ik heb het opstaan nuquote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent slim genoeg Tom..
En anders Google je maar
Dat gaf ik net aan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen prevaleren en prefereren niet kan beoordelen heeft het geen nut natuurlijk.
Thanks for proving my point, woman.quote:
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef GSbrder het volgende:
Wat een grammarnazi's.
Reageer inhoudelijk, zolang het meerendeel hier nog interpunctie gebruikt en goed te volgen is.
Het is lang geen PUB-niveau.
Wij mannen kunnen twee dingen tegelijk hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jullie allemaal tv gaan kijken ga ik zo
Misschien zie ik nog wel wat maten op ned 2quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jullie allemaal tv gaan kijken ga ik zo
Kijk, dat zijn de zondagmiddagbestedingen die het waard zijn te delen met je Fok-vriendjes.quote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.
Gun me ook even mijn pleziertje, tot half 4 met een kater gelegen.
ad hominems zijn een teken van zwaktequote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thanks for proving my point, woman.
Heb je lang in het leger gezeten?quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien zie ik nog wel wat maten op ned 2
Ook een voorbeeld zinquote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.
Gun me ook even mijn pleziertje, tot half 4 met een kater gelegen.
4 jaartjes.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je lang in het leger gezeten?
Whis, kun je even aangeven wat hier fout aan is?quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaf ik net aan.
Je kunt je eigen regels boven die van anderen prevaleren. Of je prefereert parfum als kerstcadeau. Helder toch?
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.quote:
Gelukkig gebruik jij deze nooit, sturend licht in de duisternis, waarin alle hoop vervlogen is een eerlijk debat te mogen genieten met gelijkgestemden en politieke tegenstanders, is daar dan plotseling onze Whiskers, die als superlatieve Pauw & Witteman de discussies behendig langs de afgronden van de drogredenaties leidt. Dankbaar ben ik, dat ik in een topic met jou mag zitten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ad hominems zijn een teken van zwakte
Ja.. Prefereren als als je zelf het een verkiest boven het ander. Prevaleren is als de regels dicteren dat het een "hoger" is dan het ander. Bijv. hogere wetgeving..quote:Op maandag 13 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whis, kun je even aangeven wat hier fout aan is?
Sneu...quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij deze nooit, sturend licht in de duisternis, waarin alle hoop vervlogen is een eerlijk debat te mogen genieten met gelijkgestemden en politieke tegenstanders, is daar dan plotseling onze Whiskers, die als superlatieve Pauw & Witteman de discussies behendig langs de afgronden van de drogredenaties leidt. Dankbaar ben ik, dat ik in een topic met jou mag zitten.
Ja, Een ding wil ik wel zeggen . Was zwaar. Flinke krassen op mijn hersenen en netvlies. Wat daar allemaal gebeurt wordt lang niet gemeld op tv hier.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.
My best. Ik zie alleen niet in waarom mijn regels boven die van een andere prevaleren niet zou kunnen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.. Prefereren als als je zelf het een verkiest boven het ander. Prevaleren is als de regels dicteren dat het een "hoger" is dan het ander. Bijv. hogere wetgeving..
Gelukkig ben ik hier niet om leuk gevonden te worden.quote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sneu...
Vond je net veel leuker..
Zeer zeker. We hebben weer eens ons best gedaan, zo een kleine 2 weken voor de tentamens is dat altijd fijn. Jammer dat je geplande zondag om wat te lezen en te studeren meteen naar de klote is en op gaat aan een voetbal wedstrijd en wat belabberde voetbal talkshows.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de zondagmiddagbestedingen die het waard zijn te delen met je Fok-vriendjes.
Was gisternacht de kater waard, m'n beste?
Hey, je vroeg het toch?quote:
Neuh, wie wel? Maar toch jammer...quote:Op maandag 13 december 2010 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier niet om leuk gevonden te worden.
zie edit.quote:
Om eerlijk te zijn; zonder uitgaan is je zondag ook maar half zo productief als een weekdag, omdat alles en iedereen om je een in de universiteitsbibliotheek schreeuwt: "wat doe je hier, het is weekend?" en je jezelf eigenlijk aldoor afvraagt waarom je gisteravond niet uitkon als je nu toch maar wat loopt te Fok!ken en dumpert loopt te recyclen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zeer zeker. We hebben weer eens ons best gedaan, zo een kleine 2 weken voor de tentamens is dat altijd fijn. Jammer dat je geplande zondag om wat te lezen en te studeren meteen naar de klote is en op gaat aan een voetbal wedstrijd en wat belabberde voetbal talkshows.
Omdat jij niet degene bent die de volorde van regels bepaalt..quote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zie edit.
Iemand die nog vuurwerk gaat halen?
Kon ik zelfs in jouw ogen beter dan ditquote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, wie wel? Maar toch jammer...
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kon ik zelfs in jouw ogen beter dan dit?
Dat betekent dat mijn virtuele internet-alter ego te sophisticated was voor de werkelijkheid.quote:
Onze luitenant was echt een kutjanus, ook zo'n broekie die dacht een team te kunnen veranderenquote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.
Nee, dat heb ik wel meer gehoord. Vriend van vroeger is beroepsmilitair en in al die oorden gezeten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, Een ding wil ik wel zeggen . Was zwaar. Flinke krassen op mijn hersenen en netvlies. Wat daar allemaal gebeurt wordt lang niet gemeld op tv hier.
DAT bedoelde ik daarnet dus.. Snob..quote:Op maandag 13 december 2010 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat betekent dat mijn virtuele internet-alter ego te sophisticated was voor de werkelijkheid.
Maar goed dat ik mijn imago gedowngrade heb dan! Fijn dat je het even aankaart!
De universiteitsbibliotheek is wel een veilig haven, mijn rendement is daar wat hoger dan op mijn kamer kan ik je zeggen. Maar wij hebben echt ziekelijke bewaking die achter je gaat staan en je tabs gaat controleren op wat je allemaal op de pc, of zelfs je eigen laptop, hebt staan.....Zo rond de tentamenperiode dan. Ook wordt onze bieb bevolkt door het nabij gelegen HBO, dat zelf niet voldoende studieruimte heeft vanwege een verbouwing.quote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn; zonder uitgaan is je zondag ook maar half zo productief als een weekdag, omdat alles en iedereen om je een in de universiteitsbibliotheek schreeuwt: "wat doe je hier, het is weekend?" en je jezelf eigenlijk aldoor afvraagt waarom je gisteravond niet uitkon als je nu toch maar wat loopt te Fok!ken en dumpert loopt te recyclen.
Maar goed, jij hebt het ware weekend genoten
Ik beschouw het maar als compliment, ongekroonde Koningin van de ad hominae.quote:Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT bedoelde ik daarnet dus.. Snob..
Klets niet..quote:Op maandag 13 december 2010 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik beschouw het maar als compliment, ongekroonde Koningin van de ad hominae.
Dank je dan!quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef TomLievense het volgende:
Dat is geen overmoedigheid hoor Whiskers. Natuurlijk hadden we het over jou, wie anders?
Echt? Wat een NSB-bibliotheek is dat zeg!quote:Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
De universiteitsbibliotheek is wel een veilig haven, mijn rendement is daar wat hoger dan op mijn kamer kan ik je zeggen. Maar wij hebben echt ziekelijke bewaking die achter je gaat staan en je tabs gaat controleren op wat je allemaal op de pc, of zelfs je eigen laptop, hebt staan.....Zo rond de tentamenperiode dan. Ook wordt onze bieb bevolkt door het nabij gelegen HBO, dat zelf niet voldoende studieruimte heeft vanwege een verbouwing.
1. Ze drinken onze koffie op.
2. Ze nemen onze plaatsen in.
3. De handhaving is strenger vanwege de enorme drukte.
Dus ik wacht tot ze klaar zijn met de HBO verbouwing voordat ik daar weer mijn gezicht laat zijn, tenzij de nood heel erg hoog is natuurlijk.
Jawel.quote:
Kom je nooit meer vanafquote:Op maandag 13 december 2010 00:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik wel meer gehoord. Vriend van vroeger is beroepsmilitair en in al die oorden gezeten.
Doet veel met de mens.
Dus je hebt succes: gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koningin van de ad hominae??
Nu ben ik echt beledigd...
Twee Drie keer reageren op één comment van mij,quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat? Php, ontzettende eindbaasquote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef TomLievense het volgende:
Php, ik las vanmiddag dat je een aantal jaar geleden met Yvonne gebeld hebt en daarmee een ban ongedaan gemaakt hebt. Hoe is je dat eigenlijk gelukt?
Trek het je niet aan hij is koning van de ad hominae en wil jou als vrouw. Dat is alles.quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trek het je niet aan hij is koning van de ad hominae en wil jou als vrouw. Dat is alles.
I beg your pardon?quote:Op maandag 13 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Trek het je niet aan hij is koning van de ad hominae en wil jou als vrouw. Dat is alles.
Ik vond hem zelf ook grappig.quote:
Kijk, nou ben JIJ beledigd.. Mooi zo!!quote:Op maandag 13 december 2010 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
I beg your pardon?
TomLievense, heb ik ooit een persoonlijke aanval geiniteerd, of waren dit veelal reacties op jou of Koos?
Grapje.quote:Op maandag 13 december 2010 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
I beg your pardon?
TomLievense, heb ik ooit een persoonlijke aanval geiniteerd, of waren dit veelal reacties op jou of Koos?
Potverdorie!! Je kunt het toch wel IETS langer rekken dan 2 min???quote:
quote:
Volgende keer zelf een keer doen, okay?quote:Op maandag 13 december 2010 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, nou ben JIJ beledigd.. Mooi zo!!
quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Potverdorie!! Je kunt het toch wel IETS langer rekken dan 2 min???![]()
Ja, true story...quote:Op maandag 13 december 2010 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt? Wat een NSB-bibliotheek is dat zeg!
Bij ons proberen ze met de "it is prohibited to eat, drink or use your cell phone" bordjes het e.e.a. te bereiken, maar dit is ze daar nog nooit gelukt, laat staan dat de student-assistenten die de leiding hebben zelf met hun brakke kop uit hun hokje komen om de tab-bladen te controleren ().
Ja, die.quote:
Je wantrouwt bepaalde soort mensen puur op uiterlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef Tem het volgende:
[..]
idd, Hij kan nooit meer "normaal" naar het midden-oosten.
"ik ben 14 en snap het niet"??quote:
Waar?quote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef TomLievense het volgende:
Php, ik las vanmiddag dat je een aantal jaar geleden met Yvonne gebeld hebt en daarmee een ban ongedaan gemaakt hebt. Hoe is je dat eigenlijk gelukt?
Mag ik dit interpreteren als een compliment ?quote:
JIJ?quote:Op maandag 13 december 2010 00:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Je wantrouwt bepaalde soort mensen puur op uiterlijk.
Ja, vreselijk, dat 'kijk-mij-eens-geen-tijd-hebben-voor-persoonlijke-hygiene-tijdens-een-tentamen-periode' gedrag. Maar is het dan universiteitsspul waar je op zit te facebooken of je eigen laptop?quote:Op maandag 13 december 2010 00:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, true story...
Als ze je betrappen dat je op face te klooien word je gewoon weggestuurd door zo'n autoritaire beveiligingsmedewerkster. Het zijn ook altijd van de Verdonk types. Ongeroerd van buiten, zuur van binnen.
Maja, ik kan ook slecht tegen die enorme fake houding van 60% van de studenten die je dan alleen in de bieb ziet weken voor de tentamens, en dan zelfs hun kledingstijl en kapsel aanpassen op die twee weken bikkelen. Brilletje op, mutsje op, trainingsbroekje ofzo. Je kent 't wel
Van dat overdreven gedoe...
quote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
OEPS, ik wordt een tikje ongeduldig en giftig. Sorry..
Dat MOET je!quote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik dit interpreteren als een compliment ?
Ja, php, ook ik maak foutenquote:
TU/e dus..quote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, dat 'kijk-mij-eens-geen-tijd-hebben-voor-persoonlijke-hygiene-tijdens-een-tentamen-periode' gedrag. Maar is het dan universiteitsspul waar je op zit te facebooken of je eigen laptop?
Ik kan me niet voorstellen dat ze een student wegsturen omdat hij op z'n eigen apparatuur zit te spelen of met z'n mobiel loopt te fröbelen. Bij mij op de universiteit - ja, nerds, ja TU/e, ja LAN-party's - wordt er net zo hard ge-gamed in de bibliotheek en zolang er geen schare fans achter de internetheld staan wordt het ook gedoogd door het personeel. Pas als het irritant wordt, zoals een jongen die z'n vriendinnetje meeneemt naar de bibliotheek en daar eens openlijk de zedeloosheid publiekelijk maakt, verzoekt een medewerkster hem vriendelijke dergelijke handelingen thuis voort te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |