abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_89844055


Een van de meest verslavende sporten die er bestaat: Roeien. De sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden terwijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken. Een Nederlandse sport bij uitstek, maar bovenal: de mooiste sport die er bestaat.

Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.

De volgende Fok!ers roeien!

- Aegir - Groningen:
Daan89 (TJZ)
Nappeklapperapper (licht)

- Argo - Wageningen:
Acheron89 (TJL)

- Asopos de Vliet - Leiden:
pikhoofd

- Berlagebrug Roeicentrum- Amsterdam:
De_Ananas

- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames)
huilend_komeetje
Eeuwie


- Euros - Enschede

ocf81 (Barlid tegen wil en dank [blessure])
virmes (coach barlid)
SeanFerdi (bestuurt)
Thrawn (al lang geen coach meer)
Orionis (coach)

- Gyas - Groningen:
Apoc2003
Boomrups

- Laga - Delft
SFRje
wvdwest (Coach)

- Nereus - Amsterdam:
the_goeie_roeier

- Njord - Leiden:
WanEnOonlie (Razende Reporter, NLroei reporter, Coach EJL '10)
BlauweBal (licht)
Rookert (compor)
roeier26

- Okeanos - Amstelveen
Dark_Angelus (Zwaar) [Roeit momenteel bij Skøll]

- Orca - Utrecht:
Bellah (clubroeister)

- Oxford - Engeland:
Cantab

- Phocas - Nijmegen
De_Brok (coach MGZ'11)
Delnooz (ex-lid)
Dodona (coach EJZ '11)
Sjobber (toerroeier)
BABarackus

- Proteus-Eretes - Delft:
-Banaan-
seekfaM (zwaar)
Kjerring

- Salland - Gramsbergen:
Pluizel

- Skøll - Amsterdam:
Leso_Varen (Zwaar)
De_Ananas (clubroeier)
Pullup (betere coach)
SkollZwaar09 (MGZ)

- Thêta - Eindhoven:
Mafrap (stuur)

- Triton - Utrecht:
KluupKluup (Zwaar '09)
AHappelstroop (licht)
Lucas0 (EJL 2010)
La_Tramposa (EJD 2010)

- Willem III - Amsterdam:
jw3 (coach enzo)

Natuurlijk zijn er ook de afzonderlijke sites van verenigingen: van de Maas tot Skoll, van Boreas tot de Dordtsche. Allen zijn vertegenwoordigd op het web en van de Nederlandse roeiverenigingen zijn de sites sowieso op NLroei te vinden.

Ons rijke verleden:
Roeien en Ergometeren #41: Op naar een spannend najaar!
Roeien en Ergometeren #40: De post-uittraining dip!
Roeien & Ergometeren #39 Nog maar een paar weken..
Roeien & Ergometeren #38 Herstel is de sleutel tot de winst!
Roeien en Ergometeren #37 Met mooie weken voor de boeg hihi
Roeien en Ergometeren deel 36: De spanning stijgt in Houten
Roeien en Ergometeren 35: De zon luidt het 2k-seizoen in!
Roeien en Ergometeren 34: Waar Tufte naar de HB komt
Roeien en Ergometeren 33: Roeiers zijn de beste ijsbrekers
Roeien en Ergometeren XXXII: Clubroeien hoogh!
Roeien en Ergometeren XXXI: Het eerste vaarverbod
Roeien en Ergometeren XXX - Op naar de NKIR
Roeien en Ergometeren XXIX - Lang en hard
Roeien & Ergometeren XXVIII - Van Zomer8en naar November4en
Roeien en Ergometeren XXVII: Zon, Sjaars & Krachtsinspanning
Roeien en Ergometeren XXVI: Alweer bijna selectietijd!
Roeien en Ergometeren XXV: Summertime! lekker roeien :)
Roeien en Ergometeren XXIV: Waar het Slot nadert.
Roeien en Ergometeren XXIII: World Cup I komt eraan
Roeien en Ergometeren XXII: Roeieren totdat de zon ondergaat
Roeien en Ergometeren XXI: Blikken of blozen?
Roeien en Ergometeren XX: Op naar de boord aan boord races
Roeien en Ergometeren XIX: Triton wint de varsity
Roeien en Ergometeren XVIII: Drukte op de Amstel!
Roeien en Ergometeren XVII: Waar de bosbaan weer ijsvrij is!
Roeien en Ergometeren XVI: Schaatsen, niet roeien
Roeien en Ergometeren XV: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Roeien en ergometeren deel XIV : Vakantie-editie
Roeien en Ergometeren Deel XIII
Roeien en Ergometeren Deel XII
Roeien en Ergometeren Deel XI - Selectie Tijd!
Roeien en ergometeren deel X - Fris begin na de zomer!
Roeien en ergometeren deel IX - Licht vs zwaar ready..fight!
Roeien en Ergometeren - Deel VIII - Roadtrip to Linz anyone?
Roeien en Ergometeren - Deel VII - Waar 2k maar 5:59 duurt
Roeien en Ergometeren - Deel VI - Zachtjes tikt de regen...
Roeien en Ergometeren - Deel V - Als (de) Hel bevriest...
Roeien en ergometeren - deel IV
Roeien en ergometeren - deel III
Roeien en ergometeren - deel 2
Roeien en ergometeren

Belangrijke sites:

Foto's:

www.nlroei.nl - Voor al uw foto's, de laatste weetjes en nog veel meer. Zo kan je er je eigen trainingslog op aanmaken zodat je kan bijhouden hoeveel kilometers je vaart.
www.roeifotograaf.nl - Jorrit Salverda was vroeger huisfotograaf van Gyas, maar heeft tegenwoordig zijn aandachtsveld verbreed door ook andere verenigingen te fotograferen. Met succes! Prima kwaliteit!
www.jan-edwin.nl - Niet altijd aanwezig op wedstrijden (eigenlijk alleen op langebaan), maar de foto\\\'s zijn net als op NLroei en bij Jorrit prima te doen! Voor al uw Winterwedstrijden / H4K / Head nostalgie.
www.roeien.net - Iets amateuristischer, maar desalniettemin de moeite waard. Meestal alleen nieuws, soms ook wat fotomateriaal.
www.roeifoto.eu - Vrij Aegir-gekleurd roeifotoboek, maar Lies en Gabe trachten ook de rest van roeiend Nederland (bij vlagen) te vereeuwigen op de digitale camera. Het zoeken waard!
http://www.afotos.nl/
http://www.merijnsoeters.nl

Algemeen

www.knrb.nl - De site van de Koninklijke Nederlandse Roeibond. Start je een wedstrijd? Controleer hier wie je tegenstand is via inschrijvingen.knrb.nl
www.knsrb.nl - Overkoepelende orgaan voor de studentenroeiverenigingen. Organiseert ook de mooiste wedstrijd van het jaar (de Varsity). Ook bereikbaar via www.varsity.nl
www.worldrowing.com - Site van FISA (Internationale Roeibond), met allerhande informatie. Zo kan je in de gaten houden wat er nou precies gebeurt op de Australische Nationale Kampioenschappen, en wat Olaf Tufte nou weer aan het uitspoken is op zijn boerderij in Noorwegen. Ook filmpjes van eerdere WK's te zien via Media!
www.rowingone.com - Benieuwd naar het (roei)verleden van die ene toproeier? Hoop je te achterhalen hoe oud Eeke Thomée is? Of wil je gewoon je ego strelen door jezelf te vinden in de database van de internationale roeiwereld?
www.roei.tv - De site met allerlei bewegend beeldmateriaal omtrent de roeisport in al zijn facetten.
www.toprow.nl - Toprow biedt u roeicursussen aan. De cursussen worden nu gegeven in onze roeicentra in Tilburg en Rotterdam. We verwachten in de loop van het jaar ook in andere steden in het land een roeicentrum te beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jw3 op 14-12-2010 11:55:31 ]
pi_89844097
Deze was net wat eerder.. :)
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_89844539
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Kluupkluup het volgende:
Deze was net wat eerder.. :)
Dacht altijd dat het gebruik was dat de poster van de laatste in de oude ook de nieuwe weer maakte, maar een van beiden nu afsluiten?
pi_89844857
Vandaag trouwens weer het water op geweest! Was wel weer eens lekker :)
pi_89845111
In ieder geval was er een uitstekende lunch vandaag op Skoll
pi_89845268
Morgen weer roeien *O* Op naar de NKIR van volgend jaar, veel bier op het spel.

En nog mijn oude post, gewoon omdat het kan:

quote:
http://nos.nl/video/204606-waar-blijft-hollands-roeisucces.html

Volgens mij opperde ik een paar maanden geleden nog dat DSM mee moest werken om de boten beter te maken, ze luisteren !
HCl Maurits Skøll 07:23.8
1:48.4 34 1:51.7 32 1:52.8 31 1:50.9 31

Geen slechte opbouw voor de eerste keer toch? :P

[ Bericht 30% gewijzigd door De_Ananas op 12-12-2010 22:11:24 ]
pi_89846706
Roeien zit er voor dit (kalender)jaar helaas weer op voor mij. Ben sinds een paar dagen weer in Nederland voor een paar weken vanwege de kerstvakantie. Probeer wel regelmatig naar het sportcentrum van de universiteit hier te gaan om te ergometeren en krachttraining te doen. Na de vakantie worden de ploegen opnieuw ingedeeld, dus moet wel aan mn conditie blijven werken wil ik in een leuke boot komen. Maar mijn god, wat is dat ergometeren verschrikkelijk in je eentje zeg. Vond het nooit leuk, maar zonder coach en 7 meiden naast me is het echt helemaal niks. Iemand tips om het een beetje leuker/motiverender te maken of is ergometeren gewoon per definitie k*t?
pi_89847789
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Cantab het volgende:
Roeien zit er voor dit (kalender)jaar helaas weer op voor mij. Ben sinds een paar dagen weer in Nederland voor een paar weken vanwege de kerstvakantie. Probeer wel regelmatig naar het sportcentrum van de universiteit hier te gaan om te ergometeren en krachttraining te doen. Na de vakantie worden de ploegen opnieuw ingedeeld, dus moet wel aan mn conditie blijven werken wil ik in een leuke boot komen. Maar mijn god, wat is dat ergometeren verschrikkelijk in je eentje zeg. Vond het nooit leuk, maar zonder coach en 7 meiden naast me is het echt helemaal niks. Iemand tips om het een beetje leuker/motiverender te maken of is ergometeren gewoon per definitie k*t?
Waar in Nederland zit je?
pi_89859045
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef jw3 het volgende:

[..]

Waar in Nederland zit je?
Utrecht
pi_89859374
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat Pim Monsma ook onder de 5.55 wil gaan!
Pim heeft wel vaker dat soort niet bepaald realistische plannen. Niks ten nadele van hem, hoor, daar niet van.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_89862076
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Pim heeft wel vaker dat soort niet bepaald realistische plannen. Niks ten nadele van hem, hoor, daar niet van.
Dat kereltje van net 16 had ook niet bepaald realistische plannen in het LSB-veld, maar dat trapt ie dan wel mooi even aan. Mag je denk ik wel even bij meneer Spaans langs komen voor een talenttestje.
pi_89864272
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef Cantab het volgende:

[..]

Utrecht
Kan je niet bij Triton of Orca regelen dat je mee kan ergoeen met de plaatselijke MGD ofzo?
pi_89864309
Gisteren toch voor het eerst in de 4- kunnen roeien.. dat was cooool! Wat gaat dat hard :D
Maar nu ligt er helaas al weer ijs :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_89864336
Ja ijs, leuk :') Op de Amstel is er ook gelijk een vaarverbod, voor niks uit m'n nest gekomen.
pi_89864860
Nijmegen de gekste! Hier geen ijs voordat er een elfstedentocht is!
pi_89867028
Jammer dat de enige dag zonder ijs en vaarverbod in leiden de dag van de NKIR was... Trouwens, het commentaar was weer lekker zaterdag Wan!
pi_89870397
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Kan je niet bij Triton of Orca regelen dat je mee kan ergoeen met de plaatselijke MGD ofzo?
Betwijfel of ze daar zitten te wachten op een buitenstaander die ff van de faciliteiten gebruik wil komen maken. Zeker gezien ik ook niet bepaald in de buurt van wedstrijd niveau zit, dus ik ben ook vast niet heel interessant om alvast te scouten voor volgend jaar ofzo ;)
pi_89874197
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:59 schreef Cantab het volgende:

[..]

Betwijfel of ze daar zitten te wachten op een buitenstaander die ff van de faciliteiten gebruik wil komen maken. Zeker gezien ik ook niet bepaald in de buurt van wedstrijd niveau zit, dus ik ben ook vast niet heel interessant om alvast te scouten voor volgend jaar ofzo ;)
Is wat je deed in Engeland niet hetzelfde wedstrijdniveau als hier qua trainingen?
pi_89874443
quote:
13s.gif Op maandag 13 december 2010 09:29 schreef De_Ananas het volgende:
Ja ijs, leuk :') Op de Amstel is er ook gelijk een vaarverbod, voor niks uit m'n nest gekomen.
Mooi moment om sterker te worden toch?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_89875171
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Mooi moment om sterker te worden toch?
Daag je me nu uit om te vechten?
pi_89875340
Ik zou niet durven, ik durf niet eens tegen je te skiffen en al zeker niet te vechten.

Maar ook voor jou is dit een nuttige periode om kracht te winnen toch?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_89876326
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik zou niet durven, ik durf niet eens tegen je te skiffen en al zeker niet te vechten.

Maar ook voor jou is dit een nuttige periode om kracht te winnen toch?
Mietje *O*

Maar het is inderdaad wel slim voor mij ja, maar wel minder leuk :P
pi_89876835
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Is wat je deed in Engeland niet hetzelfde wedstrijdniveau als hier qua trainingen?
Nou, ik weet natuurlijk niet precies wat het niveau hier is onder beginnende wedstrijdroeiers, maar het zal bij ons vast wel een stukje lager ligger. Wij trainen 4x per week bijvoorbeeld, dat is hier wel een stukje meer dacht ik. Ook hebben we geen onderscheid tussen wedstrijd en competitie. Alle college crews roeien in dezelfde competitie en het verschil tussen de beste en de slechtste is gewoon heel groot. De hoogste senior crews trainen wel 7/8x in de week, dus dat zal qua niveau ook wel vergelijkbaar zijn met wedstrijdroeien hier, maar op zich kan iedereen dus gewoon aan de wedstrijden meedoen.
pi_89878606
Bellah is coach van Orca EjD '11, je kan haar natuurlijk vragen of je met haar dames mee kan trainen..? EjD trainen meestal wel 6 a 7 keer per week..
Je kan ook vragen of er clubachten zijn waar je bij aan kan sluiten, die trainen meestal ook vier keer per week..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_89879717
quote:
13s.gif Op maandag 13 december 2010 09:29 schreef De_Ananas het volgende:
Ja ijs, leuk :') Op de Amstel is er ook gelijk een vaarverbod, voor niks uit m'n nest gekomen.
In ieder geval was je niet naar Skoll gekomen ;(
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_89879925
Die glitterpakjes zaterdag waren toch van Nereus lustrumcommissie of niet? Echt... lelijk :')
pi_89881184
Mooie titel JW :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_89883338
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Bellah is coach van Orca EjD '11, je kan haar natuurlijk vragen of je met haar dames mee kan trainen..? EjD trainen meestal wel 6 a 7 keer per week..
Je kan ook vragen of er clubachten zijn waar je bij aan kan sluiten, die trainen meestal ook vier keer per week..
Ik denk dat het grootste probleem met dat idee is; beschikbaarheid van ergometers, zeker nu het nog vriest.
Maar als ik Cantab goed begrijp is het maar voor 2 weekjes toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_89884125
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef pullup het volgende:

[..]

In ieder geval was je niet naar Skoll gekomen ;(
Berlage :P Overigens heb ik die 80+ veteranen winnaar in de boot gehad, baas is dat _O_
pi_89884220
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Cantab het volgende:
Roeien zit er voor dit (kalender)jaar helaas weer op voor mij. Ben sinds een paar dagen weer in Nederland voor een paar weken vanwege de kerstvakantie. Probeer wel regelmatig naar het sportcentrum van de universiteit hier te gaan om te ergometeren en krachttraining te doen. Na de vakantie worden de ploegen opnieuw ingedeeld, dus moet wel aan mn conditie blijven werken wil ik in een leuke boot komen. Maar mijn god, wat is dat ergometeren verschrikkelijk in je eentje zeg. Vond het nooit leuk, maar zonder coach en 7 meiden naast me is het echt helemaal niks. Iemand tips om het een beetje leuker/motiverender te maken of is ergometeren gewoon per definitie k*t?
als je ervoor naar Zwolle wil komen, ben je hier vast welkom. Dan kom je nog eens ergens! ;)
pi_89884937
trouwens, eeuwie is nu een échte boreaan. dus dat mag in de OP, wat mij betreft. :9
pi_89889792
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat het grootste probleem met dat idee is; beschikbaarheid van ergometers, zeker nu het nog vriest.
Maar als ik Cantab goed begrijp is het maar voor 2 weekjes toch?
Haha, vergeet ergometeren. Ik ben net even wezen skiën in onze voortuin!
pi_89896902
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef bwLaw het volgende:
Jammer dat de enige dag zonder ijs en vaarverbod in leiden de dag van de NKIR was... Trouwens, het commentaar was weer lekker zaterdag Wan!
Dank :) Morgen weer nieuw artikeltje op NLroei!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_89902350
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef AHappelstroop het volgende:
Mooie titel JW :)
Zolang je maar niet teveel met het vuurwerk gaat spelen
pi_89910701
Iemand die weet waar ik foto's van het Hcl veld kan vinden van de NKIR?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 december 2010 @ 18:22:27 #36
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_89926711

Op wat verdwaalde foto's van Luzern na, de NKIR 2010
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_89930388
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat het grootste probleem met dat idee is; beschikbaarheid van ergometers, zeker nu het nog vriest.
Maar als ik Cantab goed begrijp is het maar voor 2 weekjes toch?
Ik ben voor ongeveer 4 weken in nederland (nog 3 nu). Heb een fitness abonnement voor een maand genomen bij het sportcentrum, dus daar ben ik regelmatig aan het trainen. Vind het heel aardig dat jullie meedenken met me, maar ik zie het toch niet zo zitten om gewoon bij een roeivereniging aan te kloppen en mee te trainen. Als ik nou heel goed was ofzo, zou ik dat misschien nog wel doen, maar heb toch niet echt het gevoel dat ze daar op me zitten te wachten, zeker als ik ook nog eens niet mee kan komen met die trainingen. Denk dat ik dan toch beter in het sportcentrum kan blijven trainen.
pi_89951279
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ Flickr Photoset ]

Op wat verdwaalde foto's van Luzern na, de NKIR 2010
Heb je mij er nou expres opgezet? ;)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_89951328
Die Greidanus heeft best wel een chique wasbordje :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_89965040
zo, gister gewisseld, en nu bestuur af.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_89977726
Iemand hier bekend met de OTKI? :P
pi_89982034
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand hier bekend met de OTKI? :P
Jij hebt de smaak te pakken?

Ik ben d'r niet bekend mee maar een coach hier komt van Vidar en wil ons allemaal meenemen en nóg een 2k laten buffelen daar.
pi_89986016
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Jij hebt de smaak te pakken?

Ik ben d'r niet bekend mee maar een coach hier komt van Vidar en wil ons allemaal meenemen en nóg een 2k laten buffelen daar.
Ik moet onder de 7:10 trappen om iemand de mond te snoeren, hoe eerder hoe beter :')
pi_89986161
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef SeanFerdi het volgende:
zo, gister gewisseld, en nu bestuur af.
Ik moet nog door tot begin maart.
pi_89991221
quote:
8s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik moet onder de 7:10 trappen om iemand de mond te snoeren, hoe eerder hoe beter :')
als het uitkomt, kom ik je aanmoedigen. maarja, grote kans dat je één of andere smoes bedenkt "ik moet werken en kan geen vervanger regelen" :{w
pi_89992110
quote:
8s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik moet onder de 7:10 trappen om iemand de mond te snoeren, hoe eerder hoe beter :')
Jezus, ga dan gelijk onder de 7 plat!
pi_89992800
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:13 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Jezus, ga dan gelijk onder de 7 plat!
Nu ja, die 7.10 zal wel een reden hebben :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_89992839
De bondsstaf is wat aan het uitdunnen, eerst Diederik en nu Coen.

http://www.nlroei.nl/displayarticle-2607.html
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_89995279
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:35 schreef pullup het volgende:
De bondsstaf is wat aan het uitdunnen, eerst Diederik en nu Coen.

http://www.nlroei.nl/displayarticle-2607.html
Nog 1 jaartje en dan ga ik ook maar eens aan coachen beginnen :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_89995916
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:56 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Nog 1 jaartje en dan ga ik ook maar eens aan coachen beginnen :)
Ik zoek voor volgend jaar misschien nog wel een coach.
pi_90033060
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik zoek voor volgend jaar misschien nog wel een coach.
Ga je wedstrijdroeien dan?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_90047337
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:12 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Ga je wedstrijdroeien dan?
Denk het niet :P

Als ik de Otki ga starten volgende maand moet ik lichte veld starten, inwegen _O-
pi_90051371
Haha, wie weet wordt je niet eens laatste..
Met jouw 'toptijd' had je nu ook al wat lichte nieuwelingen achter je gehouden! (wat mij hogelijk verbaast..)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90068122
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:56 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Haha, wie weet wordt je niet eens laatste..
Met jouw 'toptijd' had je nu ook al wat lichte nieuwelingen achter je gehouden! (wat mij hogelijk verbaast..)
Op zich is het wel te verklaren. De langzaamste deelnemers bij LN zijn vaak de compensatiepikken van de lichte achten die starten. Tijdens de NKIR niet nodig om in te wegen, maar in het seizoen broodnodig. Nu is 7:23 dan eigenlijk nog te langzaam, maar dat waren er dan ook maar 5 die dat niet haalden.
pi_90085141
Coachen is leuk O+ Maar nu eerst vier weken op reis en dan val ik vast steil achterover als ik weer terug ben en m'n dames zie. Fijne kerst en gelukkig nieuwjaar alvast!
pi_90090226
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90115090
Triton lustrumtoneel was sowieso leuker! 8-)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_90155753
Video or it didn't happen.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_90165846
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2608.html

Een aparte baan voor kamprechters zal inderdaad een hoop frustratie schelen!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90195267
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef SkollZwaar09 het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2608.html

Een aparte baan voor kamprechters zal inderdaad een hoop frustratie schelen!
Dat betekend ook weer meer boten op het water in het kader van de veiligheid, je weet wel die reddingsbrigade dingen oid voor als er boten omgaan in de oproeibaan. Ben benieuwd hoe dat gedaan gaat worden.
pi_90256868
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef jw3 het volgende:

[..]

Dat betekend ook weer meer boten op het water in het kader van de veiligheid, je weet wel die reddingsbrigade dingen oid voor als er boten omgaan in de oproeibaan. Ben benieuwd hoe dat gedaan gaat worden.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_90360375
Fijne feestdagen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_90621861
Nou trainen is niet echt fijn zo. Koorts gehad en nu nog steeds snotverkouden en hoesterig. Wel een goede week om dit te hebben, het is ten slotte een soort van rustig tussenweekje.

Hoe gaat het bij de rest?
Fijne jaarwisseling alvast!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_90636662
Zwemmen, fietsen.. Nog steeds last van mijn rug..
Ik hoop over een week te kunnen ergometeren, ik kijk er stiekem een beetje naar uit..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90646536
Ik begin zelfs bijna goed te worden in ergometeren :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_90670533
Hier gaat het allemaal wel goed. Eeuwie en ik waren nodig in de vier dus geen twee-zonder meer voor ons dit jaar maar 4+.
pi_90678791
Waarom starten jullie in de 4+ en niet de 4- als ik vragen mag? Gewoon benieuwd :)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90683529
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Waarom starten jullie in de 4+ en niet de 4- als ik vragen mag? Gewoon benieuwd :)
Als de coach van hen ook wat doordenkt en de boot er natuurlijk ligt start je meestal in de 4+ in de winterperiode, halverwege het 2km-seizoen gaan die ploegen het 4- veld in.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_90684982
Nou, wij niet, het is gewoon weer een eerstejaars vier. Dus gewoon een stuur in de boot, hoor! ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 januari 2011 @ 11:50:57 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90704276
Nieuwjaar! Goed voornemen, ik ga weer eens op de ergometer stappen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_90705137
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Fiekie het volgende:
Nou, wij niet, het is gewoon weer een eerstejaars vier. Dus gewoon een stuur in de boot, hoor! ;)
Maar is het voor jullie niet veel leuker om te blijven 2 zonderen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_90705501
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar is het voor jullie niet veel leuker om te blijven 2 zonderen?
Achja, de coaches zullen wel weten wat het beste voor ons is. In de 2- ging het lekker (behalve de Hel dan) en in de vier heb ik nog niet geroeid met die meiden dus we'll see!
En ik vind de 2- het mooiste nummer! Dus wat dat betreft vind ik het sowieso jammer. :P
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 januari 2011 @ 14:39:34 #73
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90708656
2x40min! Hopppaaaa, nu moe :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_90723053
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
2x40min! Hopppaaaa, nu moe :+
In ieder geval is de drank er wel uit :D
Goede voornemens gemaakt ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 januari 2011 @ 21:49:33 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90723249
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef pullup het volgende:

[..]

In ieder geval is de drank er wel uit :D
Goede voornemens gemaakt ?
Wil gewoon weer een beetje gaan beginnen met bewegen, lekker even een maand totaal niets gedaan. Begin nu weer zin te hebben om een beetje te bewegen en naast mijn dagelijkse activiteiten lekker te blijven sporten. Ergometers lenen zich prima voor wat calorie verbranding :7

Al was ik wel compleet na de klote en ben ik de laatste 16 minuten op een dramatische tijd gaan zitten. Maar het begin was er weer :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_90736607
Gisteren alweer gecoacht in Utrecht w/ . Het kan weer ahappelstroop.

Vanochtend maar eens kijken hoe de Amstel er bij ligt en dan kan ik vanmiddag weer naar Utrecht.
De weersvoorspellingen zijn eindelijk gunstig voor de komende tijd.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_90741381
Voor mij word het ook bijna weer tijd om te gaan roeien. Woensdag naar Frankrijk voor trainingskamp van een week. Heb er zin in, maar gaat zwaar worden. 6 dagen 2x per dag nadat je 4 weken toch niet al te veel hebt gedaan. Maar ach, gaat vast goed komen. Daarna terug naar Cambridge en gaat het normale roeien weer beginnen.
pi_90746832
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 08:37 schreef pullup het volgende:
Gisteren alweer gecoacht in Utrecht w/ . Het kan weer ahappelstroop.

Vanochtend maar eens kijken hoe de Amstel er bij ligt en dan kan ik vanmiddag weer naar Utrecht.
De weersvoorspellingen zijn eindelijk gunstig voor de komende tijd.
Is het bij w3 ijsvrij, dan kan je daar gewoon de boot inleggen?

Ik moet nog een week rust houden voordat ik iets mag gaan doen, hopelijk is het ijs dan weg en hoef ik niet te :') ergometeren :')
pi_90749181
Volgens mij wel, ik zag vanmiddag tijdens het fietsen een willem 3-skiff bij de Nes.
Ook bordeaux-rood was weer op het water te zien..

Wat coach je in Utrecht, pullup?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90752361
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 08:37 schreef pullup het volgende:
Gisteren alweer gecoacht in Utrecht w/ . Het kan weer ahappelstroop.

Vanochtend maar eens kijken hoe de Amstel er bij ligt en dan kan ik vanmiddag weer naar Utrecht.
De weersvoorspellingen zijn eindelijk gunstig voor de komende tijd.
Heb het gemerkt! Vandaag heerlijk 2 keer in de skiff gezeten, was wel even wennen en ben denk ik ook nog niet helemaal fit na het ziekzijn. Maar technisch prima weer en de coach had een camera bij zich dus het was leuk roeien kijken tussen de 2 trainingen :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_90783491
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Volgens mij wel, ik zag vanmiddag tijdens het fietsen een willem 3-skiff bij de Nes.
Ook bordeaux-rood was weer op het water te zien..

Wat coach je in Utrecht, pullup?
Ik ben talentcoach regio Utrecht sinds september :)
Af en toe coach ik dat broodbeleg dus ook.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_90796014
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2611.html

Was leuk trouwens, met Cirkel. Heb een uur en drie kwartier met hem gepraat over zijn roeien en alles wat daar mee te maken heeft :)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_90798343
Er kan weer geroeid worden in Utrecht? Wat fijn!
Hier in Groningen heb ik zonet nog op het ijs staan springen dus dat zal nog wel even duren vrees ik...
pi_90798790
Mooi interview, wat een mooie boot was die holland 4 ook...
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90800265
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2611.html

Was leuk trouwens, met Cirkel. Heb een uur en drie kwartier met hem gepraat over zijn roeien en alles wat daar mee te maken heeft :)
Mooi verhaal! Complimenten! :)
pi_90825200
Grappig en kenmerkend interview met Geert.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_90892124
En er kan weer gewoon geroeid worden!
De eerste kilometer was wel weer even wennen, maar daarna liep t best aardig..
Een Muda stuurde ons, gaf aardig wat goede tips!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_90954558
Wij gaan zaterdag a.s. al intraining! Komt echt snel!
Verder ben ik heel blij omdat wij elke week dezelfde training op de ergo doen (4x5 min t.24-26) en die gaat echt zo goed nu! Kon hem elke keer van de 4 een tiende harder doen dan de vorige :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 januari 2011 @ 22:29:49 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90955492
Zaterdag ook Okeanos intraining :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_90960084
Vandaag eindelijk weer geroeid *O*

En tegen een ijsschots gevaren ondanks dat Pullup zei dat het ijsvrij was :')
pi_90972417
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef De_Ananas het volgende:
Vandaag eindelijk weer geroeid *O*

En tegen een ijsschots gevaren ondanks dat Pullup zei dat het ijsvrij was :')
Best knap dat je dat ding hebt weten te vinden :7
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_90972990
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Best knap dat je dat ding hebt weten te vinden :7
Ik weet niet waar je gisteren was maar vanaf de Naald tot aan Ouderkerk lag het aan stuurboord kant helemaal vol met ijs, en niet van die kleine plaatjes ook nie.
pi_90997583
ik wil ook roeien! *gloeit van jaloezie*
pi_90999732
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Fiekie het volgende:
ik wil ook roeien! *gloeit van jaloezie*
Dat kan nooit lang meer duren toch met de huidige dooi ?

@ Ananas vandaag waren die schotsen blijkbaar wat opgeschoven. Vanaf de rozenoord was het weer helemaal ijsvrij. Ik denk dat al die schotsen aan de andere kant van Ouderkerk waren losgeraakt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_90999936
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat kan nooit lang meer duren toch met de huidige dooi ?
Morgen ga ik weer kijken. Drie dagen geleden hadden we nog ongeveer tien centimeter. dat is niet zomaar weg. :{
pi_91023611
Hier kunnen we ook eindelijk weer roeien, maar dat is maar van korte duur.
Komt weer hoog water aan en dan mogen we niet roeien.
Verder is het resultaat van Rijn + harde wind, een boot vol met water, dus dat wordt weer lekker door ergometeren de komenden weken. :(
pi_91026198
Jeej, vandaag weer geroeid. Ging niet goed, maar dat terzijde :p
pi_91026996
Wat een storm! Vanmorgen 2x getraind in 4 uur, best wel heftig.. nu heb ik even een uurtje om uit te rusten en dan weer intrainingsactiviteiten :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91033365
Gaan jullie allemaal nu al intraining? Dat is bij ons pas over een week of 2.
Wie hier gaan er trouwens allemaal H3eDiv8+ starten op de Head en Heineken ?
pi_91033455
Bij ons ook pas de 29e. Helaas zit ik dan in Sevilla, balen.. O-)
Wel skiffend helaas, aangezien er nog steeds geen combinatiepartner is gevonden....
Oh, en waarschijnlijk zit ik wel gewoon in de H3eDiv Skoll-acht..

[ Bericht 12% gewijzigd door SkollZwaar09 op 08-01-2011 18:42:34 ]
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91033876
Leuk, dan moeten we waarschijnlijk tegen elkaar starten :)
Sevilla is trouwens ook niet verkeerd, wij zouden daar eerst ook heen gaan,ware het niet dat geen van onze coaches mee konden om te coachen.
Flink balen dus
pi_91034075
Ah, maar de Head en Heineken zijn pas over een dikke 2 maanden... :)
Zat jij niet bij Aegir? Ik hoorde via via dat jullie gecoacht worden door Emke, klopt dat?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91034356
Nee, ik zit bij Argo, 3e jaars licht nu.
Wel vorig jaar gecombineerd met Aegir maar meer ook niet.
We gaan nu samen met 6 van onze 2JZ combineren voor de head en heineken, dus vandaar dan 3ediv zwaar.
pi_91034492
Ah oke, ben benieuwd :)
Dat zwaar moet wel snel gaan bij jullie geloof ik..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91051447
ik roei zelf niet, veel te vermoeiend, maar coach wel een 3dediv acht bij de H&H, en her en der ook nog wat andere roeiers in andere achten.
pi_91058193
Komen jullie op de Oud-Skoll borrel zaterdag? Ik moet frituren dan ^O^
pi_91167314
Supermooi roeiweer vandaag zeg _O_
pi_91174516
Vond je? Hier in het oosten heeft het de hele dag gemiezerd en gewaaid, bovendien was het water nog te hard om te roeien.
pi_91175910
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:24 schreef ewieee het volgende:
Vond je? Hier in het oosten heeft het de hele dag gemiezerd en gewaaid, bovendien was het water nog te hard om te roeien.
Droog, bewolkt, bijna windstil en een graad of 6 _O_
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:38:30 #110
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_91204230
zo, daar was ik weer.
ik ga de twentse winterwedstrijden roeien in de 2X, en op de head weer een veteranen8 sturen, eens zien of ik m'n blik van vorig jaar kan verdedigen.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_91205626
Zoo, de Amstel was op sommige stukken heerlijk glad! Lekker gevaren, zag Pullup nog langsfietsen :P
pi_91208029
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Zoo, de Amstel was op sommige stukken heerlijk glad! Lekker gevaren, zag Pullup nog langsfietsen :P
Dan was ik wel erg geconcentreerd op mijn eigen roeiers want ik heb je compleet gemist.

Dit is overigens wel een van de maanden dat ik weinig jaloerse opmerkingen over mijn beroep naar mijn hoofd krijg. Het is weer tijd voor Sevilla.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_91219565
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan was ik wel erg geconcentreerd op mijn eigen roeiers want ik heb je compleet gemist.

Dit is overigens wel een van de maanden dat ik weinig jaloerse opmerkingen over mijn beroep naar mijn hoofd krijg. Het is weer tijd voor Sevilla.
Daarom er vandaag maar voor gekozen dat er een coach verbod was...
pi_91220030
Bleh, grafkou. Wel fijne halen gemaakt en te horen gekregen dat we definitief naar Sevilla gaan eind van de maand!
Ik ben ook eindelijk zover hersteld dat ik net iets meer dan 25 min kan ergometeren, ook prettig..
En de zoektocht naar een combipartner vordert ook aardig.. :)
Mooie dingen dusch!

En Pluizel, wat zijn die twentse winterwedstrijden? Nog nooit van gehoord..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:39:27 #115
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_91239889
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef SkollZwaar09 het volgende:
...

En Pluizel, wat zijn die twentse winterwedstrijden? Nog nooit van gehoord..
das een wedstrijd in hengelo 22 feb., wordt georganiseerd door tubantia. leuk water daar. Je roeit zegmaar op richting de sluis (dat is precies dezelfde sluis als waar euros altijd beperkt wordt in z'n water, alleen dan vanaf de andere kant), en vanaf daar is het een wedstrijd van 4 km geloof ik.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_91249214
Beperkingen, beperkingen!? Het mooiste roeiwater van nederland kent geen beperkingen!

Behalve een beetje ijs dan...
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_91252001
quote:
12s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:40 schreef Virmes het volgende:
Beperkingen, beperkingen!? Het mooiste roeiwater van nederland kent geen beperkingen!

Behalve een beetje ijs dan...
Ja, ik wil wel weer de boot in, maar dat kan dus nog niet.
pi_91266999
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan was ik wel erg geconcentreerd op mijn eigen roeiers want ik heb je compleet gemist.

Dit is overigens wel een van de maanden dat ik weinig jaloerse opmerkingen over mijn beroep naar mijn hoofd krijg. Het is weer tijd voor Sevilla.
Vlak voor de grote bocht kwamen jullie opeens aanzetten, ik kwam er net uit de bocht op de terugweg!

Wat zuur trouwens dat er nog steeds ijs daar in het oosten!
pi_91271261
Stroomt dat water dan niet door..?
Anders maar een trainingskampje op de Amstel organiseren? Die ligt namelijk wel open!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91302509
De selectie van de eerstejaars damesvier is eindelijk bekend. Er komt geen vier. Dat betekent dat ik er nu half januari achter kom dat ik toch géén ploeg heb.
Kunnen jullie inschatten wat er bij jullie verenigingen mogelijk is? Ik ga straks op school vragen of ik dit half jaar ook ergens anders mag volgen zodat ik naar een andere vereniging kan, als ze me daar nog willen hebben...
pi_91302781
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:35 schreef Fiekie het volgende:
De selectie van de eerstejaars damesvier is eindelijk bekend. Er komt geen vier. Dat betekent dat ik er nu half januari achter kom dat ik toch géén ploeg heb.
Kunnen jullie inschatten wat er bij jullie verenigingen mogelijk is? Ik ga straks op school vragen of ik dit half jaar ook ergens anders mag volgen zodat ik naar een andere vereniging kan, als ze me daar nog willen hebben...
Wow wat bizar, jullie hadden toch genoeg meiden? En wat komt er dan wel, een 2? En waarom is dat besloten?
Is het niet het slimste om gewoon bij de Zwolsche te gaan leren skiffen of zo? Wij hebben in ieder geval een definitief gevormde 4- dus dat heeft weinig zin...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91307090
Skoll heeft ook een vast damesviertje liggen...
Wat vreemd, kan je niet terug naar de 2-? Daar roeide je eerder toch ook al in?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91308214
Nog 1 weekje tentamendruk en dan lekker met mijn luie reet naar Sevilla!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_91311588
Hmm, voor mij waarschijnlijk geen Sevilla. Kan door m'n knie nog steeds niet fatsoenlijk trainen. 1x per dag pijnlijk skiffen, waarna ik er de volgende dag nog last van heb. Dus dan is het een beetje zonde van m'n geld om naar Spanje te gaan en niet eens elke dag te kunnen roeien.
Van het weekend nog maar eens rustig met m'n coaches overleggen.
pi_91315598
Bij ons helaas geen spaanse zon maar wel gezellig naar Bloso Hazewinkel! En we hebben waarschijnlijk een combipartner voor H&H gevonden dus dat is ook prima!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91315912
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij ons helaas geen spaanse zon maar wel gezellig naar Bloso Hazewinkel! En we hebben waarschijnlijk een combipartner voor H&H gevonden dus dat is ook prima!
Met wie gaan jullie combiën?

Van mijn dames gaat alleen een skiffeuse naar Sevilla. De rest blijft thuis.
pi_91380807
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Skoll heeft ook een vast damesviertje liggen...
Wat vreemd, kan je niet terug naar de 2-? Daar roeide je eerder toch ook al in?
Ik ben er inmiddels achter dat ik het komende half jaar in Zwolle móét zijn voor mijn studie. Ik moet nu een major doen waar ik vijf keer per week een dag voor in Zwolle moet zijn.. En daarom ben ik aan Zwolle/Boreas gebonden. Of ik het nou wil of niet! ;)
@La_Tramposa Ik denk niet dat ik skiffen al aankan. Dat wordt wel écht een mentale test dan. Misschien alleen maar goed maar liever nog een jaartje wachten. Ik heb niet voor niets met eeuwie geprobeerd te gaan 2-'en (wat het gaafste nummer is van allemaal!) Waarom we dat niet meer gaan doen moet eeuwie zelf maar vertellen, als ze dat wil.
Morgen heb ik een gesprek met mijn ex-coaches en ex-ploeg om de toekomst te bespreken, ook mijn toekomst. Ze wilden met me nadenken over dit seizoen maar ik zou niet weten wat ze voor me kunnen betekenen. Behalve skiffen met een ernstig coach-tekort.
En misschien komt er wel een wonderbaarlijk voorstel, je weet nóóit. *houdt de moed erin* :Y
pi_91403036
Ik moet weer een weekje rust nemen denk ik :')
pi_91414192
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moet weer een weekje rust nemen denk ik :')
Wat kan je wel :')
pi_91415366
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:48 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Wat kan je wel :')
Bier winnen met weddenschappen :')
pi_91424679
Dit weekend 3 heerlijke trainingen gedaan in de 4- en 2-. Wel jammer dat het roeien voorlopig vooral in het weekend is door werkende coaches.. maarja.. dan maar doordeweeks lekker sterk worden ;)
Wie gaat er wanneer naar Hazewinkel, Sevilla, Brugge of andere trainingskamplocaties?
Wij 5 feb. naar Hazewinkel!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91425064
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Ik ben er inmiddels achter dat ik het komende half jaar in Zwolle móét zijn voor mijn studie. Ik moet nu een major doen waar ik vijf keer per week een dag voor in Zwolle moet zijn.. En daarom ben ik aan Zwolle/Boreas gebonden. Of ik het nou wil of niet! ;)
@La_Tramposa Ik denk niet dat ik skiffen al aankan. Dat wordt wel écht een mentale test dan. Misschien alleen maar goed maar liever nog een jaartje wachten. Ik heb niet voor niets met eeuwie geprobeerd te gaan 2-'en (wat het gaafste nummer is van allemaal!) Waarom we dat niet meer gaan doen moet eeuwie zelf maar vertellen, als ze dat wil.
Morgen heb ik een gesprek met mijn ex-coaches en ex-ploeg om de toekomst te bespreken, ook mijn toekomst. Ze wilden met me nadenken over dit seizoen maar ik zou niet weten wat ze voor me kunnen betekenen. Behalve skiffen met een ernstig coach-tekort.
En misschien komt er wel een wonderbaarlijk voorstel, je weet nóóit. *houdt de moed erin* :Y
Ik moet nog wat zeggen, geloof ik!

Mijn avontuur bij Boreas was van korte duur. Ik kwam om te wedstrijdroeien, werd na de Hel licht overtraind en werd toen gevraagd om samen met Fiekie in de 4+ met de eerstejaars dames te stappen. Dat zag ik wel zitten, met name omdat het een boot was met veel potentie. Gelukkig was mijn overtraining maar minimaal en zou ik gisteren weer kunnen trainen. Ware het niet dat de coachvergadering heeft besloten de hele 4+ op te heffen, met als een van de redenen dat ze niet dachten dat ik het aankon. Zowel de sportarts als ik hebben aangegeven dat ik het prima kan, maar blijkbaar is dat niet interessant. Bovendien vind ik dat de coaches bijzonder respectloos hebben gehandeld met het zo lang uitstellen van deze beslissing en kan ik de verdere redenen voor het opheffen van de boot evenmin overtuigend noemen. Mijn vertrouwen in de coaches is dan ook nul, wat volgens mij geen goeie manier is om verder te gaan, al is het maar met clubroeien (wat ik echt niet ga doen. Voor wedstrijdroeien had ik 40 minuten in de trein nog wel over, maar voor clubroeien gaat me dat echt te ver). Als er dus al een mogelijkheid was om verder te gaan in de 2- had ik dat om die reden niet gedaan. Dus. Een half jaar niet roeien en alweer alleen meefietsen op wedstrijden. Het lijkt wel alsof ik dit soort drama aantrek...
pi_91440586
Vandaag tot 4 uur geslapen na het Skøllfeestje..
2 uur gedaan om van Skøll naar A'dam CS te lopen.. Ik had nog maar 10 minuten toen ik bij het Rokin was aangekomen, ben ik gaan rennen en toen heb ik blijkbaar een verkeerde afslag genomen en was ineens in de Pijp.. :')
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_91455060
@Kluup, Dat is in principe een mooie prestatie, vanaf het Rokin precies de verkeerde kant op rennen..

@ewiee, wat klote! Kunnen jullie geen andere coaches vinden dan?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91476487
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:40 schreef ewieee het volgende:

[..]

Ik moet nog wat zeggen, geloof ik!

Mijn avontuur bij Boreas was van korte duur. Ik kwam om te wedstrijdroeien, werd na de Hel licht overtraind en werd toen gevraagd om samen met Fiekie in de 4+ met de eerstejaars dames te stappen. Dat zag ik wel zitten, met name omdat het een boot was met veel potentie. Gelukkig was mijn overtraining maar minimaal en zou ik gisteren weer kunnen trainen. Ware het niet dat de coachvergadering heeft besloten de hele 4+ op te heffen, met als een van de redenen dat ze niet dachten dat ik het aankon. Zowel de sportarts als ik hebben aangegeven dat ik het prima kan, maar blijkbaar is dat niet interessant. Bovendien vind ik dat de coaches bijzonder respectloos hebben gehandeld met het zo lang uitstellen van deze beslissing en kan ik de verdere redenen voor het opheffen van de boot evenmin overtuigend noemen. Mijn vertrouwen in de coaches is dan ook nul, wat volgens mij geen goeie manier is om verder te gaan, al is het maar met clubroeien (wat ik echt niet ga doen. Voor wedstrijdroeien had ik 40 minuten in de trein nog wel over, maar voor clubroeien gaat me dat echt te ver). Als er dus al een mogelijkheid was om verder te gaan in de 2- had ik dat om die reden niet gedaan. Dus. Een half jaar niet roeien en alweer alleen meefietsen op wedstrijden. Het lijkt wel alsof ik dit soort drama aantrek...
Wat raar toch dat het bij die lichte mannen van jullie allemaal voor de wind gaat en dat het bij de dames - sorry dat ik me zo uitdruk - al een hele tijd zo'n zootje lijkt te zijn!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91496265
quote:
Bier winnen met weddenschappen
Nou, winnen ... Hoeveel liter staat de maatcilinder al in de + dan?


Dit weekend door me nek gegaan ofzo. Weet ook niet. Was me skiff aan het tillen en had hem deels op me kop want dat loopt wel lekker stabiel en dan kan ik hem zo in de stelling lopen zonder echt moeite te hoeven doen met overpakken. En ineens iets van knak ofzo en het deed foking pijn. Zal wel spier verrekt zijn of iets dergelijks.

En dat terwijl het al niet lekker ging, want had slechts 7km geroeid. En toen deed mijn rug al pijn en me scheenbenen. Komt natuurlijk doordat alles zit vastgevroren in mijn lichaam van die winter.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_91523009
Dat klinkt onhandig. Doe nou voorzichtig! Nek, rug, scheenbenen... Ze moeten nog langer mee dan dit seizoen!

@la_tramposa goede analyse. was mij ook opgevallen.
pi_91555306
Gaat het bij de lichte pikken van Boreas dan zo goed?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_91569846
Naja, derde op de Hel... Vind ik goed. Maargoed, het moet allemaal nog beginnen, tuurlijk.
pi_91622992
Inmiddels weer hard aan het roeien in Cambridge. Na 4 weken Nederland, mocht ik op dit prachtige Franse meer voor het eerst weer in de boot stappen. Wel zware trainingsweek gehad, maar in zo'n omgeving zeker geen straf.



En blijkbaar heb ik tijdens die week toch wel enige indruk op de coaches gemaakt, want bij de overstap van beginners naar senioren ploegen hebben ze mij in de eerste boot geplaatst. (we hebben er nu drie, waarbij de eerste de beste is) Wel een vrij heftig niveauverschil ten opzichte van het vorige term en ik vind mezelf ook echt niet goed genoeg voor de deze ploeg, maar m'n coach heeft er vertrouwen in dat ik snel genoeg vooruit ga om m'n plekje te verdienen. Wordt hard trainen dus komende tijd om dat waar te gaan maken.

We gaan 5 boottrainingen per week doen en 1 ergometersessie en we hebben heel veel wedstrijden, dus het komende term gaat behoorlijk in het teken van roeien staan, maar ik heb er zin in :)
pi_91630724
Mooi om te lezen dat het zo goed gaat Cantab :)
pi_91634896
Wat een prachtige locatie om te trainen. Is dat nog je oude boot, die Janousek?
pi_91640872
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef De_Brok het volgende:
Wat een prachtige locatie om te trainen. Is dat nog je oude boot, die Janousek?
Haha, we hebben naar het schijnt niet de beste boten helaas. Ik weet niet zeker of we op dat moment mn vorige of mn huidige hadden, maar behalve dat de ene nieuwer is verschillen ze geloof ik niet heel veel. Nou hebben de meeste college clubs ook niet de allerbeste boten hoor. Zijn toch relatief kleine clubs ook allemaal. Maar heb er verder niet genoeg verstand van om het echt te kunnen vergelijken.
pi_91641703
Wat materiaal betreft zijn de meeste mensen hier wel een beetje verwend hoor, Nederlandse verengingen hebben dat over het algemeen goed voor elkaar.

Zolang je maar op je niveau kan roeien met zo'n schuit is alles prima toch.
pi_91646864
Met een Janousek maakt het juist wel
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef Cantab het volgende:

[..]

Haha, we hebben naar het schijnt niet de beste boten helaas. Ik weet niet zeker of we op dat moment mn vorige of mn huidige hadden, maar behalve dat de ene nieuwer is verschillen ze geloof ik niet heel veel. Nou hebben de meeste college clubs ook niet de allerbeste boten hoor. Zijn toch relatief kleine clubs ook allemaal. Maar heb er verder niet genoeg verstand van om het echt te kunnen vergelijken.
Met een Janousek maakt het juist wel heel veel uit als de ene nieuwer is :P In het begin zijn ze vaak nog prima!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91649183
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Thrawn het volgende:
Wat materiaal betreft zijn de meeste mensen hier wel een beetje verwend hoor, Nederlandse verengingen hebben dat over het algemeen goed voor elkaar.
Het gezegde is niet voor niets "Gaan met die banaan!" :)

Wat is volgens jou de meeste verenigingen? Die met geld en/of veel leden?
pi_91649195
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moet weer een weekje rust nemen denk ik :')
Voeg maar een paar weken toe :')

Iets met m'n ribben.
pi_91650439
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Voeg maar een paar weken toe :')

Iets met m'n ribben.
Gereld na Ajax - Feyenoord?
pi_91651399
In NL kijken mensen idd niet echt vreemd op van wingrigger boten voor de middengroepen geloof ik..
Onze EJD heeft nu zelfs een wingrigger acht!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91652259
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Gereld na Ajax - Feyenoord?
Met wie? Er waren geen kakkies hé ;(

Maar nog van mijn val op lustrumfeest ;(
pi_91652979
Hoe zit het eigenlijk met die ergometers van Skoll? Echt gejat of een grap van een andere vereniging?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91653319
Echt gejat. T was ons in augustus ook al eens overkomen. Nadeel van de rustige locatie ben ik bang..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91654382
Is Skøll verzekerd tegen diefstal? Lijkt me een duur grapje.
pi_91654620
Ja, we zijn verzekerd.

On another note: volgende week donderdag naar Sevilla!!!! We blijven er een hele dikke week, van de 28e tot de 8e!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91654746
Maar het lijkt me toch dat met dat hek goed op slot en het gebouw op slot je niet zomaar naar binnenloopt als er niemand is? Anders zou ik toch eens gaan kijken of die dingen niet wat steviger aan de vaste wereld vast te maken zijn, mooi kettingslot erop :P :D
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_91686249
Hoi, ik volg 't gebeuren hier al een tijdje, maar heb me nog niet bekend gemaakt. Heb twee jaar geroeid, een jaartje in de lichte acht en daarna LDev4-. Ik roeide in 't dev. veld (als ik me niet vergis) oa. tegen meneer AHappelstroop. Zij voeren in het begin behoorlijk vooraan, maar wij (en de rest van het veld) kwamen iedere wedstrijd weer steeds dichter bij hen in de buurt. Helaas waren ze er de laatste wedstrijd niet bij, had een zeer mooie pot kunnen worden ;)
pi_91689497
Leuk dat je nu ook wat van je laat horen. :)
Welke vereniging kom jij vandaan dan? En roei je nu nog in het één of ander?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_91689983
De DSR, en roeien doe ik niet meer. Ik doe nog wel wedstrijdroeidingen op de achtergrond.
pi_91720720
Mijn vriend is wedstrijdroeier. Ik wordt helemaal gek van die 9 a 10 trainingen per week. Hij heeft nauwelijks nog tijd voor mij ;( ik krijg er natuurlijk ook veel voor terug(de aanblik van zijn sixpack :9 ) maar ik vind het buiten "het" seizoen toch leuker :P

Ik heb zelf vorig jaar in voortraining gezeten, maar de boot niet gehaald(als een van de laatste afgevallen) doordat ik onbewust mijn schouders overbelastte(en coaches had die dat "niet zagen" of er in ieder geval niets over zeiden). Dus ik werd uitgeselesteerd, begon 2 weken later te trainen voor de talentenacht en had na 2 trainingen een fikse slijmbeursontsteking ten gevolgde van de verkeerde houding in de voortraining. De talentenacht kon ik dus ook op mijn buik schrijven en ik heb geen enkele wedstrijd gestart.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91723563
Je had toch ook naar de fysiotherapeut kunnen gaan als je er zo'n last van had? Coaches zijn ook niet alwetend..

Vandaag trouwens de Orcabumping gevaren, 3.5 km in de 4- met bochten en bruggen. Best een avontuur, maar het ging eigenlijk vrij goed!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91733842
Wat betreft die ergometers van Skøll: nog een discussie gehad met het heldere licht dat zich de voorzitter van Skøll noemt. Hij wilde het namelijk niet op NLroei hebben in verband met de publiciteit. Wat schetst mijn verbazing: zet mijnheer het op Marktplaats. Over publiciteit gesproken....

Overigens had ik hen (!) benaderd voor een stukje op NLroei. De achterliggende gedachte? Dat de roeiwereld een oogje in het zeil kon houden en eventuele dubieuze aanbiedingen op internet met enig argwanen zou bekijken. Was niet nodig, volgens mijnheer de voorzitter. "We hebben alle besturen al een mail gestuurd. Die kopen immers de meeste ergometers." Euh.... ja, vast.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_91738037
Je hebt het stukje even online gehad en ik vroeg me de volgende ochtend al af waar dat was gebleven. Het was niet zo dat je duidelijk de techniek aangaf waarop ze gejat werden of zo, daar kan ik me wellicht nog wel bij voorstellen dat je dat niet online wil hebben. :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:01:18 #163
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_91741443
eindelijk weer op het water <3 gisteren gedubbeltwee'd en dat ging zalig, en vandaag gedubbelvierd. dat ging wat minder want minder ervaren dames mee, maar wel lekker moe kunnen roeien.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_91758577
Vandaag voor het eerst een outing met m'n nieuwe ploeg gehad waarbij we met een goed gevoel de boot uitstapte. We hebben een beetje rare en niet al te fijne start gehad deze week. Maandag was de ploeg samengesteld, dinsdag voor het eerst in deze samenstelling getraind en woensdag meteen een wedstrijd. Ging niet al te best zoals jullie waarschijnlijk wel zullen begrijpen. Toen nog een training gehad en gister meteen de tweede wedstrijd, die zo mogelijk misschien nog wel slechter ging dan de eerste. Balans slecht, timing niet geweldig, rate te hoog voor onze niet geweldige timing... heel frustrerend allemaal.
Maar vandaag ging het dus een stuk beter gelukkig en we hebben nu twee weken tot de volgende wedstrijd, dus we kunnen eindelijk gewoon eventjes fatsoenlijk trainen eerst. We moeten veel beter kunnen dan wat we deze week hebben laten zien, dus ik hoop dat dat de komende weken er beter uit gaat komen.
pi_91760904
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2011 08:00 schreef pullup het volgende:
Je hebt het stukje even online gehad en ik vroeg me de volgende ochtend al af waar dat was gebleven. Het was niet zo dat je duidelijk de techniek aangaf waarop ze gejat werden of zo, daar kan ik me wellicht nog wel bij voorstellen dat je dat niet online wil hebben. :D
Ja het heeft een kleine drie kwartier online gestaan. Foutje van mij; ik had al een kort artikeltje geschreven met de verwachte reactie van de voorzitter. Bespaart je als journalist namelijk een hoop tijd; anders moet je namelijk wachten op de reactie. De reden dat het artikel uiteindelijk toch geplaatst was kwam door het inplannen hiervan. Ik was vergeten dat ik dit had gedaan.

Overigens binnenkort hopelijk nog een leuk berichtje over de nieuwe baan van Marit van Eupen: ze wordt bondscoach in België. In ieder geval van de LW2x.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_91763369
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ja het heeft een kleine drie kwartier online gestaan. Foutje van mij; ik had al een kort artikeltje geschreven met de verwachte reactie van de voorzitter. Bespaart je als journalist namelijk een hoop tijd; anders moet je namelijk wachten op de reactie. De reden dat het artikel uiteindelijk toch geplaatst was kwam door het inplannen hiervan. Ik was vergeten dat ik dit had gedaan.

Overigens binnenkort hopelijk nog een leuk berichtje over de nieuwe baan van Marit van Eupen: ze wordt bondscoach in België. In ieder geval van de LW2x.
Ze gaat ook met een lichte dames 8 van Nereus meedoen op de H&H?
pi_91776568
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:59 schreef Cantab het volgende:
Balans slecht, timing niet geweldig, rate te hoog voor onze niet geweldige timing... heel frustrerend allemaal.
Klinkt als het normale recept voor een eerstejaars 8 in dit deel van het seizoen :)
pi_91778735
quote:
5s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ze gaat ook met een lichte dames 8 van Nereus meedoen op de H&H?
Klopt
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_91789499
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Overigens binnenkort hopelijk nog een leuk berichtje over de nieuwe baan van Marit van Eupen: ze wordt bondscoach in België. In ieder geval van de LW2x.
Dat was een hilarisch typerende tweet van Kirsten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_91884845
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat was een hilarisch typerende tweet van Kirsten
:D
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_91889665
Nou, volgende week woensdag wordt er maar eens een MRI van m'n knie gemaakt. De arts vermoedt misschien kraakbeenschade, maar dat is natuurlijk speculeren. Wil wel eens duidelijkheid, zit d'r nu al een jaar mee te kutten :{
pi_91892582
Zijn er morgen nog leute bij Orca/Triton om een bakkie te doen? Ik rij daar met de botenwagen even naartoe voor Sevilla en schadeherstel bij Heeres. Ik gok er zo rond 11 a 12 uur te zijn!
pi_91895597
Hoe kom jij aan een botenwagen?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_91898094
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou, volgende week woensdag wordt er maar eens een MRI van m'n knie gemaakt. De arts vermoedt misschien kraakbeenschade, maar dat is natuurlijk speculeren. Wil wel eens duidelijkheid, zit d'r nu al een jaar mee te kutten :{
Kraakbeenschade? Dat zou wel zuur zijn! Wat doe jij nu eigenlijk op roeigebied? Of kan je helemaal niet meer roeien? (Sorry ik loop achter met lezen) En Skollzwaar09 heb jij nou een combipartner gevonden?

Fieke en ik trainen dit weekend op de Amstel. We hebben een trainingsweekend op de Hoop met wat er over is van de wedstrijdsectie. Ik heb er heel erg zin in! We hebben nu 3 boottrainingen gehad sinds ik terug ben uit Engeland, en ondanks dat ik me in de boot erg uit balans en kneuzig voel en op rare plekken rare pijntjes krijg (van ergometeren trouwens ook) is het heerlijk om weer op het water te zijn. Maar dat gaan we dus doen de rest van het seizoen, 2-. Tenminste dat is de bedoeling, hoe het seizoen werkelijk loopt is altijd maar weer afwachten.

Oh en trouwens dat Marit v Eupen en Kirsten vd Kolk op slag roeien in een lichte damesacht (een lichte damesACHT! :o ) is echt supergaaf! We hebben tijdens de H4K waarschijnlijk een trainingsweekend in de 2-, maar op de Head wil ik het zeker zien. *Fanclub* w/ * Cheerleader* *O*
pi_91902564
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:56 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Kraakbeenschade? Dat zou wel zuur zijn! Wat doe jij nu eigenlijk op roeigebied? Of kan je helemaal niet meer roeien? (Sorry ik loop achter met lezen) En Skollzwaar09 heb jij nou een combipartner gevonden?

...
Het plan was om dit jaar te gaan skiffen. Want in de vier was geen plek voor mij, combien met SkollZwaar09 ging hem niet worden, en ze wilde me (gelukkig) niet uitselecteren. Dus skiffen, ook een beetje om m'n knie belastbaar te gaan maken dit jaar, geen doelen qua wedstrijd enzo, zodat ik volgend jaar wel weer normaal mee kon doen. Maar even afwachten wat er uit die scan komt dus.
2-'en is trouwens mooi! Leuk dat jullie dat gaan doen :)
pi_91904003
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Virmes het volgende:
Hoe kom jij aan een botenwagen?
Lenen voor een dagje, zo speciaal is dat toch ook weer niet?
pi_91905102
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:56 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Kraakbeenschade? Dat zou wel zuur zijn! Wat doe jij nu eigenlijk op roeigebied? Of kan je helemaal niet meer roeien? (Sorry ik loop achter met lezen) En Skollzwaar09 heb jij nou een combipartner gevonden?

Fieke en ik trainen dit weekend op de Amstel. We hebben een trainingsweekend op de Hoop met wat er over is van de wedstrijdsectie. Ik heb er heel erg zin in! We hebben nu 3 boottrainingen gehad sinds ik terug ben uit Engeland, en ondanks dat ik me in de boot erg uit balans en kneuzig voel en op rare plekken rare pijntjes krijg (van ergometeren trouwens ook) is het heerlijk om weer op het water te zijn. Maar dat gaan we dus doen de rest van het seizoen, 2-. Tenminste dat is de bedoeling, hoe het seizoen werkelijk loopt is altijd maar weer afwachten.

Oh en trouwens dat Marit v Eupen en Kirsten vd Kolk op slag roeien in een lichte damesacht (een lichte damesACHT! :o ) is echt supergaaf! We hebben tijdens de H4K waarschijnlijk een trainingsweekend in de 2-, maar op de Head wil ik het zeker zien. *Fanclub* w/ * Cheerleader* *O*
Nope, ik ga skiffen in Sevilla, daarna zie ik wel of er zich nog een partner aandient of dat ik een heel jaar kansloos achteraan mag varen in t skiffveld en ervaring op ga doen voor volgend seizoen... :P
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_91906880
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:29 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Nope, ik ga skiffen in Sevilla, daarna zie ik wel of er zich nog een partner aandient of dat ik een heel jaar kansloos achteraan mag varen in t skiffveld en ervaring op ga doen voor volgend seizoen... :P
Join the club _O_ *O*
pi_91911374
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:03 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Lenen voor een dagje, zo speciaal is dat toch ook weer niet?
Nouja, ik ging ervanuit dat het een echte was, formaat Aegir/Theta/Euros, maar het is er dus eentje die je gewoon achter een auto kan hangen. Dat is al wat minder uniek. :) Daarmee ga je ook naar Sevilla rijden, of wordt dat voor je gedaan?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_91927232
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:03 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Lenen voor een dagje, zo speciaal is dat toch ook weer niet?
Gezien de analitiet van de ERC zeer zeker wel.
pi_91931164
Pff ik probeer mijn trainingen deze 2 weken even om alle tentamens en papers heen te plannen.. maar ik merk wel dat ik er aardig aan onderdoor ga :P Gisteren voor het eerst 4x20 minuten geergoed, ik had nauwelijks pauze tussendoor gehouden en was niet opgestaan, dus na de 4e keer stond ik op en kon ik echt nauwelijks meer lopen..
Maar na mijn laatste tentamen (volgende week vrijdag) gaan we naar Hazewinkel!! Weliswaar geen Sevilla, maar wel heel veel zin in!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_91949591
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Virmes het volgende:

[..]

Nouja, ik ging ervanuit dat het een echte was, formaat Aegir/Theta/Euros, maar het is er dus eentje die je gewoon achter een auto kan hangen. Dat is al wat minder uniek. :) Daarmee ga je ook naar Sevilla rijden, of wordt dat voor je gedaan?
Dat laatste laat ik doen. Het is inderdaad zo'n trailertje die met E achter B gewoon prima is voor wat kleine bootjes. Dan komt je er trouwens ook gelijk achter dat skiffjes en tweetjes in de "normale" wereld best lang zijn!
pi_91963172
Ik ben weer in het koude Utrecht, waar het vaarverbod weer ingesteld is en ik mijn jetlag nog niet kwijt. Thailand is leuk!

Maar heb 't coachen gemist... Sommige meiden hebben echt stappen gemaakt. Ook wij gaan naar Hazewinkel, 't weekend van 12 februari. Zin in :)
pi_91967435
Hey Brok, Ik heb wat gemist?
Wie/wat gaat naar Sevilla toe dan? En wat is de schade, of komt er een boot terug?

Heb het gevoel dat ik weer van alles mis hehe.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:38:26 #185
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_92006840
Wat is er waar van het gerucht rond Jaap?
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_92028825
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Wat is er waar van het gerucht rond Jaap?
Welk gerucht?
pi_92051724
Op de site van de Muda's staat dat Jaap Schouten stopt met roeien, lijkt me dus geen gerucht meer.. wel jammer!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92102538
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Wat is er waar van het gerucht rond Jaap?
Weinig gerucht, maar wel waar.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:21:47 #189
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_92103733
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef jw3 het volgende:

[..]

Weinig gerucht, maar wel waar.
Tot ik het ergens bevestigd zag was het voor mij natuurlijk een gerucht. Had wel een artikeltje op nlroei verwacht ofzo.
Wel zonde overigens, onbegrijpelijk ook dat er blijkbaar geen goede klik gevonden kon worden.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_92106423
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Schotse_Hooglander het volgende:

[..]

Tot ik het ergens bevestigd zag was het voor mij natuurlijk een gerucht. Had wel een artikeltje op nlroei verwacht ofzo.
Wel zonde overigens, onbegrijpelijk ook dat er blijkbaar geen goede klik gevonden kon worden.
Erg makkelijk. 'Had het wel verwacht'. Er komt ook een artikel. Maar waarom denk je dat het nog niet op KNRB staat? Omdat het op verzoek van Jaap is. Ik weet het al een maand. Nou jij weer.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92106463
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Op de site van de Muda's staat dat Jaap Schouten stopt met roeien, lijkt me dus geen gerucht meer.. wel jammer!
Ja, dat Tycho en Vincent dat naar buiten brengen is ook niet bijzonder handig (heb Jaap er niet specifiek over gesproken maar hij zal het niet heel fijn vinden). Maar goed, zij zijn ook geen media maar gewoon hobbyisten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:26:59 #192
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_92113091
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Erg makkelijk. 'Had het wel verwacht'. Er komt ook een artikel. Maar waarom denk je dat het nog niet op KNRB staat? Omdat het op verzoek van Jaap is. Ik weet het al een maand. Nou jij weer.
hé hé, niet meteen in de verdediging... Er worden nergens verwijten gemaakt, een maand geleden zal ik het vast niet gehoord hebben, maar het is niet iets van gister. Dus dat er dan op een site waar roei perikelen besproken worden een artikeltje verwacht wordt, lijkt me niet zo gek.
Als er dan dingen niet op komen te staan omdat het (nog) niet aan de grote klok gehangen hoeft te worden, is dat bij zo iemand onverwachts, maar zeker niet onbegrijpelijk.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_92114418
Ik schiet in de verdediging omdat ik zo verschrikkelijk vaak geconfronteerd wordt met de vraag waarom iets niet op NLroei staat, zonder dat mensen het ook daadwerkelijk aankaarten bij NLroei. Stuur dan een mail met de mededeling "joh, hebben jullie gehoord dat Jaap Schouten stopt?" Nee, in plaats daarvan is het veelal kritiek voor en kritiek na.

Vergeet niet dat ik ALLES wat betreft nieuws op NLroei in mijn eentje doe.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92130840
Je bent ook wel (als Schouten zijnde) naïef als je met de Muda's je afscheidsfeestje viert en verwacht dat ze er niks over schrijven.. die gasten melden ongeveer elke drol op hun website ;) Wel leuk hoor, daar niet van..
En Michiel, ik denk niet dat de opmerking zo bedoeld was, volgens mij worden je stukjes alom zeer gewaardeerd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92130857
oeps, dat was de quote ipv de wijzig knop
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92131267
quote:
Interesse om te schrijven voor NLroei? Je journalistieke bloed met de roeiwereld delen? Of ben jij een programmeur die ons kan helpen de volgende fase in te gaan (Ruby/Rails)? Neem dan contact met ons op: info at nlroei.nl


[ Bericht 0% gewijzigd door De_Ananas op 31-01-2011 18:58:02 ]
pi_92131294
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Je bent ook wel (als Schouten zijnde) naïef als je met de Muda's je afscheidsfeestje viert en verwacht dat ze er niks over schrijven.. die gasten melden ongeveer elke drol op hun website ;) Wel leuk hoor, daar niet van..
En Michiel, ik denk niet dat de opmerking zo bedoeld was, volgens mij worden je stukjes alom zeer gewaardeerd.
Nou ja, afscheidsfeestje. Hij studeerde af. En daar waren zij uitgenodigd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92139064
Ik weet niet eens wat Ruby/Rails is :P
- geschikt
x ongeschikt

Oh wacht dat gaat over de programmateur, zie je lezen kan ik ook al niet..!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92149251
Ruby on rails is een programmeerplatform voor het maken van webapplicaties.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 22:32:53 ]
pi_92164987
En de nerdmuts gaat naar.... :)
pi_92165825
As ever :P

Ik geef hem van tijd tot tijd in bruikleen, maar uiteindelijk...
pi_92241896
Dag lieve kinders van het goede roeileven!
Eindelijk weer eens een berichtje van jullie Donkerblauwe Appelstroop!
Alles gaat goed, net terug van een heerlijke 10-daags kamp in Sevilla. Heb leuke filmpjes op mijn Facebook gezet, dus als je ze wilt zien moet je mij even toevoegen. Heb leuke roddels, nieuwtjes en commentaar :)
Allereerst even verhaaltje Sevilla; bij aankomst bleek de Cees, lichte Filippi van Triton, een goede scheur door het midden te hebben. Conclusie: onze ouderejaars Dame heeft voor haar 3 weekse-kamp geen boot.. Ze heeft er 1 van Laga mogen lenen, maar aangezien die op dit moment nu in Sevilla zitten weet ik niet hoe ze dat nu heeft opgelost. Balen voor haar, en lullig van diegene die er niets over heeft gezegd na het incident. Na wat onderzoek zijn we erachter gekomen dat het in NL is gebeurt bij het opladen/controleren van de BoWa.
Verder is Theta haar boten vergeten op te laden, die zitten nu in Sevilla zonder boten. Daarnaast was er voor 2 4-zonders van Orca geen plaats meer op de BoWa, waardoor zij nu boten huren in Spanje. Gaat lekker allemaal dus! Wij zijn precies in de stilte voor de storm teruggekomen; op dit moment is de Belgische Equippe (oké, weinig bootjes maar toch :P), Laga, Orca en alle Talent Centers van Nederland aanwezig op de Guadalquivir rivier. Met de 14 motorbootjes die allen verhuurd zijn zal het een mooi golfbad worden ;)

In Sevilla mooie trainingen kunnen draaien. Eerste dagen veel wind gehad, later veel zon en windstille dagen. Heb weer veel mogen leren, alleen mooi, schoon en lang inpikken moet ik nog goed onder de knie krijgen. De éénnalaatste dag nog lekker mogen stabiliseren in de zon; grappig want volgens mij (kwam ik pas zojuist achter) heeft Leso_Varen nog even met ons mee gedaan!

Vriendelijkevriend: grappig dat je ook ook op dit forum zit! De viertjes kwamen inderdaad steeds dichterbij, maar na 4x winnen weet je ondertussen wel dat je het klassement zowat gaat winnen. We gaven meer aandacht aan de toen te varen LO-velden. Op de NSRF hebben niet meer geroeid omdat dat niet meer hoefde. Jammer dat je nu niet meer roeit! Proteus heeft qua lichte roeiers nu wel het e.e.a. op het water liggen!

Ik ben mij nu aan het voorbereiden in de skiff dus. Misschien dat er nog een 8+ komt voor de H&H, maar dat zal gecombineerd zijn. Helaas hebben we geen goede ouderejaars lichte verenigings 8+ meer, zoals vorig jaar.

Ik zal wat meer gaan posten de komende tijd, om weer gezellig als vanouds mee te lullen over vanalles en nogwat!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:46:11 #203
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_92247413
quote:
Helaas hebben we geen goede ouderejaars lichte verenigings 8+ meer, zoals vorig jaar.
Ik dacht even dat je ging zeggen dat 'we geen goede ouderejaars Lichte roeiers meer hebben, zoals vorig jaar.' ;)

Vrijdag naar Hazewinkel, lekker een paar dagen alleen maar roeien,eten, chillen en slapen ^O^
'Triton de Edelste'
pi_92254773
Ik denk niet dat ik het was Appelstroop, ik zit namelijk zielig geblesseerd in Amsterdam...
Vanmorgen MRI gemaakt van m'n knie, hoop maandag eindelijk duidelijkheid te krijgen wat er nou precies mis is.
pi_92254937
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik denk niet dat ik het was Appelstroop, ik zit namelijk zielig geblesseerd in Amsterdam...
Vanmorgen MRI gemaakt van m'n knie, hoop maandag eindelijk duidelijkheid te krijgen wat er nou precies mis is.
Hmm.. Steffen zei dat 'die jongen' iets aan zijn knie had, vandaar dat ik de link legde. Ene Pieter; kan dat?
Sterkte met je knie iig, laat maar weten wat er uit de uitslag van de MRI is gebleken..
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92255305
Ja, Pieter heeft ook een kapotte knie inderdaad. Mooi dat 'ie weer kon roeien in elk geval.

Ik wil je filmpjes wel even zien, dus ik voeg je wel even toe op Facebook :P
pi_92263583
Pieter, 'mijn Pieter', Pieter? :D

Als in 'Pieter-die-ervoor-zorgde-dat-ik-nooit-op-een-foto-stond'-Pieter? :')

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 februari 2011 @ 11:01:27 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_92265278
Zou het niet Blokker zijn die aan het skiffen is?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_92265522
Pieter is geblesseerd toch? Dan lijkt het me eerder Blokhoofd. Alhoewel ik me afvraag waarom hij speciaal naar Sevilla gaat om te skiffen als die niet eens tegen mij durft.
pi_92265543
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Pieter, 'mijn Pieter', Pieter? :D

Als in 'Pieter-die-ervoor-zorgde-dat-ik-nooit-op-een-foto-stond'-Pieter? :')

[ afbeelding ]
Ik heb geleerd dat je je wangen niet bol moet maken want dan haal je niet goed adem :+ Iemand die dit kan bevestigen?
pi_92265803
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat je je wangen niet bol moet maken want dan haal je niet goed adem :+ Iemand die dit kan bevestigen?
Ademhalen gaat vanzelf, het is uitblazen wat het belangrijkste is. Als je gaat letten op goed inademen ga je vaak juist hyperventileren. Tijdens de inspanning (dus uittrappen) blaas je heel hard uit, dat kan prima met je wangen bol volgens mij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92271191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Pieter, 'mijn Pieter', Pieter? :D

Als in 'Pieter-die-ervoor-zorgde-dat-ik-nooit-op-een-foto-stond'-Pieter? :')

[ afbeelding ]
Ja die!
pi_92273093
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ademhalen gaat vanzelf, het is uitblazen wat het belangrijkste is. Als je gaat letten op goed inademen ga je vaak juist hyperventileren. Tijdens de inspanning (dus uittrappen) blaas je heel hard uit, dat kan prima met je wangen bol volgens mij.
Uitblazen met bolle wangen lijkt me onzinnig toch behalve dat het energie kost :?
pi_92275862
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:23 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Uitblazen met bolle wangen lijkt me onzinnig toch behalve dat het energie kost :?
Je kan het onzinnig noemen, of een tic, of een gewoonte. Maakt niet zo veel verschil, maar het kost energie. Of je daa je wedstrijd op verliest? Ik denk het niet. Gewoon lekker laten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92278768
Maar Marten, nog even over die beschadigde skiff, zou dat dus bij Triton gebeurd moeten zijn? Of is de bowa daarna nog naar andere plaatsen geweest? Welke roeier zou dat nou niet melden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92279389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar Marten, nog even over die beschadigde skiff, zou dat dus bij Triton gebeurd moeten zijn? Of is de bowa daarna nog naar andere plaatsen geweest? Welke roeier zou dat nou niet melden?
Volgens mij is ie nog richting Skøll gegaan, maar anderen dachten van niet. We verdenken dat het met controleren van de boten is gebeurt, maar dat het niet opgemerkt is. Vaag verhaal in ieder geval en zeer klote voor de roeister uit de boot.
Al zin in Hazewinkel? Morgenochtend vertrekt jullie bootje toch?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92279425
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ja die!
Ja die!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92280913
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Je kan het onzinnig noemen, of een tic, of een gewoonte. Maakt niet zo veel verschil, maar het kost energie. Of je daa je wedstrijd op verliest? Ik denk het niet. Gewoon lekker laten.
Ik deed het tijdens de Abcoude-Amsterdam vorig jaar ook (nog wel mooie foto's van van Jw3 :') ) en toen zei m'n coach dat het helemaal geen nut heeft. Sindsdien adem ik gewoon uit m'n open mond uit, hopelijk komen er geen vliegjes in :P Als je energie kan besparen zou ik het niet laten :Y
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:48:00 #219
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_92283307
uitblazen met bolle wangen is alleen zinnig voor mensen met astma, en die doen het uit zichzelf al. *insert verhaal over longblaasjes die samenvallen bij hard uitblazen door drukverschillen*
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_92285598
Kan iemand mij wat vertellen wat BBG voor boten zijn? Blijven ze lang goed?
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:06:59 #221
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_92287074
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef Fiekie het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen wat BBG voor boten zijn? Blijven ze lang goed?
3 vrienden van me hebben er een skiff van. topdingen (y)
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_92293656
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ademhalen gaat vanzelf, het is uitblazen wat het belangrijkste is. Als je gaat letten op goed inademen ga je vaak juist hyperventileren. Tijdens de inspanning (dus uittrappen) blaas je heel hard uit, dat kan prima met je wangen bol volgens mij.
ik moet er altijd wel op letten dat ik vanwege de inspanning niet mijn tong terugtrek in mijn keel, als ik dat doe wordt mijn luchtinname beduidend minder.
pi_92299563
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef ocf81 het volgende:

[..]

ik moet er altijd wel op letten dat ik vanwege de inspanning niet mijn tong terugtrek in mijn keel, als ik dat doe wordt mijn luchtinname beduidend minder.
Dat doet een ploeggenoot van mij ook, die moet daar idd echt mee oppassen anders krijgt ze het benauwd. Dus moet ze d'r kaken ontspannen haha, best lastig om daaraan te denken..
Ik wil heeeeeeel graag in Hazewinkel zitten, lijkt me zo relaxt om te zien hoe we kunnen varen als we niet op bruggen bochten en tegenliggers hoeven te letten..
Maar eerst morgenochtend nog een tentamen overleven :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92308497
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef Fiekie het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen wat BBG voor boten zijn? Blijven ze lang goed?
BBG is best goed, maar wat bij tweedehands boten veel belangrijker is: door wie is de boot gebruikt en waarvoor. Uiteindelijk kun je zulke enorme discussie krijgen over de voors en tegens van boten, dat je er gewoon niet aan moet beginnen. Ga in zo'n praam roeien en kijk of het goed en vertrouwd aanvoelt. Als je denkt dat de boot goed is, ga je er ook hard in.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_92311022
:'(
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92313646
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
:'(
?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92321009
Geen interview met Waddell... en ik dacht dat ik 'm eindelijk had! :'(
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92321910
Had ie geen tijd of geen zin?
pi_92322523
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Pluizel het volgende:
uitblazen met bolle wangen is alleen zinnig voor mensen met astma, en die doen het uit zichzelf al. *insert verhaal over longblaasjes die samenvallen bij hard uitblazen door drukverschillen*
Overdruk onderdruk geneeskundenerdjes O+
pi_92326536
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:27 schreef Virmes het volgende:

[..]

BBG is best goed, maar wat bij tweedehands boten veel belangrijker is: door wie is de boot gebruikt en waarvoor. Uiteindelijk kun je zulke enorme discussie krijgen over de voors en tegens van boten, dat je er gewoon niet aan moet beginnen. Ga in zo'n praam roeien en kijk of het goed en vertrouwd aanvoelt. Als je denkt dat de boot goed is, ga je er ook hard in.
Aah, oké. Er komt zo'n boot uit 1998 van Njord onze kant op zodat C'est Bon en ik daar een seizoen in kunnen roeien. We gaan er niet van tevoren in roeien dus ik was gewoon benieuwd. Had nog nooit van gehoord.
pi_92353382
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef ocf81 het volgende:
Had ie geen tijd of geen zin?
Vooral het laatste denk ik. Maar goed, als je eerst toezegt, moet je niet later terugkrabbelen m.i.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92359557
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef Fiekie het volgende:
[..]

Aah, oké. Er komt zo'n boot uit 1998 van Njord onze kant op zodat C'est Bon en ik daar een seizoen in kunnen roeien. We gaan er niet van tevoren in roeien dus ik was gewoon benieuwd. Had nog nooit van gehoord.
Op basis van bouwer en leeftijd zou dat precies de boot zijn die je bij ons ook toegewezen gekregen zou hebben als tweedejaars. Ik denk dat die dan ook heel geschikt is voor jullie. :)

Nog een mooi kleurtje op de boot? :P ;)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_92362902
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 02:41 schreef Virmes het volgende:

[..]

Op basis van bouwer en leeftijd zou dat precies de boot zijn die je bij ons ook toegewezen gekregen zou hebben als tweedejaars. Ik denk dat die dan ook heel geschikt is voor jullie. :)

Nog een mooi kleurtje op de boot? :P ;)
géén idee. heb hem nog niet gezien. wel wat gezocht naar foto's maar die kan ik niet vinden. hij is door middengroep licht gebruikt, afgelopen seizoen.
pi_92363463
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Vooral het laatste denk ik. Maar goed, als je eerst toezegt, moet je niet later terugkrabbelen m.i.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_92406508
Ik ga ook weer roeien! :D

Eenmalig.. Ik ga de 'Hart van Holland' starten in een veteranen C4x van Viking.

90km beuken
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_92414346
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga ook weer roeien! :D

Eenmalig.. Ik ga de 'Hart van Holland' starten in een veteranen C4x van Viking.

90km beuken
Respect!
pi_92424066
Leuk stukje over Jüri, Wan
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92467102
Nou, uitslag van m'n MRI gehad vanmorgen. Niet zoals de arts had verwacht kraakbeenschade, maar een scheurtje in m'n meniscus. Vrijdag wordt ik geopereerd, dan 2 weken op krukken lopen en dan revalideren en misschien als het lukt eind van het seizoen nog een paar wedstrijden meepakken.
In elk geval iets tastbaars waar iets aan gedaan kan worden :)
pi_92470871
Dat is goed nieuws. Al had je misschien liever gehoord 'oh, is dat 't, nou, doen we zo-en-zo en volgende week maandag weer roeien'. Je kan wel snel geopereerd worden, zeg! Mag je voor of gaat dat zo snel?
pi_92472136
Ja, is op zich wel goed nieuws. Maar de sportarts had niet het idee dat het alle klachten verklaarde, dus of het helemaal over is valt nog te bezien. Maar fijn dat er iets gedaan wordt nu.
En het kan zo snel omdat het in een kliniek gedaan wordt, niet in het ziekenhuis zelf.
pi_92479626
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Ja, is op zich wel goed nieuws. Maar de sportarts had niet het idee dat het alle klachten verklaarde, dus of het helemaal over is valt nog te bezien. Maar fijn dat er iets gedaan wordt nu.
En het kan zo snel omdat het in een kliniek gedaan wordt, niet in het ziekenhuis zelf.
en betekent dat laatste 'dubbel zo duur'?
pi_92482013
Jeeej, hazewinkel was tof! En op de simulatie 2k's tijden gevaren waar we volgens mij prima het seizoen mee inkunnen. Hopelijk lukt het me om binnenkort een filmpje te posten!
Nu staat op de planning: Winterwedstrijden in DN4+, H&H samen met Asopos in de 8, en dan in Gent de eerste wedstrijd in de 4-!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92482916
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Fiekie het volgende:

[..]

en betekent dat laatste 'dubbel zo duur'?
Volgens de orthopeed maakte het niets uit voor de verzekering. Dus ik ga er vanuit dat het qua prijs niet veel uitmaakt. Maar daar ga ik morgen nog even achteraan bellen voor de zekerheid. Een operatie uit eigen zak betalen lijkt me niet zo'n leuk idee :')
pi_92483200
Waardoor dan Leso? Gevallen ofzo?
pi_92486739
Had ik dat maar gehad. De afdeling Orthopedie in Enschede is bepaald niet rap.
pi_92490882
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef Bellah het volgende:
Waardoor dan Leso? Gevallen ofzo?
Ik ben ruim een jaar geleden tijdens een diner op Skøll gevallen, vol op m'n knie. Was in eerste instantie niets aan de hand volgens de artsen/fysio's maar nu het toch al een jaar duurde ging ik maar naar de sportarts. Waarna het opeens belachelijk snel ging allemaal...
pi_92491922
Ze zouden diners en feesten moeten afschaffen op Skøll.
pi_92494790
Of jullie moeten gewoon niet zoveel zuipen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92496983
Net terug vanuit Sevilla, wat is het daar fijn roeien!
Glad water, een goede temperatuur en de coaches kunnen naast je varen in catamarans!
Iets minder was dat ik de eerste vier dagen er uit lag door een ontstoken pees rond mijn enkel, maar daarna mooie stappen gemaakt in de skiff..

En ander mooi nieuws! Er is een potentiele 2-partner! ik hou jullie op de hoogte..

@ Leso - rotnieuws, maar gelukkig kan je nu ergens naartoe werken!

@ Kluup - twee jaar na je sjaarsjaar kan je opeens wel beuken? ;)

@ AHAppelstroop - volgens mij heb ik je nog gezien in Sevilla.. Stond je een tijdje met Volker van onze ploeg te praten?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_92498338
quote:
En ander mooi nieuws! Er is een potentiele 2-partner! ik hou jullie op de hoogte..

Is het een Tritonees?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_92502389
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef AHappelstroop het volgende:
Leuk stukje over Jüri, Wan
:)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92504543
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Of jullie moeten gewoon niet zoveel zuipen :P
Drinken tot we zinken is het devies :Y

Daarover gesproken, Pullup zedde gij nu eindelijk aanwezig volgende week bij het clubdiner? Het thema is superhelden, mag jij wel als Batman ga ik als Robin :P
pi_92505926
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Is het een Tritonees?
Neuh, 1 jaar is genoeg geweest ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_92582647
Wie komen we tegen op de WW? Wij gaan op zaterdag in de DN4+ starten, een of twee keer in de 4+ trainen en dan gewoon voor de leuk :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92582981
Ik heb gisteren (even) geroeid.
pi_92587085
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Wie komen we tegen op de WW? Wij gaan op zaterdag in de DN4+ starten, een of twee keer in de 4+ trainen en dan gewoon voor de leuk :D
Mijn dames starten in 2 viertjes. De ene 4 start DN4+ en DO4+ De andere 4 start DN4+ en DN2-
pi_92589912
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:29 schreef SkollZwaar09 het volgende:

@ AHAppelstroop - volgens mij heb ik je nog gezien in Sevilla.. Stond je een tijdje met Volker van onze ploeg te praten?
Wel even bij Harold gestaan, die met Volker en 2 anderen aan het praten was, nabij de kleedkamers. Was jij 1 van die '2 anderen'?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92597306
M'n skiffeur start op de Winterwedstrijden B1x of N1x. We willen maar een dag starten, dus afhankelijk van de inschrijvingen pakken we een van beide dagen. Ben benieuwd of hij het kan bolwerken als tweedejaars in de skiff.
pi_92618961
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:12 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Wel even bij Harold gestaan, die met Volker en 2 anderen aan het praten was, nabij de kleedkamers. Was jij 1 van die '2 anderen'?
Check.

Ik kijk uit naar de uitslagen bij de sjaars deze winterwedstrijden!
Volgens mij wordt het vooral erg spannend bij de dames..
Ik ben ook benieuwd of de zware fysieke talenten van Gyas t ook kunnen overbrengen op de boot..

Weet overigens nog niet of ik de WW ga starten en zo ja, in welk nr..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_92625429
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Weet overigens nog niet of ik de WW ga starten en zo ja, in welk nr..
Ik kreeg al van diverse skiffeurs via Facebook de vraag of ik zal starten. Ik ga mij concentreren op de bondstest van 5 maart, de WW is dan een beetje too much tussendoor.
Ik start dus niet :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:12:20 #261
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_92628914
Ik start de WW in het LN4+ veld :)
Heb wel weer zin in een wedstrijd, een van de redenen waarom ik de winter ook haat is dat er zo weinig wedstrijden zijn..
'Triton de Edelste'
pi_92656418
Vandaag voor het eerst weer echt geroeid, was wel zwaar zeg :') M'n pakje voelde ook opvallend strak aan, heeft mijn moeder het weer verkeerd gewassen :6

Nu wachten op de volgende blessure :')
pi_92662951
Of je blijft gewoon heel en gaat eens je best doen, Ananas.
Moet je bijvoorbeeld niet morgen een wedstrijdje in Grunn starten?

Nvm, er is natuurlijk geen veld voor clubskiffeurs...
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_92663032
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Of je blijft gewoon heel en gaat eens je best doen, Ananas.
Moet je bijvoorbeeld niet morgen een wedstrijdje in Grunn starten?
Ik heb vandaag voor het eerst in 3 weken geroeid, denk je dat ik morgen ga starten? Verder kan ik morgen niet eens :P
pi_92677500
Braas en Simon zaten te bakken op m'n werk :P
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 12 februari 2011 @ 13:50:12 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_92677529
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
Braas en Simon zaten te bakken op m'n werk :P
Dat kan want die zitten in een 2- :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_92684912
Nou, gisteren kijkoperatie gehad. Uiteindelijk toch weer geen gescheurde meniscus (wel een enigszins gerafeld stukje) en wel beschadigd kraakbeen. Maar dat is beide zo glad mogelijk gemaakt. Nu 1,5 week ofzo met krukken lopen en dan weer rustig opbouwen met normale dingen. Op zich wel blij dat het geen gescheurde meniscus is, valt eigenlijk dus wel mee. En pijnstillers zijn ook fijn! :P
pi_92694538
Hehe, doe de roze olifantjes de groeten!
pi_92757262
Zei iemand roze??

filmpje van hazewinkel!

Ik zou hem niet helemaal kijken want het is een beetje lang en onzin met die rare tekstjes en zo :P Mijn riem zit op nr 3!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92758062
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Zei iemand roze??

filmpje van hazewinkel!

Ik zou hem niet helemaal kijken want het is een beetje lang en onzin met die rare tekstjes en zo :P Mijn riem zit op nr 3!
Mooie boot, Tramp! :)

Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92758660
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:12 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Mooie boot, Tramp! :)

[ afbeelding ]
Haha jazeker!
Jij gefeliciteerd met je plekje! Ik dacht dat je niet meer wilde? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92760210
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha jazeker!
Jij gefeliciteerd met je plekje! Ik dacht dat je niet meer wilde? ;)
Dankje! Jawel hoor, ik heb nu het Licht gezien dus waarom niet? :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92763849
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat kan want die zitten in een 2- :+
Joh, dat wist ik niet eens.

En over dat werk: waar werk je dan dat je weet dat ze zaten te ruziën?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92763887
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:12 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Mooie boot, Tramp! :)

Niet de beste afkorting van haar naam, Appelstroop... Iets met Engelse taal.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92770914
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Joh, dat wist ik niet eens.

En over dat werk: waar werk je dan dat je weet dat ze zaten te ruziën?
Ik schat in dat ze in de binnenbak van de Berlagebrug zaten te oefenen. :+

Ik ben ook weer terug van een paar weekjes Sevilla waarbij ik eerst met het Triton gedeelte en later met het Orcagedeelte van Talentcentrum Utrecht op pad was.

Het was wellicht net iets te lang, maar in wil nu al wel weer terug want het was zeker de laatste dagen erg lekker weer ;)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 februari 2011 @ 15:45:53 #276
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_92771331
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Joh, dat wist ik niet eens.

En over dat werk: waar werk je dan dat je weet dat ze zaten te ruziën?
Jups Roel gaat voor de 8+ richting OS.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_92773262
Zal hem eens bellen dan :-)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92775549
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Zei iemand roze??

filmpje van hazewinkel!

Ik zou hem niet helemaal kijken want het is een beetje lang en onzin met die rare tekstjes en zo :P Mijn riem zit op nr 3!
Leuk wel. Filmpjes O+
pi_92808013
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Jups Roel gaat voor de 8+ richting OS.
Nu Gabriëls nog terug! Kunnen we ook qua power meedoen met de grote jongens.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 februari 2011 @ 13:33:16 #280
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_92816377
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:12 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Nu Gabriëls nog terug! Kunnen we ook qua power meedoen met de grote jongens.
Dat dacht ik!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_92821119
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik schat in dat ze in de binnenbak van de Berlagebrug zaten te oefenen. :+

Ik ben ook weer terug van een paar weekjes Sevilla waarbij ik eerst met het Triton gedeelte en later met het Orcagedeelte van Talentcentrum Utrecht op pad was.

Het was wellicht net iets te lang, maar in wil nu al wel weer terug want het was zeker de laatste dagen erg lekker weer ;)
Hebben de Orcanen wat bij geleerd, Pullup? :)
Tot ergens deze week!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92822775
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:12 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Nu Gabriëls nog terug! Kunnen we ook qua power meedoen met de grote jongens.
Vellenga.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 februari 2011 @ 16:07:20 #283
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_92823188
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Vellenga.
BEFEM :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_92826799
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

BEFEM :')
:D
pi_92827270
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

BEFEM :')
Ik ging m'n mail veranderen van De_Ananas en toen deed m'n wachtwoord het opeens niet meer (en had ik geen mail meer om wachtwoord terug te vragen :') )
pi_92827299
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Vellenga.
Dat is niet zo'n krachtmens als Gabriels..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_92838293
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:41 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Dat is niet zo'n krachtmens als Gabriels..
Nee maar die moet er wel bij :P
pi_92841778
kak, alle huisjes in tilburg natuurlijk alweer bezet. Gelukkig opent de camping op beekse bergen op de 31e maart - 4 dagen te laat :p
iemand een idee voor overnachting @ NOOC opening?
pi_92843214
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Mankatans het volgende:
kak, alle huisjes in tilburg natuurlijk alweer bezet. Gelukkig opent de camping op beekse bergen op de 31e maart - 4 dagen te laat :p
iemand een idee voor overnachting @ NOOC opening?
M'n ouders.

Weet iemand hier van de middengroep nerds wanneer jullie trainingskamp in Beek is?
pi_92853486
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Mankatans het volgende:
kak, alle huisjes in tilburg natuurlijk alweer bezet. Gelukkig opent de camping op beekse bergen op de 31e maart - 4 dagen te laat :p
iemand een idee voor overnachting @ NOOC opening?
Ik mag toch hopen dat Vidar wel fixt dat die camping open is. Anders is er in dat godverlaten oord echt geen plek om te verblijven en zal het ook wel schraal worden op dat feest. (nee ik ga niet, maar onze sjaars wel)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_92855679
Ik kan me herinneren dat ze al vaker eerder "open" zijn gegaan voor dat weekend. Dan is er dus geen fuck op die camping, maar kan je wel je tent er droppen.
pi_92856139
Anders gaan we weer lekker daar op de kant kamperen, totaal geen problemen mee. Scheelt ook weer 10k wandelen met je dronken kop.
pi_92859379
ik bel onze vrienden uit tilburg wel even op zo. Ze hebben de site nog niet eens aangepast voor dit jaar ;(
pi_92861881
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:22 schreef Mankatans het volgende:
ik bel onze vrienden uit tilburg wel even op zo. Ze hebben de site nog niet eens aangepast voor dit jaar ;(
Hilvarenbeek :6

En zoals Thrawn al zei, gewoon daar ergens in de bossen je tentje droppen.
pi_92874814
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef BEFEM het volgende:

[..]

M'n ouders.

Weet iemand hier van de middengroep nerds wanneer jullie trainingskamp in Beek is?
He Ananas, kunnen Fieke en ik dan je ouders boeken voor de ZRB 7 en 8 mei? Dan is het ook moederdag, doen we extra lief tegen je moeder!
pi_92875766
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

He Ananas, kunnen Fieke en ik dan je ouders boeken voor de ZRB 7 en 8 mei? Dan is het ook moederdag, doen we extra lief tegen je moeder!
Ik ben een paar dagen eerder jarig, misschien ben ik er dan ook wel.

Ik heb dadelijk clubdiner en ben nu al de helft van m'n outfit kwijt :') Dat gaat wat worden, hopelijk gaat er verder niks mis *O*
pi_92894988
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ik ben een paar dagen eerder jarig, misschien ben ik er dan ook wel.

Ik heb dadelijk clubdiner en ben nu al de helft van m'n outfit kwijt :') Dat gaat wat worden, hopelijk gaat er verder niks mis *O*
8 mei; dat is pas de dag dat er iemand jarig mag zijn! :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92906290
De ZRB :') Poepwedstrijd!

(ook al heb ik er mijn eerste tellende blik getrokken)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92906321
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
De ZRB :') Poepwedstrijd!

(ook al heb ik er mijn eerste tellende blik getrokken)
Ik mijn eerst tellende scull-blik :) Vorig jaar nog!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92906417
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
De ZRB :') Poepwedstrijd!

(ook al heb ik er mijn eerste tellende blik getrokken)
Martini; dat is ook zo'n poepwedstrijd!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92912390
De Varsity dan... Alleen interessant voor Ej ploegen en de oude vieren..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')