hangkasten worden meestal niet geleverd met pootjes. ;)
pi_92498820
Ik zal binnenkort ook is foto's maken en plaatsen... :)
pi_92753517
Ik kijk ook ff mee voor inspiratie enzo :@ wie weet post ik zelf ook nog ! :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator maandag 14 februari 2011 @ 10:25:13 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_92758437
Ah, leuk topic. Ik zal eens wat foto's plaatsen. Ik heb in 2008 een huis gekocht, gewoon een eengezins-woning.

Woonkamer:

Woonkamer by night:

Andere kant van de woonkamer by night:

Slaapkamer:

Slaapkamer is hier nog kaal, maar het is ook een oude foto ;)

Andere kant slaapkamer:

Badkamer, met bad:

Badkamer, met douche:

Heb ff geen foto's bij de hand van m'n andere 2 slaapkamers. Een daarvan staat alleen maar een kast en een strijkplank etc, en de wasmanden staan daar, en de andere slaapkamer, die net zo groot is als mijn slaapkamer, daar staat mijn bureau en pc etc, maar dus even geen foto's van. :)

Sommige foto's zijn al oud, maar andere heb ik nu niet bij de hand. De oude foto's heb ik gemaakt toen het huis bijna klaar was, dus vandaar dat alles nog een beetje kaal is op die foto's. Badkamer bv heb ik ook een ex-audio/tv-meubeltje staan dat dienst doet als handdoekenkastje etc. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_93054705
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, leuk topic. Ik zal eens wat foto's plaatsen. Ik heb in 2008 een huis gekocht, gewoon een eengezins-woning.

Woonkamer:
[ afbeelding ]

Woonkamer by night:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Slaapkamer:
[ afbeelding ]

Andere kant slaapkamer:
[ afbeelding ]

Badkamer, met bad:
[ afbeelding ]

Badkamer, met douche:
[ afbeelding ]

Heb ff geen foto's bij de hand van m'n andere 2 slaapkamers. Een daarvan staat alleen maar een kast en een strijkplank etc, en de wasmanden staan daar, en de andere slaapkamer, die net zo groot is als mijn slaapkamer, daar staat mijn bureau en pc etc, maar dus even geen foto's van. :)

Sommige foto's zijn al oud, maar andere heb ik nu niet bij de hand. De oude foto's heb ik gemaakt toen het huis bijna klaar was, dus vandaar dat alles nog een beetje kaal is op die foto's. Badkamer bv heb ik ook een ex-audio/tv-meubeltje staan dat dienst doet als handdoekenkastje etc. :)
nice! Ik ben ook op zoek naar zo een tvmeubeltje. Ik heb nu een grote expedit kast van ikea. Heel leuk maar het begint me te storen dat het zo een rommeltje is... Ook al ruim ik t zo netjes in :@
pi_93058423
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

Woonkamer:
[ afbeelding ]

Woonkamer by night:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Slaapkamer:
[ afbeelding ]

Andere kant slaapkamer:
[ afbeelding ]

Badkamer, met bad:
[ afbeelding ]

Badkamer, met douche:
[ afbeelding ]

wat een geweldige mooie en stijlvolle woning heb je. ^O^
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 08:52:58 #47
16180 crew  CoolGuy
pi_93091123
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nice! Ik ben ook op zoek naar zo een tvmeubeltje. Ik heb nu een grote expedit kast van ikea. Heel leuk maar het begint me te storen dat het zo een rommeltje is... Ook al ruim ik t zo netjes in :@
Dank je! Het betreft een tv-dressoir met 2 deuren en 2 laden uit de serie Quint, van BeterMeubel (oftewel Goossens) http://www.betermeubel.com/woonkamers/tv-dressoirs/dressoir-quint. Het kost (nu, ik heb t in 2008 gekocht) ¤ 1.225,- maar ik heb de bovenste van de 2 laden er uit laten halen omdat ik daar de decoder en xbox neer wilde zetten, en dan moet je meer betalen omdat dat meerwerk is, maar het is wel een heel mooi meubel.

Overigens, de kant die op de foto's open staat bevat alleen de receiver. Aan de andere kant staat alleen een DVD speler, inclusief 4 spindels dvds + losse dvds, dus daar is 't ook een beetje een rommeltje ;)

Overigens heb ik alles behalve de boekenkast (ik heb er geen) uit de Quint lijn;
TV-dressoir: http://www.betermeubel.com/woonkamers/tv-dressoirs/dressoir-quint
Salontafel: http://www.betermeubel.co(...)els/salontafel-quint (110x110cm)
Eettafel: http://www.betermeubel.co(...)/eetkamertafel-quint (220x100cm)
Bergkast: http://www.betermeubel.com/woonkamers/kasten/opbergkast-quint (4 deurs)

Dan heb ik verder nog 2 banken, Figo:
http://www.betermeubel.com/woonkamers/hockers/zitmeubel-figo (3-zits)

en 6 lederen eetkamerstoelen, model Riva:
http://www.betermeubel.co(...)etkamerfauteuil-riva

Het bed, boxspring Malmo volgens mij, 2-persoons:
http://www.betermeubel.com/slaapkamers/boxsprings/boxspring-malmo

Slaapkamerkast Neos, op 175 verschillende manieren samen te stellen, ik heb 'm met 2 deuren, elk verdeeld in 3 vlakken met matglas, en op beide deuren een deurvanger (dat was een optie):
http://www.betermeubel.co(...)/slaapkamerkast-neos

Das zo'n beetje wat ik heb staan. Lampen ken ik niet uit m'n hoofd :')
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 08:54:54 #48
16180 crew  CoolGuy
pi_93091155
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:16 schreef rubje het volgende:

[..]

wat een geweldige mooie en stijlvolle woning heb je. ^O^
Dank je, das een mooi compliment :) Ik ben in 2008 naar Belgie gereden, omdat daar een enorme vestiging zit, en toen heb ik de volledige inrichting (los van de lampen) in 1 dag gekocht. Ik liep daar rond met mijn ouders, en bij sommige dingen bleef ik stil staan, dus dan schreef m'n vader de nummers op. Op een gegeven moment liepen we ergens een hoek om en toen stond daar dus de serie Quint, en toen was ik direct uit, dat moest 't worden :)
pi_93093509
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dank je! Het betreft een tv-dressoir met 2 deuren en 2 laden uit de serie Quint, van BeterMeubel (oftewel Goossens) http://www.betermeubel.com/woonkamers/tv-dressoirs/dressoir-quint. Het kost (nu, ik heb t in 2008 gekocht) ¤ 1.225,- maar ik heb de bovenste van de 2 laden er uit laten halen omdat ik daar de decoder en xbox neer wilde zetten, en dan moet je meer betalen omdat dat meerwerk is, maar het is wel een heel mooi meubel.

Overigens, de kant die op de foto's open staat bevat alleen de receiver. Aan de andere kant staat alleen een DVD speler, inclusief 4 spindels dvds + losse dvds, dus daar is 't ook een beetje een rommeltje ;)

Overigens heb ik alles behalve de boekenkast (ik heb er geen) uit de Quint lijn;
TV-dressoir: http://www.betermeubel.com/woonkamers/tv-dressoirs/dressoir-quint
Salontafel: http://www.betermeubel.co(...)els/salontafel-quint (110x110cm)
Eettafel: http://www.betermeubel.co(...)/eetkamertafel-quint (220x100cm)
Bergkast: http://www.betermeubel.com/woonkamers/kasten/opbergkast-quint (4 deurs)

Dan heb ik verder nog 2 banken, Figo:
http://www.betermeubel.com/woonkamers/hockers/zitmeubel-figo (3-zits)

en 6 lederen eetkamerstoelen, model Riva:
http://www.betermeubel.co(...)etkamerfauteuil-riva

Het bed, boxspring Malmo volgens mij, 2-persoons:
http://www.betermeubel.com/slaapkamers/boxsprings/boxspring-malmo

Slaapkamerkast Neos, op 175 verschillende manieren samen te stellen, ik heb 'm met 2 deuren, elk verdeeld in 3 vlakken met matglas, en op beide deuren een deurvanger (dat was een optie):
http://www.betermeubel.co(...)/slaapkamerkast-neos

Das zo'n beetje wat ik heb staan. Lampen ken ik niet uit m'n hoofd :')
wow die prijzen zijn een beeeeetje buiten mijn budget ;( Jammer. Tis wel mooi. Ik heb zelf geen complete set. Eigenlijk best jammer maar goed. Komt nog wel es. Ik maak zelf nog wel es fotos van mijn villa (not :') )
pi_93097269
Mij een beetje teveel Ikea spullen, maar het ziet eruit als een geheel..
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 12:45:48 #51
16180 crew  CoolGuy
pi_93097321
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef Mute_Me het volgende:
Ikea? :?
pi_93097482
Het ziet er nogal standaard uit, doorsnee.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 12:52:01 #53
16180 crew  CoolGuy
pi_93097572
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:49 schreef k_man het volgende:
Het ziet er nogal standaard uit, doorsnee.
Oh ja maar dat is het natuurlijk ook wel. Er is weinig spannends aan. Ik hou niet van het hele hele moderne dus aparte vormen of uitgedroogde mensenhoofden aan de muur zul je bij mij inderdaad niet tegenkomen :)
pi_93147951
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:44 schreef Mute_Me het volgende:
Haha lekker dan, koop je voor een paar duizend euro je inrichting, krijg je deze opmerking. :o :o

Ik heb overigens heel veel ikea in mijn huis :D :@
pi_93148652
Ieeeeew, die hoofdjes aan de muur vind ik echt scary as hell..! :D :D :D
pi_93149791
Het is een beetje een verkapte advertentie, maar zo staat mijn appartementje op Funda. Speciaal voor de gelegenheid klinisch opgeruimd.

pi_93150520
Leuk gedaan, die spotjes in de woonkamer en slaapkamer :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_93151063
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:29 schreef Messina het volgende:
Leuk gedaan, die spotjes in de woonkamer en slaapkamer :)
Die credits mogen naar de vorige eigenaar. Geldt eigenlijk voor alles, afgezien van de verf en de vloeren :)
pi_93151793
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef Polipipianovic het volgende:

[..]

Die credits mogen naar de vorige eigenaar. Geldt eigenlijk voor alles, afgezien van de verf en de vloeren :)
Maakt het niet minder leuk! :D
Ik durf niet zo goed foto's te plaatsen van mijn huis, ziet er allemaal niet zo tof uit als bij jullie :@
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:44:34 #60
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93153898
rood en zwart, niet bepaald een fraaie combinatie.

Mooie grijze banken trouwens CoolGuy.

Tegenwoordig wordt het wel echt een uitdaging om zo'n enorme tv weg te werken uit het zicht. Drukt altijd een enorm burgerlijke uitstraling op een woonkamer.
pi_93161240
Poli mooie foto's! Alleen die laatste zou ik veranderen zo lijkt het heeel oud.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 19:33:25 #62
92034 crew  Vonkenboer
pi_93164965
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Messina het volgende:

[..]

Maakt het niet minder leuk! :D
Ik durf niet zo goed foto's te plaatsen van mijn huis, ziet er allemaal niet zo tof uit als bij jullie :@
Gewoon doen is leuk ! *O*
pi_93165813
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef PfenisBaron het volgende:
rood en zwart, niet bepaald een fraaie combinatie.

.
ik heb ook wel rood en zwart... Zwarte Expedit kast (ikea idd :D ) met rode bakken er in. Maar die kast verhuist binnenkort naar de andere slaapkamer (die dus niet gebruikt wordt als slaapkamer) en komt nog een lager tv meubel. Ik zoek zoiets als Coolguy :@ :D Maar dan iets goedkoper als 1000 euro :P
pi_93166816
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:33 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Gewoon doen is leuk ! *O*
Dan moet ik eerst de Ikea-kasten uit elkaar gaan schroeven, etc.
Zal van de week wel wat pics maken, met mijn woonkamer ben ik sowieso heel blij, dus die wil ik best delen ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik heb ook wel rood en zwart... Zwarte Expedit kast (ikea idd :D ) met rode bakken er in. Maar die kast verhuist binnenkort naar de andere slaapkamer (die dus niet gebruikt wordt als slaapkamer) en komt nog een lager tv meubel. Ik zoek zoiets als Coolguy :@ :D Maar dan iets goedkoper als 1000 euro :P
Rood-zwart is zo overduidelijk "Ik ben een man alleen" inrichting :@ :P
pi_93167201
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Messina het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst de Ikea-kasten uit elkaar gaan schroeven, etc.
Zal van de week wel wat pics maken, met mijn woonkamer ben ik sowieso heel blij, dus die wil ik best delen ;)

[..]

whaha :D Het is ook niet dat alles rood zwart is.. Alleen die kast (en 2 tafeltjes in die andere slaapkamer die rood en zwart zijn). Thats it. Wel heb ik veel zwart :@ En houtkleur. Licht.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 21:27:22 #66
16180 crew  CoolGuy
pi_93171721
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Je zoekt zoiets als mij ja? ;) Ik kost heul geen 1000 euro :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:55:58 #67
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_93173630
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef Apotheose het volgende:
Ik kijk ook ff mee voor inspiratie enzo :@ wie weet post ik zelf ook nog ! :')
Ja posten! Anders moet ik nog sociaal doen om bij je langs te gaan ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_93173878
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ja posten! Anders moet ik nog sociaal doen om bij je langs te gaan ;)
ja dat moeten we niet hebben natuurlijk :D Ik post nog wel es. O-)
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je zoekt zoiets als mij ja? ;) Ik kost heul geen 1000 euro :P
nee jij bent onbetaalbaar :P Maar ik doelde op je tvmeubel *)
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 22:03:22 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_93174139
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja dat moeten we niet hebben natuurlijk :D Ik post nog wel es. O-)

[..]

nee jij bent onbetaalbaar :P Maar ik doelde op je tvmeubel *)
Das niet waar hoor, ik ben prima betaalbaar, voor de juiste persoon :P Oh dat ding. Ja, dat is redelijk aan de prijs, maar dan heb je ook wel wat :)
pi_93194836
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
Poli mooie foto's! Alleen die laatste zou ik veranderen zo lijkt het heeel oud.
Het is dan ook geen nieuwbouw Ik denk dat het er ook wat ouder uitziet, omdat de foto's op een druilerige ochtend genomen zijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Messina het volgende:
Dat is dan ook de reden dat het op Funda staat, ik ben niet langer een man alleen ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 11:50:11 #71
3185 Adelante
To let it go now
pi_97730097
kick
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_100150004
Ik post hier over een tijdje ook. Ik woon momenteel in een bovenwoning, en ik mag de onderverdieping er bij hebben, plus mijn vriend komt erbij wonen. Dus als dat af is gooi ik hier de foto's neer O+
pi_100153748
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 09:17 schreef friekin_ het volgende:
Ik post hier over een tijdje ook.
Ik ook, heb nu alleen de foto's van de huidige bewoners, maar het is nu van mij ;)
pi_100181809
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef k_man het volgende:
Het is keramiek van een Zweedse kunstenaar. :)
Ja, en?

Da's ook wat.. denk je een stukje 'kunst' binnen te halen, zijn de eerste (en enige ) 4 reacties daarover negatief. 5 overigens, inclusief ikzelf. Ik vind ze ook een beetje een bizarre uitstraling hebben, ik zou ze nog niet gratis aan de muur willen hebben.

Terwijl ze op mijn werk net zulk soort hoofdjes hebben hangen, alleen die hoofden zijn letterlijke gipsafdrukken van gezichten, dus zonder dat bizarre erover. Die vind ik dan wel weer aardig.

Zo zie je maar, over smaak valt niet te twisten ;)
pi_100184953
Waarschijnlijk is er sprake van een misverstand. Waar heb je uit opgemaakt dat het mij iets interesseert of anderen het mooi vinden? :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:54:25 #76
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100188432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef zuluman het volgende:
Omdat het gewoon leuk is!
Laat hier andere Fok!kers een kijkje bij je thuis nemen, ter inspiratie en voor de fun.

Vorige topics:

*Vintage* Mag ik even binnen kijken?! *O*
Mag ik even binnenkijken #2
Mag ik even binnen kijken #4

ik was de laatste die in het vorige deel foto's had gepost van zijn interieur.

Wat random pics van ons interieur wat aan verandering onderhevig is aan het moment. we zijn nog aan t sparen voor nieuwe bank. de oude is alweer bijna 15 jaar oud. hij is nog goed maar je wil wel eens wat anders...

woonkamer en serre:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

uitbreiding 2e verdieping:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en mijn wensenlijstje
ik wil de deuren op de gane grond vervangen voor verdiepingshoge glazen deuren. en ik wil voor de trap een glazen schuifdeur. ik wil wel het karakter van een opentrap behouden maar warmte en geluid beneden houden. dezelfde glazen schuifdeur wil ik op de 2e verdieping. een vast deel waar nu een balustrade is en dan een schuivend deel.
[ afbeelding ]

dan wil ik nog een verlaagd plafond maken (ca. 5 cm) want ik wil spots en op sommige plekken een eenvoudige vorm uitsnijden. tevens moet het plafond vrij van de wanden zijn. (ca. 10 cm) met een koof met dimbare verlichting zodat je strijklicht langs de wanden krijgt. en zo zijn er nog meer dingen. een daarvan is de tuin.

[ afbeelding ]

en ja dat is een badje. 3,6 m x 1,5m x 1,2 diep. 40cm steekt boven het maaiveld uit. het bad kan dicht. de houten dekken aan beide kanten schuiven over het water heen. veilig en praktisch. kan je ook op het zwembad zitten. onder het houten dek in de schuur 1,8x1,5 zit de techniek. (warmtepomp, filters, etc) onder de dame komt een ondiep gedeelte. waarschijnlijk een jacuzzi van 1,8 x 1,5. aan de lang wand komt beplating. zo ziet t er nu uit.
[ afbeelding ]
Werkelijk prachtig _O_ Zal vanavond eens wat foto's van mijn huisje maken :Y
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100217770
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:46 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk is er sprake van een misverstand. Waar heb je uit opgemaakt dat het mij iets interesseert of anderen het mooi vinden? :)
Dat zeg ik toch ook niet?
pi_100656519
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Werkelijk prachtig _O_ Zal vanavond eens wat foto's van mijn huisje maken :Y
En? Al gelukt? :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101312025
Ik kom hier na een hele tijd ook maar weer mee lezen. 4 Jaar geleden had ik (met mijn vorige account) al een keer foto's van mijn woonkamer geplaatst en omdat ik in de tussentijd behoorlijk wat veranderd heb, plaats ik maar weer eens een nieuwe foto:

De foto is met een groothoeklens gemaakt zoals je ziet en lijkt een stuk groter dan hij is. Hij is maar iets van 17m2. De tafel op de voorgrond is omhoog te klappen zodat er meer ruimte is.

Dit zijn de foto's van 4 jaar geleden:

Je kunt beter kijken wat het zelfde is dan wat de verschillen zijn geloof ik :P
pi_101321458
Ziet er een stuk beter uit! En wat een gave salontafel! Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_101323132
@miendientje waar is je tv?
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:03:15 #82
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_101323312
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:52 schreef RanTheMan het volgende:
Lol, ik vroeg me precies hetzelfde af :)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_101338417
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:14 schreef Cyan het volgende:
Ziet er een stuk beter uit! En wat een gave salontafel! Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
Dank je. Die tafel is een oude theetransportkist. Van vrienden gekregen waar hij in de schuur stond. Ik weet niet hoe zij er aan waren gekomen, zij gebruikten hem eerst ook als tafel.

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:52 schreef RanTheMan het volgende:
Heb ik niet meer. Dat enorme bakbeest wat op de oude foto's staat ging op een gegeven moment kapot en toen heb ik besloten geen nieuwe meer te nemen. Als ik toch iets wil zien kijk ik wel op mijn laptop via uitzending gemist. Zo ga ik tenminste niet meer nutteloos een hele avond voor de tv hangen. Er staat nog wel een cd speler in het dressoir
pi_101346622
Ik heb nog foto's van toen en nu :P

Jaar geleden was het nog zo best wel een trieste zooi :')

Naar een iets huiselijker sfeertje wat je allemaal wel niet met 200 euro kunt doen ;)
Nog alleen gordijntjes en nog meer schilderijtjes de bedoeling is dat het helemaal vol komt ooit.

Hmm tijd om de ventilator af te stoffen :@
pi_101857473
Ik vind de kunstkopjes cool :D
Alleen had ik ze anders opgehangen en alleen vrolijke gezichten genomen :p
pi_101858724
Het idee was ook om vrolijke / vriendelijke gezichtjes te nemen, maar ik heb inmiddels inderdaad begrepen dat niet iedereen ze alle vier zo ziet. Dat er eentje bij is die sommige mensen eerder de stuipen op het lijf jaagt, dan dat het gezien wordt als een uitbundige lach.
pi_101860063
je hebt gelijk, ze zijn best vrolijk allemaal! Op de site zag ik ook hele chaggie gezichten :+
pi_101860330
Hang ze ondersteboven, dan lachen ze zeker allemaal ^O^ ;)
(ze doen me wel denken aan koppensnellers-producten, dat weer wel :+ )
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  maandag 12 september 2011 @ 17:26:42 #89
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_101862944
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef ayumu het volgende:

[ afbeelding ]

Naar een iets huiselijker sfeertje wat je allemaal wel niet met 200 euro kunt doen ;)
Nog alleen gordijntjes en nog meer schilderijtjes de bedoeling is dat het helemaal vol komt ooit.

[ afbeelding ]

Wat een sfeerloos masturbatiehol zeg. Tijd voor een vrouw in huis.
pi_101863140
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef ayumu het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

die 200 euro is niet naar je tv gegaan zie ik, lekker gedownsized :)
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 13:50:14 #91
92034 crew  Vonkenboer
pi_102873696
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Wat een sfeerloos masturbatiehol zeg. Tijd voor een vrouw in huis.
En zeker zelf geen foto's van jou hol plaatsen maar wel lekker afkraken O+

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

die 200 euro is niet naar je tv gegaan zie ik, lekker gedownsized :)
Lomp ding de deur uit gegooid, De tv die er nu staat was uiteraard gratis ^O^
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:08:58 #93
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103599210
Hee, leuk om al die woningen te zien wanneer komt er een 6e editie?:D
K wil graag mn slaapkamer plaatsen, ben er namelijk de laatste paar maanden mee bezig geweest ben benieuwd wat iedereen er van vind
pi_103599348
quote:
12s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef rangeroverlover het volgende:
Over 207 posts :Y
quote:
K wil graag mn slaapkamer plaatsen, ben er namelijk de laatste paar maanden mee bezig geweest ben benieuwd wat iedereen er van vind
Pics or it didn't happen ;)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:28:22 #95
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103600465
123
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:22:21 #96
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103604050
oke k heb ff wat hulp nodig want telkens als k een foto wil posten lukt dit niet iemand n iedee?

[ Bericht % gewijzigd door Ml-etje op 26-10-2011 23:30:38 ]
pi_103604520
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef rangeroverlover het volgende:
oke k heb ff wat hulp nodig want telkens als k een foto wil posten lukt dit niet iemand n iedee?
Druk op, Voeg een afbeelding toe. Zet je link van je foto erin en klik op ok. Dan heb je een foto toegevoegd :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:31:27 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_103604654
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef ayumu het volgende:

[..]

Druk op, Voeg een afbeelding toe. Zet je link van je foto erin en klik op ok. Dan heb je een foto toegevoegd :)
afbeelding moet wel online staan en niet op je C-schijf. :P
uploaden kan op o.a. www.tinypic.com
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_103604747
Ga naarTinyPic
klik op <bestand kiezen> en zoek de gewenste foto op.
Resize kiezen voor "Message Board (640x480)"

<UPLOAD NOW> typ decode over.
2e linkje bij "IMG Code for Forums & Message Boards" kopieren en plakken op het forum.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:54:44 #100
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103606140
het is gelukt:)!
Bedankt voor jullie reacties:D
pi_103606232
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

afbeelding moet wel online staan en niet op je C-schijf. :P
uploaden kan op o.a. www.tinypic.com
Helemaal vergeten :|W ;)

quote:
Netjes gedaan en dat is volgens mij een Auping ombouw :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:04:31 #102
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103606650
Nou mensen dit is dus mijn bedroom:P
K houd over het algemeen van een moderne inrichting, maar er mag af en toe een klassiek element inzitten. misschien is het wel herkenbaar:D Brand los!

woensdag 26 oktober 2011 @ 23:06:06 #103
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103606732
ja een auping idd ben er zeer tevreden mee :P
pi_103608289
PM heren :)
pi_103608377
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
PM heren :)
Het was juist zo grappig en dan haal je het weg :{
pi_103608493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het was juist zo grappig en dan haal je het weg :{
Als je een eigen topic wil mag je er één openen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:38:58 #107
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103608550
ohhnou beter bedankt ML-etje :P
pi_103608570
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef rangeroverlover het volgende:
ohhnou beter bedankt ML-etje :P
Graag gedaan en verder graag on topic ;)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:40:22 #109
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103608610
ja strak plan
  donderdag 27 oktober 2011 @ 01:14:40 #110
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_103611588
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef rangeroverlover het volgende:
Nou mensen dit is dus mijn bedroom:P
K houd over het algemeen van een moderne inrichting, maar er mag af en toe een klassiek element inzitten. misschien is het wel herkenbaar:D Brand los!
-pics-
Hó eens even, nu ben ik in verwarring gebracht.

Ik zie twee beeldhouwwerkjes en kitsch-deurgrepen op de slaapkamer, maar tegelijkertijd is er toch van een dergelijke sfeer- en smakeloosheid sprake dat ik er geen tweepersoonshuishouden zou verwachten. Die neurotische steriliteit maakt het er ook al niet duidelijker op.

Wat is waarheid knul?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:15:45 #111
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103617252
haha, nee we wonen met zn 4en. K woon namelijk nog thuis. k studeer binnenhuisadvies vandaar dat ik ff mijn kamer er opzet want de woonkamer was destijds het ''project'' van mn ouders (nietmijnsmaakdus)

En die kitsch-deurgreep heb ik zelf gedaan. K vind het leuk om oude huizen zo modern en rustig mogelijk in te richten. Zo komt het huis zelf helemaal tot z'n recht. Nou is ons huis natuurlijk niet zo oud maar dat gevoel wouw ik dus overbrengen door er wat ''oude'' elementen in te plaatsen zoals die deurgreep dus. snappie?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:35:10 #112
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_103617998
Ik vind het echt een hele saaie en sfeerloze slaapkamer... En die klink komt meer kitch over dan als 'oud element'.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:37:01 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_103618079
Zier er goed uit voor een kamer in een budgethotel :Y
disclaimer
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:59:31 #114
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103618944
Bedankt Stormqueen!
pi_103619898
@rangeroverlover ik vind je slaapkamer vet hoor en totaal niet ogen als een budgethotel.. Gewoons trak en clean, goed gedaan, beter dan sommige andere in mijn ogen rommelhokken waar iedereen opeens weg van is..

Zal straks even een foto posten van mijn slaapkamer, daar staat alleen een bed, mag iedereen daar ff over zeiken :)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:39:50 #116
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103620136
@RanTheMan Bedankt! Fijn dat er toch mensen zijn die anders denken over mijn stijl :P
Ben benieuwd naar je posts ^O^
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:51:51 #117
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_103620546
quote:
12s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef rangeroverlover het volgende:
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan Bedankt! Fijn dat er toch mensen zijn die anders denken over mijn stijl :P
Ben benieuwd naar je posts ^O^
Je bent maanden met je slaapkamer bezig geweest (seriously, maanden??? Hoe zag het er dan voorheen uit :?) en bent benieuwd wat anderen er van vinden. Maar als ze het dan niet zo mooi vinden als jij het zelf vindt, ga je een beetje lopen janken :{w
Als je enkel wilt horen dat we het mooi vinden dat had je dat vooraf ff aan moeten geven :')
Miauw
pi_103620733
Ik moet zeggen dat ik grotendeels de mening van Lips deel. Het is een nette kamer maar verder niet echt spannend. Het lijkt alsof het een plaatje uit de Wehkamp is.

Maar goed, nog steeds netjes dus, en als je het een fijne kamer vindt om in te slapen, heb je het gewoon goed gedaan :)
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:03:18 #119
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103620854
Ik ga niet lopen janken ik waardeer alleen hun mening. Als het niet over de topic gaat houd het liever voor je:) En idd maanden ja het gaat niet alleen om ff een lijstje ophangen of een vaasje neerzetten. Er staat dan niet veel in mijn kamer en er zit niet veel kleur in maar het was een bouwval. En het resultaat mag er dan uiteindelijk wezen als zeg ik het zelf. Maar je hebt het natuurlijk niet gezien dus dat kan ik begrijpen. Ben erg benieuwd naar jou kamer?
pi_103622185
Nou dan knal ik hier ff wat foto's neer van toen we halverwege waren, denk dat we de stijl wel delen :)

pi_103622312
Ik vind het een mooie slaapkamer hoor, maar ik had een van de muren in een andere kleur geschilderd om het zwart/wit te doorbreken of een mooie poster o.i.d.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:52:06 #122
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103622545
@RanTheMan Mooie ruimte man! Haha lijkt idd op mijn stijl. Je hebt gelukkig nog wat kleur in je interior:p Stijlvolle en tijdloze interieur goed gedaan!
pi_103622736
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:52 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan Mooie ruimte man! Haha lijkt idd op mijn stijl. Je hebt gelukkig nog wat kleur in je interior:p Stijlvolle en tijdloze interieur goed gedaan!
ik heb gisteren nog meer kleur aangebracht door dit op te hangen, aan die lange blinde wand achter de bank:
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:03:04 #124
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103622865
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik heb gisteren nog meer kleur aangebracht door dit op te hangen, aan die lange blinde wand achter de bank:
[ afbeelding ]
Leuk! past mooi in je ruimte :s)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:27:34 #125
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103650912
@RanTheMan je mist nog alleen raamdecoratie. Al over nagedacht wat er komt te hangen?
pi_103659045
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan je mist nog alleen raamdecoratie. Al over nagedacht wat er komt te hangen?
nope heikel punt van discussie, misschien dat ik hier nog wat ideeën kan opdoen.. We willen voor de deuren hetzelfde als het raam, dat weten we wel, Echter we gebruiken die deuren als dagelijkse in en uitgang, waardoor veel afvalt. Gordijnen niet ideaal, luxaflex over de breedte, plisse etc etc wordt allemaal lastig. Mijn idee is om iets op de deur te maken alleen het moet wel stijlvol, dus op zo'n manier dat het niet wappert of tussen de deuren kan komen.
Iemand enig idee?
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:29:03 #127
16180 crew  CoolGuy
pi_103659630
Ik moet ook een nieuwe foto maken. Mijn huiskamer staat ergens in dit topic, maar die tv is naar de slaapkamer gegaan en ik heb een nieuwe tv gekocht :)

vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:36:47 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_103659778
Het blijft een leuk topic :Y

Ons huis staat in deeltje drie, maar inmiddels zit er ook een uitbouw aan het huis en hebben we een ensuite gebouwd, zodra die in de verf staat zal ik ook weer eens een plaatje tonen :Y
disclaimer
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:56:20 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_103660147
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Het blijft een leuk topic :Y

Ons huis staat in deeltje drie, maar inmiddels zit er ook een uitbouw aan het huis en hebben we een ensuite gebouwd, zodra die in de verf staat zal ik ook weer eens een plaatje tonen :Y
inderdaad, je krijgt ook een heel ander beeld van sommige Fokkers waar over je toch een bepaalde beeldvorming hebt afgaande op hun posts en dan zie je hun huis en dan denk je...dat had ik niet achter je gezocht.

Het zelfde geldt voor jou huis Stormqueen, toch maar even wezen gluren in deeltje 3 en dacht, dat is een intressante combinatie zo met de grove houten tafel...

maar de zeepbel spatte uiteen bij het lezen van dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2009 09:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat zijn Guitar Hero gitaren voor de playstation :')
;)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:59:23 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_103660202
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, je krijgt ook een heel ander beeld van sommige Fokkers waar over je toch een bepaalde beeldvorming hebt afgaande op hun posts en dan zie je hun huis en dan denk je...dat had ik niet achter je gezocht.

Het zelfde geldt voor jou huis Stormqueen, toch maar even wezen gluren in deeltje 3 en dacht, dat is een intressante combinatie zo met de grove houten tafel...

maar de zeepbel spatte uiteen bij het lezen van dit:

[..]

;)
Hahahahaha, die gitaren :')

Staan inmiddels op zolder :P
disclaimer
pi_103662826
Net verhuisd dus het is nog niet helemaal af, maar dit is het idee:

De 'foute' hal ;-)

De nieuwe bank

De andere hoek van de woonkamer met 'fout' schilderij ;-)

De eetkamer en keuken:

De hal richting twee slaapkamers achter elkaar (achterste is een kamer met kledingkast en toegang tot balkon):

Onze slaapkamer met nieuw groupon boxspring, slaapt heerlijk :P

Er moet nog veel gebeuren qua aankleding, maar het begin is er. :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:23:26 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_103664456
Wat een geweldig leuk huis Bhuddy!

Alleen die luxaflexen in de woonkamer snap ik niet helemaal, daar zou ik wat anders hebben gekozen, maar voor de rest helemaal leuk!
disclaimer
pi_103665424
Dankje!! De luxaflexen zijn van de vorige eigenaar en we willen er zeker weten nog wat anders hangen, waarschijnlijk gordijnen, maar we zijn er nog niet helemaal uit qua kleur/stof.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:48:47 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_103665485
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef Bhuddy het volgende:
Dankje!! De luxaflexen zijn van de vorige eigenaar en we willen er zeker weten nog wat anders hangen, waarschijnlijk gordijnen, maar we zijn er nog niet helemaal uit qua kleur/stof.
ah vandaar, ja groot gelijk in dat geval :Y

Die schuifdeuren ook O+
disclaimer
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:09:47 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_103666291
Heel mooi uit huis, met gelukkig nog veel oude elementen ^O^
Inrichting is beetje van alles wat nog, lijkt :P
pi_103666685
Het is inderdaad nog een beetje vanalles wat en dat komt m.i. vooral door de eettafel en de bijbehorende stoelen. Ze zijn van mijn partner en hebben ze meegenomen, maar uiteindelijk moet daar een langere tafel komen met wat modernere uitstraling. Maar het geld is een beetje op :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:21:39 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_103666773
vind het juist wel leuk, zo gemengd. Het oogt niet rommelig, en ook niet kil/showroom/manneninterieur zo :)
disclaimer
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:29:25 #138
16180 crew  CoolGuy
pi_103667036
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
vind het juist wel leuk, zo gemengd. Het oogt niet rommelig, en ook niet kil/showroom/manneninterieur zo :)
ow ja, dat vond jij van mijn interieur ook al he :{ ;)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:33:11 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_103667196
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ow ja, dat vond jij van mijn interieur ook al he :{ ;)
hahahahaha!
Je hebt een keurig interieur, ik hou er gewoon zelf niet zo van om alle meubels van 1 serie te hebben. Is verder niks mis mee, en je huis is ook niet kil of typisch manneninterieur.
Typisch manneninterieur = enorme zwarte bank, enorm (beuken) wandmeubel met vitrinedeuren, veel glas en chroom, afgetopt met rode accesoires :')

Maar 't is wel een beetje showroom ja :P
disclaimer
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:36:14 #140
16180 crew  CoolGuy
pi_103667310
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hahahahaha!
Je hebt een keurig interieur, ik hou er gewoon zelf niet zo van om alle meubels van 1 serie te hebben. Is verder niks mis mee, en je huis is ook niet kil of typisch manneninterieur.
Typisch manneninterieur = enorme zwarte bank, enorm (beuken) wandmeubel met vitrinedeuren, veel glas en chroom, afgetopt met rode accesoires :')

Maar 't is wel een beetje showroom ja :P
daar weet jij niks van, want die foto's kunnen natuurlijk een oude situatie weergeven (niet dat dat zo is hoor :P ) :D

Hmm, nee, een wandmeubel met vitrinedeuren? :{ glas? :{ nee thx. Hoewel m'n nieuwe tv wel van chroom is rondom :7
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:07:52 #141
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_103668453
Bhuddy: Leuk interieur. Gelukkig dat er nog mensen zijn die niet wonen in volledig betegelde strakke refters :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:25:13 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_103669133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

daar weet jij niks van, want die foto's kunnen natuurlijk een oude situatie weergeven (niet dat dat zo is hoor :P ) :D

Hmm, nee, een wandmeubel met vitrinedeuren? :{ glas? :{ nee thx. Hoewel m'n nieuwe tv wel van chroom is rondom :7
hehehe, heb net de oude topics eens terug zitten lezen en het waren juist die smaakdiscussies met o.a. Sigme die me toen hebben doen besluiten deze serie uit mijn AT te kicken :')
Daar gaan we dus niet meer over twisten, sorry daarvoor :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef MMach het volgende:
Bhuddy: Leuk interieur. Gelukkig dat er nog mensen zijn die niet wonen in volledig betegelde strakke refters :P
Wat voor dingen? :D
disclaimer
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:58:25 #144
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_103670391
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehehe, heb net de oude topics eens terug zitten lezen en het waren juist die smaakdiscussies met o.a. Sigme die me toen hebben doen besluiten deze serie uit mijn AT te kicken :')

[..]

Wat voor dingen? :D
Refters:

Het valt me de laatste tijd erg op hoe veel mensen er kiezen voor een kil interieur. Alles wit, veel glas, zwarte tegels op de vloer, als het even kant een badkamer van boven tot beneden getegeld. Gewoon de moderne industriele stijl. Ik ben benieuwd hoe lang die rage nog zal duren en we er binnen 10 jaar op terugkijken zoals we nu kijken naar de interieurs van de jaren 90, met die pasteltinten enzo. Tot die tijd moeten die mensen het doen zonder gezelligheid :'( Het zou leuker zijn mocht iedereen wat nadenken over zijn/haar interieur en niet direct hetgeen pakken wat nu in is. Zo krijg je toch weer eenheidsworst. Leuk dus om te zien dat er toch zijn die gewoon hun eigen zin doen, zoals het hoort.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:01:56 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_103670529
hahaha, okee, duidelijk!

Mijn badkamer is ook van onder tot boven betegeld, maar dan in een ongeordende mix van gele, oranje, blauwe, paarse, navy, witte en mintgroene 10x10 tegeltjes... ook op de vloer :')
disclaimer
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:04:38 #146
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103670643
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, okee, duidelijk!

Mijn badkamer is ook van onder tot boven betegeld, maar dan in een ongeordende mix van gele, oranje, blauwe, paarse, navy, witte en mintgroene 10x10 tegeltjes... ook op de vloer :')
OMG, foto? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_103670758
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

Woonkamer:
[ afbeelding ]

Woonkamer by night:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Slaapkamer:
[ afbeelding ]

Andere kant slaapkamer:
[ afbeelding ]

Badkamer, met bad:
[ afbeelding ]

Badkamer, met douche:
[ afbeelding ]

Heel mooi dit, rustige kleuren, precies zoals ik het wil (in de toekomst :P)
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:07:28 #148
16180 crew  CoolGuy
pi_103670775
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh nee dat maakt helemaal niet uit hoor, ik zei het ook als geintje, aangezien ik me gewoon die opmerking van je nog kon herinneren :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:12:04 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_103670976
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef monsterd. het volgende:

[..]

OMG, foto? :+
Hele oude van de dag van de verhuizing:

ah, ik zie nu dat ze niet tot het plafond komen...

In ons schijthuis overigens wel, maar dat hebben we zelf gedaan:

(in aanbouw-foto.... ik heb alleen maar oude crapfoto's online staan :') )
disclaimer
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:13:14 #150
16180 crew  CoolGuy
pi_103671012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef das_phantom het volgende:

[..]

Heel mooi dit, rustige kleuren, precies zoals ik het wil (in de toekomst :P)
Dank u dank u ;)
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:13:52 #151
16180 crew  CoolGuy
pi_103671035
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Omg wat een verschrikkelijke badkamer :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:14:40 #152
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_103671062
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh nee dat maakt helemaal niet uit hoor, ik zei het ook als geintje, aangezien ik me gewoon die opmerking van je nog kon herinneren :D
Ach, je wil de interieurdiscussies hier in huis niet weten die we voeren :P .
SQ en ik hebben nogal wat ontberingen moeten doorstaan om de middenweg te vinden (en ze vind het nog steeds ongezellig en niet voelen als "haar" huis :P ).
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:16:37 #153
16180 crew  CoolGuy
pi_103671142
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

SQ en ik hebben nogal wat ontberingen moeten doorstaan om de middenweg te vinden (en ze vind het nog steeds ongezellig en niet voelen als "haar" huis :P ).
Heuj, bleiblei :P

maar...die badkamer jongen...die betegeling...vind je dat de gulden middenweg? Wtf was 't dan geweest als het geen gulden middenweg was geweest? of zat dat er al in?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:16:56 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_103671160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omg wat een verschrikkelijke badkamer :D
Nee joh, is fleurig! :+

(wij schrokken ons lam toen we het huis bezichtigden, en dachten meteen: dat gaat er als eerste uit! Maar je went er aan, nu vind ik het zelfs leuk. En het is een prima functionele badkamer met alles er op en er aan, andere projecten hadden meer prio (er zat bijvoorbeeld geen keuken in het huis enzo :') ), wellicht dat we hem aanpakken als de bovenverdieping ooit op de schop gaat. Maar dat is waarschijnlijk pas na voortplanting.
Ik heb echt de schurft aan van die strakke, verkooptechnisch veilige badkamers met alleen witte of creme tegels. Doe mij maar een beetje BAM!! :D
disclaimer
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:17:58 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_103671206
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

het gaat wel steeds beter! als we die kast af hebben en de slaapkamer niet meer zo rood is gaat dat zeker een hoop schelen :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:21:06 #156
16180 crew  CoolGuy
pi_103671316
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee joh, is fleurig! :+

(wij schrokken ons lam toen we het huis bezichtigden, en dachten meteen: dat gaat er als eerste uit! Maar je went er aan, nu vind ik het zelfs leuk. En het is een prima functionele badkamer met alles er op en er aan, andere projecten hadden meer prio (er zat bijvoorbeeld geen keuken in het huis enzo :') ), wellicht dat we hem aanpakken als de bovenverdieping ooit op de schop gaat. Maar dat is waarschijnlijk pas na voortplanting.
Ik heb echt de schurft aan van die strakke, verkooptechnisch veilige badkamers met alleen witte of creme tegels. Doe mij maar een beetje BAM!! :D
Heiligschennis! HEILIGSCHENNIS! :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:26:59 #157
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103671545
quote:

[..]

[ afbeelding ]

In ons schijthuis overigens wel, maar dat hebben we zelf gedaan:

[ afbeelding ]

(in aanbouw-foto.... ik heb alleen maar oude crapfoto's online staan :') )
Ik had nog meer dramatische kleuren verwacht, maar het lijkt mij ook snel wennen. :P
Ben benieuwd wat de vorige bewoners dachten toen ze die badkamer betegelden :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:31:58 #158
36431 bleiblei
pi_103671730
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heuj, bleiblei :P

maar...die badkamer jongen...die betegeling...vind je dat de gulden middenweg? Wtf was 't dan geweest als het geen gulden middenweg was geweest? of zat dat er al in?
Die zat er al in :) .
Maar de badkamer is zoals SQ post prima, dus nog niet het vervangen waard.
Enige suffe is dat ze muurtegels op de vloer hebben gebruikt. Die zijn daarom al flink bekrast aan de randen. Maar ach... Voor de rest is de badkamer voorlopig goed zat. Klusplanning loopt tot 2023 ongeveer en daar zit de badkamer nog niet tussen :') .
pi_103677690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:32 schreef RanTheMan het volgende:
@rangeroverlover ik vind je slaapkamer vet hoor en totaal niet ogen als een budgethotel.. Gewoons trak en clean, goed gedaan, beter dan sommige andere in mijn ogen rommelhokken waar iedereen opeens weg van is..

Zal straks even een foto posten van mijn slaapkamer, daar staat alleen een bed, mag iedereen daar ff over zeiken :)
Ik vind je slaapkamer heef tof, ik woon zelf in een huis uit 1922 met balken en oude deuren aantoe.. en het is niet modern te krijgen ongeacht wat ik er aan schilder en behang:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:43:58 #160
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_103678319
@Stormqueen: Heb je die badkamer als eens onder invloed durven betreden? :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:53:52 #161
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_103736934
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:

De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]

De nieuwe bank
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De hal richting twee slaapkamers achter elkaar (achterste is een kamer met kledingkast en toegang tot balkon):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuk. Doet wat aan idyllisch aan.
  zondag 30 oktober 2011 @ 14:54:29 #162
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_103743543
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Ik vind je slaapkamer heef tof, ik woon zelf in een huis uit 1922 met balken en oude deuren aantoe.. en het is niet modern te krijgen ongeacht wat ik er aan schilder en behang:)
Hee bedankt:)

Je zou eens fotos moeten posten van je huis ben benieuwd:D
Maar ik zou zelf alle wanden mooi strak wit stucen ipv behang. En alle balken mooi laten staan. en voor de vloer natuursteen of iets in die trant:P
En kies voor moderne grote meubels. Veel kleine meubelen oogt erg rommelig en dus ook minder modern. en tot slot kleed je het wel gwn gezellig aan met kaarsen, kussens, kleden, kunst etc. Maarja het is maar een suggestie;) als je het wat moderner zou willen zoals je zelf al aangaf zou het hiermee wel lukken denk ik.
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:37:21 #163
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103745263
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Kicken! :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:12:34 #164
51286 w00h00
Digital man!
pi_103746728
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef RanTheMan het volgende:
Nou dan knal ik hier ff wat foto's neer van toen we halverwege waren, denk dat we de stijl wel delen :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk ingericht! Ook die tegels in je huis ^O^

Waar heb je dat TV meubel gekocht? :)
pi_103747797
Zal binnenkort ff foto's maken aangezien de verbouwing achter de rug is. Eindelijk is de woonkamer + badkamer helemaal klaar!

*O*
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_103748412
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Leuk ingericht! Ook die tegels in je huis ^O^

Waar heb je dat TV meubel gekocht? :)
Is dat niet gewoon een LACK meubel van IKEA?

[ Bericht 5% gewijzigd door Bhuddy op 30-10-2011 17:11:03 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:18:05 #167
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_103765154
quote:
...

[ afbeelding ]

Gaaf huis!

Even een vraagje; die linker jongen op de foto, begint zijn naam met een J en heeft hij FM gedaan op de HHS (2001). Hij lijkt op een oud klasgenoot! :)
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_104320600
tvp
  zondag 13 november 2011 @ 16:48:43 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104320685
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:46 schreef Yoewie het volgende:
tvp
Je weet dat je niet hoeft te tvp'en om een topic in je myat te krijgen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_104322455
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 16:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je weet dat je niet hoeft te tvp'en om een topic in je myat te krijgen?
hier werkt 'volg' niet
  zondag 13 november 2011 @ 17:38:38 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104322471
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Yoewie het volgende:

[..]

hier werkt 'volg' niet
Waar is hier?
  zondag 13 november 2011 @ 20:26:58 #172
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_104328897
Leuk topic, zal binnenkort eens foto's van mijn vrijgezellenkeet uit 2009 posten :@
Daarbij wel graag tips van de dames hoe het e.a. wat op te fleuren, want daar heb ik geen verstand van :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_104347149
Ik heb ook even een vraag. Wie weet er een mooi systeem om wat aan de muur op te hangen (foto of schilderij) zonder dat je op een vaste plek gaten in de muur moet maken.
pi_104347273
Eh, gewoon zo'n schilderijlijst? Dus zo'n ding dat je helemaal bovenaan de muur vastmaakt, en waaruit kabeltjes met haakjes komen.
pi_104348044
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef k_man het volgende:
Eh, gewoon zo'n schilderijlijst? Dus zo'n ding dat je helemaal bovenaan de muur vastmaakt, en waaruit kabeltjes met haakjes komen.
Ja zoiets ja. Waar verkopen ze dat? Ikea ofzo?
  maandag 14 november 2011 @ 12:23:16 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104348104
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef k_man het volgende:
Hoe maak je dat dan bovenaan vast?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 14 november 2011 @ 12:24:23 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104348144
Bouwmarkt. En bovenaan schroef je dat natuurlijk.
  maandag 14 november 2011 @ 12:29:52 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104348297
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Bouwmarkt. En bovenaan schroef je dat natuurlijk.
Maar dat zit dan toch ook op een vaste plaats. :? Ik snap het niet. :')
  maandag 14 november 2011 @ 12:37:36 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104348478
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Maar dat zit dan toch ook op een vaste plaats. :? Ik snap het niet. :')
Je kunt variëren naar links en rechts en in hoogte. Dus als je eens wat anders op wilt hangen, hoef je niet nog een gat te boren.
  maandag 14 november 2011 @ 12:41:41 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104348565
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt variëren naar links en rechts en in hoogte. Dus als je eens wat anders op wilt hangen, hoef je niet nog een gat te boren.
Ah oke, tof! ^O^
  maandag 14 november 2011 @ 21:48:31 #181
36431 bleiblei
pi_104374503
Maar je hebt wel altijd 2 kabels uit je schilderij komen en een lelijke lat tegen het plafond zitten.
Ik vind die systemen maar niets. Het komt sowieso zelden voor dat je iets wat op de muur hangt anders op wil hangen, dus boor gewoon een gat in je muur. Makkelijker, goedkoper en vooral vele malen mooier.
  maandag 14 november 2011 @ 21:51:13 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104374747
Ik ben er ook niet dol op. Doet me aan kantoren denken
pi_104376387
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef bleiblei het volgende:
Maar je hebt wel altijd 2 kabels uit je schilderij komen en een lelijke lat tegen het plafond zitten.
Ik vind die systemen maar niets. Het komt sowieso zelden voor dat je iets wat op de muur hangt anders op wil hangen, dus boor gewoon een gat in je muur. Makkelijker, goedkoper en vooral vele malen mooier.
Die kabels zijn een soort visdraad, transparant dus. Niet dat ze totaal onzichtbaar zijn, maar echt opvallen doen ze ook niet. De lijst zit ver boven je normale blikveld, dus die merk je normaal gesproken ook niet op. De lijst is wit, tegen een witte wand en wit plafond.

En of je het vaak anders wilt, hangt nogal van je persoonlijke situatie af. Hoe actief ben je met je collectie? Of ben je lid van een artotheek? Dan wil je niet steeds nieuwe gaatje boren.
  maandag 14 november 2011 @ 22:34:46 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_104377566
Ik vind het ook butt ugly. Dan maar af en toe de alabastine open trekken :P
disclaimer
  maandag 14 november 2011 @ 23:06:33 #185
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104379299
quote:

De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]

De nieuwe bank
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo, mooi en smaakvol interieur, nu al! Dat kun je toch wel aan die gays overlaten zo blijkt maar weer eens.
pi_104380604
Stigmatiseren FTW...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 23:33:14 ]
pi_104384867
Mijn vriendin vind het ook niks. Dus maar even goed nadenken over de hoogte van de plek.
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:10:25 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_104385427
het midden van het schilderij moet ongeveer iets onder ooghoogte hangen, tenzij het een heel groot schilderij is, dan wat lager :P
disclaimer
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:53:26 #189
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_104391259
Echt de meeste mensen hangen schilderijen te hoog.. ik kan daar niet tegen. :@
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_104391748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef ondeugend het volgende:
Echt de meeste mensen hangen schilderijen te hoog.. ik kan daar niet tegen. :@
Nou, gruwelen daar maar:

Overigens wel met reden :P Als het nieuwe aquarium er straks is (de huidige bak die hier vol troep staat zit een scheur in) en de ombouw er weer voor staat moet de kap open kunnen zonder de schilderijen te beschadigen ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:13:36 #191
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_104391820
Nou ja daar heeft het dan nog enigszins nut.. maar hoe vaak ook niet?
Boven een bank bijvoorbeeld
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:18:37 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_104391956
Schilderijen boven een bank vind ik sowieso een beetje gek.
Ik hang er persoonlijk niks op omdat
1. je ziet 'm dan nooit :')
2. je prikt er te makkelijk met een elleboog of achterhoofd doorheen :X
3. als je wil voorkomen dat je er doorheen prikt moet je 'm tegen het plafond hangen

:')
disclaimer
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:21:50 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104392023
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
1. je ziet 'm dan nooit :')
3. als je wil voorkomen dat je er doorheen prikt moet je 'm tegen het plafond hangen

Het scheelt ook als je je bank niet zo strak tegen je muur hebt staan.

Hier hangt een op goede hoogte en het staat mooi. Nooit last van ertegenaan stoten.
pi_104392030
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja daar heeft het dan nog enigszins nut.. maar hoe vaak ook niet?
Boven een bank bijvoorbeeld
Onze onderburen hebben een ENORME foto van zichzelf boven de bank. Dat vind ik pas verschrikkelijk. :@

In de hal hebben we alles op deze hoogte hangen:

Voor de meeste mensen waarschijnlijk ook te hoog, maar ik ben 1.80 lang en mijn man iets over de 2 meter, dus voor ons hangt 'ie perfect.

Niet op de deurposten letten, we zijn nog aan het klussen :)

En ja, lekker kil wit. Weer met reden; In de hal komt alleen licht via de keuken en het raampje van de woonkamer. Door alles (behalve de vloer) lekker wit te maken lijkt de ruimte lichter & groter :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:28:13 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104392187
Jullie houden wel van oubollig, hè. :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:28:21 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_104392191
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het scheelt ook als je je bank niet zo strak tegen je muur hebt staan.

Hier hangt een op goede hoogte en het staat mooi. Nooit last van ertegenaan stoten.
Tsja, met een woonkamer van 3.30 breed kun je niet veel anders :P
disclaimer
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:29:21 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104392228
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
WTF dit bestaat toch niet _O- :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:32:03 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104392296
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tsja, met een woonkamer van 3.30 breed kun je niet veel anders :P
Wij wonen vrij klein, maar 20 cm. vanaf de muur lukt gelukkig nog wel.
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:32:31 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_104392307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

WTF dit bestaat toch niet _O- :')
tuurlijk wel. Zo'n doek is erg kwetsbaar :P
disclaimer
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:34:33 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104392360
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tuurlijk wel. Zo'n doek is erg kwetsbaar :P
"Zo'n doek" hangt altijd hoger dan je zit. :P
pi_104392404
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef Lienekien het volgende:
Jullie houden wel van oubollig, hè. :)
Alle schilderijen die we hebben zijn erfstukken. Die laatste is gemaakt door de overgrootvader van mijn man. O+

We hebben ook een Wedgwood servies uit 1830 (!) in de kast staan. Ook al generaties in de familie ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:04:04 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_104393269
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

"Zo'n doek" hangt altijd hoger dan je zit. :P
niet mijn formaat schilderijen :6
disclaimer
pi_104396045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:22 schreef Messina het volgende:

[..]

Onze onderburen hebben een ENORME foto van zichzelf boven de bank. Dat vind ik pas verschrikkelijk. :@

[ afbeelding ]

Voor de meeste mensen waarschijnlijk ook te hoog, maar ik ben 1.80 lang en mijn man iets over de 2 meter, dus voor ons hangt 'ie perfect.

Niet op de deurposten letten, we zijn nog aan het klussen :)

En ja, lekker kil wit. Weer met reden; In de hal komt alleen licht via de keuken en het raampje van de woonkamer. Door alles (behalve de vloer) lekker wit te maken lijkt de ruimte lichter & groter :P
Mij is altijd geleerd dat je hem dan beter op gelijke hoogte met de deurpost kunt hangen, voor een rustig effect. :@
pi_104396124
ik kan nooit iets écht leuks vinden voor aan de muur. Heb dus nu boven de bank 3 cd rekken hangen van IKEA en in de keuken een soort canvasding bij de action (met wijnfles, wijnglazen, kurkentrekker enzo erop. Ik vinnum leuk :P )
pi_104398423

ook lekker oubollig, maar wel heeeeel gezellig
pi_104399471
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Zo, mooi en smaakvol interieur, nu al! Dat kun je toch wel aan die gays overlaten zo blijkt maar weer eens.
Hahah Dankjewel!
pi_104401244
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:22 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]

Voor jullie hangt het ook te hoog. Die deur zal ruim 2 meter hoog zijn. Daar komt het kunstwerkje nog bovenuit. De ooghoogte van je man zal ongeveer 1,90 zijn, voor jou iets minder dan 1,70m.
pi_104401669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Voor jullie hangt het ook te hoog. Die deur zal ruim 2 meter hoog zijn. Daar komt het kunstwerkje nog bovenuit. De ooghoogte van je man zal ongeveer 1,90 zijn, voor jou iets minder dan 1,70m.
Misschien verstel ik de touwtjes achterop nog wel wat, als 't naar mijn gevoel dan toch te laag hangt kan 't altijd weer zoals 't was :)
pi_104474671
Ik wil graag ook even mijn huisje laten zien! Ik woon sinds 4 maanden in een nieuwbouwappartement midden in het centrum. Het zijn kleine startersappartementen, waar een hele hoop om te doen is geweest (google maar eens live your loft Boxmeer, leuke rechtszaken enz.)
Maar inmiddels wonen mijn vriend en ik nu samen in ons eerste koophuisje. Het is wel crea met ruimte omgaan, aangezien het 50m2 is...

De douchebak met douchedeur, net gezet.

Badkamer/wc.

Wastafel

Keuken net geplaatst.

Zithoekje.

Computerhoek, bureau.

TV/ terrarium

Eethoek.

Hal/kapstok

Bed.

Inbouwslaapkamerkast.

Balkon.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!
Verliefd: 24-2-2008 Verloofd: 23-1-2010 Trouwen: 1-6-2012
  donderdag 17 november 2011 @ 14:27:59 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_104474870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:20 schreef lies1947 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook lekker oubollig, maar wel heeeeel gezellig
Inrichting is niet mijn smaak, maar je plafond is schitterend O+
disclaimer
  donderdag 17 november 2011 @ 14:30:26 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_104474948
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef Puzicat het volgende:
Ik wil graag ook even mijn huisje laten zien! Ik woon sinds 4 maanden in een nieuwbouwappartement midden in het centrum. Het zijn kleine startersappartementen, waar een hele hoop om te doen is geweest (google maar eens live your loft Boxmeer, leuke rechtszaken enz.)
Maar inmiddels wonen mijn vriend en ik nu samen in ons eerste koophuisje. Het is wel crea met ruimte omgaan, aangezien het 50m2 is...

<knip>
Ik moet mijn hoofd wel erg scheef houden om de foto's te kunnen zien... ;)

maar ziet er leuk uit! Ik gok dat jij de dikste vinger in de pap had wat betreft inrichting? :D
disclaimer
pi_104475913
Wil je ons een nekhernia bezorgen of zo?
pi_104490601
Gewoon de laptop een kwartslag draaien. :P
  donderdag 17 november 2011 @ 21:10:48 #214
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104491160
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef Puzicat het volgende:
Ik wil graag ook even mijn huisje laten zien!
-feauteax-
Los van het feit dat het niet mijn smaak is en er weinig ambitie uit de foto's spreekt zou ik me werkelijk diep ongelukkig voelen als ik elke avond aan die kleine eettafel zou zitten met zijn tweeën.
  donderdag 17 november 2011 @ 21:15:06 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_104491416
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Los van het feit dat het niet mijn smaak is en er weinig ambitie uit de foto's spreekt zou ik me werkelijk diep ongelukkig voelen als ik elke avond aan die kleine eettafel zou zitten met zijn tweeën.
50 m2 dude :') daar past geen zespersoons eethoek in. Daarbij eten de meeste kinderlozen gewoon op de bank :7
disclaimer
  donderdag 17 november 2011 @ 21:18:57 #216
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104491646
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

50 m2 dude :') daar past geen zespersoons eethoek in. Daarbij eten de meeste kinderlozen gewoon op de bank :7
Kul. Wellicht geen zespersoons eethoek maar zo'n campingtafel als op de foto maakt je avondeten tot een ware hel (en heeft daarbij de ambiance van een frietkot). En op de bank eten.. :')
  donderdag 17 november 2011 @ 21:21:44 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_104491795
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Kul. Wellicht geen zespersoons eethoek maar zo'n campingtafel als op de foto maakt je avondeten tot een ware hel (en heeft daarbij de ambiance van een frietkot). En op de bank eten.. :')
Jij woont vast nog bij je ouders O+
disclaimer
  donderdag 17 november 2011 @ 21:33:07 #218
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104492500
Meisje, zo lang jij lekker vanaf de bank blijft eten moet je analyses van thuissituaties maar aan andere overlaten. Blijf ontopic aub.
  donderdag 17 november 2011 @ 21:38:51 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_104492843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:
Meisje, zo lang jij lekker vanaf de bank blijft eten moet je analyses van thuissituaties maar aan andere overlaten. Blijf ontopic aub.
Nee, want door figuren zoals jij gaan dit soort topics kapot. In plaats van opbouwende kritiek te geven worden dingen meteen de grond in geboord. Kom op, twee jonge mensen die net hun eerste huisje hebben gekocht en daar hartstikke trots op zijn, het is ook geen walgelijk interieur ofzo. Maar nee, het moet meteen weer zo. En dat vind ik jammer. Maar het is fok, dus waarom ga ik uberhaupt op deze internetheld in? :')
disclaimer
  donderdag 17 november 2011 @ 21:49:25 #220
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104493526
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, want door figuren zoals jij gaan dit soort topics kapot. In plaats van opbouwende kritiek te geven worden dingen meteen de grond in geboord. Kom op, twee jonge mensen die net hun eerste huisje hebben gekocht en daar hartstikke trots op zijn, het is ook geen walgelijk interieur ofzo. Maar nee, het moet meteen weer zo. En dat vind ik jammer. Maar het is fok, dus waarom ga ik uberhaupt op deze internetheld in? :')
Ben ik niet met je eens, ik gaf een weliswaar ongezouten maar goudeerlijke mening. Daarbij geef ik als bonustip ook nog aan dat ik de tafel zou vervangen.
Het daadwerkelijke probleem hier zijn de users die niet begrijpen dat een forum een plek is waar naast admiratie ook kritiek is geoorloofd. En dus niet zeggen wat ze daadwerkelijk vinden, maar kiezen voor een laffe verzachtende opmerking (50m2 die zogenaamd te klein zou zijn..wordt het dan ineens mooi? :') ) in plaats van daadwerkelijke kritiek waar de posters iets mee kunnen. Ik weet wat ik liever zou krijgen als ik een foto online gooide.
pi_104495895
hij heeft wel een punt wat betreft de tafel (al was de opmerking zelf ietwat aan de botte kant maar zo gaat dat op internet :') ). Ik heb ook geen groot huis (woon alleen) en heb ook geen grote tafel. 120 x 74 cm. Goed genoeg voor 2 (zelfs 4 zou kunnen, maar dat wordt krap).

Keuken vind ik strak. Salontafel en tvmeubel valt ook nog wel in mijn smaak. Maar hou niet zo van tegels in huis... Staat wel strak maar vind het persoonlijk wat koel.

Je balkon oogt wel gezellig zo met die relaxte tuinmeubels :Y (blijven die dingen wel mooi zo dag en nacht buiten weer en wind? :@ Just wondering)
  donderdag 17 november 2011 @ 22:54:37 #222
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104496757
Wij hebben dezelfde tafel en een giga keuken. Tevens eten wij gewoon vanaf de bank :'). Trouwens, de reden dat wij zo'n kleine tafel hebben is omdat we anti-kraak wonen en dus niet weten waar we terecht kunnen komen. Dus op 50 vierkante meter is zo'n kleine tafel gewoon prima. Zeker als je met zn tweeen bent :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 17 november 2011 @ 23:00:15 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104497003
Pfenisbaron vindt dat hij een schouderklopje verdient want hij is tenminste eerlijk. Ook bot, maar vooral goudeerlijk.

On topic: ik denk dat een mooi kleed in de woonkamer het een stuk huiselijker zou maken. :)
  donderdag 17 november 2011 @ 23:03:03 #224
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104497130
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef monsterd. het volgende:
Wij hebben dezelfde tafel en een giga keuken. Tevens eten wij gewoon vanaf de bank :'). Trouwens, de reden dat wij zo'n kleine tafel hebben is omdat we anti-kraak wonen en dus niet weten waar we terecht kunnen komen. Dus op 50 vierkante meter is zo'n kleine tafel gewoon prima. Zeker als je met zn tweeen bent :)
Is het werkelijk normaal tegenwoordig om op de bank te eten? Ik schaar zulks écht onder primatengedrag namelijk, maar wellicht heb ik toch een andere werkelijkheid dan de meesten hier.

By the way; tot voor een jaar terug woonde ik in een 42m2 appartement met een 6 persoons eettafel..zonder problemen.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:33:20 #225
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104498427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Is het werkelijk normaal tegenwoordig om op de bank te eten? Ik schaar zulks écht onder primatengedrag namelijk, maar wellicht heb ik toch een andere werkelijkheid dan de meesten hier.

By the way; tot voor een jaar terug woonde ik in een 42m2 appartement met een 6 persoons eettafel..zonder problemen.
Primatengedrag is ook overdreven. Wij zijn twee studenten en het eet voor ons fijn. Maken verder geen meer-gangen-maaltijden klaar dus aan tafel zitten vind ik ook niet nodig ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_104499509
quote:

[..]

ik zit op een 26meter met een 4persoons eettafel (wel tegen de muur zodat er in de normale opstelling maar 2 mensen kunnen zitten)
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:05:55 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_104499671
quote:

[..]

Ja joh, gooi er nog wat intellectueel klinkende krachttermen tegenaan om je waardeloze standpunt kracht bij te zetten :')
disclaimer
pi_104500209
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef monsterd. het volgende:
Ik eet ook wel es op de bank voor de buis maar vind dat niet bij alle gerechten even praktisch. Vind aan tafel net iets fijner eten. Maar ieder zijn/haar ding

[ Bericht 2% gewijzigd door Apotheose op 18-11-2011 00:22:59 (verkeerd gequote) ]
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:40:50 #229
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104500722
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ik eet ook wel es op de bank voor de buis maar vind dat niet bij alle gerechten even praktisch. Vind aan tafel net iets fijner eten. Maar ieder zijn/haar ding
Heel soms gebruiken we de tafel ook :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_104506681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef PfenisBaron het volgende:
Ik weet wat ik liever zou krijgen als ik een foto online gooide.
Met de nadruk op 'als' hè? Internetheld. :')
  vrijdag 18 november 2011 @ 19:04:24 #231
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104522774
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Yup, ere wie ere toe komt.... de meeste homo's die ik ken hebben inderdaad "smaak".
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:18:19 #232
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_104529287
quote:

[..]

Daar stond dan ook zeker de computer en tv op?
Ik heb hier bijna 80 m² aan oppervlakte in mijn appartement, ik ben alleen en eten vanaf de bank vind ik prima.
Ik heb wel de ruimte voor een tafel, maar vind het gewoon niet nodig.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 20 november 2011 @ 15:30:15 #233
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104588495
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Met de nadruk op 'als' hè? Internetheld. :')
Mag het even beschaafd knul? Dat ik een afwijkende mening heb wil niet zeggen dat ik tot vogelvrij uitgeroepen ben dacht ik zo. Inhoudelijk reageren is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.
Over welke 'intellectuele termen' struikel je stormqueen? Wil ze best nader toelichten maar heb geen idee wat er allemaal binnen jouw begrip valt als die zin je al te hoog gegrepen is.. :')
Mijn reactie was gewoon direct en oprecht mensen, exact zoals het een goede reactie betaamt op een forum voor scherpe discussie.
pi_104589336
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef PfenisBaron het volgende:
Mag het even beschaafd knul?
Wacht even. Vraag jij nu aan mij of ik beschaafd wil doen? :')

Je hebt zeker geen spiegel thuis?
  zondag 20 november 2011 @ 15:53:40 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104589433
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Mag het even beschaafd knul? Dat ik een afwijkende mening heb wil niet zeggen dat ik tot vogelvrij uitgeroepen ben dacht ik zo. Inhoudelijk reageren is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.
Over welke 'intellectuele termen' struikel je stormqueen? Wil ze best nader toelichten maar heb geen idee wat er allemaal binnen jouw begrip valt als die zin je al te hoog gegrepen is.. :')
Mijn reactie was gewoon direct en oprecht mensen, exact zoals het een goede reactie betaamt op een forum voor scherpe discussie.
Het punt van stormqueen is volgens mij nou juist dat dit geen topic is voor scherpe discussie.
pi_104594810
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het punt van stormqueen is volgens mij nou juist dat dit geen topic is voor scherpe discussie.
Copy that.
pi_104597718
Eten op de bank, dat is toch niet praktisch ? Dat doet voor mij zo Onslow-achtig aan.
Eten is voor mij ook een sociale bezigheid. Als je op de bank zit te eten, dan zit je daar met z'n tweeën wellicht naar de TV te gapen terwijl je eet. Niets voor mij.
pi_104614802
quote:

[..]

Eettafels :')

Die van mij heb ik eruit geflikkerd. Ik eet zittend op de grond aan de salontafel zoals Japanners ook op de grond zitten bij het eten. Erg cultureel van mij dus ^O^
pi_104737986
Ik eet nu ook altijd op de bank, tafeltje erbij, voor de tv. Maarja, ik heb dan ook maar een studentenkámer. Ik weet wel dat wanneer ik een appartementje zou hebben met mijn vriend, dat we dan aan tafel zouden eten, zelfs met tafelkleed enzo :P

Ik vind wel dat het avondeten een momentje van rust is, waarbij je gezellig bij kunt kletsen. Helaas heb ik die gelegenheid nu niet, maar ik heb een paar keer een 'superspeciaal etentje' gehad met mijn vriend(hebben we allebij wel eens voor de ander gedaan) en dan wordt het bureau midden in de kamer gezet zodat we tegenover elkaar kunnen zitten eten :P.
pi_105489432
Eindelijk foto's gemaakt.

Na Roarr gaat klussen in zijn eigen appartement Utrecht is de woonkamer af. Er komt alleen nog kunst aan de muur en wat meer "gezelligheid"

Let op: telefoonfoto's en niet de moeite genomen om op te ruimen :D

Dan mogen jullie nu binnenkijken :Y

pi_105489885
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef RoaRRR het volgende:
Eindelijk foto's gemaakt.

Na Roarr gaat klussen in zijn eigen appartement Utrecht is de woonkamer af. Er komt alleen nog kunst aan de muur en wat meer "gezelligheid"

Let op: telefoonfoto's en niet de moeite genomen om op te ruimen :D

Dan mogen jullie nu binnenkijken :Y

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie woonkamer lijkt wat vorm betreft op die van mij ;)
Zijn de muren grijs of blauw? Dat is het enige wat ik direct zou veranderen, maar smaken verschillen! :) Ik vind het persoonlijk niet zo goed passen bij je bank en gordijnen :@

Het ziet er in ieder geval gezellig uit! :Y

Net ook even in je klustopic gespiekt, wat een verbetering! ^O^
pi_105490011
Kleur vertekent heel erg op de foto. Het is namelijk een hele zachte groentint. Een beetje dit idee

pi_105672223
tvp
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:23:53 #244
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107701926
Leuk om al die verschillende stijlen te zien :o Allemaal toch weer zo verschillend. Grappig om te zien dat er eigenlijk niet iets is wat op onze stijl lijkt. (en ik heb net alle delen bekeken!)
O+
pi_107703826
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:23 schreef Saisai het volgende:
Leuk om al die verschillende stijlen te zien :o Allemaal toch weer zo verschillend. Grappig om te zien dat er eigenlijk niet iets is wat op onze stijl lijkt. (en ik heb net alle delen bekeken!)
Laat zien!
Klussen deel 1 en 2
pi_107704138
@RoaRR, wat heb je een leuke bank en poef! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? (wij zijn nl. op zoek naar zoiets)
pi_107727840
Bank en poef zijn van Design on Stock

http://www.designonstock.com/site/banken_bloq.php?active=bnk

Wij hebben de wollen bekleding gekozen en bevalt echt super. Stevige zit, maar dat wilden wij ook.
pi_107761133
Bedankt voor de link!
pi_107772863
Ik heb vandaag echt een superboekenkast op de kop getikt:

pi_107773793
En een kast die ik al had:

woensdag 8 februari 2012 @ 23:04:08 #251
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107775056
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Laat zien!
Ik ben nu aan het klussen, misschien als ik klaar ben :)
O+
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:18:15 #252
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_107782512
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef RoaRRR het volgende:
Kleur vertekent heel erg op de foto. Het is namelijk een hele zachte groentint. Een beetje dit idee

[ afbeelding ]
Zo een kleur iets meer richting lime groen hadden wij in de WC. Elke keer als ik ging kakken en ik sprayde even met de lente geur luchtverfrisser voelde het alsof ik buiten deed kakken :P
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_107849105
quote:

De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]

De nieuwe bank
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice, maar ik zou zó graag jullie bankstel een paar centimeter van de muur afzetten! Dan komt het net ff wat beter tot z'n recht.
pi_107869360
Huiskamer:

Slaapkamer:

Gang:

[ Bericht 8% gewijzigd door OeJ op 11-02-2012 20:50:04 ]
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:48:39 #255
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108063591
Mijn huiskamer is een mix van Ikea, Xenos en kringloopwinkels;

''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_108063864
Zit je centraaldoos bij die lamp tegen de wand?????
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:54:29 #257
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108063898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef RanTheMan het volgende:
Zit je centraaldoos bij die lamp tegen de wand?????
Watté?
Er zat eerst een andere standaard lamp, heb deze laten vervangen, maar heb eigenlijk geen idee wat je verder bedoelt?..
pi_108064170
:) misschien zie ik het verkeerd, maar volgens mij hangt er maar 1 lamp en loopt er een kabelgootje richting de muur, of zie ik dat verkeerd op mn mini mobiel?
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:01:49 #259
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108064257
Er hangt inderdaad 1 lamp en er zit een stekker aan die aan de zijkant zit ja, is dat heel gek dan ? :p
Ik stoor me er zelf in ieder geval niet aan :P
pi_108070278
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:01 schreef Skitzofrenix het volgende:
Er hangt inderdaad 1 lamp en er zit een stekker aan die aan de zijkant zit ja, is dat heel gek dan ? :p
Ik stoor me er zelf in ieder geval niet aan :P
Gave bank Skitzofrenix .... Ikea?
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:20 #261
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108081137
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:04 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Gave bank Skitzofrenix .... Ikea?
Geen idee waar van die is, heb 'm van de kringloopwinkel O+
pi_108149856
Wat een leuk topic, er zitten echt mooie huizen tussen zeg. Leuk om ideeën op te doen!

Mijn vriend en ik hebben een appartement uit 1963 gekocht, wat zich typeert in een behoorlijk treurige bouwstijl haha. Maar we hebben het gekocht omdat het een hele fijne grote woonkamer heeft (75m2), keuken, badkamer, 3 slaapkamers (waarvan 1 met inloopkast) en 2 balkons.

We proberen het steeds een beetje mooier te maken.

Entree:

Woonkamer:
Die hoekbank moet dit jaar vervangen worden door een strakker exemplaar.

Keuken:
Hier ga ik nog andere gordijnen hangen en die zilverige kleur op de muren ben ik ook wel beu :-)

Badkamer:
Er zat een hele suffe witte badkamer in toen we erin kwamen wonen, net een slagerij. Die hebben we flink aangepakt met redelijk extreme tegels en sfeerverlichting (die wasbak kan van kleur veranderen maar heeft ook gewoon wit licht). Als ik in bad lig (en dat doe ik nogal graag) dan hoef ik geen ongezellige bak halogeen verlichting om me heen.

Slaapkamer:
Er komt nog een gewei boven het bed ;)
  FOK!fotograaf zondag 19 februari 2012 @ 15:27:27 #263
148247 taxibabe
pi_108150268
Ooh een reuzenopiumtafel in bedvorm!! _O_ Wat ontzettend gaaf!
pi_108150714
Oeh dat bed is gaaf ja!!
  zondag 19 februari 2012 @ 15:56:02 #265
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108151291
Ik zie de foto';s niet!
  zondag 19 februari 2012 @ 16:06:17 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108151675
Ik zie de foto's ook niet, maar als ik quote kan ik klikken.
quote:
12s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef roel1980 het volgende:
Wat een leuk topic, er zitten echt mooie huizen tussen zeg. Leuk om ideeën op te doen!

Mijn vriend en ik hebben een appartement uit 1963 gekocht, wat zich typeert in een behoorlijk treurige bouwstijl haha. Maar we hebben het gekocht omdat het een hele fijne grote woonkamer heeft (75m2), keuken, badkamer, 3 slaapkamers (waarvan 1 met inloopkast) en 2 balkons.

We proberen het steeds een beetje mooier te maken.

Entree:
[ afbeelding ]

Woonkamer:
Die hoekbank moet dit jaar vervangen worden door een strakker exemplaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Keuken:
Hier ga ik nog andere gordijnen hangen en die zilverige kleur op de muren ben ik ook wel beu :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Badkamer:
Er zat een hele suffe witte badkamer in toen we erin kwamen wonen, net een slagerij. Die hebben we flink aangepakt met redelijk extreme tegels en sfeerverlichting (die wasbak kan van kleur veranderen maar heeft ook gewoon wit licht). Als ik in bad lig (en dat doe ik nogal graag) dan hoef ik geen ongezellige bak halogeen verlichting om me heen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Slaapkamer:
Er komt nog een gewei boven het bed ;)
[ afbeelding ]
  zondag 19 februari 2012 @ 16:08:35 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108151760
Ziet er luxe uit! Heb je nou een beetje leuk uitzicht?
pi_108156041
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:56 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zie de foto';s niet!
Ik ook niet.
pi_108156125
Het uitzicht aan de voorkant is wel okay. We hebben het penthouse van het appartementencomplex... maar dat is maar 3 verdiepingen hoog haha. Een heel rustig straatje aan de voorkant met wat bomen erin. En we kijken precies over de huizen aan de overkant van de straat heen, dus dat is wel leuk. Aan de achterkant is het niet zoveel soeps, daar kijk je precies op een parkeerterrein en wat achtertuinen. Niet zo spannend dus. Maar alle grote ramen zitten gelukkig aan de voorkant dus het valt wel mee.
pi_108156685
Zijn de afbeeldingen zo wel te zien?

-edit- Heb je foto's via klikken op de foto en dan eigenschappen te klikken en de link over te nemen en die tussen de IMG tags te zetten hier geplaatst.

[ Bericht 24% gewijzigd door Ml-etje op 19-02-2012 18:30:20 ]
pi_108157164
Mooi :Y Betonnen wanden?

Ben nu wel benieuwd naar de buitenkant :+
pi_108158738
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef roel1980 het volgende:
Zijn de afbeeldingen zo wel te zien?
Nee. :N
pi_108159568
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee. :N
:? ze doen het nu gewoon.
pi_108160073
Ligt denk ik aan de image host i.c.m. browser, eens kijken of het via deze site wel werkt.

pi_108160417
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:? ze doen het nu gewoon.
Bij jou misschien. Bij mij niet.

Ik zie ze nu trouwens wel in de post hierboven. Mooi hoor!
  zondag 19 februari 2012 @ 20:33:47 #276
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108162052
nu zie ik de foto's wel.. mooi ingericht! :Y
O+
pi_108170555
Mooi Roel :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_108208990
thx Saisai en Pisces :)
pi_108643815
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef roel1980 het volgende:
Ligt denk ik aan de image host i.c.m. browser, eens kijken of het via deze site wel werkt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gafe badkamer! Dat is 't enige dat wij missen in ons appartement.. een bad. Maargoed ons hele appartement is zo groot als jullie woonkamer 8)7 (da's dan ook de enige overeenkomst ;))
  donderdag 7 juni 2012 @ 01:34:35 #280
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112553758
We hebben vanavond de woonkamer even veranderd, weet nog niet of ik het leuker vind, is even wennen.

Excuses voor de slechte foto, als mensen willen kan ik er wel met de camera foto's van maken en dan overdag inplaats van met de telefoon om middernacht. ;)

Zo was het eerst.

En nu zo, lijkt kleiner op de foto dan het in het echt is.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_112554133
Nette bedmeubel, Roel! Mag ik vragen waar je dat bedmeubel vandaan hebt?
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:08:44 #282
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112554233
Zat ik ook al naar te kijken, wat een enorm gaaf bed is dat!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:06:48 #283
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_112562190
Oh ik blijf dit zo'n leuk topic vinden O+ zal binnenkort ook weer eens fototjes maken.

Oh en @snakelady, ik vind het er leuk uit zien zo! Bovendien is het gewoon fijn om af en toe alles anders neer te zetten, doen wij ook, heerlijk!

En dat bed is tof ja! Ik heb juist de kleine tafeltjes naast het bed in dat model maar dit is prachtig O+
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:17:22 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_112562613
Leuk Snakelady!
Helaas is schuiven in mijn huis vrijwel onmogelijk, anders zou ik het elk jaar doen O+
disclaimer
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:20:06 #285
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112562711
Dank jullie wel!
Ik ben er ook wel blij mee nu, het is gewoon knusser, wat huiselijker dan hoe het eerst stond.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:24:29 #286
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_112582004
Ziet er goed uit Snakelady!
pi_112607777
mooie poes!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_112609929
Heilige birmaan of ragdoll snakelady?
pi_112610120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef snakelady het volgende:
We hebben vanavond de woonkamer even veranderd, weet nog niet of ik het leuker vind, is even wennen.

Excuses voor de slechte foto, als mensen willen kan ik er wel met de camera foto's van maken en dan overdag inplaats van met de telefoon om middernacht. ;)

Zo was het eerst.

[ afbeelding ]
Leuk geworden, maak je ook nog foto's van de andere kant van je woonkamer? :)

Geloof het of niet, maar ik heb een week of 2 geleden nog aan jouw woning gedacht, ik zag onderweg een keer een soort bedrijfruimte met boven een woning en toen dacht ik aan dit topic (of een andere) waar je geschreven hebt over het type huis. Grappig hoe je zoiets meteen aan een forum kunt linken ;)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:26:48 #290
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_112610656
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef technopunx het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een vresselijke "hoofdjes" heb je aan de muur hangen. gewoon een beetje eng.
Die hoofdjes zijn zo vreselijk en eng dat ik ze geweldig vind :D
Maar niet om aan m'n muur te hangen, nee. :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:33:01 #291
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_112610916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef snakelady het volgende:

Zo was het eerst.

[ afbeelding ]
Poes O+ Rood O+
pi_119510089
schop
pi_119515249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
schop
Je foto's zijn niet zichtbaar.
pi_119637646
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Je foto's zijn niet zichtbaar.
^^
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_120220624
De keukenmetamorfose!

VOOR:

NA:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120221403
Wauw O+
pi_120225854
Dat is mooi geworden zeg!
Hele verbetering van de keuken :)
  woensdag 12 december 2012 @ 20:02:18 #298
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_120241228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef jdel het volgende:
Dat is mooi geworden zeg!
Hele verbetering van de keuken :)
+1. Ziet er prachtig uit! :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_120241852
Heel erg mooi! ^O^ Misschien stomme vraag, maar zit de open boog nog voor de keuken? :@
pi_120249747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Heel erg mooi! ^O^ Misschien stomme vraag, maar zit de open boog nog voor de keuken? :@
Ja de open boog is er nog, tweede foto is iets verder naar voren genomen dan de eerste.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  woensdag 3 april 2013 @ 16:38:48 #301
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_124839269
en dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')