gelijk heb je ook nog.. Maar bij wie?? Zit niet te wachten op 16-jarigen...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon een keer naar de discotheek met inkijk, dan heb je zo beet.
Ik ben zeker niet lelijk.. Ook geen supermodel natuurlijk. Maar sex zonder relatie is soms idd makkelijker, maar ook erg "leeg".quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwhehe, ik had het ook niet over mij
Maar ga gewoon naar een discotheek, zo moeilijk is het echt niet, tenzij je lelijk bent. Mannen hebben meestal ook liever alleen sex zonder meteen een relatie te "moeten" hebben, dus zo'n groot probleem lijkt dit me niet.
Ja, maar gebeurd niet zoooo vaak en ben vrij raar.. Uit en sex. aantrekingskracht kan leiden tot onverwachte sex.. Verliefdheid juist niet, want dan is het belangrijker, "meaningfull"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef kippiej het volgende:
En dat vraag je hier?
Je hebt toch zelf wel een instinct meegekregen die aangeeft tot wie je je sexueel aantrekkelijk voelt?
goede vraag..Heeeel goede vraag.. Ik vrees dat ik uiteindelijk toch alleen maar sex wil en durf (over het algemeen) met een man waar ik WELLICHT een relatie mee zou kunnen hebben.. Dus dat "slet" kan er wel afquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef Adolecens het volgende:
Fobo heeft 114 views nu. Even kijken hoever de teller staat na 100 posts in dit topic
Wil je een fuckbuddy, eenmalige seks, platte seks (na de koffie het huis uitgezet worden), of wat?
Dan wordt het verdomd lastig om vrijblijvende seks te vinden en je daaraan over te geven of van te genietenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
goede vraag..Heeeel goede vraag.. Ik vrees dat ik uiteindelijk toch alleen maar sex wil en durf (over het algemeen) met een man waar ik WELLICHT een relatie mee zou kunnen hebben.. Dus dat "slet" kan er wel af
Da's gelijk de eerste en laatste toespeling in dit topic.quote:
Mja, eigenlijk is het dus helemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde probleem. Totaal geen zin in girlfriends, chicks en drama, maar seks!
Scharrels.
Ik ben er dus nog niet uit... Eenmalige sex om aantrekkingskracht die avond/nacht is makkelijker want je ;laat je meeslepen.. Echt geil is het in mijn beleving nooit... Maar de andere kant is dat ik het met mensen die ik echt WEL leuk vind ook niet uit kan buiten, want dan klap ik dicht..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde probleem. Totaal geen zin in girlfriends, chicks en drama, maar seks!
Scharrels.
Ja en nee.. Vrijblijvend is "spur(r) of the moment en niet nadenken en "liefde"is "eng""quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan wordt het verdomd lastig om vrijblijvende seks te vinden en je daaraan over te geven of van te genieten
No worries.. No pics..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's gelijk de eerste en laatste toespeling in dit topic.
Mwoah, een scharrel, een blijvende, daar kun je echt wel goeie seks mee hebben, mits beiden zich goed op hun gemak voelen, ontspannen zijn en elkaar goed (hebben leren) kennen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er dus nog niet uit... Eenmalige sex om aantrekkingskracht die avond/nacht is makkelijker want je ;laat je meeslepen.. Echt geil is het in mijn beleving nooit... Maar de andere kant is dat ik het met mensen die ik echt WEL leuk vind ook niet uit kan buiten, want dan klap ik dicht..
Denk je?? Vertrouwen lijkt me essentieel..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:19 schreef keesjeislief het volgende:
Je zou ook op een willekeurige relatiesite iemand uit kunnen zoeken die je aantrekkelijk vindt en diegene tot vaste scharrel bombarderen?
Is niet zo makkelijk kiezen hoor.. Moet klikken (persoonlijk én seksueel) en moet een vertrouwensband worden..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mwoah, een scharrel, een blijvende, daar kun je echt wel goeie seks mee hebben, mits beiden zich goed op hun gemak voelen, ontspannen zijn en elkaar goed (hebben leren) kennen.
Ehmm maar je wilde toch alleen sexquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet lelijk.. Ook geen supermodel natuurlijk. Maar sex zonder relatie is soms idd makkelijker, maar ook erg "leeg".
Nou ik vind dat dus ranzig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ehmm maar je wilde toch alleen sexKan toch ook heel geil zijn om je lekker te laten 'pakken' door een onbekende
Mijn probleem goed samengevat..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ik vind dat dus ranzig.
Zonder verliefdheid geen sex
Wat voor vertrouwensband bedoel je dan? Dat je alleen seks hebt met elkaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet zo makkelijk kiezen hoor.. Moet klikken (persoonlijk én seksueel) en moet een vertrouwensband worden..
Ow kom op zeg! Welke vrouw wil nou niet versieren en versierd worden door een knappe onbekende man, compleet worden uitgewoond en de vent vervolgens naar huis sturen. Desnoods met een knuffelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ik vind dat dus ranzig.
Zonder verliefdheid geen sex
Ok.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn probleem goed samengevat..
Ik ben geen XXX en kan het dus niet "zomaar", maar ben ook een mens en heb behoeften...
je zeikt te veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet zo makkelijk kiezen hoor.. Moet klikken (persoonlijk én seksueel) en moet een vertrouwensband worden..
Dat bouw je vanzelf op, door eerst te mailen, en dan eens een date etc. Vertrouwen is iets wat snel kan groeien als je maar iemand treft met wie het goed genoeg klikt. Het is óf zoiets, óf wachten op een nieuwe verliefdheid, óf zelfbevrediging ben ik bang...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk je?? Vertrouwen lijkt me essentieel..
1.quote:
2quote:eenmalige vluchtige sex kan trouwens net zo geil of geiler zijn dan sex met iemand waar je van houdt.
3quote:besef alleen wel dat als je alles op jouw manier blijft zien, je nog wel even veroordeeld zult zijn tot je grote vriend tarzan, tot mr. right voorbijkomt...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je zeikt te veel.
je wilt toch sex op dat moment, geen relatie?
eenmalige vluchtige sex kan trouwens net zo geil of geiler zijn dan sex met iemand waar je van houdt. gewoon omdat er lust bij komt kijken.
lust en liefde moet je los van elkaar kunnen zien.
sex om de lust is gewoon snel, vluchtig, geil, sexen omdat je er zin in hebt, er behoefte aan hebt.
liefde hoef ik je kennelijk niet uit te leggen.
maargoed, ieder z'n eigen aardje, en je heoft niet te veranderen, besef alleen wel dat als je alles op jouw manier blijft zien, je nog wel even veroordeeld zult zijn tot je grote vriend tarzan, tot mr. right voorbijkomt...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rarzan is not in tha house, just mr Finger
[..]
Mr TarzaNn is not in tha house now, just mr Finger... I Loooovvveee Mr Finger
Truste!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik maar naar bed ga. Weltrusten.
Nee, je MOET helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik moet dus halfnaakt de kroeg in en bidden DAT HET GEIL IS?????
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik moet dus halfnaakt de kroeg in en bidden DAT HET GEIL IS?????
Of je snapt het ff niet Mirjam... Thanx anywayquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je dat niet wil horen, vraag het dan ook niet, jeetje zeg
Ik denk dat ze niet wisten dat je vervroegd vrijgelaten wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:08 schreef Kreator het volgende:
En waarom zie ik nergens in dit topic iets in de trend van:
"Heb je Krea al gevraagd? Dat is een god. Op zoveel manieren dat je de komende jaren niet meer rechtop zult lopen."
Zou mooi zijn, Eb dat laatste zeker..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef Kreator het volgende:
Overigens zou ik serieus dan maar gewoon een fuckbuddy zoeken. Dat is als vrouw echt niet moeilijk. Iemand waarmee het een beetje klikt, maar waarvan je beide weet dat het geen relatie wordt.
Dan ben je van je frustraties af en kun je gewoon lekker doorademen zonder de hele dag aan pé-nis te denken. En dan vind je spontaan ineens weer iemand die wel leuk is en dan ga je trouwen en oud worden met sex en humor.
Ofzo. Of niet.
Dit zei ik ook al.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef Kreator het volgende:
Overigens zou ik serieus dan maar gewoon een fuckbuddy zoeken. Dat is als vrouw echt niet moeilijk. Iemand waarmee het een beetje klikt, maar waarvan je beide weet dat het geen relatie wordt.
Dan ben je van je frustraties af en kun je gewoon lekker doorademen zonder de hele dag aan pé-nis te denken. En dan vind je spontaan ineens weer iemand die wel leuk is en dan ga je trouwen en oud worden met sex en humor.
Ofzo. Of niet.
Maar ook een fuckbuddy moet te vertrouwen zijn... Waar vind je die??quote:
Post een week op fok. Ergens een foto, even in singles, laat een hint vallen. Zoek er 1 uit uit die duizenden aanbiedingen, ga er wat mee drinken. Dump de nerd, ga met de barman mee naar huis en laat je gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ook een fuckbuddy moet te vertrouwen zijn... Waar vind je die??
En het leuke is, veel fuckbuddy's gaan uiteindelijk verder in een vaste relatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef Kreator het volgende:
Overigens zou ik serieus dan maar gewoon een fuckbuddy zoeken.
Nog voorwaardelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat is ook maar hoe je het bekijkt.
hoeveel partners heb je eigenlijk gehad? Of ben je nog erg jong? Je komt een beetje groen over op mannengebied..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat je geen kloon was...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lief.. Thanx.. Vrees echter dat het masturberen achter de pc blijft..
Of ik nu wel groen zou zijn of niet: HOE vind je een betrouwbare???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog voorwaardelijk?![]()
[..]
hoeveel partners heb je eigenlijk gehad? Of ben je nog erg jong? Je komt een beetje groen over op mannengebied..![]()
En inderdaad, een simpele fuckbuddy. Relaxed, simpel, duidelijk. Dumpen zodra er gevoel bij komt kijken en geen koetjes en kalfjes bullshit eromheen.
Goed, tot zover de geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En omdat ik een beetje een schijtlaars ben qua seks wel??? Dank je...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat je geen kloon was....
Nee, een kloon is een nepaccount van iemand die hier al is, om een beetje te rellen. Daar leek het op, maar volgens Ado ben je dat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
En omdast een beetje een schijtlaars ben qua seks wel??? Dank je...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Goed, tot zover de geloofwaardigheid
Nieuw boekproject? Dagboek van een gefrustreerde muurbloem
Steek er tijd in. Ga eerst een tijdje chatten/mailen/pm/msn. Dán als het goed voelt ontmoeten in een kroeg. En als het dan nog steeds leuk is, ga je los.quote:
Nee, ik ben dat niet en stom genoeg om meningen te vragen en me dus bloot te stellen aan veel "kritiek"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, een kloon is een nepaccount van iemand die hier al is, om een beetje te rellen. Daar leek het op, maar volgens Ado ben je dat niet..
Game on!
Waar kom je vandaan?
Hahahah, goede vraag.. Ik ben beide in 1.. Maar meer de stuud met een mening dan een supergwil wijf vrees ik.. Al ben ik zeker niet onaantrekkelijjk weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Praat je er met vriendinnen over? Wel eens overwogen om een profiel aan te maken op een site als adultmatch.nl ?
Je vraagt om tips, maar bent wel wat summier met informatie. Wat voor type ben je? Een afwachtend universitair studentikoos achtig meisje, wat de hele dag in de boeken zit en al studerend in het Vondelpark of op de Oude Markt al die lekkere kerels voorbij ziet komen en ook een hapje wil of juist een extravert persoon die wel uitbundig leeft?
Hoezo zonder ballen?? (om over de rest nogt maar ff te zwijgen)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:14 schreef Slaif het volgende:
Je bent dus een eigengereid meisje met een grote bek zonder ballen. Die bang is een slet gevonden te worden (en die wereld niet kent), maar het eigenlijk wel graag wil.
Omdat ik het vermoeden heb dat je het (de tips in dit topic opvolgen) niet durft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo zonder ballen?? (om over de rest nogt maar ff te zwijgen)
Waarschijnlijk heb je geen ongelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:24 schreef Slaif het volgende:
Gewoon een stukje beeldvorming nav dit topic, maar trek je er maar niks van aan.
Weet je dat uit ervaring of denk je dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er dus nog niet uit... Eenmalige sex om aantrekkingskracht die avond/nacht is makkelijker want je ;laat je meeslepen.. Echt geil is het in mijn beleving nooit... Maar de andere kant is dat ik het met mensen die ik echt WEL leuk vind ook niet uit kan buiten, want dan klap ik dicht..
Dan moet je de tijd nemen iemand te leren kennen, nu weet ik niet wat voor vertrouwen je voor seks bedoeld, als dat echt vergaand moet zijn dan schiet het niet op voor verder losse seks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja, thuis achter je comp gaat het lastig worden, of je nu seks of een elatie zoekt, het is erg handig om dan in beweging te komen en wat te gaan doen, beetje sociaal contact is wel noodzakelijk om iemand tegen te komen en te leren kennen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is dat nou weer voor een bullshit?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:30 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Geen relatie, wel 'commitment' (we gingen niet met anderen naar bed)
Beter gezegd; geen liefdesrelatie. Geen brokenheart gevoel als het uit gaat en geen verplichting om gezellig 's avonds met diegene een film te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bullshit?
dan was commitment naar elkaar toe dus ook gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Beter gezegd; geen liefdesrelatie. Geen brokenheart gevoel als het uit gaat en geen verplichting om gezellig 's avonds met diegene een film te kijken.
Waarom ga je niet een paar weken achter elkaar naar dezelfde kroeg ofzo? Als je met vriendinnen/vrienden gaat kom je vaak nieuwe mensen tegen die je elke week wel spreekt. Zo kun je vanzelf en vrijblijvend mensen beoordelen, en als je een beetje aantrekkelijk bent gaat iedere (vrijgezelle) man op je avances in...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Commitment als in, we neuken alleen met elkaar en niet met anderen. Dat is nog steeds commitment.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan was commitment naar elkaar toe dus ook gewoon bullshit.
Waarom zou je dat aangaan als je alleen maar samen neukt zonder gevoelens. Wat maakt t jou uit als ie dan ook eens een ander neukt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Hoezo? Commitment als in, we neuken alleen met elkaar en niet met anderen. Dat is nog steeds commitment.
ja, dat vind ik vreemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Hoezo? Commitment als in, we neuken alleen met elkaar en niet met anderen. Dat is nog steeds commitment.
Geslachtsziektes etcetera.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat aangaan als je alleen maar samen neukt zonder gevoelens. Wat maakt t jou uit als ie dan ook eens een ander neukt?
Wel eens van condooms gehoord?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Geslachtsziektes etcetera.
Er bestaat ook nog zoiets als voorbehoedsmiddelen.. Vind je het niet gewoon vervelend om dan diegene te moeten 'delen'?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:36 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Geslachtsziektes etcetera.
Precies. Anders ga je geen exclusiviteit aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef Nune het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als voorbehoedsmiddelen.. Vind je het niet gewoon vervelend om dan diegene te moeten 'delen'?
Wel eens eentje om gehad?quote:
en zo krijgen soa's vrij spel, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Wel eens eentje om gehad?
Drie keer niks die dingen, ik wil gewoon vrijelijk kunnen spuiten zonder eerst allemaal handelingen te moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |