Leuk. Doet wat aan idyllisch aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:
Net verhuisd dus het is nog niet helemaal af, maar dit is het idee:
De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]
De nieuwe bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De andere hoek van de woonkamer met 'fout' schilderij ;-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hal richting twee slaapkamers achter elkaar (achterste is een kamer met kledingkast en toegang tot balkon):
[ afbeelding ]
Onze slaapkamer met nieuw groupon boxspring, slaapt heerlijk
[ afbeelding ]
Er moet nog veel gebeuren qua aankleding, maar het begin is er.
Hee bedankt:)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik vind je slaapkamer heef tof, ik woon zelf in een huis uit 1922 met balken en oude deuren aantoe.. en het is niet modern te krijgen ongeacht wat ik er aan schilder en behang:)
Kicken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hele oude van de dag van de verhuizing:
[ afbeelding ]
ah, ik zie nu dat ze niet tot het plafond komen...
Leuk ingericht! Ook die tegels in je huisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef RanTheMan het volgende:
Nou dan knal ik hier ff wat foto's neer van toen we halverwege waren, denk dat we de stijl wel delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een LACK meubel van IKEA?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leuk ingericht! Ook die tegels in je huis![]()
Waar heb je dat TV meubel gekocht?
Gaaf huis!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:
...
[ afbeelding ]
Je weet dat je niet hoeft te tvp'en om een topic in je myat te krijgen?quote:
hier werkt 'volg' nietquote:Op zondag 13 november 2011 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet dat je niet hoeft te tvp'en om een topic in je myat te krijgen?
Ja zoiets ja. Waar verkopen ze dat? Ikea ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef k_man het volgende:
Eh, gewoon zo'n schilderijlijst? Dus zo'n ding dat je helemaal bovenaan de muur vastmaakt, en waaruit kabeltjes met haakjes komen.
Hoe maak je dat dan bovenaan vast?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef k_man het volgende:
Eh, gewoon zo'n schilderijlijst? Dus zo'n ding dat je helemaal bovenaan de muur vastmaakt, en waaruit kabeltjes met haakjes komen.
Maar dat zit dan toch ook op een vaste plaats.quote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Bouwmarkt. En bovenaan schroef je dat natuurlijk.
Je kunt variëren naar links en rechts en in hoogte. Dus als je eens wat anders op wilt hangen, hoef je niet nog een gat te boren.quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zit dan toch ook op een vaste plaats.Ik snap het niet.
Ah oke, tof!quote:Op maandag 14 november 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt variëren naar links en rechts en in hoogte. Dus als je eens wat anders op wilt hangen, hoef je niet nog een gat te boren.
Die kabels zijn een soort visdraad, transparant dus. Niet dat ze totaal onzichtbaar zijn, maar echt opvallen doen ze ook niet. De lijst zit ver boven je normale blikveld, dus die merk je normaal gesproken ook niet op. De lijst is wit, tegen een witte wand en wit plafond.quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef bleiblei het volgende:
Maar je hebt wel altijd 2 kabels uit je schilderij komen en een lelijke lat tegen het plafond zitten.
Ik vind die systemen maar niets. Het komt sowieso zelden voor dat je iets wat op de muur hangt anders op wil hangen, dus boor gewoon een gat in je muur. Makkelijker, goedkoper en vooral vele malen mooier.
Zo, mooi en smaakvol interieur, nu al! Dat kun je toch wel aan die gays overlaten zo blijkt maar weer eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:
Net verhuisd dus het is nog niet helemaal af, maar dit is het idee:
De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]
De nieuwe bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De andere hoek van de woonkamer met 'fout' schilderij ;-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hal richting twee slaapkamers achter elkaar (achterste is een kamer met kledingkast en toegang tot balkon):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, gruwelen daar maar:quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef ondeugend het volgende:
Echt de meeste mensen hangen schilderijen te hoog.. ik kan daar niet tegen.
Het scheelt ook als je je bank niet zo strak tegen je muur hebt staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Schilderijen boven een bank vind ik sowieso een beetje gek.
Ik hang er persoonlijk niks op omdat
1. je ziet 'm dan nooit
2. je prikt er te makkelijk met een elleboog of achterhoofd doorheen
3. als je wil voorkomen dat je er doorheen prikt moet je 'm tegen het plafond hangen
Onze onderburen hebben een ENORME foto van zichzelf boven de bank. Dat vind ik pas verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja daar heeft het dan nog enigszins nut.. maar hoe vaak ook niet?
Boven een bank bijvoorbeeld
Tsja, met een woonkamer van 3.30 breed kun je niet veel andersquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het scheelt ook als je je bank niet zo strak tegen je muur hebt staan.
Hier hangt een op goede hoogte en het staat mooi. Nooit last van ertegenaan stoten.
WTF dit bestaat toch nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Schilderijen boven een bank vind ik sowieso een beetje gek.
Ik hang er persoonlijk niks op omdat
2. je prikt er te makkelijk met een elleboog of achterhoofd doorheen
Wij wonen vrij klein, maar 20 cm. vanaf de muur lukt gelukkig nog wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, met een woonkamer van 3.30 breed kun je niet veel anders
"Zo'n doek" hangt altijd hoger dan je zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Zo'n doek is erg kwetsbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |