abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104499509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Is het werkelijk normaal tegenwoordig om op de bank te eten? Ik schaar zulks écht onder primatengedrag namelijk, maar wellicht heb ik toch een andere werkelijkheid dan de meesten hier.

By the way; tot voor een jaar terug woonde ik in een 42m2 appartement met een 6 persoons eettafel..zonder problemen.
ik zit op een 26meter met een 4persoons eettafel (wel tegen de muur zodat er in de normale opstelling maar 2 mensen kunnen zitten)
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:05:55 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_104499671
quote:

[..]

Is het werkelijk normaal tegenwoordig om op de bank te eten? Ik schaar zulks écht onder primatengedrag namelijk, maar wellicht heb ik toch een andere werkelijkheid dan de meesten hier.

By the way; tot voor een jaar terug woonde ik in een 42m2 appartement met een 6 persoons eettafel..zonder problemen.
Ja joh, gooi er nog wat intellectueel klinkende krachttermen tegenaan om je waardeloze standpunt kracht bij te zetten :')
disclaimer
pi_104500209
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef monsterd. het volgende:
Wij hebben dezelfde tafel en een giga keuken. Tevens eten wij gewoon vanaf de bank :'). Trouwens, de reden dat wij zo'n kleine tafel hebben is omdat we anti-kraak wonen en dus niet weten waar we terecht kunnen komen. Dus op 50 vierkante meter is zo'n kleine tafel gewoon prima. Zeker als je met zn tweeen bent :)
Ik eet ook wel es op de bank voor de buis maar vind dat niet bij alle gerechten even praktisch. Vind aan tafel net iets fijner eten. Maar ieder zijn/haar ding

[ Bericht 2% gewijzigd door Apotheose op 18-11-2011 00:22:59 (verkeerd gequote) ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:40:50 #229
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104500722
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ik eet ook wel es op de bank voor de buis maar vind dat niet bij alle gerechten even praktisch. Vind aan tafel net iets fijner eten. Maar ieder zijn/haar ding
Heel soms gebruiken we de tafel ook :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_104506681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef PfenisBaron het volgende:
Ik weet wat ik liever zou krijgen als ik een foto online gooide.
Met de nadruk op 'als' hè? Internetheld. :')
  vrijdag 18 november 2011 @ 19:04:24 #231
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104522774
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Zo, mooi en smaakvol interieur, nu al! Dat kun je toch wel aan die gays overlaten zo blijkt maar weer eens.
Yup, ere wie ere toe komt.... de meeste homo's die ik ken hebben inderdaad "smaak".
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:18:19 #232
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_104529287
quote:

[..]

Daar stond dan ook zeker de computer en tv op?
Ik heb hier bijna 80 m² aan oppervlakte in mijn appartement, ik ben alleen en eten vanaf de bank vind ik prima.
Ik heb wel de ruimte voor een tafel, maar vind het gewoon niet nodig.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 20 november 2011 @ 15:30:15 #233
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104588495
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Met de nadruk op 'als' hè? Internetheld. :')
Mag het even beschaafd knul? Dat ik een afwijkende mening heb wil niet zeggen dat ik tot vogelvrij uitgeroepen ben dacht ik zo. Inhoudelijk reageren is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.
Over welke 'intellectuele termen' struikel je stormqueen? Wil ze best nader toelichten maar heb geen idee wat er allemaal binnen jouw begrip valt als die zin je al te hoog gegrepen is.. :')
Mijn reactie was gewoon direct en oprecht mensen, exact zoals het een goede reactie betaamt op een forum voor scherpe discussie.
pi_104589336
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef PfenisBaron het volgende:
Mag het even beschaafd knul?
Wacht even. Vraag jij nu aan mij of ik beschaafd wil doen? :')

Je hebt zeker geen spiegel thuis?
  zondag 20 november 2011 @ 15:53:40 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104589433
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Mag het even beschaafd knul? Dat ik een afwijkende mening heb wil niet zeggen dat ik tot vogelvrij uitgeroepen ben dacht ik zo. Inhoudelijk reageren is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.
Over welke 'intellectuele termen' struikel je stormqueen? Wil ze best nader toelichten maar heb geen idee wat er allemaal binnen jouw begrip valt als die zin je al te hoog gegrepen is.. :')
Mijn reactie was gewoon direct en oprecht mensen, exact zoals het een goede reactie betaamt op een forum voor scherpe discussie.
Het punt van stormqueen is volgens mij nou juist dat dit geen topic is voor scherpe discussie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104594810
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het punt van stormqueen is volgens mij nou juist dat dit geen topic is voor scherpe discussie.
Copy that.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_104597718
Eten op de bank, dat is toch niet praktisch ? Dat doet voor mij zo Onslow-achtig aan.
Eten is voor mij ook een sociale bezigheid. Als je op de bank zit te eten, dan zit je daar met z'n tweeën wellicht naar de TV te gapen terwijl je eet. Niets voor mij.
pi_104614802
quote:

[..]

Eettafels :')

Die van mij heb ik eruit geflikkerd. Ik eet zittend op de grond aan de salontafel zoals Japanners ook op de grond zitten bij het eten. Erg cultureel van mij dus ^O^
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_104737986
Ik eet nu ook altijd op de bank, tafeltje erbij, voor de tv. Maarja, ik heb dan ook maar een studentenkámer. Ik weet wel dat wanneer ik een appartementje zou hebben met mijn vriend, dat we dan aan tafel zouden eten, zelfs met tafelkleed enzo :P

Ik vind wel dat het avondeten een momentje van rust is, waarbij je gezellig bij kunt kletsen. Helaas heb ik die gelegenheid nu niet, maar ik heb een paar keer een 'superspeciaal etentje' gehad met mijn vriend(hebben we allebij wel eens voor de ander gedaan) en dan wordt het bureau midden in de kamer gezet zodat we tegenover elkaar kunnen zitten eten :P.
pi_105489432
Eindelijk foto's gemaakt.

Na Roarr gaat klussen in zijn eigen appartement Utrecht is de woonkamer af. Er komt alleen nog kunst aan de muur en wat meer "gezelligheid"

Let op: telefoonfoto's en niet de moeite genomen om op te ruimen :D

Dan mogen jullie nu binnenkijken :Y

Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_105489885
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef RoaRRR het volgende:
Eindelijk foto's gemaakt.

Na Roarr gaat klussen in zijn eigen appartement Utrecht is de woonkamer af. Er komt alleen nog kunst aan de muur en wat meer "gezelligheid"

Let op: telefoonfoto's en niet de moeite genomen om op te ruimen :D

Dan mogen jullie nu binnenkijken :Y

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie woonkamer lijkt wat vorm betreft op die van mij ;)
Zijn de muren grijs of blauw? Dat is het enige wat ik direct zou veranderen, maar smaken verschillen! :) Ik vind het persoonlijk niet zo goed passen bij je bank en gordijnen :@

Het ziet er in ieder geval gezellig uit! :Y

Net ook even in je klustopic gespiekt, wat een verbetering! ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_105490011
Kleur vertekent heel erg op de foto. Het is namelijk een hele zachte groentint. Een beetje dit idee

pi_105672223
tvp
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:23:53 #244
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_107701926
Leuk om al die verschillende stijlen te zien :o Allemaal toch weer zo verschillend. Grappig om te zien dat er eigenlijk niet iets is wat op onze stijl lijkt. (en ik heb net alle delen bekeken!)
O+
pi_107703826
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:23 schreef Saisai het volgende:
Leuk om al die verschillende stijlen te zien :o Allemaal toch weer zo verschillend. Grappig om te zien dat er eigenlijk niet iets is wat op onze stijl lijkt. (en ik heb net alle delen bekeken!)
Laat zien!
Klussen deel 1 en 2
pi_107704138
@RoaRR, wat heb je een leuke bank en poef! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? (wij zijn nl. op zoek naar zoiets)
pi_107727840
Bank en poef zijn van Design on Stock

http://www.designonstock.com/site/banken_bloq.php?active=bnk

Wij hebben de wollen bekleding gekozen en bevalt echt super. Stevige zit, maar dat wilden wij ook.
pi_107761133
Bedankt voor de link!
pi_107772863
Ik heb vandaag echt een superboekenkast op de kop getikt:

pi_107773793
En een kast die ik al had:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')