Helemaal vergetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
afbeelding moet wel online staan en niet op je C-schijf.
uploaden kan op o.a. www.tinypic.com
Netjes gedaan en dat is volgens mij een Auping ombouwquote:
Het was juist zo grappig en dan haal je het wegquote:
Als je een eigen topic wil mag je er één openen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het was juist zo grappig en dan haal je het weg
Graag gedaan en verder graag on topicquote:
Hó eens even, nu ben ik in verwarring gebracht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef rangeroverlover het volgende:
Nou mensen dit is dus mijn bedroom:P
K houd over het algemeen van een moderne inrichting, maar er mag af en toe een klassiek element inzitten. misschien is het wel herkenbaar:D Brand los!
-pics-
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef rangeroverlover het volgende:
Hee, leuk om al die woningen te zien wanneer komt er een 6e editie?:D
K wil graag mn slaapkamer plaatsen, ben er namelijk de laatste paar maanden mee bezig geweest ben benieuwd wat iedereen er van vind
Je bent maanden met je slaapkamer bezig geweest (seriously, maanden??? Hoe zag het er dan voorheen uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan Bedankt! Fijn dat er toch mensen zijn die anders denken over mijn stijl![]()
Ben benieuwd naar je posts
ik heb gisteren nog meer kleur aangebracht door dit op te hangen, aan die lange blinde wand achter de bank:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:52 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan Mooie ruimte man! Haha lijkt idd op mijn stijl. Je hebt gelukkig nog wat kleur in je interior:p Stijlvolle en tijdloze interieur goed gedaan!
Leuk! past mooi in je ruimtequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog meer kleur aangebracht door dit op te hangen, aan die lange blinde wand achter de bank:
[ afbeelding ]
nope heikel punt van discussie, misschien dat ik hier nog wat ideeën kan opdoen.. We willen voor de deuren hetzelfde als het raam, dat weten we wel, Echter we gebruiken die deuren als dagelijkse in en uitgang, waardoor veel afvalt. Gordijnen niet ideaal, luxaflex over de breedte, plisse etc etc wordt allemaal lastig. Mijn idee is om iets op de deur te maken alleen het moet wel stijlvol, dus op zo'n manier dat het niet wappert of tussen de deuren kan komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan je mist nog alleen raamdecoratie. Al over nagedacht wat er komt te hangen?
inderdaad, je krijgt ook een heel ander beeld van sommige Fokkers waar over je toch een bepaalde beeldvorming hebt afgaande op hun posts en dan zie je hun huis en dan denk je...dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Het blijft een leuk topic
Ons huis staat in deeltje drie, maar inmiddels zit er ook een uitbouw aan het huis en hebben we een ensuite gebouwd, zodra die in de verf staat zal ik ook weer eens een plaatje tonen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn Guitar Hero gitaren voor de playstation
Hahahahaha, die gitarenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, je krijgt ook een heel ander beeld van sommige Fokkers waar over je toch een bepaalde beeldvorming hebt afgaande op hun posts en dan zie je hun huis en dan denk je...dat had ik niet achter je gezocht.
Het zelfde geldt voor jou huis Stormqueen, toch maar even wezen gluren in deeltje 3 en dacht, dat is een intressante combinatie zo met de grove houten tafel...
maar de zeepbel spatte uiteen bij het lezen van dit:
[..]
ah vandaar, ja groot gelijk in dat gevalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef Bhuddy het volgende:
Dankje!! De luxaflexen zijn van de vorige eigenaar en we willen er zeker weten nog wat anders hangen, waarschijnlijk gordijnen, maar we zijn er nog niet helemaal uit qua kleur/stof.
ow ja, dat vond jij van mijn interieur ook al hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
vind het juist wel leuk, zo gemengd. Het oogt niet rommelig, en ook niet kil/showroom/manneninterieur zo
hahahahaha!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ow ja, dat vond jij van mijn interieur ook al he![]()
daar weet jij niks van, want die foto's kunnen natuurlijk een oude situatie weergeven (niet dat dat zo is hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahahahaha!
Je hebt een keurig interieur, ik hou er gewoon zelf niet zo van om alle meubels van 1 serie te hebben. Is verder niks mis mee, en je huis is ook niet kil of typisch manneninterieur.
Typisch manneninterieur = enorme zwarte bank, enorm (beuken) wandmeubel met vitrinedeuren, veel glas en chroom, afgetopt met rode accesoires
Maar 't is wel een beetje showroom ja
hehehe, heb net de oude topics eens terug zitten lezen en het waren juist die smaakdiscussies met o.a. Sigme die me toen hebben doen besluiten deze serie uit mijn AT te kickenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
daar weet jij niks van, want die foto's kunnen natuurlijk een oude situatie weergeven (niet dat dat zo is hoor)
![]()
Hmm, nee, een wandmeubel met vitrinedeuren?glas?
nee thx. Hoewel m'n nieuwe tv wel van chroom is rondom
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef MMach het volgende:
Bhuddy: Leuk interieur. Gelukkig dat er nog mensen zijn die niet wonen in volledig betegelde strakke refters
Refters:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, heb net de oude topics eens terug zitten lezen en het waren juist die smaakdiscussies met o.a. Sigme die me toen hebben doen besluiten deze serie uit mijn AT te kicken
Daar gaan we dus niet meer over twisten, sorry daarvoor
[..]
Wat voor dingen?
OMG, foto?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, okee, duidelijk!
Mijn badkamer is ook van onder tot boven betegeld, maar dan in een ongeordende mix van gele, oranje, blauwe, paarse, navy, witte en mintgroene 10x10 tegeltjes... ook op de vloer
Heel mooi dit, rustige kleuren, precies zoals ik het wil (in de toekomstquote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, leuk topic. Ik zal eens wat foto's plaatsen. Ik heb in 2008 een huis gekocht, gewoon een eengezins-woning.
Woonkamer:
[ afbeelding ]
Woonkamer by night:
[ afbeelding ]
Andere kant van de woonkamer by night:
[ afbeelding ]
Slaapkamer:
[ afbeelding ]
Slaapkamer is hier nog kaal, maar het is ook een oude foto![]()
Andere kant slaapkamer:
[ afbeelding ]
Badkamer, met bad:
[ afbeelding ]
Badkamer, met douche:
[ afbeelding ]
Heb ff geen foto's bij de hand van m'n andere 2 slaapkamers. Een daarvan staat alleen maar een kast en een strijkplank etc, en de wasmanden staan daar, en de andere slaapkamer, die net zo groot is als mijn slaapkamer, daar staat mijn bureau en pc etc, maar dus even geen foto's van.
Sommige foto's zijn al oud, maar andere heb ik nu niet bij de hand. De oude foto's heb ik gemaakt toen het huis bijna klaar was, dus vandaar dat alles nog een beetje kaal is op die foto's. Badkamer bv heb ik ook een ex-audio/tv-meubeltje staan dat dienst doet als handdoekenkastje etc.![]()
Oh nee dat maakt helemaal niet uit hoor, ik zei het ook als geintje, aangezien ik me gewoon die opmerking van je nog kon herinnerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, heb net de oude topics eens terug zitten lezen en het waren juist die smaakdiscussies met o.a. Sigme die me toen hebben doen besluiten deze serie uit mijn AT te kicken
Daar gaan we dus niet meer over twisten, sorry daarvoor
Hele oude van de dag van de verhuizing:quote:
Dank u dank uquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Heel mooi dit, rustige kleuren, precies zoals ik het wil (in de toekomst)
Omg wat een verschrikkelijke badkamerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hele oude van de dag van de verhuizing:
[ afbeelding ]
ah, ik zie nu dat ze niet tot het plafond komen...
Ach, je wil de interieurdiscussies hier in huis niet weten die we voerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nee dat maakt helemaal niet uit hoor, ik zei het ook als geintje, aangezien ik me gewoon die opmerking van je nog kon herinneren
Heuj, bleibleiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, je wil de interieurdiscussies hier in huis niet weten die we voeren.
SQ en ik hebben nogal wat ontberingen moeten doorstaan om de middenweg te vinden (en ze vind het nog steeds ongezellig en niet voelen als "haar" huis).
Nee joh, is fleurig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omg wat een verschrikkelijke badkamer
het gaat wel steeds beter! als we die kast af hebben en de slaapkamer niet meer zo rood is gaat dat zeker een hoop schelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, je wil de interieurdiscussies hier in huis niet weten die we voeren.
SQ en ik hebben nogal wat ontberingen moeten doorstaan om de middenweg te vinden (en ze vind het nog steeds ongezellig en niet voelen als "haar" huis).
Heiligschennis! HEILIGSCHENNIS!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, is fleurig!
(wij schrokken ons lam toen we het huis bezichtigden, en dachten meteen: dat gaat er als eerste uit! Maar je went er aan, nu vind ik het zelfs leuk. En het is een prima functionele badkamer met alles er op en er aan, andere projecten hadden meer prio (er zat bijvoorbeeld geen keuken in het huis enzo), wellicht dat we hem aanpakken als de bovenverdieping ooit op de schop gaat. Maar dat is waarschijnlijk pas na voortplanting.
Ik heb echt de schurft aan van die strakke, verkooptechnisch veilige badkamers met alleen witte of creme tegels. Doe mij maar een beetje BAM!!
Ik had nog meer dramatische kleuren verwacht, maar het lijkt mij ook snel wennen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ons schijthuis overigens wel, maar dat hebben we zelf gedaan:
[ afbeelding ]
(in aanbouw-foto.... ik heb alleen maar oude crapfoto's online staan)
Die zat er al inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heuj, bleiblei![]()
maar...die badkamer jongen...die betegeling...vind je dat de gulden middenweg? Wtf was 't dan geweest als het geen gulden middenweg was geweest? of zat dat er al in?
Ik vind je slaapkamer heef tof, ik woon zelf in een huis uit 1922 met balken en oude deuren aantoe.. en het is niet modern te krijgen ongeacht wat ik er aan schilder en behang:)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:32 schreef RanTheMan het volgende:
@rangeroverlover ik vind je slaapkamer vet hoor en totaal niet ogen als een budgethotel.. Gewoons trak en clean, goed gedaan, beter dan sommige andere in mijn ogen rommelhokken waar iedereen opeens weg van is..
Zal straks even een foto posten van mijn slaapkamer, daar staat alleen een bed, mag iedereen daar ff over zeiken
Leuk. Doet wat aan idyllisch aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:
Net verhuisd dus het is nog niet helemaal af, maar dit is het idee:
De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]
De nieuwe bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De andere hoek van de woonkamer met 'fout' schilderij ;-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hal richting twee slaapkamers achter elkaar (achterste is een kamer met kledingkast en toegang tot balkon):
[ afbeelding ]
Onze slaapkamer met nieuw groupon boxspring, slaapt heerlijk
[ afbeelding ]
Er moet nog veel gebeuren qua aankleding, maar het begin is er.
Hee bedankt:)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik vind je slaapkamer heef tof, ik woon zelf in een huis uit 1922 met balken en oude deuren aantoe.. en het is niet modern te krijgen ongeacht wat ik er aan schilder en behang:)
Kicken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk ingericht! Ook die tegels in je huisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef RanTheMan het volgende:
Nou dan knal ik hier ff wat foto's neer van toen we halverwege waren, denk dat we de stijl wel delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een LACK meubel van IKEA?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leuk ingericht! Ook die tegels in je huis![]()
Waar heb je dat TV meubel gekocht?
Gaaf huis!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:
...
[ afbeelding ]
Je weet dat je niet hoeft te tvp'en om een topic in je myat te krijgen?quote:
hier werkt 'volg' nietquote:Op zondag 13 november 2011 16:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet dat je niet hoeft te tvp'en om een topic in je myat te krijgen?
Ja zoiets ja. Waar verkopen ze dat? Ikea ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef k_man het volgende:
Eh, gewoon zo'n schilderijlijst? Dus zo'n ding dat je helemaal bovenaan de muur vastmaakt, en waaruit kabeltjes met haakjes komen.
Hoe maak je dat dan bovenaan vast?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef k_man het volgende:
Eh, gewoon zo'n schilderijlijst? Dus zo'n ding dat je helemaal bovenaan de muur vastmaakt, en waaruit kabeltjes met haakjes komen.
Maar dat zit dan toch ook op een vaste plaats.quote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Bouwmarkt. En bovenaan schroef je dat natuurlijk.
Je kunt variëren naar links en rechts en in hoogte. Dus als je eens wat anders op wilt hangen, hoef je niet nog een gat te boren.quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zit dan toch ook op een vaste plaats.Ik snap het niet.
Ah oke, tof!quote:Op maandag 14 november 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt variëren naar links en rechts en in hoogte. Dus als je eens wat anders op wilt hangen, hoef je niet nog een gat te boren.
Die kabels zijn een soort visdraad, transparant dus. Niet dat ze totaal onzichtbaar zijn, maar echt opvallen doen ze ook niet. De lijst zit ver boven je normale blikveld, dus die merk je normaal gesproken ook niet op. De lijst is wit, tegen een witte wand en wit plafond.quote:Op maandag 14 november 2011 21:48 schreef bleiblei het volgende:
Maar je hebt wel altijd 2 kabels uit je schilderij komen en een lelijke lat tegen het plafond zitten.
Ik vind die systemen maar niets. Het komt sowieso zelden voor dat je iets wat op de muur hangt anders op wil hangen, dus boor gewoon een gat in je muur. Makkelijker, goedkoper en vooral vele malen mooier.
Zo, mooi en smaakvol interieur, nu al! Dat kun je toch wel aan die gays overlaten zo blijkt maar weer eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:
Net verhuisd dus het is nog niet helemaal af, maar dit is het idee:
De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]
De nieuwe bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De andere hoek van de woonkamer met 'fout' schilderij ;-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hal richting twee slaapkamers achter elkaar (achterste is een kamer met kledingkast en toegang tot balkon):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, gruwelen daar maar:quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef ondeugend het volgende:
Echt de meeste mensen hangen schilderijen te hoog.. ik kan daar niet tegen.
Het scheelt ook als je je bank niet zo strak tegen je muur hebt staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Schilderijen boven een bank vind ik sowieso een beetje gek.
Ik hang er persoonlijk niks op omdat
1. je ziet 'm dan nooit
2. je prikt er te makkelijk met een elleboog of achterhoofd doorheen
3. als je wil voorkomen dat je er doorheen prikt moet je 'm tegen het plafond hangen
Onze onderburen hebben een ENORME foto van zichzelf boven de bank. Dat vind ik pas verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja daar heeft het dan nog enigszins nut.. maar hoe vaak ook niet?
Boven een bank bijvoorbeeld
Tsja, met een woonkamer van 3.30 breed kun je niet veel andersquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het scheelt ook als je je bank niet zo strak tegen je muur hebt staan.
Hier hangt een op goede hoogte en het staat mooi. Nooit last van ertegenaan stoten.
WTF dit bestaat toch nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Schilderijen boven een bank vind ik sowieso een beetje gek.
Ik hang er persoonlijk niks op omdat
2. je prikt er te makkelijk met een elleboog of achterhoofd doorheen
Wij wonen vrij klein, maar 20 cm. vanaf de muur lukt gelukkig nog wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, met een woonkamer van 3.30 breed kun je niet veel anders
"Zo'n doek" hangt altijd hoger dan je zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Zo'n doek is erg kwetsbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |