Cool.quote:
Je pense donc je suisquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou GS, daarom was je dus zo geloofwaardig![]()
Tomvoor aanmaken nieuwe reeks
Niks WEG, jij was eerstquote:
JUIST!quote:
Oh, ik dacht van niet. Ik heb de OP nu geplaatst.quote:
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Dit topic prevaleer ik boven die van Monolith.
Frans..quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Arglist het volgende:
Sinds wanneer heeft u een Latijns woordenboek?
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Dit topic prevaleer ik boven die van Monolith.
Nee, bezig met mavoquote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?
Met deze TT kan Descartes natuurlijk niet ontbrekenquote:
Zeker interessant. Prefereer komt namelijk van het franse werkwoord préfère.quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?
Duurt maar 5 dagenquote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.
Have a good onequote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zeker interessant. Prefereer komt namelijk van het franse werkwoord préfère.
Niet zeuren arglist, er zijn meer talen van het latijn "afgeleid"quote:
Wat bedoel je nu allemaal?quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat op zijn beurt weer van het Grieks.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zeuren arglist, er zijn meer talen van het latijn "afgeleid"
Dat dus.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.
Tikje gefrustreerd??quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met deze TT kan Descartes natuurlijk niet ontbreken
Wilde het niveau wel ietsje hoger nadat we de vorige keer een fabuleuze latijnse spreuk kenden als TT, maar het eindigde in een post-emancipatiecrisis met de worstenfabriek van Jan Marijnissen als meest politieke statement.
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?quote:
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.
Waar zie je frustraties, lieve Whiskers2009?quote:
Mocht dat zo zijn, dan is het "die" op "hun" beurtquote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat op zijn beurt weer van het Grieks.
Prefereren wellicht?quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?
Behalve aan het einde van zijn latijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, dan is het "die" op "hun" beurt
In jouw posts??quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zie je frustraties, lieve Whiskers2009?
Laten we het daar nou niet over gehad hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve aan het einde van zijn latijn.
quote:
Ik weet het niet.quote:
Ik kan toch een topic boven een ander topic verkiezen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga weg, daar zie jij frustratie in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |