En wat weet jij daarvan???quote:Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die je zelf vakkundig om zeep hebt geholpen?
Dat is deel waar. Laten we in ieder geval afspreken dat we het hier niet over hebben op ander topics. Accoord?quote:Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die je zelf vakkundig om zeep hebt geholpen?
Niks, noppes, nada.quote:
Dat zou erg zonde zijn.quote:
Maak een nieuwe username aanquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga een paar mensen erg missen, maar....
Blijf, ik zoek niet meerquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga een paar mensen erg missen, maar....
Dat heeft geen zin wat je bent sowieso traceerbaar op internet. Maar wat heb ik eraan om te weten wie jij bentquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar wel waar,,, Dag Tom, ik ga je misen...
Ik zie je onder hopelijk onder een ander usernaam. Zo niet, dan begrijp ik dat en zal ik je ook missen.quote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar wel waar,,, Dag Tom, ik ga je misen...
Wat eet je?quote:Op maandag 13 december 2010 01:26 schreef Arglist het volgende:
hmmmm
Ik was even wat eten halen, maar dit is toch wel een héél verrassende wending.
Was net ook by Family Guyquote:
Stinkende Chorizo en een biertje. Slaap vannacht gelukkig alleen dus ik kan het me permitteren.quote:
Sluit ik me bij aan. In een laatste poging haar hier te houden.quote:Op maandag 13 december 2010 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
Iets met blauwe jurken en een foto, oja huwelijk?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke serieus whis, ga niet weg... Ik meen het
quote:Op maandag 13 december 2010 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
Oke serieus whis, ga niet weg... Ik meen het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |