Cool.quote:
Je pense donc je suisquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou GS, daarom was je dus zo geloofwaardig![]()
Tomvoor aanmaken nieuwe reeks
Niks WEG, jij was eerstquote:
JUIST!quote:
Oh, ik dacht van niet. Ik heb de OP nu geplaatst.quote:
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Dit topic prevaleer ik boven die van Monolith.
Frans..quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Arglist het volgende:
Sinds wanneer heeft u een Latijns woordenboek?
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Dit topic prevaleer ik boven die van Monolith.
Nee, bezig met mavoquote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?
Met deze TT kan Descartes natuurlijk niet ontbrekenquote:
Zeker interessant. Prefereer komt namelijk van het franse werkwoord préfère.quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?
Duurt maar 5 dagenquote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.
Have a good onequote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zeker interessant. Prefereer komt namelijk van het franse werkwoord préfère.
Niet zeuren arglist, er zijn meer talen van het latijn "afgeleid"quote:
Wat bedoel je nu allemaal?quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat op zijn beurt weer van het Grieks.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zeuren arglist, er zijn meer talen van het latijn "afgeleid"
Dat dus.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.
Tikje gefrustreerd??quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met deze TT kan Descartes natuurlijk niet ontbreken
Wilde het niveau wel ietsje hoger nadat we de vorige keer een fabuleuze latijnse spreuk kenden als TT, maar het eindigde in een post-emancipatiecrisis met de worstenfabriek van Jan Marijnissen als meest politieke statement.
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?quote:
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.
Waar zie je frustraties, lieve Whiskers2009?quote:
Mocht dat zo zijn, dan is het "die" op "hun" beurtquote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat op zijn beurt weer van het Grieks.
Prefereren wellicht?quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?
Behalve aan het einde van zijn latijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, dan is het "die" op "hun" beurt
In jouw posts??quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zie je frustraties, lieve Whiskers2009?
Laten we het daar nou niet over gehad hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve aan het einde van zijn latijn.
quote:
Ik weet het niet.quote:
Ik kan toch een topic boven een ander topic verkiezen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga weg, daar zie jij frustratie in?
Und?quote:
Dat heet "prefereren" lieve php...quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan toch een topic boven een ander topic verkiezen?
Welnee, arrogantie kan ik plaatsen, maar ik ben meestal vrij optimistisch van aard en zie nergens echte rancune of pessimisme in mijn posts doorsijpelen.quote:
Nee, ik prefereer parfum.quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heet "prefereren" lieve php...
Enig snobisme wel wat mij betreft..quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, arrogantie kan ik plaatsen, maar ik ben meestal vrij optimistisch van aard en zie nergens echte rancune of pessimisme in mijn posts doorsijpelen.
Vooral dat in slaap gevallen is relevant voor me. Ik zet het op mijn telefoon op, oortjes in, en dan in slaap vallen. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
NS verhaal was wat lafjes allemaal en daarna ben ik in slaap gevallen
Ga dat woordenboek nog maar ff uit je hoofd lerenquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik prefereer parfum.
En mijn regels prevaleren boven de jouwe.
prevalerenquote:Op zondag 12 december 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga dat woordenboek nog maar ff uit je hoofd leren
Als bèta ken ik al die woorden niet, dus zou je voor mij iets simpele woorden kunnen gebruiken?quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enig snobisme wel wat mij betreft..
'mijn regels' zijn onderwerp in de zin.quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik prefereer parfum.
En mijn regels prevaleren boven de jouwe.
En snobs zijn volgens welke logica "gefrustreerd"?quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enig snobisme wel wat mij betreft..
Onzin, pak het woordenboek maar.quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
'mijn regels' zijn onderwerp in de zin.
Maar in jouw zin prevaleert het lijdend voorwerp, de topic, 'ik prevaleer de topic..... Dat klopt gewoon niet.
Maar je hoeft me niet te bedanken voor dit klein lesje taalnuance en grammatica.
Hij neemt het toch niet aanquote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
'mijn regels' zijn onderwerp in de zin.
Maar in jouw zin prevaleert het lijdend voorwerp, de topic, 'ik prevaleer de topic..... Dat klopt gewoon niet.
Maar je hoeft me niet te bedanken voor dit klein lesje taalnuance en grammatica.
OOh fuck gemist kut zooi .quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef Tem het volgende:
Fokking Hell op Ned2....wel interessant, gaat over Uruzgan
Je bent slim genoeg Tom..quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als bèta ken ik al die woorden niet, dus zou je voor mij iets simpele woorden kunnen gebruiken?
Alvast bedankt.
Als je het verschil tussen prevaleren en prefereren niet kan beoordelen heeft het geen nut natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, pak het woordenboek maar.
Dank.quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef Tem het volgende:
Fokking Hell op Ned2....wel interessant, gaat over Uruzgan
Nee, als het woordenboek anders aangeeft.quote:
Sine nobilitas.quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En snobs zijn volgens welke logica "gefrustreerd"?
Oeps, was dus geen handige opmerking van me..quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En snobs zijn volgens welke logica "gefrustreerd"?
Volgens mij kom jij eerder voor deze kwalificatie in aanmerking dan ik, want ik vind m'n leven simpelweg geweldig en uit dat aan een ieder die dat maar horen wil, zonder de spellingsnazi uit te hangen. You, on the other hand...
ik heb het opstaan nuquote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent slim genoeg Tom..
En anders Google je maar
Dat gaf ik net aan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen prevaleren en prefereren niet kan beoordelen heeft het geen nut natuurlijk.
Thanks for proving my point, woman.quote:
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef GSbrder het volgende:
Wat een grammarnazi's.
Reageer inhoudelijk, zolang het meerendeel hier nog interpunctie gebruikt en goed te volgen is.
Het is lang geen PUB-niveau.
Wij mannen kunnen twee dingen tegelijk hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jullie allemaal tv gaan kijken ga ik zo
Misschien zie ik nog wel wat maten op ned 2quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jullie allemaal tv gaan kijken ga ik zo
Kijk, dat zijn de zondagmiddagbestedingen die het waard zijn te delen met je Fok-vriendjes.quote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.
Gun me ook even mijn pleziertje, tot half 4 met een kater gelegen.
ad hominems zijn een teken van zwaktequote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thanks for proving my point, woman.
Heb je lang in het leger gezeten?quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien zie ik nog wel wat maten op ned 2
Ook een voorbeeld zinquote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.
Gun me ook even mijn pleziertje, tot half 4 met een kater gelegen.
4 jaartjes.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je lang in het leger gezeten?
Whis, kun je even aangeven wat hier fout aan is?quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaf ik net aan.
Je kunt je eigen regels boven die van anderen prevaleren. Of je prefereert parfum als kerstcadeau. Helder toch?
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.quote:
Gelukkig gebruik jij deze nooit, sturend licht in de duisternis, waarin alle hoop vervlogen is een eerlijk debat te mogen genieten met gelijkgestemden en politieke tegenstanders, is daar dan plotseling onze Whiskers, die als superlatieve Pauw & Witteman de discussies behendig langs de afgronden van de drogredenaties leidt. Dankbaar ben ik, dat ik in een topic met jou mag zitten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ad hominems zijn een teken van zwakte
Ja.. Prefereren als als je zelf het een verkiest boven het ander. Prevaleren is als de regels dicteren dat het een "hoger" is dan het ander. Bijv. hogere wetgeving..quote:Op maandag 13 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whis, kun je even aangeven wat hier fout aan is?
Sneu...quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij deze nooit, sturend licht in de duisternis, waarin alle hoop vervlogen is een eerlijk debat te mogen genieten met gelijkgestemden en politieke tegenstanders, is daar dan plotseling onze Whiskers, die als superlatieve Pauw & Witteman de discussies behendig langs de afgronden van de drogredenaties leidt. Dankbaar ben ik, dat ik in een topic met jou mag zitten.
Ja, Een ding wil ik wel zeggen . Was zwaar. Flinke krassen op mijn hersenen en netvlies. Wat daar allemaal gebeurt wordt lang niet gemeld op tv hier.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.
My best. Ik zie alleen niet in waarom mijn regels boven die van een andere prevaleren niet zou kunnen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.. Prefereren als als je zelf het een verkiest boven het ander. Prevaleren is als de regels dicteren dat het een "hoger" is dan het ander. Bijv. hogere wetgeving..
Gelukkig ben ik hier niet om leuk gevonden te worden.quote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sneu...
Vond je net veel leuker..
Zeer zeker. We hebben weer eens ons best gedaan, zo een kleine 2 weken voor de tentamens is dat altijd fijn. Jammer dat je geplande zondag om wat te lezen en te studeren meteen naar de klote is en op gaat aan een voetbal wedstrijd en wat belabberde voetbal talkshows.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de zondagmiddagbestedingen die het waard zijn te delen met je Fok-vriendjes.
Was gisternacht de kater waard, m'n beste?
Hey, je vroeg het toch?quote:
Neuh, wie wel? Maar toch jammer...quote:Op maandag 13 december 2010 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier niet om leuk gevonden te worden.
zie edit.quote:
Om eerlijk te zijn; zonder uitgaan is je zondag ook maar half zo productief als een weekdag, omdat alles en iedereen om je een in de universiteitsbibliotheek schreeuwt: "wat doe je hier, het is weekend?" en je jezelf eigenlijk aldoor afvraagt waarom je gisteravond niet uitkon als je nu toch maar wat loopt te Fok!ken en dumpert loopt te recyclen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zeer zeker. We hebben weer eens ons best gedaan, zo een kleine 2 weken voor de tentamens is dat altijd fijn. Jammer dat je geplande zondag om wat te lezen en te studeren meteen naar de klote is en op gaat aan een voetbal wedstrijd en wat belabberde voetbal talkshows.
Omdat jij niet degene bent die de volorde van regels bepaalt..quote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zie edit.
Iemand die nog vuurwerk gaat halen?
Kon ik zelfs in jouw ogen beter dan ditquote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, wie wel? Maar toch jammer...
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kon ik zelfs in jouw ogen beter dan dit?
Dat betekent dat mijn virtuele internet-alter ego te sophisticated was voor de werkelijkheid.quote:
Onze luitenant was echt een kutjanus, ook zo'n broekie die dacht een team te kunnen veranderenquote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.
Nee, dat heb ik wel meer gehoord. Vriend van vroeger is beroepsmilitair en in al die oorden gezeten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, Een ding wil ik wel zeggen . Was zwaar. Flinke krassen op mijn hersenen en netvlies. Wat daar allemaal gebeurt wordt lang niet gemeld op tv hier.
DAT bedoelde ik daarnet dus.. Snob..quote:Op maandag 13 december 2010 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat betekent dat mijn virtuele internet-alter ego te sophisticated was voor de werkelijkheid.
Maar goed dat ik mijn imago gedowngrade heb dan! Fijn dat je het even aankaart!
De universiteitsbibliotheek is wel een veilig haven, mijn rendement is daar wat hoger dan op mijn kamer kan ik je zeggen. Maar wij hebben echt ziekelijke bewaking die achter je gaat staan en je tabs gaat controleren op wat je allemaal op de pc, of zelfs je eigen laptop, hebt staan.....Zo rond de tentamenperiode dan. Ook wordt onze bieb bevolkt door het nabij gelegen HBO, dat zelf niet voldoende studieruimte heeft vanwege een verbouwing.quote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn; zonder uitgaan is je zondag ook maar half zo productief als een weekdag, omdat alles en iedereen om je een in de universiteitsbibliotheek schreeuwt: "wat doe je hier, het is weekend?" en je jezelf eigenlijk aldoor afvraagt waarom je gisteravond niet uitkon als je nu toch maar wat loopt te Fok!ken en dumpert loopt te recyclen.
Maar goed, jij hebt het ware weekend genoten
Ik beschouw het maar als compliment, ongekroonde Koningin van de ad hominae.quote:Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT bedoelde ik daarnet dus.. Snob..
Klets niet..quote:Op maandag 13 december 2010 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik beschouw het maar als compliment, ongekroonde Koningin van de ad hominae.
Dank je dan!quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef TomLievense het volgende:
Dat is geen overmoedigheid hoor Whiskers. Natuurlijk hadden we het over jou, wie anders?
Echt? Wat een NSB-bibliotheek is dat zeg!quote:Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
De universiteitsbibliotheek is wel een veilig haven, mijn rendement is daar wat hoger dan op mijn kamer kan ik je zeggen. Maar wij hebben echt ziekelijke bewaking die achter je gaat staan en je tabs gaat controleren op wat je allemaal op de pc, of zelfs je eigen laptop, hebt staan.....Zo rond de tentamenperiode dan. Ook wordt onze bieb bevolkt door het nabij gelegen HBO, dat zelf niet voldoende studieruimte heeft vanwege een verbouwing.
1. Ze drinken onze koffie op.
2. Ze nemen onze plaatsen in.
3. De handhaving is strenger vanwege de enorme drukte.
Dus ik wacht tot ze klaar zijn met de HBO verbouwing voordat ik daar weer mijn gezicht laat zijn, tenzij de nood heel erg hoog is natuurlijk.
Jawel.quote:
Kom je nooit meer vanafquote:Op maandag 13 december 2010 00:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik wel meer gehoord. Vriend van vroeger is beroepsmilitair en in al die oorden gezeten.
Doet veel met de mens.
Dus je hebt succes: gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koningin van de ad hominae??
Nu ben ik echt beledigd...
Twee Drie keer reageren op één comment van mij,quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat? Php, ontzettende eindbaasquote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef TomLievense het volgende:
Php, ik las vanmiddag dat je een aantal jaar geleden met Yvonne gebeld hebt en daarmee een ban ongedaan gemaakt hebt. Hoe is je dat eigenlijk gelukt?
Trek het je niet aan hij is koning van de ad hominae en wil jou als vrouw. Dat is alles.quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trek het je niet aan hij is koning van de ad hominae en wil jou als vrouw. Dat is alles.
I beg your pardon?quote:Op maandag 13 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trek het je niet aan hij is koning van de ad hominae en wil jou als vrouw. Dat is alles.
Ik vond hem zelf ook grappig.quote:
Kijk, nou ben JIJ beledigd.. Mooi zo!!quote:Op maandag 13 december 2010 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
I beg your pardon?
TomLievense, heb ik ooit een persoonlijke aanval geiniteerd, of waren dit veelal reacties op jou of Koos?
Grapje.quote:Op maandag 13 december 2010 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
I beg your pardon?
TomLievense, heb ik ooit een persoonlijke aanval geiniteerd, of waren dit veelal reacties op jou of Koos?
Potverdorie!! Je kunt het toch wel IETS langer rekken dan 2 min???quote:
quote:
Volgende keer zelf een keer doen, okay?quote:Op maandag 13 december 2010 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, nou ben JIJ beledigd.. Mooi zo!!
quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Potverdorie!! Je kunt het toch wel IETS langer rekken dan 2 min???![]()
Ja, true story...quote:Op maandag 13 december 2010 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt? Wat een NSB-bibliotheek is dat zeg!
Bij ons proberen ze met de "it is prohibited to eat, drink or use your cell phone" bordjes het e.e.a. te bereiken, maar dit is ze daar nog nooit gelukt, laat staan dat de student-assistenten die de leiding hebben zelf met hun brakke kop uit hun hokje komen om de tab-bladen te controleren ().
Ja, die.quote:
Je wantrouwt bepaalde soort mensen puur op uiterlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef Tem het volgende:
[..]
idd, Hij kan nooit meer "normaal" naar het midden-oosten.
"ik ben 14 en snap het niet"??quote:
Waar?quote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef TomLievense het volgende:
Php, ik las vanmiddag dat je een aantal jaar geleden met Yvonne gebeld hebt en daarmee een ban ongedaan gemaakt hebt. Hoe is je dat eigenlijk gelukt?
Mag ik dit interpreteren als een compliment ?quote:
JIJ?quote:Op maandag 13 december 2010 00:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Je wantrouwt bepaalde soort mensen puur op uiterlijk.
Ja, vreselijk, dat 'kijk-mij-eens-geen-tijd-hebben-voor-persoonlijke-hygiene-tijdens-een-tentamen-periode' gedrag. Maar is het dan universiteitsspul waar je op zit te facebooken of je eigen laptop?quote:Op maandag 13 december 2010 00:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, true story...
Als ze je betrappen dat je op face te klooien word je gewoon weggestuurd door zo'n autoritaire beveiligingsmedewerkster. Het zijn ook altijd van de Verdonk types. Ongeroerd van buiten, zuur van binnen.
Maja, ik kan ook slecht tegen die enorme fake houding van 60% van de studenten die je dan alleen in de bieb ziet weken voor de tentamens, en dan zelfs hun kledingstijl en kapsel aanpassen op die twee weken bikkelen. Brilletje op, mutsje op, trainingsbroekje ofzo. Je kent 't wel
Van dat overdreven gedoe...
quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
OEPS, ik wordt een tikje ongeduldig en giftig. Sorry..
Dat MOET je!quote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik dit interpreteren als een compliment ?
Ja, php, ook ik maak foutenquote:
TU/e dus..quote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, dat 'kijk-mij-eens-geen-tijd-hebben-voor-persoonlijke-hygiene-tijdens-een-tentamen-periode' gedrag. Maar is het dan universiteitsspul waar je op zit te facebooken of je eigen laptop?
Ik kan me niet voorstellen dat ze een student wegsturen omdat hij op z'n eigen apparatuur zit te spelen of met z'n mobiel loopt te fröbelen. Bij mij op de universiteit - ja, nerds, ja TU/e, ja LAN-party's - wordt er net zo hard ge-gamed in de bibliotheek en zolang er geen schare fans achter de internetheld staan wordt het ook gedoogd door het personeel. Pas als het irritant wordt, zoals een jongen die z'n vriendinnetje meeneemt naar de bibliotheek en daar eens openlijk de zedeloosheid publiekelijk maakt, verzoekt een medewerkster hem vriendelijke dergelijke handelingen thuis voort te zetten.
Ik voel me gewoon gevleidquote:Op maandag 13 december 2010 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat MOET je!
Eén New Kids Turbo voor jou
Gelukkig. Je zou haast denken dat je niet menselijk was.quote:
Je kon het ook enigszins impliciet uit m'n profiel halen, waar MSc en Eindhoven stond, maar wat is je punt?quote:
Vraag hier yvonne om een unbanquote:
Ik kon er wel om lachen, vooral ook omdat het om lang geleden ging.quote:Ach, ik heb een heel verleden in de KLB ja
Helaas té...quote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Gelukkig. Je zou haast denken dat je niet menselijk was.
En jij denkt dat ik ieder profiel bekijk? Laat ik je even uit de droom helpenquote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kon het ook enigszins impliciet uit m'n profiel halen, waar MSc en Eindhoven stond, maar wat is je punt?
Meestal controleren ze alleen op de pc's van de uni, maar vanwege het grote gebrek aan zitplaatsen controleren ze nu ook je laptop.quote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, dat 'kijk-mij-eens-geen-tijd-hebben-voor-persoonlijke-hygiene-tijdens-een-tentamen-periode' gedrag. Maar is het dan universiteitsspul waar je op zit te facebooken of je eigen laptop?
Ik kan me niet voorstellen dat ze een student wegsturen omdat hij op z'n eigen apparatuur zit te spelen of met z'n mobiel loopt te fröbelen. Bij mij op de universiteit - ja, nerds, ja TU/e, ja LAN-party's - wordt er net zo hard ge-gamed in de bibliotheek en zolang er geen schare fans achter de internetheld staan wordt het ook gedoogd door het personeel. Pas als het irritant wordt, zoals een jongen die z'n vriendinnetje meeneemt naar de bibliotheek en daar eens openlijk de zedeloosheid publiekelijk maakt, verzoekt een medewerkster hem vriendelijke dergelijke handelingen thuis voort te zetten.
Nee, dat is schattig. Vooral als er plaatjes van diertjes gepost worden.quote:
Je neemt in ieder geval de moeite de informatie uit m'n comment op een andere user te filteren en daar op te reageren met "TU/e dus.."quote:Op maandag 13 december 2010 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik ieder profiel bekijk? Laat ik je even uit de droom helpen
Ik zag in die voorfilmpjes iemand helemaal para met zo'n dikke gun knallen en wat vloeken. Toen werd mijn vooroordeel enigszins wel bevestigd.quote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef betyar het volgende:
Mensen die NED2 kijken, snappen die nu iets van dienst? En wat het met je doet?
Volgens mij halverwege vorig jaar. Nee, zo'n mongool in de de KLB sc zat mij uit te lokken, vervolgens schold ik hem uit van kk mongool (niet bijster slim van me nee) en dat resulteerde vervolgens in een perma-ban. Daarom besloot ik maar om remlof te mailen, maar Remlof had ook toen al de pik op me en dat wist ik, daarna besloot ik maar om Yvonne te mailen en ik kreeg respons. Onderaan dat mailtje stond haar hele adres enzo plus haar telefoonnummer.quote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Vraag hier yvonne om een unban
[..]
Ik kon er wel om lachen, vooral ook omdat het om lang geleden ging.
Belachelijk, gewoon slachtoffers zoeken om uit de bibliotheek te verwijderen zoeken dusquote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Meestal controleren ze alleen op de pc's van de uni, maar vanwege het grote gebrek aan zitplaatsen controleren ze nu ook je laptop.![]()
Haha, klinkt wel beetje als mijn B-uren op de middelbare. Lekker met elkaar een of andere shooter spelen via het schoolnetwerk..... Maar dat is al weer een tijdje geleden.
Oud zijn betekent niet dat je niet onbevangen meer kan zijn. Kom laat je gaan!quote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lief... Was ik nog maar zo lief, jong en onbevangen...
Onbezonnen ben je soms nog welquote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lief... Was ik nog maar zo lief, jong en onbevangen...
Ja maar ik was al aardig op de hoogte daarvanquote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef betyar het volgende:
Jij bent niet lekker GS... Je zet het in een post en ik zie het..quote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je neemt in ieder geval de moeite de informatie uit m'n comment op een andere user te filteren en daar op te reageren met "TU/e dus.."
Waar ik nog steeds de directe relevantie compleet van mis. Wat bedoel je met die opmerking?
Ja daar hebben ze ook echt een week voor nodig gehad om dat te bedenken. Het wordt standaard beleid vanaf volgende weekquote:Op maandag 13 december 2010 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belachelijk, gewoon slachtoffers zoeken om uit de bibliotheek te verwijderen zoeken dus.
Als ze iedereen nu zouden controleren op het hebben van een universiteitspas, zou dat een flink deel HBO'ers schelen. Het maakt mij niet uit, ook al studeren die zich een slag in de rondte, ik betaal 1700 - 4700 aan een instelling en dan wil ik van de gebouwen gebruik kunnen maken. Moet het dan uitmaken of je videocolleges bekijkt of een shooter speelt?
Ik zit op de UvTquote:Op maandag 13 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent niet lekker GS... Je zet het in een post en ik zie het..
Zo weet ik ook dat Arglist en Zolcon op de Uva zitten, php de "moedermavo" doet, KV journalist is en Betyar helaas in de Ziektewet zit...
Leuk dat je dat zo noemt. Het is dat mijn geschiedenis leraar dat uitlegde enzo..:P Wel grappig dat sommige mensen dat nog weten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo weet ik ook dat Arglist en Zolcon op de Uva zitten, php de "moedermavo" doet, KV journalist is en Betyar helaas in de Ziektewet zit...
Hè, ik dacht dat het om 2007 ging ofzo. Heb ik vast verkeerd gekeken. Wel dom eigenlijk dat haar tel. nr. gewoon onder haar mail staat.quote:Op maandag 13 december 2010 00:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij halverwege vorig jaar. Nee, zo'n mongool in de de KLB sc zat mij uit te lokken, vervolgens schold ik hem uit van kk mongool (niet bijster slim van me nee) en dat resulteerde vervolgens in een perma-ban. Daarom besloot ik maar om remlof te mailen, maar Remlof had ook toen al de pik op me en dat wist ik, daarna besloot ik maar om Yvonne te mailen en ik kreeg respons. Onderaan dat mailtje stond haar hele adres enzo plus haar telefoonnummer.
Had je misschien toch de hele docu moeten zien.quote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik zag in die voorfilmpjes iemand helemaal para met zo'n dikke gun knallen en wat vloeken. Toen werd mijn vooroordeel enigszins wel bevestigd.
Ik ben ontzettend lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg allemaal rare josti antwoorden van Remlof. Dus het was een buitenkansje voor me.quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hè, ik dacht dat het om 2007 ging ofzo. Heb ik vast verkeerd gekeken. Wel dom eigenlijk dat haar tel. nr. gewoon onder haar mail staat.
Ik ben oud liefie, weet je toch??quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo noemt. Het is dat mijn geschiedenis leraar dat uitlegde enzo..:P Wel grappig dat sommige mensen dat nog weten.
Ik dacht eerst dat je 14 was, maar inderdaad, die 35 zou nog wel eens kunnen kloppen. Je bent van beroep toch advocate?quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben oud liefie, weet je toch??
En ik op de Hogeschool Zeelandquote:
Zeik niet aan mijn kop.. Dank!quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend lekker![]()
Maar buiten dat je die informatie nu post, is er enige aanleiding buiten de waarneming van je het over te nemen en te posten? Of onthou je het dan misschien beter?
Moet je het echt kijken, of kan je het ook luisteren?quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Had je misschien toch de hele docu moeten zien.
Jij begonquote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeik niet aan mijn kop.. Dank!
Van jou wist ik alleen (ongeveer) WAT je doet, maar niet waar.. Sorry..quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En ik op de Hogeschool Zeeland
Ik heb al vaker naar haar beroep proberen te vissen, maar dat geeft ze niet prijs.quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je 14 was, maar inderdaad, die 35 zou nog wel eens kunnen kloppen. Je bent van beroep toch advocate?
Ik gok iets van lerares ofzo. Weetje, ik ga whiskers eens even goed door de google machine halenquote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb al vaker naar haar beroep proberen te vissen, maar dat geeft ze niet prijs.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gok iets van lerares ofzo. Weetje, ik ga whiskers eens even goed door de google machine halen
Is het de moeite waard denk jequote:Op maandag 13 december 2010 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gok iets van lerares ofzo. Weetje, ik ga whiskers eens even goed door de google machine halen
Geen idee, ik weet namelijk niet hoe slim ze is geweest en in hoeverre ze informatie over haart verklapt heeft om haar identiteit te achterhalen.quote:
Truequote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik ben er goed in, ik haalde EchtGaaf er ook zo uit.
Bedoel je dat je weet hoe hij heet in zijn privé leven? (Je hoeft het niet te posten. pm'en mag ookquote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
Onze Fok!-rechercheur dus!quote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nee ik wil nu naar Kriti...quote:
EG zijn kloon ontdekt..quote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onze Fok!-rechercheur dus!
Naast het telefoonnummer van Yvonne het beroep van EchtGaaf gedetecteerd.
Ik vind het knap.
Nee die van EG was zijn kloon.quote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onze Fok!-rechercheur dus!
Naast het telefoonnummer van Yvonne het beroep van EchtGaaf gedetecteerd.
Ik vind het knap.
Ga je gang..quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften
Dit zijn topics die in ieder geval goed helpen om een profiel van haar op te maken
Nou... Dat had ik niet willen weten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften
Dit zijn topics die in ieder geval goed helpen om een profiel van haar op te maken
Ach, dat is niet zo lief, Whiskers is vast een hele mooie vrouw, die gewoon op dat moment niet wist hoe ze haar behoeften moest vervullen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften
Niet chiquequote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften
Haha, vooral grappig als je het in verband brengt met de eerste hit die naar boven komt wanneer jequote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef TomLievense het volgende:
Een flesje wijn voor wie op internet kan vinden hoe mijn vader heet.
quote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef TomLievense het volgende:
Met mijn ouders uit eten geweest. We moesten mijn vader bijna dragen, had iets minder moeten drinken. Harry Potter 7 valt overigens best tegen.
Je dacht dat ik een man was???quote:Op maandag 13 december 2010 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nu een redelijk profiel, ze houdt van dieren, ze is vrijgezel, ze is vrouw, en ik moet eens wat dieper ingaan op haar naam.
Hij is in ieder geval handig.quote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef TomLievense het volgende:
Een flesje wijn voor wie op internet kan vinden hoe mijn vader heet.
Whiskers komt denk ik van Louisa. Dus ik denk dat ze Loes of Marloes heet.quote:Op maandag 13 december 2010 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nu een redelijk profiel, ze houdt van dieren, ze is vrijgezel, ze is vrouw, en ik moet eens wat dieper ingaan op haar naam.
Nee maar ik wil eerst bepaalde dingen zeker weten. Maar je bent geen makkie hoorquote:Op maandag 13 december 2010 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een man was???
Van mij hoeft het niet, maar dat snapte je al denk ik???quote:Op maandag 13 december 2010 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar ik wil eerst bepaalde dingen zeker weten. Maar je bent geen makkie hoorBen nog wel even bezig als het me al lukt.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar jullie vinden het verder prima wat php doet?
Nee, eigenlijk niet. Ik zei al dat ik het niet had willen weten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar jullie vinden het verder prima wat php doet?
Jij wil met naam en toenaam en adres op fok! ???quote:
Hij kan niks vinden hoor, denk ik. Hoe zou het kunnen?quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wil met naam en toenaam en adres op fok! ???
Dat ben ik (helaas) al, maar een ander account is geen optie. Dan kent niemand me meer.quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je op mijn account ook geen voor- en achternaam vinden.quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn profiel staat niks.. Maar 1 IP-adres...quote:Op maandag 13 december 2010 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je op mijn account ook geen voor- en achternaam vinden.
GSbrder heeft niets te maken met mijn naam en qua adres heb ik al Eindhoven in m'n profiel staan.
Hoe meer privé-data je in je 7000+ posts op internet plaatst, hoe makkelijker je te traceren bent.
Als je naar mijn posthistory kijkt vindt je ook wel wat aanknopingspunten.
Dat laatste was meer aan mij gericht omdat ik haar voornaam probeerde te raden. Ze heeft zeker een punt, iedereen heeft het recht anoniem te blijven.quote:Op maandag 13 december 2010 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je op mijn account ook geen voor- en achternaam vinden.
GSbrder heeft niets te maken met mijn naam en qua adres heb ik al Eindhoven in m'n profiel staan.
Hoe meer privé-data je in je 7000+ posts op internet plaatst, hoe makkelijker je te traceren bent.
Als je naar mijn posthistory kijkt vindt je ook wel wat aanknopingspunten.
Je doet net alsof ik het onderzoek leidt danwel mijn goedkeuring geef.
Maar iedereen is verantwoordelijk voor de eigen anonimiteit.quote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat laatste was meer aan mij gericht omdat ik haar voornaam probeerde te raden. Ze heeft zeker een punt, iedereen heeft het recht anoniem te blijven.
Ach, speel toch geen slachtoffer!quote:
Wel steun.quote:
Aan de andere hand is het toch ook vrij raar om naar random mensen op het internet te gaan zoeken. Waarom zou je dat überhaupt doen? Misschien een obsessie?quote:Op maandag 13 december 2010 01:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, speel toch geen slachtoffer!
Bah bah, alles met eigen nickname op internet plempen maar dan nu huil-huil doen, doe eens niet!
Doe eens rustig.quote:
Dank!quote:Op maandag 13 december 2010 01:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Aan de andere hand is het toch ook vrij raar om naar random mensen op het internet te gaan zoeken. Waarom zou je dat überhaupt doen? Misschien een obsessie?
Was wel een verhelderende uitzending in het kader van het bevestigen van de vooroordelenquote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef betyar het volgende:
Dat is allemaal waar, maar ook voor php geld: Wij jij niet wilt dat u geschied ....quote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
Wie is er zo dom ****-accounts aan te maken en op **** te posten met één en dezelfde username?
Maak dan op z'n minst meerdere aliassen aan, je bent een slimme meid en ZELF verantwoordelijk voor wat je met JOUW username op internet plaatst.
Helemaal waar en ik hoef absoluut niet te weten wie Whiskers2009 is en wat ze doet.quote:Op maandag 13 december 2010 01:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Aan de andere hand is het toch ook vrij raar om naar random mensen op het internet te gaan zoeken. Waarom zou je dat überhaupt doen? Misschien een obsessie?
Tuurlijk... Fijn dat er enig medeleven is... NOTquote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
Wie is er zo dom ****-accounts aan te maken en op **** te posten met één en dezelfde username?
Maak dan op z'n minst meerdere aliassen aan, je bent een slimme meid en ZELF verantwoordelijk voor wat je met JOUW username op internet plaatst.
Beste meid, dit is internet, ik ken jou niet en jij kent mij niet.quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk... Fijn dat er enig medeleven is... NOT
Nee klopt, op internet moet je er gewoon voor zorgen dat je anoniem bent inderdaad, gezien het wel eens verstrekkende gevolgen kan hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helemaal waar en ik hoef absoluut niet te weten wie Whiskers2009 is en wat ze doet.
Heb ook niet verder gezocht, maar ik leg niet de schuld bij php, aangezien hij enkel openbare informatie probeert te achterhalen. Bij een sollicitatie is de werkgever ook niet verantwoordelijk voor de breezah-pics die de sollicitant op het web plaatst.
Van mij mag hij zoeken, maar hij moet het niet openbaar posten. Dit schaad het goede imago van Whiskers. Overigens ben je nog steeds de gezelligste user.quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helemaal waar en ik hoef absoluut niet te weten wie Whiskers2009 is en wat ze doet.
Heb ook niet verder gezocht, maar ik leg niet de schuld bij php, aangezien hij enkel openbare informatie probeert te achterhalen. Bij een sollicitatie is de werkgever ook niet verantwoordelijk voor de breezah-pics die de sollicitant op het web plaatst.
Er is nog geen foto gepost en hartelijk dank voor het complimentquote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Van mij mag hij zoeken, maar hij moet het niet openbaar posten. Dit schaad het goede imago van Whiskers. Overigens ben je nog steeds de gezelligste user.
Wie niet?quote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
Kind, wat doe je toch panisch, heb je soms iets te verbergen?
Nogmaals ik vind het gewoon geinig om te doen. En ik zal sowieso nooit rare informatie posten.quote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee klopt, op internet moet je er gewoon voor zorgen dat je anoniem bent inderdaad, gezien het wel eens verstrekkende gevolgen kan hebben.
Maar ik vraag me gewoon af waarom iemand überhaupt te behoefte zou hebben om zo maar iemand te gaan zoeken. Die behoefte heeft PHP blijkbaar. Toch hoogst opmerkelijk als je het mij vraagt.
Dat is dus wat ik ook dacht enkel en alleen afgaand op het voorfilmpje.quote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was wel een verhelderende uitzending in het kader van het bevestigen van de vooroordelen
Dat ik Ruben heet is gewoon zo. Oja, en er is ooit een foto van mij geweest op dit forum (lang geleden en zelf gepost)quote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
php, ook JIJ post niet onder je eigen naam???
Fok heeft als huisregel dat je geen foto's van anderen post, volgens mij. Het lijkt me dat het posten van persoonlijke informatie hier niet veel van afwijkt.quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima als je dat zelf deed.. Maar waarom ben ik de sjaak??quote:Op maandag 13 december 2010 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik Ruben heet is gewoon zo. Oja, en er is ooit een foto van mij geweest op dit forum (lang geleden en zelf gepost)
Ach, credo quia absurdum. Maar je moet vooral doen wat je leuk vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals ik vind het gewoon geinig om te doen. En ik zal sowieso nooit rare informatie posten.
Php wil mij "ontmaskeren'" , moet ik dan blij zijn???quote:
Aha!quote:Op maandag 13 december 2010 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima als je dat zelf deed.. Maar waarom ben ik de sjaak??
Nee zeker niet en het zou PHP sieren als hij daar mee kapt.quote:Op maandag 13 december 2010 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Php wil mij "ontmaskeren'" , moet ik dan blij zijn???
Ik moet me niet zo aanstellen??? Het is MIJN privacy..quote:Op maandag 13 december 2010 01:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Fok heeft als huisregel dat je geen foto's van anderen post, volgens mij. Het lijkt me dat het posten van persoonlijke informatie hier niet veel van afwijkt.
That said, hij mag prima op zoek gaan naar gekke dingen, zolang hij het maar voor zich houdt. Als bepaalde priveinformatie op internet vrij beschikbaar is dan valt het voor je eigen rekening als anderen het vinden. Bovendien heeft php niks geks gepost, dus je moet je niet zo aanstellen. Dat is mijn mening. Maar ik ben geen mod, so who cares anyway.
Dus?quote:Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet me niet zo aanstellen??? Het is MIJN privacy..
DUS??? Ben je wel lekker??quote:
Die je zelf vakkundig om zeep hebt geholpen?quote:Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet me niet zo aanstellen??? Het is MIJN privacy..
Mwah, men zou best eens wat openhartiger kunnen zijn. Daarbij is whis wel erg panisch over haar als persoon.quote:Op maandag 13 december 2010 01:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee zeker niet en het zou PHP sieren als hij daar mee kapt.
...Is het logisch dat ze zich daar zorgen om maakt. We weten nu allemaal dingen over haar die we niet wilden weten. Hij heeft zeker iets naar bovengehaald.quote:
En wat weet jij daarvan???quote:Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die je zelf vakkundig om zeep hebt geholpen?
Dat is deel waar. Laten we in ieder geval afspreken dat we het hier niet over hebben op ander topics. Accoord?quote:Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die je zelf vakkundig om zeep hebt geholpen?
Niks, noppes, nada.quote:
Dat zou erg zonde zijn.quote:
Maak een nieuwe username aanquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga een paar mensen erg missen, maar....
Blijf, ik zoek niet meerquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga een paar mensen erg missen, maar....
Dat heeft geen zin wat je bent sowieso traceerbaar op internet. Maar wat heb ik eraan om te weten wie jij bentquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar wel waar,,, Dag Tom, ik ga je misen...
Ik zie je onder hopelijk onder een ander usernaam. Zo niet, dan begrijp ik dat en zal ik je ook missen.quote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar wel waar,,, Dag Tom, ik ga je misen...
Wat eet je?quote:Op maandag 13 december 2010 01:26 schreef Arglist het volgende:
hmmmm
Ik was even wat eten halen, maar dit is toch wel een héél verrassende wending.
Was net ook by Family Guyquote:
Stinkende Chorizo en een biertje. Slaap vannacht gelukkig alleen dus ik kan het me permitteren.quote:
Sluit ik me bij aan. In een laatste poging haar hier te houden.quote:Op maandag 13 december 2010 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
Iets met blauwe jurken en een foto, oja huwelijk?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke serieus whis, ga niet weg... Ik meen het
quote:Op maandag 13 december 2010 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
Oke serieus whis, ga niet weg... Ik meen het
Klinkt ideaal om de week mee te beginnenquote:Op maandag 13 december 2010 01:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
Stinkende Chorizo en een biertje. Slaap vannacht gelukkig alleen dus ik kan het me permitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |