Gafe badkamer! Dat is 't enige dat wij missen in ons appartement.. een bad. Maargoed ons hele appartement is zo groot als jullie woonkamerquote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef roel1980 het volgende:
Ligt denk ik aan de image host i.c.m. browser, eens kijken of het via deze site wel werkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk geworden, maak je ook nog foto's van de andere kant van je woonkamer?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef snakelady het volgende:
We hebben vanavond de woonkamer even veranderd, weet nog niet of ik het leuker vind, is even wennen.
Excuses voor de slechte foto, als mensen willen kan ik er wel met de camera foto's van maken en dan overdag inplaats van met de telefoon om middernacht.
Zo was het eerst.
Mag ik even binnen kijken #3
En nu zo, lijkt kleiner op de foto dan het in het echt is.
[ afbeelding ]
Die hoofdjes zijn zo vreselijk en eng dat ik ze geweldig vindquote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef technopunx het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een vresselijke "hoofdjes" heb je aan de muur hangen. gewoon een beetje eng.
Poesquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef snakelady het volgende:
We hebben vanavond de woonkamer even veranderd, weet nog niet of ik het leuker vind, is even wennen.
Excuses voor de slechte foto, als mensen willen kan ik er wel met de camera foto's van maken en dan overdag inplaats van met de telefoon om middernacht.
Zo was het eerst.
Mag ik even binnen kijken #3
En nu zo, lijkt kleiner op de foto dan het in het echt is.
[ afbeelding ]
^^quote:
+1. Ziet er prachtig uit!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef jdel het volgende:
Dat is mooi geworden zeg!
Hele verbetering van de keuken
Ja de open boog is er nog, tweede foto is iets verder naar voren genomen dan de eerste.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Heel erg mooi!Misschien stomme vraag, maar zit de open boog nog voor de keuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |