ik zit op een 26meter met een 4persoons eettafel (wel tegen de muur zodat er in de normale opstelling maar 2 mensen kunnen zitten)quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Is het werkelijk normaal tegenwoordig om op de bank te eten? Ik schaar zulks écht onder primatengedrag namelijk, maar wellicht heb ik toch een andere werkelijkheid dan de meesten hier.
By the way; tot voor een jaar terug woonde ik in een 42m2 appartement met een 6 persoons eettafel..zonder problemen.
Ja joh, gooi er nog wat intellectueel klinkende krachttermen tegenaan om je waardeloze standpunt kracht bij te zettenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Is het werkelijk normaal tegenwoordig om op de bank te eten? Ik schaar zulks écht onder primatengedrag namelijk, maar wellicht heb ik toch een andere werkelijkheid dan de meesten hier.
By the way; tot voor een jaar terug woonde ik in een 42m2 appartement met een 6 persoons eettafel..zonder problemen.
Ik eet ook wel es op de bank voor de buis maar vind dat niet bij alle gerechten even praktisch. Vind aan tafel net iets fijner eten. Maar ieder zijn/haar dingquote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef monsterd. het volgende:
Wij hebben dezelfde tafel en een giga keuken. Tevens eten wij gewoon vanaf de bank. Trouwens, de reden dat wij zo'n kleine tafel hebben is omdat we anti-kraak wonen en dus niet weten waar we terecht kunnen komen. Dus op 50 vierkante meter is zo'n kleine tafel gewoon prima. Zeker als je met zn tweeen bent
Heel soms gebruiken we de tafel ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik eet ook wel es op de bank voor de buis maar vind dat niet bij alle gerechten even praktisch. Vind aan tafel net iets fijner eten. Maar ieder zijn/haar ding
Met de nadruk op 'als' hè? Internetheld.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef PfenisBaron het volgende:
Ik weet wat ik liever zou krijgen als ik een foto online gooide.
Yup, ere wie ere toe komt.... de meeste homo's die ik ken hebben inderdaad "smaak".quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Zo, mooi en smaakvol interieur, nu al! Dat kun je toch wel aan die gays overlaten zo blijkt maar weer eens.
Daar stond dan ook zeker de computer en tv op?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Mag het even beschaafd knul? Dat ik een afwijkende mening heb wil niet zeggen dat ik tot vogelvrij uitgeroepen ben dacht ik zo. Inhoudelijk reageren is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'als' hè? Internetheld.
Het punt van stormqueen is volgens mij nou juist dat dit geen topic is voor scherpe discussie.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Mag het even beschaafd knul? Dat ik een afwijkende mening heb wil niet zeggen dat ik tot vogelvrij uitgeroepen ben dacht ik zo. Inhoudelijk reageren is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.
Over welke 'intellectuele termen' struikel je stormqueen? Wil ze best nader toelichten maar heb geen idee wat er allemaal binnen jouw begrip valt als die zin je al te hoog gegrepen is..![]()
Mijn reactie was gewoon direct en oprecht mensen, exact zoals het een goede reactie betaamt op een forum voor scherpe discussie.
Copy that.quote:Op zondag 20 november 2011 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het punt van stormqueen is volgens mij nou juist dat dit geen topic is voor scherpe discussie.
Eettafelsquote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Jullie woonkamer lijkt wat vorm betreft op die van mijquote:Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef RoaRRR het volgende:
Eindelijk foto's gemaakt.
Na Roarr gaat klussen in zijn eigen appartement Utrecht is de woonkamer af. Er komt alleen nog kunst aan de muur en wat meer "gezelligheid"
Let op: telefoonfoto's en niet de moeite genomen om op te ruimen![]()
Dan mogen jullie nu binnenkijken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat zien!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:23 schreef Saisai het volgende:
Leuk om al die verschillende stijlen te zienAllemaal toch weer zo verschillend. Grappig om te zien dat er eigenlijk niet iets is wat op onze stijl lijkt. (en ik heb net alle delen bekeken!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |