Ik ben ontzettend lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent niet lekker GS... Je zet het in een post en ik zie het..
Zo weet ik ook dat Arglist en Zolcon op de Uva zitten, php de "moedermavo" doet, KV journalist is en Betyar helaas in de Ziektewet zit...
Klopt, ik kreeg allemaal rare josti antwoorden van Remlof. Dus het was een buitenkansje voor me.quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hè, ik dacht dat het om 2007 ging ofzo. Heb ik vast verkeerd gekeken. Wel dom eigenlijk dat haar tel. nr. gewoon onder haar mail staat.
Ik ben oud liefie, weet je toch??quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo noemt. Het is dat mijn geschiedenis leraar dat uitlegde enzo..:P Wel grappig dat sommige mensen dat nog weten.
Ik dacht eerst dat je 14 was, maar inderdaad, die 35 zou nog wel eens kunnen kloppen. Je bent van beroep toch advocate?quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben oud liefie, weet je toch??
En ik op de Hogeschool Zeelandquote:
Zeik niet aan mijn kop.. Dank!quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend lekker![]()
Maar buiten dat je die informatie nu post, is er enige aanleiding buiten de waarneming van je het over te nemen en te posten? Of onthou je het dan misschien beter?
Moet je het echt kijken, of kan je het ook luisteren?quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Had je misschien toch de hele docu moeten zien.
Jij begonquote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeik niet aan mijn kop.. Dank!
Van jou wist ik alleen (ongeveer) WAT je doet, maar niet waar.. Sorry..quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En ik op de Hogeschool Zeeland
Ik heb al vaker naar haar beroep proberen te vissen, maar dat geeft ze niet prijs.quote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je 14 was, maar inderdaad, die 35 zou nog wel eens kunnen kloppen. Je bent van beroep toch advocate?
Ik gok iets van lerares ofzo. Weetje, ik ga whiskers eens even goed door de google machine halenquote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb al vaker naar haar beroep proberen te vissen, maar dat geeft ze niet prijs.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gok iets van lerares ofzo. Weetje, ik ga whiskers eens even goed door de google machine halen
Is het de moeite waard denk jequote:Op maandag 13 december 2010 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gok iets van lerares ofzo. Weetje, ik ga whiskers eens even goed door de google machine halen
Geen idee, ik weet namelijk niet hoe slim ze is geweest en in hoeverre ze informatie over haart verklapt heeft om haar identiteit te achterhalen.quote:
Truequote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik ben er goed in, ik haalde EchtGaaf er ook zo uit.
Bedoel je dat je weet hoe hij heet in zijn privé leven? (Je hoeft het niet te posten. pm'en mag ookquote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
Onze Fok!-rechercheur dus!quote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nee ik wil nu naar Kriti...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |