quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:17 schreef cherryB het volgende:
@Zuluman mooi verbouwt en gaaf plan voor de tuin.
Vraag me alleen af wil je het zo open mogelijk houden ? als in strak = gelijk aan leeg?
ik denk namelijk meteen, heb je zoveel ruimte id woonkamer erbij en doe je er eigenlijk weinig mee.Ik zou mn eettafel toch bij de keuken plaatsen, ruimte genoeg. Je zou dan (als je een mooie tuintafel hebt) deze id serre kunnen plaatsen id winter en anders een knus plekje maken waar je lekker kan relaxen oid.
ik woon er sinds 09-2004. maar de serre is pas in 2009 gemaakt. deze zomer hebben we alles gesausd. vloer willen we ook vervangen maar geen budget. dus hebben we de bestaande vloer gebruikt. ik kon nog bijbestellen gelukkig. Quickstep perspective v2 UL915 eiken wit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef Evienne het volgende:
Ik vind het wel erg mooi... strak, clean, overzichtelijk, het glazen dakje is natuurlijk hemels, de foto van je kleine... maar het gebrek aan persoonlijke troep doet me denken dat je er net woont!
Anyway, ik ga het topic volgen, als mijn huis (monument in eh, originele staat) wat meer naar mijn zin is doe ik graag mee.
Ik eet ook graag van de vloer. ;-)quote:
lol, ook iets te steriel naar mijn smaak maar dit houd niet in dat ik het niet smaakvol vind.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:13 schreef zuluman het volgende:
[..]
Ik eet ook graag van de vloer. ;-)
ja. daar hangt idd een schommel. nu zo een fel gekleurde waar je leuningen op kan zetten voor de kleinste. en de oudste schommelt met zijn hoofd bijna tegen het glasdak en zijn voeten tegen het betonnen plafond binnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef doehetzelfer het volgende:
Nou, ik vind het heel mooi en zeker niet te leeg of te steriel!
Gewoon lekker opgeruimd en ruimte voor de kindjes om te spelen en te bewegen zonder dat ze ergens tegen aan knallen.
Hebben jullie tussen de serre en de woonkamer nou haken hangen voor een schommel?? Wel gaaf binnen kunnen schommelen (voor de kids dan he)
dit dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef zuluman het volgende:
[..]
en zo ieder zijn smaak. ik kan inrichtingen waarderen die geheel niet mijn smaak zijn. vaak is een duidelijke samenhang belangrijk en een duidelijke structuur. (lees goede indeling)
heerlijk! zitten ook speakers in. die gebruik ik in de tuin zomers. laptop erop aansluiten en heerlijk met een muziekje in de schaduw t fok forum bekijken. ik stuur je een mail met een link waar je ze kan kopen. je hebt ze ook met voet. zi eraan te denken zo een te kopen. is wat makkelijker uit te komen :-)quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef Sorella het volgende:
Zit die gamingstoel lekker ? Loop er over te denken om er 1 voor onze zoon tekopen zodat de andere afgrijseljke doorgezakte stoel weg kan.
kritiek en opmerkingen moet/mag altijd. dat is goed want dat je zelf tot nadenken. of je het eens mee bent of niet. daar is een forum voor niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:23 schreef cherryB het volgende:
ik had het bankje gezien op de foto, ik vindt je huis ook zeker wel mooi en kan het ook echt waarderen, absoluut geen kritiek hoor ik tik soms gewoon wat gedachtenkronkels neer![]()
Ik denk dat het is zoals evienne zegt, ik mis wat persoonlijke dingen ...wat warmte zeg maar.
Weet je al wat voor soort bank je straks wilt gaan kopen?
het is laminaat, quickstep perspective v2 eiken wit ul915. ik heb mijn eiland niet op de laminaat vloer laten zetten. het laminaat loopt er omheen. en ik heb het zo gedetailleerd dat t ljkt alsof het eronder loopt. aan de lange kant zit de keukenplint erop. hij loopt er een paar cm onder.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
@zuluman is dat gewoon laminaat wat je in de woonkamer hebt liggen?
Zo ja, of zo nee, de vervolg vraag, waarop heb je je eiland op je vloer laten zetten? Ten minste die indruk heb ik als ik je foto's bestudeer, of heb ik t mis?
is gewoon lastig om dat op foto te zetten. maar het ziet er netjes uit. achter het granieten blad zit het kastje. de graniete plaat stopt net boven de grond. als je het laminaat tegen de plaat aan laat lopen dan ziet dat er heel raar uit. tpv de plinten ligt de kast terug en daar zie je dus een kier. zal vanavond proberen een duidelijke foto te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef RanTheMan het volgende:
op deze foto zie ik een kier,
[ afbeelding ]
en vraag me af op het van dichtbij er dan wel mooi uit ziet, uit jouw verhaal kan ik dus opmaken dan t laminaat er maar een stukje onder doorloopt, is dat wel mooi?
Ja, plaats die link dan ook hier ff!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:53 schreef zuluman het volgende:
[..]
heerlijk! zitten ook speakers in. die gebruik ik in de tuin zomers. laptop erop aansluiten en heerlijk met een muziekje in de schaduw t fok forum bekijken. ik stuur je een mail met een link waar je ze kan kopen. je hebt ze ook met voet. zi eraan te denken zo een te kopen. is wat makkelijker uit te komen :-)
de stoelen van pyramat zijn helemaal geweldig. draadloos geluid en accu erin. geheel vrij van kabels. maar beperkt verkrijgbaar in nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |