Thanks! En je ben er nog...quote:
daar ben ik niet geweest.TomLievense wel.quote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
'
Maar wat deed je in een bioscoop dan??
Ik zou ook veel drinken als ik naar Harry Potter moest gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef TomLievense het volgende:
Met mijn ouders uit eten geweest. We moesten mijn vader bijna dragen, had iets minder moeten drinken. Harry Potter 7 valt overigens best tegen.
quote:Op zondag 28 november 2010 01:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou ook veel drinken als ik naar Harry Potter moest gaan.
Of merk dat mijn zoon daar naar toe gaat.![]()
![]()
In het jaar toen de hype rond Harry Potter begon vond ik de aanslagen op het WTC toch interessanter.quote:Op zondag 28 november 2010 01:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nouja, ik volg de serie al sinds ik klein ben. En dan moet je de laatste delen natuurlijk ook zien. Mijn intresse is wel minder geworden moet ik zeggen.
True..quote:Op zondag 28 november 2010 01:28 schreef betyar het volgende:
[..]
In het jaar toen de hype rond Harry Potter begon vond ik de aanslagen op het WTC toch interessanter.
Ik vond dat toen ook wel interessant, maar ik was iets jonger dan jij. Politiek interesseerde me toen minder.quote:Op zondag 28 november 2010 01:28 schreef betyar het volgende:
[..]
In het jaar toen de hype rond Harry Potter begon vond ik de aanslagen op het WTC toch interessanter.
Hij is vooral warrig..quote:Op zondag 28 november 2010 01:45 schreef TomLievense het volgende:
Ik wordt gek van die intelligente fokthesystem. Ik kan het debat niet winnen
Ik krijg er geen grip op.quote:
Je stelt me gerust.quote:Op zondag 28 november 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie wel??
Gewoon soms iets intelligents zeggen wat op zijn onderwerp slaat..;-)
Bedtijd. Trusten.quote:
Vergeleken met politiek is alles interessanter.quote:Op zondag 28 november 2010 01:28 schreef betyar het volgende:
[..]
quote:We moeten dat gewoon doen, dan ervaren we later wel hoe het is.
Meer spaarlampen gebruiken.quote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef Monidique het volgende:
Je thermostaat op veertien graden is te koud.
quote:We moeten dat gewoon doen, dan ervaren we later wel hoe het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bosma!quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Montov het volgende:
Hmm, tintelende tenen na 3 uren fietsen.
[..]
Ik wacht op de nieuwe patch voordat ik weer een potje start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |