Helemaal vergetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
afbeelding moet wel online staan en niet op je C-schijf.
uploaden kan op o.a. www.tinypic.com
Netjes gedaan en dat is volgens mij een Auping ombouwquote:
Het was juist zo grappig en dan haal je het wegquote:
Als je een eigen topic wil mag je er één openen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het was juist zo grappig en dan haal je het weg
Graag gedaan en verder graag on topicquote:
Hó eens even, nu ben ik in verwarring gebracht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef rangeroverlover het volgende:
Nou mensen dit is dus mijn bedroom:P
K houd over het algemeen van een moderne inrichting, maar er mag af en toe een klassiek element inzitten. misschien is het wel herkenbaar:D Brand los!
-pics-
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef rangeroverlover het volgende:
Hee, leuk om al die woningen te zien wanneer komt er een 6e editie?:D
K wil graag mn slaapkamer plaatsen, ben er namelijk de laatste paar maanden mee bezig geweest ben benieuwd wat iedereen er van vind
Je bent maanden met je slaapkamer bezig geweest (seriously, maanden??? Hoe zag het er dan voorheen uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan Bedankt! Fijn dat er toch mensen zijn die anders denken over mijn stijl![]()
Ben benieuwd naar je posts
ik heb gisteren nog meer kleur aangebracht door dit op te hangen, aan die lange blinde wand achter de bank:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:52 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan Mooie ruimte man! Haha lijkt idd op mijn stijl. Je hebt gelukkig nog wat kleur in je interior:p Stijlvolle en tijdloze interieur goed gedaan!
Leuk! past mooi in je ruimtequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog meer kleur aangebracht door dit op te hangen, aan die lange blinde wand achter de bank:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |