abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92313646
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
:'(
?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92321009
Geen interview met Waddell... en ik dacht dat ik 'm eindelijk had! :'(
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92321910
Had ie geen tijd of geen zin?
pi_92322523
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Pluizel het volgende:
uitblazen met bolle wangen is alleen zinnig voor mensen met astma, en die doen het uit zichzelf al. *insert verhaal over longblaasjes die samenvallen bij hard uitblazen door drukverschillen*
Overdruk onderdruk geneeskundenerdjes O+
pi_92326536
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:27 schreef Virmes het volgende:

[..]

BBG is best goed, maar wat bij tweedehands boten veel belangrijker is: door wie is de boot gebruikt en waarvoor. Uiteindelijk kun je zulke enorme discussie krijgen over de voors en tegens van boten, dat je er gewoon niet aan moet beginnen. Ga in zo'n praam roeien en kijk of het goed en vertrouwd aanvoelt. Als je denkt dat de boot goed is, ga je er ook hard in.
Aah, oké. Er komt zo'n boot uit 1998 van Njord onze kant op zodat C'est Bon en ik daar een seizoen in kunnen roeien. We gaan er niet van tevoren in roeien dus ik was gewoon benieuwd. Had nog nooit van gehoord.
pi_92353382
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef ocf81 het volgende:
Had ie geen tijd of geen zin?
Vooral het laatste denk ik. Maar goed, als je eerst toezegt, moet je niet later terugkrabbelen m.i.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_92359557
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef Fiekie het volgende:
[..]

Aah, oké. Er komt zo'n boot uit 1998 van Njord onze kant op zodat C'est Bon en ik daar een seizoen in kunnen roeien. We gaan er niet van tevoren in roeien dus ik was gewoon benieuwd. Had nog nooit van gehoord.
Op basis van bouwer en leeftijd zou dat precies de boot zijn die je bij ons ook toegewezen gekregen zou hebben als tweedejaars. Ik denk dat die dan ook heel geschikt is voor jullie. :)

Nog een mooi kleurtje op de boot? :P ;)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_92362902
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 02:41 schreef Virmes het volgende:

[..]

Op basis van bouwer en leeftijd zou dat precies de boot zijn die je bij ons ook toegewezen gekregen zou hebben als tweedejaars. Ik denk dat die dan ook heel geschikt is voor jullie. :)

Nog een mooi kleurtje op de boot? :P ;)
géén idee. heb hem nog niet gezien. wel wat gezocht naar foto's maar die kan ik niet vinden. hij is door middengroep licht gebruikt, afgelopen seizoen.
pi_92363463
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Vooral het laatste denk ik. Maar goed, als je eerst toezegt, moet je niet later terugkrabbelen m.i.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_92406508
Ik ga ook weer roeien! :D

Eenmalig.. Ik ga de 'Hart van Holland' starten in een veteranen C4x van Viking.

90km beuken
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_92414346
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga ook weer roeien! :D

Eenmalig.. Ik ga de 'Hart van Holland' starten in een veteranen C4x van Viking.

90km beuken
Respect!
pi_92424066
Leuk stukje over Jüri, Wan
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_92467102
Nou, uitslag van m'n MRI gehad vanmorgen. Niet zoals de arts had verwacht kraakbeenschade, maar een scheurtje in m'n meniscus. Vrijdag wordt ik geopereerd, dan 2 weken op krukken lopen en dan revalideren en misschien als het lukt eind van het seizoen nog een paar wedstrijden meepakken.
In elk geval iets tastbaars waar iets aan gedaan kan worden :)
pi_92470871
Dat is goed nieuws. Al had je misschien liever gehoord 'oh, is dat 't, nou, doen we zo-en-zo en volgende week maandag weer roeien'. Je kan wel snel geopereerd worden, zeg! Mag je voor of gaat dat zo snel?
pi_92472136
Ja, is op zich wel goed nieuws. Maar de sportarts had niet het idee dat het alle klachten verklaarde, dus of het helemaal over is valt nog te bezien. Maar fijn dat er iets gedaan wordt nu.
En het kan zo snel omdat het in een kliniek gedaan wordt, niet in het ziekenhuis zelf.
pi_92479626
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Ja, is op zich wel goed nieuws. Maar de sportarts had niet het idee dat het alle klachten verklaarde, dus of het helemaal over is valt nog te bezien. Maar fijn dat er iets gedaan wordt nu.
En het kan zo snel omdat het in een kliniek gedaan wordt, niet in het ziekenhuis zelf.
en betekent dat laatste 'dubbel zo duur'?
pi_92482013
Jeeej, hazewinkel was tof! En op de simulatie 2k's tijden gevaren waar we volgens mij prima het seizoen mee inkunnen. Hopelijk lukt het me om binnenkort een filmpje te posten!
Nu staat op de planning: Winterwedstrijden in DN4+, H&H samen met Asopos in de 8, en dan in Gent de eerste wedstrijd in de 4-!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92482916
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Fiekie het volgende:

[..]

en betekent dat laatste 'dubbel zo duur'?
Volgens de orthopeed maakte het niets uit voor de verzekering. Dus ik ga er vanuit dat het qua prijs niet veel uitmaakt. Maar daar ga ik morgen nog even achteraan bellen voor de zekerheid. Een operatie uit eigen zak betalen lijkt me niet zo'n leuk idee :')
pi_92483200
Waardoor dan Leso? Gevallen ofzo?
pi_92486739
Had ik dat maar gehad. De afdeling Orthopedie in Enschede is bepaald niet rap.
pi_92490882
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:09 schreef Bellah het volgende:
Waardoor dan Leso? Gevallen ofzo?
Ik ben ruim een jaar geleden tijdens een diner op Skøll gevallen, vol op m'n knie. Was in eerste instantie niets aan de hand volgens de artsen/fysio's maar nu het toch al een jaar duurde ging ik maar naar de sportarts. Waarna het opeens belachelijk snel ging allemaal...
pi_92491922
Ze zouden diners en feesten moeten afschaffen op Skøll.
pi_92494790
Of jullie moeten gewoon niet zoveel zuipen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_92496983
Net terug vanuit Sevilla, wat is het daar fijn roeien!
Glad water, een goede temperatuur en de coaches kunnen naast je varen in catamarans!
Iets minder was dat ik de eerste vier dagen er uit lag door een ontstoken pees rond mijn enkel, maar daarna mooie stappen gemaakt in de skiff..

En ander mooi nieuws! Er is een potentiele 2-partner! ik hou jullie op de hoogte..

@ Leso - rotnieuws, maar gelukkig kan je nu ergens naartoe werken!

@ Kluup - twee jaar na je sjaarsjaar kan je opeens wel beuken? ;)

@ AHAppelstroop - volgens mij heb ik je nog gezien in Sevilla.. Stond je een tijdje met Volker van onze ploeg te praten?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_92498338
quote:
En ander mooi nieuws! Er is een potentiele 2-partner! ik hou jullie op de hoogte..

Is het een Tritonees?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')