Zo een kleur iets meer richting lime groen hadden wij in de WC. Elke keer als ik ging kakken en ik sprayde even met de lente geur luchtverfrisser voelde het alsof ik buiten deed kakkenquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef RoaRRR het volgende:
Kleur vertekent heel erg op de foto. Het is namelijk een hele zachte groentint. Een beetje dit idee
[ afbeelding ]
Nice, maar ik zou zó graag jullie bankstel een paar centimeter van de muur afzetten! Dan komt het net ff wat beter tot z'n recht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef Bhuddy het volgende:
Net verhuisd dus het is nog niet helemaal af, maar dit is het idee:
De 'foute' hal ;-)
[ afbeelding ]
De nieuwe bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De andere hoek van de woonkamer met 'fout' schilderij ;-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eetkamer en keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hal richting twee slaapkamers achter elkaar (achterste is een kamer met kledingkast en toegang tot balkon):
[ afbeelding ]
Onze slaapkamer met nieuw groupon boxspring, slaapt heerlijk
[ afbeelding ]
Er moet nog veel gebeuren qua aankleding, maar het begin is er.
Watté?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef RanTheMan het volgende:
Zit je centraaldoos bij die lamp tegen de wand?????
Gave bank Skitzofrenix .... Ikea?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:01 schreef Skitzofrenix het volgende:
Er hangt inderdaad 1 lamp en er zit een stekker aan die aan de zijkant zit ja, is dat heel gek dan ? :p
Ik stoor me er zelf in ieder geval niet aan
Geen idee waar van die is, heb 'm van de kringloopwinkelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:04 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Gave bank Skitzofrenix .... Ikea?
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef roel1980 het volgende:
Wat een leuk topic, er zitten echt mooie huizen tussen zeg. Leuk om ideeën op te doen!
Mijn vriend en ik hebben een appartement uit 1963 gekocht, wat zich typeert in een behoorlijk treurige bouwstijl haha. Maar we hebben het gekocht omdat het een hele fijne grote woonkamer heeft (75m2), keuken, badkamer, 3 slaapkamers (waarvan 1 met inloopkast) en 2 balkons.
We proberen het steeds een beetje mooier te maken.
Entree:
[ afbeelding ]
Woonkamer:
Die hoekbank moet dit jaar vervangen worden door een strakker exemplaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken:
Hier ga ik nog andere gordijnen hangen en die zilverige kleur op de muren ben ik ook wel beu :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer:
Er zat een hele suffe witte badkamer in toen we erin kwamen wonen, net een slagerij. Die hebben we flink aangepakt met redelijk extreme tegels en sfeerverlichting (die wasbak kan van kleur veranderen maar heeft ook gewoon wit licht). Als ik in bad lig (en dat doe ik nogal graag) dan hoef ik geen ongezellige bak halogeen verlichting om me heen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer:
Er komt nog een gewei boven het bed
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |