gelijk heb je ook nog.. Maar bij wie?? Zit niet te wachten op 16-jarigen...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon een keer naar de discotheek met inkijk, dan heb je zo beet.
Ik ben zeker niet lelijk.. Ook geen supermodel natuurlijk. Maar sex zonder relatie is soms idd makkelijker, maar ook erg "leeg".quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwhehe, ik had het ook niet over mij
Maar ga gewoon naar een discotheek, zo moeilijk is het echt niet, tenzij je lelijk bent. Mannen hebben meestal ook liever alleen sex zonder meteen een relatie te "moeten" hebben, dus zo'n groot probleem lijkt dit me niet.
Ja, maar gebeurd niet zoooo vaak en ben vrij raar.. Uit en sex. aantrekingskracht kan leiden tot onverwachte sex.. Verliefdheid juist niet, want dan is het belangrijker, "meaningfull"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef kippiej het volgende:
En dat vraag je hier?
Je hebt toch zelf wel een instinct meegekregen die aangeeft tot wie je je sexueel aantrekkelijk voelt?
goede vraag..Heeeel goede vraag.. Ik vrees dat ik uiteindelijk toch alleen maar sex wil en durf (over het algemeen) met een man waar ik WELLICHT een relatie mee zou kunnen hebben.. Dus dat "slet" kan er wel afquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Adolecens het volgende:
Fobo heeft 114 views nu. Even kijken hoever de teller staat na 100 posts in dit topic
Wil je een fuckbuddy, eenmalige seks, platte seks (na de koffie het huis uitgezet worden), of wat?
Dan wordt het verdomd lastig om vrijblijvende seks te vinden en je daaraan over te geven of van te genietenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
goede vraag..Heeeel goede vraag.. Ik vrees dat ik uiteindelijk toch alleen maar sex wil en durf (over het algemeen) met een man waar ik WELLICHT een relatie mee zou kunnen hebben.. Dus dat "slet" kan er wel af
Da's gelijk de eerste en laatste toespeling in dit topic.quote:
Mja, eigenlijk is het dus helemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde probleem. Totaal geen zin in girlfriends, chicks en drama, maar seks!
Scharrels.
Ik ben er dus nog niet uit... Eenmalige sex om aantrekkingskracht die avond/nacht is makkelijker want je ;laat je meeslepen.. Echt geil is het in mijn beleving nooit... Maar de andere kant is dat ik het met mensen die ik echt WEL leuk vind ook niet uit kan buiten, want dan klap ik dicht..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde probleem. Totaal geen zin in girlfriends, chicks en drama, maar seks!
Scharrels.
Ja en nee.. Vrijblijvend is "spur(r) of the moment en niet nadenken en "liefde"is "eng""quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan wordt het verdomd lastig om vrijblijvende seks te vinden en je daaraan over te geven of van te genieten
No worries.. No pics..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's gelijk de eerste en laatste toespeling in dit topic.
Mwoah, een scharrel, een blijvende, daar kun je echt wel goeie seks mee hebben, mits beiden zich goed op hun gemak voelen, ontspannen zijn en elkaar goed (hebben leren) kennen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er dus nog niet uit... Eenmalige sex om aantrekkingskracht die avond/nacht is makkelijker want je ;laat je meeslepen.. Echt geil is het in mijn beleving nooit... Maar de andere kant is dat ik het met mensen die ik echt WEL leuk vind ook niet uit kan buiten, want dan klap ik dicht..
Denk je?? Vertrouwen lijkt me essentieel..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:19 schreef keesjeislief het volgende:
Je zou ook op een willekeurige relatiesite iemand uit kunnen zoeken die je aantrekkelijk vindt en diegene tot vaste scharrel bombarderen?
Is niet zo makkelijk kiezen hoor.. Moet klikken (persoonlijk én seksueel) en moet een vertrouwensband worden..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mwoah, een scharrel, een blijvende, daar kun je echt wel goeie seks mee hebben, mits beiden zich goed op hun gemak voelen, ontspannen zijn en elkaar goed (hebben leren) kennen.
Ehmm maar je wilde toch alleen sexquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet lelijk.. Ook geen supermodel natuurlijk. Maar sex zonder relatie is soms idd makkelijker, maar ook erg "leeg".
Nou ik vind dat dus ranzig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ehmm maar je wilde toch alleen sexKan toch ook heel geil zijn om je lekker te laten 'pakken' door een onbekende
Mijn probleem goed samengevat..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ik vind dat dus ranzig.
Zonder verliefdheid geen sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |