Cool.quote:
Je pense donc je suisquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou GS, daarom was je dus zo geloofwaardig![]()
Tomvoor aanmaken nieuwe reeks
Niks WEG, jij was eerstquote:
JUIST!quote:
Oh, ik dacht van niet. Ik heb de OP nu geplaatst.quote:
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Dit topic prevaleer ik boven die van Monolith.
Frans..quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Arglist het volgende:
Sinds wanneer heeft u een Latijns woordenboek?
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Dit topic prevaleer ik boven die van Monolith.
Nee, bezig met mavoquote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?
Met deze TT kan Descartes natuurlijk niet ontbrekenquote:
Zeker interessant. Prefereer komt namelijk van het franse werkwoord préfère.quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmm interessante zin. Een Neerlandicus in de zaal?
Duurt maar 5 dagenquote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.
Have a good onequote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar mijn vorige opmerking over jouw leeftijd en rancune. Maar ik houd het maar weer voor gezien. Tijd om mij voor te bereiden op voortzetting van het loonslavenbestaan.
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zeker interessant. Prefereer komt namelijk van het franse werkwoord préfère.
Niet zeuren arglist, er zijn meer talen van het latijn "afgeleid"quote:
Wat bedoel je nu allemaal?quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat op zijn beurt weer van het Grieks.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zeuren arglist, er zijn meer talen van het latijn "afgeleid"
Dat dus.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.
Tikje gefrustreerd??quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met deze TT kan Descartes natuurlijk niet ontbreken
Wilde het niveau wel ietsje hoger nadat we de vorige keer een fabuleuze latijnse spreuk kenden als TT, maar het eindigde in een post-emancipatiecrisis met de worstenfabriek van Jan Marijnissen als meest politieke statement.
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?quote:
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar is niet hetzelfde als prevaleren.
Waar zie je frustraties, lieve Whiskers2009?quote:
Mocht dat zo zijn, dan is het "die" op "hun" beurtquote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat op zijn beurt weer van het Grieks.
Prefereren wellicht?quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?
Behalve aan het einde van zijn latijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, dan is het "die" op "hun" beurt
In jouw posts??quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zie je frustraties, lieve Whiskers2009?
Laten we het daar nou niet over gehad hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve aan het einde van zijn latijn.
quote:
Ik weet het niet.quote:
Ik kan toch een topic boven een ander topic verkiezen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
De volgende vraag is. Kan je prevaleren op zo'n manier gebruiken hoe jij dat doet?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga weg, daar zie jij frustratie in?
Und?quote:
Dat heet "prefereren" lieve php...quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan toch een topic boven een ander topic verkiezen?
Welnee, arrogantie kan ik plaatsen, maar ik ben meestal vrij optimistisch van aard en zie nergens echte rancune of pessimisme in mijn posts doorsijpelen.quote:
Nee, ik prefereer parfum.quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heet "prefereren" lieve php...
Enig snobisme wel wat mij betreft..quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, arrogantie kan ik plaatsen, maar ik ben meestal vrij optimistisch van aard en zie nergens echte rancune of pessimisme in mijn posts doorsijpelen.
Vooral dat in slaap gevallen is relevant voor me. Ik zet het op mijn telefoon op, oortjes in, en dan in slaap vallen. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
NS verhaal was wat lafjes allemaal en daarna ben ik in slaap gevallen
Ga dat woordenboek nog maar ff uit je hoofd lerenquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik prefereer parfum.
En mijn regels prevaleren boven de jouwe.
prevalerenquote:Op zondag 12 december 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga dat woordenboek nog maar ff uit je hoofd leren
Als bèta ken ik al die woorden niet, dus zou je voor mij iets simpele woorden kunnen gebruiken?quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enig snobisme wel wat mij betreft..
'mijn regels' zijn onderwerp in de zin.quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik prefereer parfum.
En mijn regels prevaleren boven de jouwe.
En snobs zijn volgens welke logica "gefrustreerd"?quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enig snobisme wel wat mij betreft..
Onzin, pak het woordenboek maar.quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
'mijn regels' zijn onderwerp in de zin.
Maar in jouw zin prevaleert het lijdend voorwerp, de topic, 'ik prevaleer de topic..... Dat klopt gewoon niet.
Maar je hoeft me niet te bedanken voor dit klein lesje taalnuance en grammatica.
Hij neemt het toch niet aanquote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
'mijn regels' zijn onderwerp in de zin.
Maar in jouw zin prevaleert het lijdend voorwerp, de topic, 'ik prevaleer de topic..... Dat klopt gewoon niet.
Maar je hoeft me niet te bedanken voor dit klein lesje taalnuance en grammatica.
OOh fuck gemist kut zooi .quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef Tem het volgende:
Fokking Hell op Ned2....wel interessant, gaat over Uruzgan
Je bent slim genoeg Tom..quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als bèta ken ik al die woorden niet, dus zou je voor mij iets simpele woorden kunnen gebruiken?
Alvast bedankt.
Als je het verschil tussen prevaleren en prefereren niet kan beoordelen heeft het geen nut natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, pak het woordenboek maar.
Dank.quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef Tem het volgende:
Fokking Hell op Ned2....wel interessant, gaat over Uruzgan
Nee, als het woordenboek anders aangeeft.quote:
Sine nobilitas.quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En snobs zijn volgens welke logica "gefrustreerd"?
Oeps, was dus geen handige opmerking van me..quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En snobs zijn volgens welke logica "gefrustreerd"?
Volgens mij kom jij eerder voor deze kwalificatie in aanmerking dan ik, want ik vind m'n leven simpelweg geweldig en uit dat aan een ieder die dat maar horen wil, zonder de spellingsnazi uit te hangen. You, on the other hand...
ik heb het opstaan nuquote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent slim genoeg Tom..
En anders Google je maar
Dat gaf ik net aan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen prevaleren en prefereren niet kan beoordelen heeft het geen nut natuurlijk.
Thanks for proving my point, woman.quote:
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef GSbrder het volgende:
Wat een grammarnazi's.
Reageer inhoudelijk, zolang het meerendeel hier nog interpunctie gebruikt en goed te volgen is.
Het is lang geen PUB-niveau.
Wij mannen kunnen twee dingen tegelijk hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jullie allemaal tv gaan kijken ga ik zo
Misschien zie ik nog wel wat maten op ned 2quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jullie allemaal tv gaan kijken ga ik zo
Kijk, dat zijn de zondagmiddagbestedingen die het waard zijn te delen met je Fok-vriendjes.quote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.
Gun me ook even mijn pleziertje, tot half 4 met een kater gelegen.
ad hominems zijn een teken van zwaktequote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thanks for proving my point, woman.
Heb je lang in het leger gezeten?quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien zie ik nog wel wat maten op ned 2
Ook een voorbeeld zinquote:Op zondag 12 december 2010 23:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon de vervelende neiging om woorden die ze in het dagelijks leven niet gebruiken wel op internet te gebruiken. Het is natuurlijk grappig als dit faliekant mis gaat.
Gun me ook even mijn pleziertje, tot half 4 met een kater gelegen.
4 jaartjes.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je lang in het leger gezeten?
Whis, kun je even aangeven wat hier fout aan is?quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaf ik net aan.
Je kunt je eigen regels boven die van anderen prevaleren. Of je prefereert parfum als kerstcadeau. Helder toch?
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.quote:
Gelukkig gebruik jij deze nooit, sturend licht in de duisternis, waarin alle hoop vervlogen is een eerlijk debat te mogen genieten met gelijkgestemden en politieke tegenstanders, is daar dan plotseling onze Whiskers, die als superlatieve Pauw & Witteman de discussies behendig langs de afgronden van de drogredenaties leidt. Dankbaar ben ik, dat ik in een topic met jou mag zitten.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ad hominems zijn een teken van zwakte
Ja.. Prefereren als als je zelf het een verkiest boven het ander. Prevaleren is als de regels dicteren dat het een "hoger" is dan het ander. Bijv. hogere wetgeving..quote:Op maandag 13 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whis, kun je even aangeven wat hier fout aan is?
Sneu...quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij deze nooit, sturend licht in de duisternis, waarin alle hoop vervlogen is een eerlijk debat te mogen genieten met gelijkgestemden en politieke tegenstanders, is daar dan plotseling onze Whiskers, die als superlatieve Pauw & Witteman de discussies behendig langs de afgronden van de drogredenaties leidt. Dankbaar ben ik, dat ik in een topic met jou mag zitten.
Ja, Een ding wil ik wel zeggen . Was zwaar. Flinke krassen op mijn hersenen en netvlies. Wat daar allemaal gebeurt wordt lang niet gemeld op tv hier.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ooit uitgezonden? Antwoord geven hoeft niet als het je te privé is.
My best. Ik zie alleen niet in waarom mijn regels boven die van een andere prevaleren niet zou kunnen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.. Prefereren als als je zelf het een verkiest boven het ander. Prevaleren is als de regels dicteren dat het een "hoger" is dan het ander. Bijv. hogere wetgeving..
Gelukkig ben ik hier niet om leuk gevonden te worden.quote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sneu...
Vond je net veel leuker..
Zeer zeker. We hebben weer eens ons best gedaan, zo een kleine 2 weken voor de tentamens is dat altijd fijn. Jammer dat je geplande zondag om wat te lezen en te studeren meteen naar de klote is en op gaat aan een voetbal wedstrijd en wat belabberde voetbal talkshows.quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de zondagmiddagbestedingen die het waard zijn te delen met je Fok-vriendjes.
Was gisternacht de kater waard, m'n beste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |