Lol, ik vroeg me precies hetzelfde afquote:
Dank je. Die tafel is een oude theetransportkist. Van vrienden gekregen waar hij in de schuur stond. Ik weet niet hoe zij er aan waren gekomen, zij gebruikten hem eerst ook als tafel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:14 schreef Cyan het volgende:
Ziet er een stuk beter uit! En wat een gave salontafel! Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
Heb ik niet meer. Dat enorme bakbeest wat op de oude foto's staat ging op een gegeven moment kapot en toen heb ik besloten geen nieuwe meer te nemen. Als ik toch iets wil zien kijk ik wel op mijn laptop via uitzending gemist. Zo ga ik tenminste niet meer nutteloos een hele avond voor de tv hangen. Er staat nog wel een cd speler in het dressoirquote:
Wat een sfeerloos masturbatiehol zeg. Tijd voor een vrouw in huis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef ayumu het volgende:
Ik heb nog foto's van toen en nu![]()
Jaar geleden was het nog zo best wel een trieste zooi![]()
[ afbeelding ]
Naar een iets huiselijker sfeertje wat je allemaal wel niet met 200 euro kunt doen![]()
Nog alleen gordijntjes en nog meer schilderijtjes de bedoeling is dat het helemaal vol komt ooit.
[ afbeelding ]
Hmm tijd om de ventilator af te stoffen![]()
die 200 euro is niet naar je tv gegaan zie ik, lekker gedownsizedquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef ayumu het volgende:
Ik heb nog foto's van toen en nu![]()
Jaar geleden was het nog zo best wel een trieste zooi![]()
[ afbeelding ]
Naar een iets huiselijker sfeertje wat je allemaal wel niet met 200 euro kunt doen![]()
Nog alleen gordijntjes en nog meer schilderijtjes de bedoeling is dat het helemaal vol komt ooit.
[ afbeelding ]
Hmm tijd om de ventilator af te stoffen![]()
En zeker zelf geen foto's van jou hol plaatsen maar wel lekker afkrakenquote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wat een sfeerloos masturbatiehol zeg. Tijd voor een vrouw in huis.
Lomp ding de deur uit gegooid, De tv die er nu staat was uiteraard gratisquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die 200 euro is niet naar je tv gegaan zie ik, lekker gedownsized
Over 207 postsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef rangeroverlover het volgende:
Hee, leuk om al die woningen te zien wanneer komt er een 6e editie?:D
Pics or it didn't happenquote:K wil graag mn slaapkamer plaatsen, ben er namelijk de laatste paar maanden mee bezig geweest ben benieuwd wat iedereen er van vind
Druk op, Voeg een afbeelding toe. Zet je link van je foto erin en klik op ok. Dan heb je een foto toegevoegdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef rangeroverlover het volgende:
oke k heb ff wat hulp nodig want telkens als k een foto wil posten lukt dit niet iemand n iedee?
afbeelding moet wel online staan en niet op je C-schijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Druk op, Voeg een afbeelding toe. Zet je link van je foto erin en klik op ok. Dan heb je een foto toegevoegd
Helemaal vergetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
afbeelding moet wel online staan en niet op je C-schijf.
uploaden kan op o.a. www.tinypic.com
Netjes gedaan en dat is volgens mij een Auping ombouwquote:
Het was juist zo grappig en dan haal je het wegquote:
Als je een eigen topic wil mag je er één openen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het was juist zo grappig en dan haal je het weg
Graag gedaan en verder graag on topicquote:
Hó eens even, nu ben ik in verwarring gebracht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef rangeroverlover het volgende:
Nou mensen dit is dus mijn bedroom:P
K houd over het algemeen van een moderne inrichting, maar er mag af en toe een klassiek element inzitten. misschien is het wel herkenbaar:D Brand los!
-pics-
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef rangeroverlover het volgende:
Hee, leuk om al die woningen te zien wanneer komt er een 6e editie?:D
K wil graag mn slaapkamer plaatsen, ben er namelijk de laatste paar maanden mee bezig geweest ben benieuwd wat iedereen er van vind
Je bent maanden met je slaapkamer bezig geweest (seriously, maanden??? Hoe zag het er dan voorheen uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef rangeroverlover het volgende:
@RanTheMan Bedankt! Fijn dat er toch mensen zijn die anders denken over mijn stijl![]()
Ben benieuwd naar je posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |