?quote:
Overdruk onderdruk geneeskundenerdjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Pluizel het volgende:
uitblazen met bolle wangen is alleen zinnig voor mensen met astma, en die doen het uit zichzelf al. *insert verhaal over longblaasjes die samenvallen bij hard uitblazen door drukverschillen*
Aah, oké. Er komt zo'n boot uit 1998 van Njord onze kant op zodat C'est Bon en ik daar een seizoen in kunnen roeien. We gaan er niet van tevoren in roeien dus ik was gewoon benieuwd. Had nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:27 schreef Virmes het volgende:
[..]
BBG is best goed, maar wat bij tweedehands boten veel belangrijker is: door wie is de boot gebruikt en waarvoor. Uiteindelijk kun je zulke enorme discussie krijgen over de voors en tegens van boten, dat je er gewoon niet aan moet beginnen. Ga in zo'n praam roeien en kijk of het goed en vertrouwd aanvoelt. Als je denkt dat de boot goed is, ga je er ook hard in.
Vooral het laatste denk ik. Maar goed, als je eerst toezegt, moet je niet later terugkrabbelen m.i.quote:
Op basis van bouwer en leeftijd zou dat precies de boot zijn die je bij ons ook toegewezen gekregen zou hebben als tweedejaars. Ik denk dat die dan ook heel geschikt is voor jullie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef Fiekie het volgende:
[..]
Aah, oké. Er komt zo'n boot uit 1998 van Njord onze kant op zodat C'est Bon en ik daar een seizoen in kunnen roeien. We gaan er niet van tevoren in roeien dus ik was gewoon benieuwd. Had nog nooit van gehoord.
géén idee. heb hem nog niet gezien. wel wat gezocht naar foto's maar die kan ik niet vinden. hij is door middengroep licht gebruikt, afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:41 schreef Virmes het volgende:
[..]
Op basis van bouwer en leeftijd zou dat precies de boot zijn die je bij ons ook toegewezen gekregen zou hebben als tweedejaars. Ik denk dat die dan ook heel geschikt is voor jullie.
Nog een mooi kleurtje op de boot?![]()
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vooral het laatste denk ik. Maar goed, als je eerst toezegt, moet je niet later terugkrabbelen m.i.
Respect!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga ook weer roeien!
Eenmalig.. Ik ga de 'Hart van Holland' starten in een veteranen C4x van Viking.
90km beuken
en betekent dat laatste 'dubbel zo duur'?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Ja, is op zich wel goed nieuws. Maar de sportarts had niet het idee dat het alle klachten verklaarde, dus of het helemaal over is valt nog te bezien. Maar fijn dat er iets gedaan wordt nu.
En het kan zo snel omdat het in een kliniek gedaan wordt, niet in het ziekenhuis zelf.
Volgens de orthopeed maakte het niets uit voor de verzekering. Dus ik ga er vanuit dat het qua prijs niet veel uitmaakt. Maar daar ga ik morgen nog even achteraan bellen voor de zekerheid. Een operatie uit eigen zak betalen lijkt me niet zo'n leuk ideequote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Fiekie het volgende:
[..]
en betekent dat laatste 'dubbel zo duur'?
Ik ben ruim een jaar geleden tijdens een diner op Skøll gevallen, vol op m'n knie. Was in eerste instantie niets aan de hand volgens de artsen/fysio's maar nu het toch al een jaar duurde ging ik maar naar de sportarts. Waarna het opeens belachelijk snel ging allemaal...quote:
Is het een Tritonees?quote:En ander mooi nieuws! Er is een potentiele 2-partner! ik hou jullie op de hoogte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |