EG zijn kloon ontdekt..quote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onze Fok!-rechercheur dus!
Naast het telefoonnummer van Yvonne het beroep van EchtGaaf gedetecteerd.
Ik vind het knap.

Nee die van EG was zijn kloon.quote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onze Fok!-rechercheur dus!
Naast het telefoonnummer van Yvonne het beroep van EchtGaaf gedetecteerd.
Ik vind het knap.

Ga je gang..quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften
Dit zijn topics die in ieder geval goed helpen om een profiel van haar op te maken

Nou... Dat had ik niet willen weten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften
Dit zijn topics die in ieder geval goed helpen om een profiel van haar op te maken

Ach, dat is niet zo lief, Whiskers is vast een hele mooie vrouw, die gewoon op dat moment niet wist hoe ze haar behoeften moest vervullen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften

Niet chiquequote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Behoeften

Haha, vooral grappig als je het in verband brengt met de eerste hit die naar boven komt wanneer jequote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef TomLievense het volgende:
Een flesje wijn voor wie op internet kan vinden hoe mijn vader heet.
quote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef TomLievense het volgende:
Met mijn ouders uit eten geweest. We moesten mijn vader bijna dragen, had iets minder moeten drinken. Harry Potter 7 valt overigens best tegen.

Je dacht dat ik een man was???quote:Op maandag 13 december 2010 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nu een redelijk profiel, ze houdt van dieren, ze is vrijgezel, ze is vrouw, en ik moet eens wat dieper ingaan op haar naam.

Hij is in ieder geval handig.quote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef TomLievense het volgende:
Een flesje wijn voor wie op internet kan vinden hoe mijn vader heet.

Whiskers komt denk ik van Louisa. Dus ik denk dat ze Loes of Marloes heet.quote:Op maandag 13 december 2010 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nu een redelijk profiel, ze houdt van dieren, ze is vrijgezel, ze is vrouw, en ik moet eens wat dieper ingaan op haar naam.

Nee maar ik wil eerst bepaalde dingen zeker weten. Maar je bent geen makkie hoorquote:Op maandag 13 december 2010 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een man was???

Van mij hoeft het niet, maar dat snapte je al denk ik???quote:Op maandag 13 december 2010 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar ik wil eerst bepaalde dingen zeker weten. Maar je bent geen makkie hoorBen nog wel even bezig als het me al lukt.

quote:Op maandag 13 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar jullie vinden het verder prima wat php doet?

Nee, eigenlijk niet. Ik zei al dat ik het niet had willen weten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar jullie vinden het verder prima wat php doet?

Jij wil met naam en toenaam en adres op fok! ???quote:

Hij kan niks vinden hoor, denk ik. Hoe zou het kunnen?quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wil met naam en toenaam en adres op fok! ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |