abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89838993
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #130

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo’n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zo’n fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 12-12-2010 17:39:51 (verkeerde link) ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89839024
Laatste post:

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zij kwam erachter dat ie niet helemaal eerlijk was, en nam contact op met mij om achter de waarheid te komen.. Maar achteraf toch bij hem blijft na alles wat er is gebeurt etc.
En nu had ik al een week geen contact meer met haar maar gisteren begon ze weer.
pi_89839994
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 13:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Misschien een optie om een tijdje wat afstand te nemen? Een relatie van 4 jaar geef je niet zomaar op lijkt me, vooral niet als je zelf twijfelt.
Anderzijds is het bang zijn om spijt te krijgen natuurlijk een veel voorkomende, maar toch zal de knoop vroeg of laat doorgehakt moeten worden...

Ik twijfelde eigenlijk mijn hele relatie lang, maar bleef maar doorkwakkelen, totdt mijn ex uiteinderlijk zelf optrad, en de relatie beeindigde. Ik heb me er lang kut over gevoeld, maar nu ben ik blij dat de kogel door de kerk is, al heeft het me wel een paar maanden gekost om dit ook echt te beseffen :P

Over dat laatste, tsja over gevoelens heb ik het sowiezo niet met haar, en eigenlijk heb ik die ook
( nog) niet voor haar, afgezien van de lichamelijke behoeften om het zo maar even te noemen :P

Probleem bij mij is, dat ik eigenlijk nog nooit van mijn leven uit mijzelf verliefd op een meisje ben geworden. Het moet zo groeien, en vooral inzet van de meid in kwestie om mij voor zich te winnen kan ervoor zorgen dat ik gevoelens voor haar ga krijgen lijkt het wel.

Deze meid ( zonder hierbij af te willen doen aan mijn ex ) past in alle opzichten beter bij mij. We begrijpen elkaars humor, en we hebben ook echt gesprekken, in plaats van met mijn ex waarbij we eigenlijk alleen maar een beetje liepen te zwijmelen tegen elkaar. Ook is ze qua uiterlijk knapper, en liggen we wat betreft intelligentie een stuk dichter bij elkaar..

Toch doet mijn ex me nog altijd meer dan deze meid, terwijl ze objectief gezien in alle opzichten beter bij me past...
Relatie van 4 jaar geef je idd niet zomaar op. We hebben dit weekend lang gepraat en idd gerealiseerd dat het niet makkelijk is om 4 jaar even af te sluiten.

Hiervoor hadden wij ook relatie, maar toen zijn we een jaar uit elkaar geweest. Ik lees hier voornamelijk posts van mannen die het moeilijk hebben met bepaalde dingen die hun ex heeft gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel van die acties, tot mijn grote schaamte, ook zelf heb gedaan in de tijd dat wij uit elkaar waren. Ik heb hem in 1x zo zwaar laten vallen, hield totaal geen rekening met zijn kant. Hij was ontzettend lief maar wel een enorme zak, dacht soms alles te kunnen maken. Ik slikte het omdat ik van hem hield en we gingen verder. Bij mij brokkelde het gewoon beetje bij beetje af zonder dat ik hem daarvan op de hoogte hield, tot ik gewoon opeens de stekker eruit trok omdat het niet ging. Ik had me eigenlijk al tijden van tevoren erop voorbereid terwijl hij het niet zag aankomen. Voor mij was het daarom ook makkelijker om door te gaan, terwijl hij eigenlijk nog moest realiseren dat het over was. Waar ik spijt van had is dat ik toen 180 graden heb gedraaid, zijn telefoontjes beantwoordde ik niet en zijn smsjes heel zakelijk. We zijn gaan praten en ik voelde echt gewoon niets toen ik hem zag, hij huilde voor mij terwijl ik totaal niets voelde. Mannen denken vaak dat omdat vrouwen emotioneel zijn, dat ze daar gevoelig voor zijn, maar zoals eerder hier al gezegd: het is echt onaantrekkelijk om een man te zien huilen, terwijl jij niets meer voor hem voelt.
Ook dat meisjes soms trekken en duwen is voor mij erg herkenbaar. Als mijn vriend contact zocht kapte ik dat af, maar liet hij zich te lang niet horen dan zocht ik het contact op. Ik vertelde hem ook wel dat ik hem miste, maar als hij daar hoop uit kapte ik het meteen bam af.

Hoe we weer na een jaar weer bij elkaar kwamen? Ik was eigenlijk niet over mijn ex heen, maar dacht gewoon dat het niet zou werken. Ik hield nog wel van hem maar wist dat hij gewoon nog steeds daar zou zijn voor me als ik hem terug zou willen. Tot ik erachter kwam dat hij verder ging en met andere meiden zat te daten. Aan de ene kant twijfels of het wel zou werken en we na een tijdje niet weer in het oude patroon zouden vallen. We hebben toen lang gepraat over hoe, wat en waarom het toen fout ging. En ja, hij wilde deze bitch na alles nog steeds en ik heb eigenlijk nog steeds spijt van mijn manier van handelen toen. Hij weet dat maar volgens hem is dat allemaal passé.

In de tijd dat het uit was leerde ik ook iemand kennen die leuker was dan mijn vriend, hij maakte mij meer aan het lachen, kon beter met hem praten, had een mooiere lichaamsbouw etc etc etc, maar hij was het gewoon niet. Dus die regel dat je een ex pas vergeet als je iemand ontmoet die hem/haar kan overtreffen gaat dus niet altijd op. Volgens mij zijn je ex en jij nu al tijdje uit elkaar en weet niet of het al gedaan hebt, maar anders moet je een lijstje opstellen van de negatieve punten van je ex. Geen humor, sociaal oppervlakkig, looks waren mwah mwah, niet op een lijn etc. Gewoon beetje lekker overdrijven, dan ga je ook rationeel nadenken ipv met gevoelens.

quote:
Op zondag 12 december 2010 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heb voornamelijk medelijden met haar dat ze bij een jongen blijft die nog een relatie had toen hun wat kregen.. En met andere meiden msnde (seksueel, cam) toen hun wat hadden. Ik snap gewoon niet dat je dat wilt.. Maar misschien is het haar leeftijd ik weet het niet..
Meid troost je. Zodra hij een leuker meisje ontmoet, gaat hij haar precies behandelen zoals hij bij jou heeft gedaan. Die jongen heeft gewoon niet de ballen gehad om een meisje met respect te vertellen dat hij jullie relatie niet meer ziet zitten. Die jongen zal ook zo makkelijk nog steeds met andere meisjes gaan lopen msnen, cammen tijdens hun relatie. Jongens die zo zijn, die blijven zo omdat ze geen geweten hebben die opspelen.
pi_89840564
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Volgens mij zijn je ex en jij nu al tijdje uit elkaar en weet niet of het al gedaan hebt, maar anders moet je een lijstje opstellen van de negatieve punten van je ex. Geen humor, sociaal oppervlakkig, looks waren mwah mwah, niet op een lijn etc. Gewoon beetje lekker overdrijven, dan ga je ook rationeel nadenken ipv met gevoelens.
Dus als ik het goed begrijp zijn jullie nu dus weer bij elkaar, maar alleen omdat jij het niet trok dat hij weer verder ging met zijn leven ?:P Of is dat te kort door de bocht...

Anderzijds herken ik me wel in je verhaal... In mijn ogen gaat houden van ook veel verder dan je alleen aangetrokken voelen tot iemands uiterlijk en soms zelfs karakter...

Ik ken ook zat meiden die knapper zijn / een beter figuur hebben en waar emotioneel ook meer ''bij'' zit, dan bij mijn ex, maar toch is HET er niet bij die meiden...

Moah, wat grappig is, is het feit dat ik zo' n lijstje al eens had gemaakt toen de relatie met mijn ex nog aan was, en ik deze een paar dagen geleden weer tegen kwam in een schrift van vorig jaar..
Ik moet voor mezelf niet vergeten, dat ik ook niet gelukkig was in de relatie met mijn ex. IK was juist degene die constant twijfelde, niet 100 % voor mijn relatie kon gaan, niet lekker in mijn vel zat daardoor..
Zij bleef maar zeggen dat ze me het einde vond, het nooit uit zou maken, dat ze trots was. Misschien dat het juist daarom voor mij zo onbegrijpelijk is, dat haar keuze waarschijnlijk definitief is geweest, als je dat soort dingen zegt ( en ik geloof wel dat het waar was ) , dan kun je nooit zo makkelijk afstand nemen lijkt me...

Maar toch, hoe kan het gevoel nu nog altijd zo sterk zijn dan. Misschien ben ik veranderd / anders gaan denken. Verschil tussen jullie en ''onze'' relatie is, dat jij nog contact zocht als het je te lang duurde.
Soms heb ik dit idee ook bij mijn ex, als is het wel heel marginaal. De laatste keer dat ze me pingde was 3 november, en het enige dat ze zei was ''helloo''. Ik geprobeerd om een leuk, maar toch oppervlakkig gesprekje te beginnen met haar, maar al snel was het weer ik die de vragen stelde, en zij die antwoordde. Het kwam wederom niet van 2 kanten, al stuurde zij het eerste berichtje..

Soms komt ze langs op mn werk, en denk wel met het idee om even met mij te praten, zo' n 1 tot 2 keer per maand. Ze weet dat ze me daar op zaterdag kan treffen, en ze komt ook altijd persoonlijk naar mij toe. De gesprekjes die we dan hebben voelen heel vertrouwd en leuk, maar daarbuiten hoor ik dus eigenlijk nooit iets van haar..

Toch hoop ook ik nog altijd, dat ik mijn ex weer aan het twijfelen kan brengen door verder te gaan met mijn leven. Dat heb ik inmiddels in alle opzichten gedaan, maar vooralsnog lijkt het haar niet te deren. In de gesprekjes is ze wel altijd benieuwd naar wat ik doe/ hoe ik het heb etc..
Haar leven is druk, met een fulltime baan van 9 tot 5, 5 dagen per week. Dit zal ongetwijfeld helpen om sneller door te kunnen gaan met haar leven, toch hoop ik nog steeds op een tweede kans ooit!
pi_89841845
quote:
Op zondag 12 december 2010 18:04 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp zijn jullie nu dus weer bij elkaar, maar alleen omdat jij het niet trok dat hij weer verder ging met zijn leven ?:P Of is dat te kort door de bocht...

Anderzijds herken ik me wel in je verhaal... In mijn ogen gaat houden van ook veel verder dan je alleen aangetrokken voelen tot iemands uiterlijk en soms zelfs karakter...

Ik ken ook zat meiden die knapper zijn / een beter figuur hebben en waar emotioneel ook meer ''bij'' zit, dan bij mijn ex, maar toch is HET er niet bij die meiden...

Moah, wat grappig is, is het feit dat ik zo' n lijstje al eens had gemaakt toen de relatie met mijn ex nog aan was, en ik deze een paar dagen geleden weer tegen kwam in een schrift van vorig jaar..
Ik moet voor mezelf niet vergeten, dat ik ook niet gelukkig was in de relatie met mijn ex. IK was juist degene die constant twijfelde, niet 100 % voor mijn relatie kon gaan, niet lekker in mijn vel zat daardoor..
Zij bleef maar zeggen dat ze me het einde vond, het nooit uit zou maken, dat ze trots was. Misschien dat het juist daarom voor mij zo onbegrijpelijk is, dat haar keuze waarschijnlijk definitief is geweest, als je dat soort dingen zegt ( en ik geloof wel dat het waar was ) , dan kun je nooit zo makkelijk afstand nemen lijkt me...

Maar toch, hoe kan het gevoel nu nog altijd zo sterk zijn dan. Misschien ben ik veranderd / anders gaan denken. Verschil tussen jullie en ''onze'' relatie is, dat jij nog contact zocht als het je te lang duurde.
Soms heb ik dit idee ook bij mijn ex, als is het wel heel marginaal. De laatste keer dat ze me pingde was 3 november, en het enige dat ze zei was ''helloo''. Ik geprobeerd om een leuk, maar toch oppervlakkig gesprekje te beginnen met haar, maar al snel was het weer ik die de vragen stelde, en zij die antwoordde. Het kwam wederom niet van 2 kanten, al stuurde zij het eerste berichtje..

Soms komt ze langs op mn werk, en denk wel met het idee om even met mij te praten, zo' n 1 tot 2 keer per maand. Ze weet dat ze me daar op zaterdag kan treffen, en ze komt ook altijd persoonlijk naar mij toe. De gesprekjes die we dan hebben voelen heel vertrouwd en leuk, maar daarbuiten hoor ik dus eigenlijk nooit iets van haar..

Toch hoop ook ik nog altijd, dat ik mijn ex weer aan het twijfelen kan brengen door verder te gaan met mijn leven. Dat heb ik inmiddels in alle opzichten gedaan, maar vooralsnog lijkt het haar niet te deren. In de gesprekjes is ze wel altijd benieuwd naar wat ik doe/ hoe ik het heb etc..
Haar leven is druk, met een fulltime baan van 9 tot 5, 5 dagen per week. Dit zal ongetwijfeld helpen om sneller door te kunnen gaan met haar leven, toch hoop ik nog steeds op een tweede kans ooit!
Haha nee dat is idd wel erg kort door de bocht, we zijn inmiddels jaren verder. Het was voor mij wel een eyeopener, dat ik toen wel serieus moest nadenken wat ik wilde met al mijn twijfels. Ik werd toen wel daadwerkelijk gedwongen om hem echt los te laten of het toch nog een keer te proberen. Het klinkt idd heel erg bitchy, maar toen pas dacht ik van ik wil hem eigenlijk helemaal niet kwijt aan een ander meisje. We waren toen niet meteen daarna weer bij elkaar, we hebben daarna nog heel wat moeten sleutelen aan ons zonder het te hebben over gevoelens. Er waren sowieso heel wat fundamentele dingen mis in onze relatie en als ik wat dat betreft geen vertrouwen had voor de toekomst zou ik er niet weer voor gegaan zijn. Onze relatie na de breuk was trouwens ook helemaal niet vergelijkbaar als daarvoor, hijzelf zegt dat wat dat betreft een breuk wel nodig was.

Ik heb dat trekken en duwen niet alleen bij mezelf gezien, maar ook bij veel van mijn vriendinnen. Soms moet je het gewoon meespelen. Probeer het uit zou ik zeggen, de volgende keer dat ze in de winkel komt gewoon groeten. Wil ze een gesprekje aanknopen, gewoon leuk afkappen en zeggen van 'maareh ik ga weer verder'. Wat is het ergste wat jou kan gebeuren? Haar 'kwijt' raken ;-)? Ze zal je in de winkel echt niet opeens onthullen dat ze nog zooo gek op je is, terwijl jij mss de week daarna helemaal down bent en zij gewoon weer lekker verder bezig gaat. Als ze benieuwd is hoe het met je gaat, kan ze je ook gewoon een smsje/ping/mail sturen wat voor jou minder confronterend is.
  zondag 12 december 2010 @ 18:44:52 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89841917
Ik zou toch maar eens een psycholoog inschakelen Bartinhoo, dat je je zo lang vast blijft houden aan iets wat er niet meer is. Voor de buitenwereld ben je misschien verder gegaan, maar innerlijk schiet het nog niet echt op zo te lezen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 12 december 2010 @ 18:56:16 #7
189961 ex
aperture science
pi_89842364
Nou ze heeft haar zooi van zolder gehaald en de sleutels in me brievenbus gegooid, dus het is nu echt 100% afgesloten.

Wel raar dat ik me 6 dagen top heb gevoelt en dat het nu weer wat minder gaat gelijk. Zwak vind ik het zelf :). Ze had me nog een paar keer gemaild, of er nog post was, en dat nu echt alles weg was. Ze probeert zakelijk te blijven en dat is wel pijnlijk om te zien.

Ze heeft het uit eindelijk uit gemaakt omdat ze er niet zo goed mee om kon gaan dat ik wel is met meisjes praatte op Facebook, (waar ik vroegah veel mee om ging, geen ex'n ofzo en denk aan tips over computers, dat soort zaken), en het liefst wou ze dat ik er helemaal mee stopte maar dat vond ik zelf te ver gaan. Ze had blijkbaar ook me msn history gelezen en gezien dat ik met een oude vriendin een beetje had geflirt op een plagerige manier. Misschien niet een handige actie van mij maar ik zag er op dat moment blijkbaar te weinig kwaad in :). Al ben ik wel blij dat ik Facebook/mijn vrienden niet echt heb op gegeven voor haar. Het blijkt nu wel dat ik meer aan hun, dan aan haar heb.

Ze zat hier al een tijdje mee blijkbaar en ik krijg steeds meer het idee dat ze alleen maar het weekje New York heeft afgewacht om me daarna te dumpen, al zit hier nog wat maanden tussen.

Het zal wel niet zo zijn hoor, maar zo voelt het nu even. Ach ik schakel gewoon terug naar me eigen ding doen, geen contact hebben en vooral proberen door te gaan.
The cake is a lie!
pi_89842439
@ Royal : tsja, er is helemaal niets meer, ik verwacht ook totaal niet dat ze ineens zoiets zegt tegen mij tijdens zo' n gesprek...

Wat ik nu gewoon weet, is dat het extreem ongezond is, om een ''ongelijke'' relatie te beginnen. Een gezonde relatie hoort in mijn ogen tot stand te komen door nagenoeg evenveel inzet van beide partijen.
Mijn ex begon mij vanuit het niets te sms' en, terwijl ze mijn nummer niet had. Ik stuurde vaak niets terug, was afstandelijk en totaal niet op zoek of uberhaupt aan het nadenken over een relatie...

Toch is het er uiteinderlijk van gekomen, omdat zij maar door bleef gaan met proberen, en ik eigenlijk dacht van '' ach, wat maakt het ook uit, dan ben ik eindelijk af van die status van eeuwig vrijgezel, en ik wil wel eens weten wat het is''.
Die instelling heb ik tegenover haar ook heel lang gehad, maar ben wel degelijk veel gevoelens voor haar gaan krijgen. Toch kon ik door mijn manier van denken, haar niet geven wat ze van mij verwachtte.
Een relatie waarin de een heel graag wil, terwijl de ander heel nonchalant een oppervlakkig blijft is inderdaad heel pijnlijk voor de eerstgenoemde partij, in ons geval mijn ex.
Anderzijds is het daardoor des te moeilijker voor mij om nu te accepteren, dat de rollen omgedraaid zijn nu.

Soms komt er wel eens de foute gedachte in mij hoofd van '' Jij wou me toen zo graag, en ik heb het met je geprobeerd, nu zijn de rollen andersom en zou je mij eigenlijk ook nog een kans moeten geven''. Dit slaat natuurlijk nergens op...

@ Goofy: Dit heb je vaker geadviseerd, en ergens heb je wel gelijk. Al lijkt het de afgelopen 2 dagen weer totaal niet zo, maar het gaat met pieken en dalen. De pieken worden steeds langer, en de dalen steeds korter..

Het heeft er denk ik ook een beetje mee te maken, dat ik me de laatste tijd niet zo gewild voel bij de dames, hetgeen me onzeker maakt. Als ik me dan bedenk dat zelfs een meisje mij ooit zo graag wou, nu 0.0 behoefte aan contact met mij, voel ik me wel eens waardeloos...
Vooral als ik zie dat sommige vrienden en huisgenoten van mij het ene na het andere meisje mee naar huis nemen denk ik wel eens wat doe ik fout? Al ben ik zelf ook veel te preuts voor dergelijk gedrag...
  zondag 12 december 2010 @ 19:00:49 #9
189961 ex
aperture science
pi_89842554
Wat je fout doet? Heel simpel.. Uitstraling.

Je voelt je rot, je voelt je minderwaardig en dit straal je ook onbewust uit. Het leek bij mij ook zo of ik de eerste 2 maanden nadat het uit was van niemand aandacht kreeg.

Nu What'sApp ik me helemaal de pleuris en lachen er veel meiskes op straat naar me :). Dat ik er nog geen behoefte aan hebt maakt me uitstraling alleen nog maar beter geloof ik.

Nogmaals dit veranderd vanzelf, als jij positiever gaat denken!
The cake is a lie!
pi_89843386
Is het normaal als je voor iemand altijd een speciaal plekje in je hart bewaart? Ookal ben je intussen in een nieuwe relatie?

Gewoon een vraag... als ik straks misschien in een nieuwe relatie belandt, zal ik toch altijd een zwak hebben voor m'n ex. We kennen elkaar al zolang en hebben zoveel meegemaakt dat je toch een plekje in je hart voor haar houdt. ALthans, ik heb er ervaring mee en wil dus weten of dit normaal is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89843975
quote:
Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is het normaal als je voor iemand altijd een speciaal plekje in je hart bewaart? Ookal ben je intussen in een nieuwe relatie?

Gewoon een vraag... als ik straks misschien in een nieuwe relatie belandt, zal ik toch altijd een zwak hebben voor m'n ex. We kennen elkaar al zolang en hebben zoveel meegemaakt dat je toch een plekje in je hart voor haar houdt. ALthans, ik heb er ervaring mee en wil dus weten of dit normaal is.
Ligt aan wat voor soort relatie je hebt gehad en hoe het is afgesloten. Was je bijv. nog erg verliefd toen het uitging dan zal je altijd wel speciale gevoelens hebben. Ben je bedrogen, dan weer eerder negatieve gevoelens. Het is alleen niet echt eerlijk tov. het meisje waar je nu mee bent, alleen zolang je er niets mee doet is er niets aan de hand. Er zijn mensen die hun huidige partner compleet laten vallen zodra een ex opeens weer opduikt, dat is wel erg zuur dan.
pi_89844266
Ok.. Ik keek weer op haar hyves.. En dat had ik niet moeten doen. Gaan ze van de week naar een huis kijken :| Echt niet te geloven!

Shit, kut, nu kan ik nergens anders meer aan denken..
pi_89844301
Het kan ook complexer: ;)

Mijn ex wou het om een bizarre beschuldiging uithebben. Nadat ik een paar keer getracht heb het 'goed' te krijgen heb ik nu zoiets van "ok, de spullen terug bij wie ze horen" en nu werkt diezelfde ex alles tegen om de laatste verbindingen met elkaar door te snijden. Ze weigert elk contact en drukt me meteen weg als ik bel, beantwoord geen sms of mail e.d. terwijl haar halve inboedel bij mij in opslag staat...

Tja...ik was wel gek op haar maar begin inmiddels een hekel aan haar manipulaties te krijgen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 12 december 2010 @ 19:48:58 #14
189961 ex
aperture science
pi_89844308
Oef, dat lijkt me best een klap.. Ga hardlopen, wandelen iets in die richting!
The cake is a lie!
  zondag 12 december 2010 @ 19:50:10 #15
189961 ex
aperture science
pi_89844358
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
Het kan ook complexer: ;)

Mijn ex wou het om een bizarre beschuldiging uithebben. Nadat ik een paar keer getracht heb het 'goed' te krijgen heb ik nu zoiets van "ok, de spullen terug bij wie ze horen" en nu werkt diezelfde ex alles tegen om de laatste verbindingen met elkaar door te snijden. Ze weigert elk contact en drukt me meteen weg als ik bel, beantwoord geen sms of mail e.d. terwijl haar halve inboedel bij mij in opslag staat...

Tja...ik was wel gek op haar maar begin inmiddels een hekel aan haar manipulaties te krijgen.
Klinkt herkenbaar.. Ik zou de spullen in een aparte opslag zetten of bij een vriend/ouders van haar of een eind datum stellen. Die zooi kan je echt lang achtervolgen -.-
The cake is a lie!
pi_89844378
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. Ik keek weer op haar hyves.. En dat had ik niet moeten doen. Gaan ze van de week naar een huis kijken :| Echt niet te geloven!

Shit, kut, nu kan ik nergens anders meer aan denken..
Samen klagen? ;)
Strek je eens uit !
pi_89844403
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou toch maar eens een psycholoog inschakelen Bartinhoo, dat je je zo lang vast blijft houden aan iets wat er niet meer is. Voor de buitenwereld ben je misschien verder gegaan, maar innerlijk schiet het nog niet echt op zo te lezen.
Heb jij aandelen in de psychologie ofzo? :P

Mooi nummer
pi_89844637
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef ex het volgende:
Klinkt herkenbaar.. Ik zou de spullen in een aparte opslag zetten of bij een vriend/ouders van haar of een eind datum stellen. Die zooi kan je echt lang achtervolgen -.-
Daar heb je de kern van het probleem. Ze doet er niets aan om het op te lossen maar ik wens geen kosten te maken voor haar spul. Een einddatum is al gesteld en gepasseerd en haar familie wil erbuiten blijven want die snapt ook wel dat ze op hol geslagen is. (ze geven mij gelijk maar het is haar familie....)

Ik denk er over om de Kringloop maar langs te laten komen; kan ik misschien nog wat studenten blij maken? ;)
Strek je eens uit !
pi_89844800
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Samen klagen? ;)
En gisteren komt ze klagen van "Hij loopt zo hard van stapel.." Dat wil ik niet.. Och fuck it.
Word weer een lekker nachtje.. JOEHOE!

Ik moet me er niet druk om maken ik wil hem niet.. Maar waarom trek ik het me wel aan?
pi_89844956
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:
En gisteren komt ze klagen van "Hij loopt zo hard van stapel.." Dat wil ik niet.. Och fuck it.
Word weer een lekker nachtje.. JOEHOE!

Ik moet me er niet druk om maken ik wil hem niet.. Maar waarom trek ik het me wel aan?
Wil je geen "JOEHOE" roepen, dat deed mijn ex ook altijd... :)

Je trekt het je om dezelfde reden aan als ik; je voelt je gekrenkt in je vertrouwen.
Strek je eens uit !
pi_89844993
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Word weer een lekker nachtje..

Weggehaald..

T kind is 18.. Hij bijna 25.. Oh ik hem me toch een partij zin om te schelden..
pi_89845216
Een kind van 18 die een huis gaat kopen samen met een vreemdganger? Mmhh...daar wil ik geen hypotheek aan verstrekken.

Een huis hoef ik gelukkig niet meer te kopen, alleen nog een vrouw die niet zo loopt te schelden (dank je voor het weghalen ;) )

Schelden lucht heel erg op kan ik je vertellen, maar je krijgt er wel een droge keel van.
Strek je eens uit !
  zondag 12 december 2010 @ 20:13:43 #23
189961 ex
aperture science
pi_89845347
Wat is het trouwens toch fijn he, zo'n topic om in te zeiken? Het lucht bij mij heerlijk op.. Na me lange post van een uurtje geleden gaat het alweer wat beter.

Ik heb wat chille plannen voor morgen avond gemaakt en heb denk ik een manier gevonden om zo'n 300,- per maand te gaan besparen op me vaste lasten. Ik vind ze namelijk idioot hoog voor mijn leeftijd/omgeving.
The cake is a lie!
pi_89845374
Je gaat in een doos wonen?
Strek je eens uit !
pi_89845399
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
Een kind van 18 die een huis gaat kopen samen met een vreemdganger? Mmhh...daar wil ik geen hypotheek aan verstrekken.

Een huis hoef ik gelukkig niet meer te kopen, alleen nog een vrouw die niet zo loopt te schelden (dank je voor het weghalen ;) )

Schelden lucht heel erg op kan ik je vertellen, maar je krijgt er wel een droge keel van.
Gelukkig scheld ik in mezelf.. Anders moet ik weer een verklaring afleggen bij mijn ouders en daar heb ik geen zin in..

Ja ze wilt een huis kopen/huren met de jongen die is vreemdgegaan waar ze nog geen 2 maanden wat mee heeft en die leuk seksueel msncontact heeft met andere meiden.. In een andere stad.. Echt niet gezond.. En dan bij mij komen klagen.. En vooral dat laatste. Hoe dom kun je zijn..
pi_89845476
Erg dom, maar ja....ze is 18jr en is met grote mensen dingen bezig....

Laat 'r toch lekker in haar sop gaarkoken en ga zelf weer eens rondkijken (hallo! hallo! ;) ) naar mensen waar je achteraf niet op hoeft te gaan schelden.
Strek je eens uit !
pi_89845477
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:13 schreef ex het volgende:
Wat is het trouwens toch fijn he, zo'n topic om in te zeiken? Het lucht bij mij heerlijk op.. Na me lange post van een uurtje geleden gaat het alweer wat beter.

Ik heb wat chille plannen voor morgen avond gemaakt en heb denk ik een manier gevonden om zo'n 300,- per maand te gaan besparen op me vaste lasten. Ik vind ze namelijk idioot hoog voor mijn leeftijd/omgeving.
Het is wel fijn, maar ik zou willen dat ik er niet over wilde zeiken.. Dat ik het zo kon laten.. Maar dat lukt gewoon niet.. Daar baal ik heel erg van!
pi_89845542
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef Wanderingwhy het volgende:
Erg dom, maar ja....ze is 18jr en is met grote mensen dingen bezig....

Laat 'r toch lekker in haar sop gaarkoken en ga zelf weer eens rondkijken (hallo! hallo! ;) ) naar mensen waar je achteraf niet op hoeft te gaan schelden.
Daar heb je ook gelijk in.. En ik moet zeggen ik kijk ook wel rond.. En moet ook zeggen dat ik wel leuk contact heb met een jongen, gaf me een goed gevoel. Maar dat goede gevoel is weg..
pi_89845586
quote:
Op zondag 12 december 2010 20:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Gelukkig scheld ik in mezelf.. Anders moet ik weer een verklaring afleggen bij mijn ouders en daar heb ik geen zin in..

Ja ze wilt een huis kopen/huren met de jongen die is vreemdgegaan waar ze nog geen 2 maanden wat mee heeft en die leuk seksueel msncontact heeft met andere meiden.. In een andere stad.. Echt niet gezond.. En dan bij mij komen klagen.. En vooral dat laatste. Hoe dom kun je zijn..
Denk dat ze eerder contact met jou zoekt om je gewoon steken onder water te geven. Zogenaamd op aardige toon maar wel even meedelen dat ze al zulke leuke plannen hebben samen. Adviseer je ook gewoon om contact met haar te vermijden, is voor jou nl. behoorlijk frustrerend.
pi_89845591
Hallo! hallo!
Strek je eens uit !
pi_89845631
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
Hallo! hallo!
Haay ;)
PM me anders even..
pi_89845698
(ik wacht even tot je binnensmonds uitgescholden bent......)
Strek je eens uit !
  zondag 12 december 2010 @ 20:21:20 #33
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89845704
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef ex het volgende:
Nou ze heeft haar zooi van zolder gehaald en de sleutels in me brievenbus gegooid, dus het is nu echt 100% afgesloten.

Wel raar dat ik me 6 dagen top heb gevoelt en dat het nu weer wat minder gaat gelijk. Zwak vind ik het zelf :). Ze had me nog een paar keer gemaild, of er nog post was, en dat nu echt alles weg was. Ze probeert zakelijk te blijven en dat is wel pijnlijk om te zien.

Ze heeft het uit eindelijk uit gemaakt omdat ze er niet zo goed mee om kon gaan dat ik wel is met meisjes praatte op Facebook, (waar ik vroegah veel mee om ging, geen ex'n ofzo en denk aan tips over computers, dat soort zaken), en het liefst wou ze dat ik er helemaal mee stopte maar dat vond ik zelf te ver gaan. Ze had blijkbaar ook me msn history gelezen en gezien dat ik met een oude vriendin een beetje had geflirt op een plagerige manier. Misschien niet een handige actie van mij maar ik zag er op dat moment blijkbaar te weinig kwaad in :). Al ben ik wel blij dat ik Facebook/mijn vrienden niet echt heb op gegeven voor haar. Het blijkt nu wel dat ik meer aan hun, dan aan haar heb.
Heh, herkenbaar. :)
pi_89845725
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Denk dat ze eerder contact met jou zoekt om je gewoon steken onder water te geven. Zogenaamd op aardige toon maar wel even meedelen dat ze al zulke leuke plannen hebben samen. Adviseer je ook gewoon om contact met haar te vermijden, is voor jou nl. behoorlijk frustrerend.
Ja daar zit ik ook over te denken.. De enige reden waarom ik haar niet geblockt heb is omdat ze de uitslag van mijn soatest wilde weten.. Maar goed zij doet hem ook dus dat is ook niet echt een reden.. Ik geloof niet dat ze me steken onder water wilt geven.. Maar dat gewoon erg dom is.. En het wel stoer vind om het te verkondigen op hyves.. Ik weet het niet meer..
  zondag 12 december 2010 @ 20:22:06 #35
189961 ex
aperture science
pi_89845733
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Je gaat in een doos wonen?
Vasten lasten cancelen die nutteloos zijn, internet downgraden wat ik toch nooit zo snel gebruik, en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

Een kleine berekening kwam uit op ruw 300,- minder vaste lasten, en ong. 500 meer inkomsten.
The cake is a lie!
pi_89845762
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
(ik wacht even tot je binnensmonds uitgescholden bent......)
Daar heb jij geen last van hoor.. Of je naam moet met een B beginnen en je komt uit NH, dan kun je beter even wachten :p
  zondag 12 december 2010 @ 20:23:01 #37
189961 ex
aperture science
pi_89845779
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:21 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Heh, herkenbaar. :)
Echt? Mooi want met jou is het helemaal goed gekomen volgens mij :).
The cake is a lie!
  zondag 12 december 2010 @ 20:28:41 #38
189961 ex
aperture science
pi_89846067
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja daar zit ik ook over te denken.. De enige reden waarom ik haar niet geblockt heb is omdat ze de uitslag van mijn soatest wilde weten.. Maar goed zij doet hem ook dus dat is ook niet echt een reden.. Ik geloof niet dat ze me steken onder water wilt geven.. Maar dat gewoon erg dom is.. En het wel stoer vind om het te verkondigen op hyves.. Ik weet het niet meer..
Ik zou het onwijs grappig vinden als mijn ex dat zou doen, nu ik er is goed over na gedacht heb. Ik zou echt achterover gaan leunen met een biertje & een grote bak popcorn to see the plane crash.

Jij bent zelf 22 toch?
The cake is a lie!
pi_89846190
Nee, ik ben ouder dan 22.
Strek je eens uit !
pi_89846232
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:28 schreef ex het volgende:

[..]

Ik zou het onwijs grappig vinden als mijn ex dat zou doen, nu ik er is goed over na gedacht heb. Ik zou echt achterover gaan leunen met een biertje & een grote bak popcorn to see the plane crash.

Jij bent zelf 22 toch?
Ik ben 22 ja :)
pi_89846308
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat moet ze met de uitslag van jouw SOA-test als ze met de enige reden voor een SOA de lakens deelt? Hoe naief kun je zijn? Is ze echt al 18 offe.....?
Strek je eens uit !
pi_89846627
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wat moet ze met de uitslag van jouw SOA-test als ze met de enige reden voor een SOA de lakens deelt? Hoe naief kun je zijn? Is ze echt al 18 offe.....?
Ja ze is echt 18.. En van haar hoeft hij geen test te doen, ook zo belachelijk :p )

(ondertussen heb ik haar verwijdert.. ben inderdaad dom dat ik haar dat zou laten weten..
pi_89847061
:) (ze is vast geen doktersassistente of studeert mijnbouw?)
Strek je eens uit !
pi_89847498
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
:) (ze is vast geen doktersassistente of studeert mijnbouw?)
Nope.. Heb je helemaal goed gezien ;)

Ga zo even zitten voor mijn PM :)
  zondag 12 december 2010 @ 21:54:35 #45
273267 Geretardeerd
Toch wel een beetje...
pi_89851168
Bah bah.. Nu al die tijd realiseer je toch weer wat voor kil mens je ex is en hoe ze al je advies direct in je smoel terecht smijt.

Zo heb ik haar ooit uitgebreid uitgelegd waarom het niet verstandig is om een Macbook aan te schaffen, niet geheel omdat ik een anti-fanboy ben maar omdat ik iemand ben die waard wil voor zijn geld.

Helaas is zij een domme blonde doos en besluit toch maar zo'n ding aan te schaffen.

Soms heb ik dan iets van... Kind, zoek het zelf uit.
pi_89851253
haha als dat nog het enige is waar je je druk om maakt valt het wel mee toch?
pi_89851377
inderdaad, dan valt het mee volgens mij.. als dat de dingen zijn waar je je druk om maakt.
  zondag 12 december 2010 @ 21:59:29 #48
273267 Geretardeerd
Toch wel een beetje...
pi_89851443
Het gaat merendeels om het feit dat ze nooit heeft gerespecteerd dat ik toevallig uit een gezin kom waar ik het woord 'bijstand' en 'uitkering' en 'goed letten op je centen' heb gehoord.

Ondertussen heeft zij een pappie en Mammie die alles voor haar betalen en ervoor zorgen dat haar spaarrekeningetje gevuld blijft. Dan vraag ik me af of zij ooit eens gaat inzien hoe afhankelijk ze wordt van andere mensen.

En ach, het kan een verknipt gevoel van jaloezie zijn.
pi_89851573
Ja dat ze het niet respecteert is één. Maar als zij zelf wel de middelen heeft waarom zou ze er dan geen gebruik van maken?
pi_89851712
Ik word echt kotsmisselijk.. Kots en kotsmisselijk. Ik wil niet weer een week waarin ik bijna niets binnen hou.. Ben blij als ik morgen weer aan het werk ben en ik afleiding heb, want hier word ik niet gelukkiger van!
pi_89851737
@ geretardeerd
Moah dat zou nou echt iets zijn waar ik me totaal niet druk over zou kunnen maken ;)

Wel grappig overigens, dat ik inmiddels een paar uur weer terug in amsterdam ben, en me weer helemaal prima voel :D

Voorlopig maar niet meer naar huis denk :D
pi_89851803
Wat fijn voor je.. Ik wou dat ik zoiets had waar ik naartoe kon "vluchten"..
pi_89852002
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk.. Kots en kotsmisselijk. Ik wil niet weer een week waarin ik bijna niets binnen hou.. Ben blij als ik morgen weer aan het werk ben en ik afleiding heb, want hier word ik niet gelukkiger van!
Wat zit je het meest dwars dan? dat hij nu 'lekker' bij een ander is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Male23 op 12-12-2010 22:11:12 (typo) ]
  zondag 12 december 2010 @ 22:09:10 #54
273267 Geretardeerd
Toch wel een beetje...
pi_89852050
Het zijn gewoon van die momenten dat je weer zwaar geconfronteerd wordt met het feit dat ze geen respect voor je heeft gehad. En wat voor arrogant en verwend secreet het is geworden na alles wat je hebt gedaan.

Het is nu twee maanden na dato breuk en iedere dag is altijd nog wel een worsteling zolang er geen afleiding is. Ik heb nergens om naar te vluchten, behalve in de muziek die door mijn koptelefoon dreunt.

Ze heeft twee en een half jaar afgeworpen met een smsje en mij achter gelaten met een hoopje splinters wat eerst mijn hart was.

We've all been there and know how it feels... maar op het moment heb ik geen flauw benul wat ik moet doen.
pi_89852139
Verder gaan? Zulke mensen gaan vroeg of laat op hun bek en dan lach je ze uit.
pi_89852277
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Male23 het volgende:

[..]

Wat zit je het meest dwars dan? dat hij nu 'lekker' bij een ander is?
Meer dat ik steeds het gevoel heb dat ik niets voor hem heb betekent.. Het boeit me eigenlijk niets dat hij met haar is.. Ik hoef hem echt niet meer. Maar ja ik weet het niet, ik voel me gewoon elke keer weer een beetje gekwetst..
pi_89852533
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat fijn voor je.. Ik wou dat ik zoiets had waar ik naartoe kon "vluchten"..
Mja ben er zelf inderdaad ook wel blij mee. Feit is, dat ik hier altijd met minimaal 4 vrienden/huisgenoten zit, dus genoeg afleiding heb...

Keerzijde is natuurlijk dat het niet zo moet worden dat ik er tegenop ga zien om weer naar mijn ouders terug te gaan in het weekend, daar begint het nu wel een beetje op te lijken...
pi_89852582
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Meer dat ik steeds het gevoel heb dat ik niets voor hem heb betekent.. Het boeit me eigenlijk niets dat hij met haar is.. Ik hoef hem echt niet meer. Maar ja ik weet het niet, ik voel me gewoon elke keer weer een beetje gekwetst..
Begrijp hoe je je voelt me ex liep ook al een tijdje met een ander. Weet niet tot hoever het gegaan is maar ze is niet vreemd gegaan ben ik van overtuigd.

Je bent ook gekwetst en dat heeft gewoon tijd nodig. Helemaal deze periode is natuurlijk kut.
Maar aan de andere kant. Hij valt meteen bij iemand anders in de armen. Dat getuigt mijn inziens van niet al teveel zelfvertrouwen. Jij bent nu alleen, gaat voor jezelf alles op een rijtje zetten en over een bepaalde tijd kom je een veel leukere kerel tegen. Hierdoor kun je weer een frisse start mee maken. Wees er trots op dat je je eigen boontjes nou dopt.
  zondag 12 december 2010 @ 22:25:13 #59
189961 ex
aperture science
pi_89853045
Precies, mensen die direct een ander hebben kunnen niet alleen zijn. Ik leer dat liever eerst voordat ik weer iemand in de buurt laat.

Ik zag me ex net op straat van een afstand en voel me weer ruk. En dat na een paar maanden (ben de tel kwijt 3 of 4). Argh.. Ik wil haar uit mijn hoofd!
The cake is a lie!
pi_89853216
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Male23 het volgende:

[..]

Begrijp hoe je je voelt me ex liep ook al een tijdje met een ander. Weet niet tot hoever het gegaan is maar ze is niet vreemd gegaan ben ik van overtuigd.

Je bent ook gekwetst en dat heeft gewoon tijd nodig. Helemaal deze periode is natuurlijk kut.
Maar aan de andere kant. Hij valt meteen bij iemand anders in de armen. Dat getuigt mijn inziens van niet al teveel zelfvertrouwen. Jij bent nu alleen, gaat voor jezelf alles op een rijtje zetten en over een bepaalde tijd kom je een veel leukere kerel tegen. Hierdoor kun je weer een frisse start mee maken. Wees er trots op dat je je eigen boontjes nou dopt.
Daar heb je ook gelijk in.. Ik ben ook wel trots op mezelf, hoe ik me heb opgesteld en wat ik heb gedaan..
Ik wil me alleen niet meer gekwetst voelen.. Maar de periode helpt inderdaad niet mee ;)
pi_89853258
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef ex het volgende:
Precies, mensen die direct een ander hebben kunnen niet alleen zijn. Ik leer dat liever eerst voordat ik weer iemand in de buurt laat.

Ik zag me ex net op straat van een afstand en voel me weer ruk. En dat na een paar maanden (ben de tel kwijt 3 of 4). Argh.. Ik wil haar uit mijn hoofd!
Hij had haar al voor hij het uitmaakte he.. ff voor de duidelijkheid ;)
  zondag 12 december 2010 @ 22:30:49 #62
189961 ex
aperture science
pi_89853422
Dat is alleen maar nog suffer. :) je bent meer waard & beter dan dat!

Ik bedenk me net dat het al 4 maanden is.. Maar we hebben pas 6 dagen geen contact en vandaag weer wel. zou het daarom nog zo lastig voor me zijn?
The cake is a lie!
pi_89853925
Denk dat dat het wel lastiger maakt ja.. Je wordt elke keer weer geconfronteerd.

Ik weet dat ik beter verdien, want iedereen verdient beter dan dat, het haalt het gevoel alleen niet weg..
  zondag 12 december 2010 @ 22:45:35 #64
189961 ex
aperture science
pi_89854425
Dat is waar, lijkt me erg naar. Ik vind een gewone breakup al moeilijk. Laat staan wat jij nu door maakt.

M'n ex woont ook gewoon te dichtbij, en een vriend van haar/ons houd haar ook in me buurt. Ik twijfel wat ik moet doen. Ik zit er aan te denken om die vriend ook maar te laten voor wat hij is, maar het enige wat me echt goed zou doen is een vriendin om mee te praten en af te spreken. Ik zit best veel thuis (wat ik relaxed vind) maar ik heb iemand nodig waar ik af en toe is heen kan en die hier ook wilt komen. daar ga ik maar is aan werken denk ik.
The cake is a lie!
pi_89855280
@Ex: Nu heb ik een heftige break-up gehad maar als ik mag kiezen dat of in jouw omstandigheden doe me dan maar een heftige break-up.

Jij bent elke dag opnieuw bezig met weer opnieuw afstand moeten maken. Dat lijkt me zo vermoeiend....

Het lijkt me dat je die vriend maar uit moet leggen dat jij 'm ff niet wilt zien. Niet om hem maar om ff rust in je hoofd te krijgen vanwege je ex die je anders steeds weer ziet?
Strek je eens uit !
  zondag 12 december 2010 @ 23:15:55 #66
189961 ex
aperture science
pi_89856380
Het is ook heel vermoeiend. Elke keer heb ik een top week, maar gaat het weer mis in het weekend. Ze zit nog te veel in mijn leven en doet dezelfde dingen. Ik hoor te veel over haar en kom haar te vaak toevallig tegen.

Maar ja dat heb je na zo'n heftige relatie ben ik bang. Nogmaals ik moet me gewoon op mezelf focussen en nieuwe dingen gaan doen/mensen ontmoeten.

Het is alleen lastig om hier uit te ontsnappen merk ik.
The cake is a lie!
pi_89856667
Zojuist naar de bios geweest met wat maten van me. Heel leuk gehad en goed geouwhoerd, maar op de terugweg naar huis besefte ik dat ik exact dezelfde weg reed als de laatste keer toen ik met m'n ex naar de bios ging ;(
Wat ben ik toch een wrak.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89856675
@Ex:
Wat niet helpt is dat men het altijd zo lekker verkeerd ziet.

Om een relatie te hebben is voor jou jouw 'houden van' niet het belangrijkste, maar nog veel belangrijker dat 'die andere kant' ook van jou houdt. It takes two to tango.

Dan loop je steeds tegen mensen op die maar roepen "ja, maar ik geef nog zoveel om haar/hem"
Ja...en? Geeft hij/zij dan ook om jou?

Snap je? Niet meer vanuit je eigen gevoelens uitgaan. Je ontsnapt als je van haar gevoelens uitgaat en niet elk ienie-mienie sprietje ziet als hoop.... ;)
Strek je eens uit !
pi_89856838
@Neo-Mullen: het zit nog heel diep bij jou hoor...

Wees trots dat het hartstikke echt was voor jou.
Strek je eens uit !
pi_89856935
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo-Mullen: het zit nog heel diep bij jou hoor...

Wees trots dat het hartstikke echt was voor jou.
Wat bedoel je. En hoezo 'voor mij'.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89857042
je zegt dat je nog steeds een wrak bent....da's geen teken dat het iets oppervlakkigs was voor je
Strek je eens uit !
pi_89857243
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
je zegt dat je nog steeds een wrak bent....da's geen teken dat het iets oppervlakkigs was voor je
Owzo, nee dat was het zeer zeker niet. Ik kan je ook nu al vertellen dat het nog wel even gaat duren voor ik uberhaupt weer interesse ga krijgen in een relatie.
Ik ben (helaas) weer degene die gedumpt werd. Dat is gewoon altijd 10x harder dan iemand anders moeten dumpen ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 12 december 2010 @ 23:38:29 #73
189961 ex
aperture science
pi_89857508
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zou zelf ook niet verder willen met haar. Wat ik wel wil is haar niet meer zien en afstand nemen.. Dat lijkt ze me niet te gunnen.
The cake is a lie!
pi_89857715
@Ex: En dat is toch iets waar de vrouwen maar eens antwoord op moeten geven. Dat snap ik ook niet zo. Dan nemen we afstand en dan lijken ze dat niet te willen.

Ik heb hetzelfde met haar inboedel die bij mij opgeslagen ligt en waar ze maar geen afspraken over wilt maken. Alsof ze nog steeds een lijntje wil hebben voor het geval ze zich bedenkt. Nou raad eens? ;)
Strek je eens uit !
pi_89858618
Mag ik ook even komen uithuilen, na bijna 2 jaar is mijn relatie ook over.
pi_89858671
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mag ik ook even komen uithuilen, na bijna 2 jaar is mijn relatie ook over.
Heel veel sterkte ermee. Wie zette er een punt achter?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89858729
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heel veel sterkte ermee. Wie zette er een punt achter?
Nou zij vandaag het laatste zetje. Maar ik had al eerder aangegeven dat het zo niet meer kon. Komt er eigenlijk op neer dat zij belemmert is in haar groei toen ze een puber was. En dat eigenlijk allemaal begon toen onze relatie startte. Wat uiteraard voor veel problemen heeft gezorgd.
pi_89859105
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Owzo, nee dat was het zeer zeker niet. Ik kan je ook nu al vertellen dat het nog wel even gaat duren voor ik uberhaupt weer interesse ga krijgen in een relatie.
Ik ben (helaas) weer degene die gedumpt werd. Dat is gewoon altijd 10x harder dan iemand anders moeten dumpen ;(
Dat is helaas inderdaad waar!

Gedurende mijn relatie heb ik zoveel getwijfeld, maar juist omdat mijn ex zo enorm lief voor me was, en de relatie met mij zo geweldig leek te vinden, en zo aanhankelijk was KON ik het echt niet over mijn hart verkrijgen om het met haar uit te maken.

Voor mijn verjaardag kreeg ik hele foto albums, weken van tevoren was ze al bezig met bedenken wat ze aan me moest geven etc.. Deed enorm haar best om alle namen van de leden van mijn nogal grote familie uit haar hoofd te leren, en voor familiefeestjes van mij was ze al helemaal nerveus, en ze deed er alles aan om een goede indruk te maken. Het was zo aandoenlijk allemaal, dat ondanks dat ik veel van haar hield, ik toch wist dat dit niet de meid van mijn dromen was ( toen ) , maar het toch echt niet uit kon maken, kon het niet over mijn hart verkrijgen...

De eerste weken nadat het uit was voelde ik me enorm kut, maar over 1 ding was ik blij: Dat IK in ieder geval niet diegene was die het heeft uit hoeven maken, en dus niet haar hart heb hoeven breken..
Hoe langer het echter uit is, hoe meer dat toch begint te knagen, dat ik niet degene ben die het uitgemaakt heeft, maar zelf juist gedumpt ben. Niet goed voor je ego :P
pi_89862680
Ik ben wakker, en ik voel me kut.. Ik wil slapen, heel de dag slapen zodat ik maar nergens aan hoef te denken!

Hoop dat ik vanavond kan zeggen dat ik me wat beter voel :(
  maandag 13 december 2010 @ 08:57:32 #80
189961 ex
aperture science
pi_89863736
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 06:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben wakker, en ik voel me kut.. Ik wil slapen, heel de dag slapen zodat ik maar nergens aan hoef te denken!

Hoop dat ik vanavond kan zeggen dat ik me wat beter voel :(
Sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat je van je werk inderdaad de gehooptte afleiding krijgt. Ik ben net op me werk aan gekomen en voel me ook naar. Voor het eerst ooit over mijn ex gedroomd. Dat ze een ander had en gek genoeg zat ze in mijn huis. Ik trapte haar mijn huis uit en toen werd ik wakker.

Best apart kan ik je vertellen :P. Ik zit nu nog alleen op me werk, maar zo meteen druppelen de collega's binnen en ik weet zeker dat ze weer uit mijn hoofd verdwijnt :). Het zou fijn zijn als ik dat zou kunnen volhouden.

Wat ik zelf heel stom vind is dat ik nooit met haar verder zou willen. Ze heeft me zoveel geflikt en noem maar op. Toch vind ze het nodig om vast te houden en het alleen maar kutter te maken voor me dan het al is.
The cake is a lie!
pi_89863811
Bah zo'n droom lijkt me niet fijn. Maar goed om te horen dat je werk waarschijnlijk afleiding gaan bieden, :)

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 08:57 schreef ex het volgende:

[..]

Sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat je van je werk inderdaad de gehooptte afleiding krijgt. Ik ben net op me werk aan gekomen en voel me ook naar. Voor het eerst ooit over mijn ex gedroomd. Dat ze een ander had en gek genoeg zat ze in mijn huis. Ik trapte haar mijn huis uit en toen werd ik wakker.

Best apart kan ik je vertellen :P. Ik zit nu nog alleen op me werk, maar zo meteen druppelen de collega's binnen en ik weet zeker dat ze weer uit mijn hoofd verdwijnt :). Het zou fijn zijn als ik dat zou kunnen volhouden.

Wat ik zelf heel stom vind is dat ik nooit met haar verder zou willen. Ze heeft me zoveel geflikt en noem maar op. Toch vind ze het nodig om vast te houden en het alleen maar kutter te maken voor me dan het al is.
pi_89863932
Ik zit nu 2 uur alleen op mijn werk..

Heb net de GGD gebeld voor een test en die heb ik nu volgende week donderdag gelukkig eerst zo het 13 januari worden :o Ik ga zo maar een stukje fietsen, fruit halen voor de kinders en dan hopen dat het snel weer 11 uur is :)
pi_89867684
Hoe is het nu?
Strek je eens uit !
pi_89868571
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat is anders ook geen pretje.
  maandag 13 december 2010 @ 12:21:33 #85
189961 ex
aperture science
pi_89869262
Ik was zo boos op mezelf en me droom, dat ik 2 verschillende dates heb geregeld vanochtend :@

[ Bericht 34% gewijzigd door ex op 13-12-2010 12:27:45 ]
The cake is a lie!
pi_89871426
edit: Laat ook maar zitten

[ Bericht 37% gewijzigd door Neo-Mullen op 13-12-2010 14:59:39 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89871797
Laat ik hier ook maar uit komen huilen dan :'(
Na een relatie van 3 maanden, een erg goede relatie waar we samen veel leuke dingen maar ook moeilijke dingen hebben meegemaakt, is het gister afgelopen. Ze reageerde de laatste twee weken niet of nauwelijks, en de laatste week geen één smsje gehad. Ben gister om half 4 naar haar toe gegaan, en om kwart voor 5 was ik weer onderweg naar huis. Ze voelde gewoon niks meer, en was niet meer verliefd zei ze. Ze wist geen reden te bedenken maar kon het maar wel beter uitmaken zei ze. :'(

Vooral die moeilijke dingen die we samen hebben meegemaakt, doen me pijn dat het nu voorbij is. Toen we 3 weken een relatie hadden kreeg ze te horen dat haar opa kanker had. Ze heeft echt heel veel steun en troost bij mij kunnen vinden en ze werd door mij weer een beetje gelukkiger. Maar helaas, het heeft allemaal niet mogen baten :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 13 december 2010 @ 14:51:59 #88
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89874591
heb eventjes advies nodig:
Na wat er vorige vorige week is gebeurd in de kroeg waarbij ik dus volledig genegeerd werd loop ik al de hele week met het idee te smsen om te vragen wat er nou aan de hand was..
Ik weet dat dat na 4 weken geen contact een beetje raar is maar het vreet al de hele week aan me.
We zijn niet met ruzie uit elkaar of iets dergelijks (zelfs deze 3de keer niet) maar het is wel typisch iets voor haar om door deze fysieke afstand ook te proberen geestelijk afstand te nemen.
Moet ik het zo laten of gewoon neutraal informeren wat er nou aan de hand wat die zaterdag en zeggen dat ik me er, gezien onze uitspraken dat we wel nog contact willen etc, niet heel prettig bij voel als het zo gaat.

Eigenlijk moet ik het langs me laten gaan en er klaar mee zijn, zeker nadat ze me nu voor de derde keer heeft laten zitten... maar eigenlijk wil ik de deur ook niet helemaal dichtgooien... daarvoor was ons contact altijd te goed en kan ik het me gewoon niet voorstellen na een dergelijke intense relatie helemaal niks meer van elkaar te horen....
ach ja over 101 dagen gaat ze voor studie 8 weken naar het buitenland....dan wordt het zeker rustiger

ok.... dat advies hierboven??? eigelijk zinloos dat ik het vroeg want heb het smsje 5 min daarna gestuurd...
heel simpel de vraag waarom ze me negeerde, dat ik zoiets had van dat voelt niet lekker en snap niet zo goed waarom...
Binnen 2 minuten een reactie met: ik was de eerste keer weer uit en had gewoon geen zin om met je te praten. sorry als je je daar vervelend over voelt...
Ok dan... lekker duidelijk dat wel... en lekker hypocriet ook..
Blijkt wel dat ik toch alle adviezen hier wat meer ter harte had moeten nemen en me gewoon ergens anders op moet gaan richten....
Heb er nog achteraan gestuurd: duidelijk. blijven we elkaar dan op deze manier negeren?
Hierop (uiteraard) (nog) geen reactie
Aan de ene kant maakt het je ziek... is het confronterend en is het onbegrijpelijk zeker na een dergelijke intense relatie van 3 jaar maar aan de andere kant laat het wel heel duidelijk zien hoe erg je je blijkbaar kunt vergissen in mensen...
Jammer!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89875832
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
edit: Laat ook maar zitten
@Neo-Mullen:
Mmhh...er stond wat anders toch? ;)
Strek je eens uit !
pi_89876208
Even snel een vraagje tussendoor..

Zoals eerder gezegd, sms ik inmiddels al ruim 2 weken met een nieuwe meid. Ze is best knap, intelligent etc, maar verder dan een beetje zoenen en evt. sex hoef ik voorlopig niet met haar te gaan, althans dat is hoe ik het nu voel...

Zij is denk ik echt uit op een relatie, al zijn we nog niet zo ver, dat we het daadwerkelijk over ''gevoelens'' hebben gehad... Eigenlijk is er tot nu toe alleen een beetje gezoend en onschuldig ge sms' t.

Zoals hierboven genoemd echter, denk ik dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe relatie. Mocht het zo lopen en mocht ik gevoelens voor haar krijgen dan is het natuurlijk anders. Ik denk echter dat zij er meer bij denkt...

Tot nu toe heb ik het allemaal lekker in het midden gelaten, en passief geweest. Altijd haar het initiatief tot het eerste smsje laten nemen, en zelf gewoon vriendelijk antwoorden..
Ik merk wel dat het me helpt over mijn ex heen te komen, en vind vrouwelijke aandacht ook wel fijn. Stiekem wil ik haar dus aan de andere kant ook niet kwijt als sms contact.

Nu denk ik vandaag ook maar eens wat initiatief te gaan nemen tot het eerste sms' je... Is dit flauw en geef ik haar valse hoop, of moet dat gewoon kunnen?
pi_89876524
@Bartinhoo:

Ik denk dat jij je vraag prima zelf kan beantwoorden als je even het topic van dit draadje leest?

(ofwel; wanneer kunnen we haar verwelkomen hier? ;) )
Strek je eens uit !
  maandag 13 december 2010 @ 15:56:53 #92
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89877117
@ bart... waarom zou dat niet moeten kunnen... gewoon duidelijk zijn naar haar toe denk ik dan....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89877291
Mja, tot nu toe ben ik dat wel, door zelf geen initiatief te nemen tot contact, komt telkens van haar kant...
Als ik haar was, had ik er al mee gestopt..

Misschien geef ik haar hoop door nu ook uit mezelf te gaan sturen, maar ach ik vind het zelf ook leuk dus wat dat betreft zou het gewoon moeten kunnen denk...
  maandag 13 december 2010 @ 16:03:59 #94
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89877422
@ bart minder denken meer doen!!!

Lijkt me geweldig als ik het kon }:|
  maandag 13 december 2010 @ 16:18:02 #95
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89878075
even doorgaand op mijn post hierboven... dus nog steeds geen reactie gehad op mijn sms of we elkaar dus op deze manier blijven negeren...

Heb ik nou een plank voor de kop of zou ze echt 3 jaar relatie op deze manier willen laten eindigen?
  maandag 13 december 2010 @ 16:48:12 #96
189961 ex
aperture science
pi_89879312
Tja bij mij is het ook zo gegaan, vorige week vrijdag knallende ruzie en nu hebben we eigenlijk geen contact meer. Het gebeurt wel vaker.. Was ook 3 jaar inc. 2,5 jaar samen wonen :).
The cake is a lie!
pi_89879665
Ik zat trouwens net eens na te denken, en bedacht me eigenlijk, wat zijn relaties toch vreemd en ergens ook nutteloos soms...

Sommige mensen beginnen en beeindigen zo gemakkelijk een relatie, dat vind ik echt niet voor te stellen..
Bij mijn ex was dit ook het geval. Maandje heen en weer ge sms' t, een keertje gezoend, een keertje een filmpje gekeken en toen kwam al de vraag of ik een relatie met haar wou..

Ik was zelf een groentje op relatiegebied en heb het laten gebeuren, maar weet voor mezelf zeker dat ik nooit meer zo snel en onbevlogen aan een relatie begin..

Mijn ex beeindigde de relatie net zo gemakkelijk als ze de relatie begon, mij vol pijn en desilussie achterlatend. Soms denk ik wel eens had me toen maar nooit benaderd, dan had ik nu ook geen wonden hoeven helen...
  maandag 13 december 2010 @ 17:01:12 #98
189961 ex
aperture science
pi_89879847
Maar had je ook een ervaring geleerd :). Zo kijk ik er nu gewoon naar, het is jammer dat het met haar was, want ze was echt niet goed voor me maar het is wel zo dat ik onwijs veel geleerd heb.

Ik hoop dat ik ooit nog is normaal met haar kan praten over alles, maar het is toch lastig na alles wat er is gebeurd. Net weer een positief nieuwtje gehad op me werk (training gehaald.. certificaat erbij) en leuk contact met een meisje :) al de hele dag via What's App.

Ach dat vrijgezellen leven is volgens mij zo slecht nog niet jongens :).
The cake is a lie!
pi_89880285
Mensen die ineens met m'n ex gaan flirten :r
Opflikkeren met die kutkneusjes
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 13 december 2010 @ 17:18:15 #100
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89880465
Tja, zij is weer vrij en jij hebt er niks meer over te zeggen.
pi_89880501
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, zij is weer vrij en jij hebt er niks meer over te zeggen.
Je meeeent het.

Gelukkig gaat ze er niet op in. Het is gewoon kansloos om meteen als een roofdier op een single meisje te gaan storten.
Trieste kneusjes die hun pik achterna lopen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89880610
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:18 schreef ennudan het volgende:
even doorgaand op mijn post hierboven... dus nog steeds geen reactie gehad op mijn sms of we elkaar dus op deze manier blijven negeren...

Heb ik nou een plank voor de kop of zou ze echt 3 jaar relatie op deze manier willen laten eindigen?
@Ennudan:

Ik heb een ex gehad die mij een half jaar verweet dat ik een blok beton voor mijn kop had (da's toch iets meer dan een plank :) ).
Toen ik er vervolgens de brui aan gaf en zij daar lucht van kreeg stond ze met tranen in haar ogen voor me dat ze ineens 'ontdekt' had dat ze toch wel erg gek op me was....
Strek je eens uit !
  maandag 13 december 2010 @ 17:39:18 #103
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89881207
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je meeeent het.

Gelukkig gaat ze er niet op in. Het is gewoon kansloos om meteen als een roofdier op een single meisje te gaan storten.
Trieste kneusjes die hun pik achterna lopen.
:')

Dus als jij een single meid versiert in de kroeg of disco die het toevallig net heeft uitgemaakt met haar vriend, dan zeg jij dus ook van: 'Okee schat, dan wacht ik totdat je vriend eroverheen is want anders ben ik bang dat ik word gezien als een trieste kneus die zijn pik achterna loopt'. Kom op man. Je zegt het omdat het nu JOUW ex is die wordt 'belaagd'. Feit is en blijft dat jij er niks meer over te zeggen hebt.

Overigens verwijder jij wel erg vaak je berichten.
  maandag 13 december 2010 @ 17:44:51 #104
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89881378
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef ex het volgende:
Maar had je ook een ervaring geleerd :). Zo kijk ik er nu gewoon naar, het is jammer dat het met haar was, want ze was echt niet goed voor me maar het is wel zo dat ik onwijs veel geleerd heb.

Ik hoop dat ik ooit nog is normaal met haar kan praten over alles, maar het is toch lastig na alles wat er is gebeurd. Net weer een positief nieuwtje gehad op me werk (training gehaald.. certificaat erbij) en leuk contact met een meisje :) al de hele dag via What's App.

Ach dat vrijgezellen leven is volgens mij zo slecht nog niet jongens :).
ervaring leert inderdaad... hoewel zij echt niet slecht voor me was... sterker nog ik voor het eerst in een relatie het gevoel had dat dit wel eens iets toekomstig kon worden... er echt serieus over nagedacht werd door beide dat het potentie had tot 85 vol te houden bij wijze van spreken....

En dan wordt je nu ineens op die manier afgeserveerd... Nooit ruzie, nooit iets aan de hand en dan dit.....het blijft zo raar....
  maandag 13 december 2010 @ 17:49:02 #105
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89881530
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Ennudan:

Ik heb een ex gehad die mij een half jaar verweet dat ik een blok beton voor mijn kop had (da's toch iets meer dan een plank :) ).
Toen ik er vervolgens de brui aan gaf en zij daar lucht van kreeg stond ze met tranen in haar ogen voor me dat ze ineens 'ontdekt' had dat ze toch wel erg gek op me was....
Tja zo kan het natuurlijk ook gaan (is met deze meid al 2 keer gebeurd) zou ze nu dan echt sterk willen ze en me echt blijven negeren.... willens en wetens.....
Ik weet het niet maar voel me wel als een stuk vuil na dat smsje van deze morgen
pi_89881752
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

:')

Dus als jij een single meid versiert in de kroeg of disco die het toevallig net heeft uitgemaakt met haar vriend, dan zeg jij dus ook van: 'Okee schat, dan wacht ik totdat je vriend eroverheen is want anders ben ik bang dat ik word gezien als een trieste kneus die zijn pik achterna loopt'. Kom op man. Je zegt het omdat het nu JOUW ex is die wordt 'belaagd'. Feit is en blijft dat jij er niks meer over te zeggen hebt.

Overigens verwijder jij wel erg vaak je berichten.
Je hoeft me geen dingen uit te leggen die algemeen bekend zijn. Feit is dat je hier praat over hoe je in het leven staat tov je ex.

En wat is jouw probleem met editten van mijn posts?
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 13 december 2010 @ 17:54:37 #107
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89881758
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:43 schreef trolley het volgende:
Laat ik hier ook maar uit komen huilen dan :'(
Na een relatie van 3 maanden, een erg goede relatie waar we samen veel leuke dingen maar ook moeilijke dingen hebben meegemaakt, is het gister afgelopen. Ze reageerde de laatste twee weken niet of nauwelijks, en de laatste week geen één smsje gehad. Ben gister om half 4 naar haar toe gegaan, en om kwart voor 5 was ik weer onderweg naar huis. Ze voelde gewoon niks meer, en was niet meer verliefd zei ze. Ze wist geen reden te bedenken maar kon het maar wel beter uitmaken zei ze. :'(

Vooral die moeilijke dingen die we samen hebben meegemaakt, doen me pijn dat het nu voorbij is. Toen we 3 weken een relatie hadden kreeg ze te horen dat haar opa kanker had. Ze heeft echt heel veel steun en troost bij mij kunnen vinden en ze werd door mij weer een beetje gelukkiger. Maar helaas, het heeft allemaal niet mogen baten :'(
Of ze zocht gewoon een schouder om op uit te huilen. Nu ze zich weer sterk genoeg voelt om te kunnen omgaan met het verdriet ben jij niet meer nodig. Dat maak ik op uit je verhaal. Met drie maanden (2,5 maanden eigenlijk) kun je nauwelijks spreken van een echte relatie; dan leer je elkaar net een beetje kennen.
  maandag 13 december 2010 @ 17:56:43 #108
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89881845
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je hoeft me geen dingen uit te leggen die algemeen bekend zijn. Feit is dat je hier praat over hoe je in het leven staat tov je ex.

En wat is jouw probleem met editten van mijn posts?
Correct, maar om dan maar gelijk elke jongen die met je ex flirt (want hey, ze is tenslotte vrijgezel!) uit te maken voor trieste, op seks beluste kneus gaat wel wat ver.
pi_89885262
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Correct, maar om dan maar gelijk elke jongen die met je ex flirt (want hey, ze is tenslotte vrijgezel!) uit te maken voor trieste, op seks beluste kneus gaat wel wat ver.
Het is wel duidelijk dat het voor sommigen nog steeds een gevoelig odw is. Niets mis mee.

En Neo-Mullen; er is niets mis met het editen van je topic zolang er geen reactie op gegeven is. Anders zet je de poster die dat wel gedaan heeft voor het blok :)
Strek je eens uit !
pi_89885584
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat het voor sommigen nog steeds een gevoelig odw is. Niets mis mee.

En Neo-Mullen; er is niets mis met het editen van je topic zolang er geen reactie op gegeven is. Anders zet je de poster die dat wel gedaan heeft voor het blok :)
Klopt, maar ik heb zo mijn impulsieve momenten waar ik dingen zeg die niet eerlijk/goed zijn. Verwacht dat het voorlopig niet meer nodig is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89885879
Het is avond, en gelukkig voel ik me iets beter als vanmorgen!
  maandag 13 december 2010 @ 19:35:57 #112
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89886184
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is avond, en gelukkig voel ik me iets beter als vanmorgen!
zullen we ruilen... ik voel me na vanmorgen (en de rest van de dag overigens) nog niet top
pi_89886549
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef ennudan het volgende:

[..]

zullen we ruilen... ik voel me na vanmorgen (en de rest van de dag overigens) nog niet top
Delen?
  maandag 13 december 2010 @ 20:14:06 #114
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89888352
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Delen?
haha daar doe ik het ook wel voor denk ik zo..... alles beter dan dit... gelukkig is er vanavond een hersenloze steven seagal film op tv.....
Even heerlijk nergens over na denken....

Samen kijken :)?
pi_89891452
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef ennudan het volgende:

[..]

haha daar doe ik het ook wel voor denk ik zo..... alles beter dan dit... gelukkig is er vanavond een hersenloze steven seagal film op tv.....
Even heerlijk nergens over na denken....

Samen kijken :)?
Volgens mij ben ik te laat, maar ik schuif erbij.. Lekker een nietnadenk-film.. :p
  maandag 13 december 2010 @ 21:19:45 #116
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89892406
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik te laat, maar ik schuif erbij.. Lekker een nietnadenk-film.. :p
Toch net reclame :)

Gewoon even hersenloos ... eeh ja hersens inslaan :)
pi_89893725
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef ennudan het volgende:

[..]

Toch net reclame :)

Gewoon even hersenloos ... eeh ja hersens inslaan :)
En is het even lekker? Beetje afleiding aan de film?
  maandag 13 december 2010 @ 21:49:35 #118
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89894530
tussen de reclames door werkt het wel... een beetje.... net nog enorm op mijn flikker gehad van mijn zusje....
Kloterij is dat ik weet dat ze gelijk heeft en dat het allemaal de moeite niet waard is als het zo moet...
Knop om en eruit met die ex (zo mag ik het ondertussen wel gaan noemen lijkt me)
pi_89894723
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef ennudan het volgende:
tussen de reclames door werkt het wel... een beetje.... net nog enorm op mijn flikker gehad van mijn zusje....
Kloterij is dat ik weet dat ze gelijk heeft en dat het allemaal de moeite niet waard is als het zo moet...
Knop om en eruit met die ex (zo mag ik het ondertussen wel gaan noemen lijkt me)
Je zusje heeft gelijk.. Echt het is beter, je moet door! Ik denk ook wel dat je langzaamaan stappen maakt in de goede richting hoor.. Tis niet zo maar 1,2,3 over, het moet slijten..
pi_89895708
Ik denk wel dat ik helemaal over mijn ex heen ben. Ruim 3 maanden uit, en pas nog even heen en weer gekrabbeld op hyves. Ik check ook af en toe zijn hyves nog, maar ik ben van nature al vrij nieuwsgierig :') Ik denk ook wel dat ik altijd een zwak voor hem zal houden. Maar dit lijkt mij niet abnormaal..

Voor de rest krijg ik ineens zoveel aandacht van jongens, ik weet vaak niet eens wat ik ermee moet.
Er lag vandaag zelfs een roos voor m'n huis :D
pi_89895818
Steven Seagal my favorite :)

Was helaas uiteten haha anders was ik ook even aangeschoven. Vandaag weer even met haar gesmst om nog wat dingen te regelen. Ze doet gelukkig weer normaal. Maar ik heb eigenlijk liever dat ze gewoon een bitch is want dan kan ik de schurft aan haar hebben. Nu zit ik haar alleen maar weer te romantiseren en vergeef haar in mijn hoofd gewoon alles ondanks dat ik de relatie altijd een harde was.
pi_89895851
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef melanie_x het volgende:
Ik denk wel dat ik helemaal over mijn ex heen ben. Ruim 3 maanden uit, en pas nog even heen en weer gekrabbeld op hyves. Ik check ook af en toe zijn hyves nog, maar ik ben van nature al vrij nieuwsgierig :') Ik denk ook wel dat ik altijd een zwak voor hem zal houden. Maar dit lijkt mij niet abnormaal..

Voor de rest krijg ik ineens zoveel aandacht van jongens, ik weet vaak niet eens wat ik ermee moet.
Er lag vandaag zelfs een roos voor m'n huis :D
oooh was jij dat :P
  maandag 13 december 2010 @ 22:20:44 #123
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89896585
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je zusje heeft gelijk.. Echt het is beter, je moet door! Ik denk ook wel dat je langzaamaan stappen maakt in de goede richting hoor.. Tis niet zo maar 1,2,3 over, het moet slijten..
nee 1,2,3 over kan ik me zeker niet voorstellen zeker niet als het al 2 keer eerder over is geweest en je er toch weer aan begint....alles slijt met tijd...
Tis maar of je er voor open staan en je er aan over wil geven... en dat moet ik dus heel duidelijk niet willen....
En dan hopen dat ik me er net zo goed bij kan gaan voelen als jij.... maar dat komt vast goed :)

@male23... steven seagal heerst.... zware fan hier met alle films op dvd :) ( jaja ik weet het ik ben sneu)
pi_89896637
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef Male23 het volgende:

[..]

oooh was jij dat :P
He wat dan? :P
pi_89896681
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef ennudan het volgende:

[..]

nee 1,2,3 over kan ik me zeker niet voorstellen zeker niet als het al 2 keer eerder over is geweest en je er toch weer aan begint....alles slijt met tijd...
Tis maar of je er voor open staan en je er aan over wil geven... en dat moet ik dus heel duidelijk niet willen....
En dan hopen dat ik me er net zo goed bij kan gaan voelen als jij.... maar dat komt vast goed :)

@male23... steven seagal heerst.... zware fan hier met alle films op dvd :) ( jaja ik weet het ik ben sneu)
Haha geeft niks ik heb ze ook allemaal (van voor black dawn :D)
pi_89896731
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef melanie_x het volgende:

[..]

He wat dan? :P
haha nee grapje joh. Dat zou niets voor mij zijn.
pi_89896783
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Male23 het volgende:

[..]

haha nee grapje joh. Dat zou niets voor mij zijn.
Haha niet? romantisch hoor :P
pi_89896983
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Haha niet? romantisch hoor :P
Ja vind je ja? Dan moet ik het misschien toch eens proberen en het niet alleen bij dom lullen in de kroeg houden :)

Op het moment dat het wat is ben ik wel heel romantisch hoor (denk ik)
pi_89897193
Ja het is echt een tip hoor! Vond het zo leuk toen ik ie roos vond! Die jongen is heel m'n type niet maar vind het zo leuk en romantisch :p
pi_89897286
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef melanie_x het volgende:
Ja het is echt een tip hoor! Vond het zo leuk toen ik ie roos vond! Die jongen is heel m'n type niet maar vind het zo leuk en romantisch :p
Daarom. Dat is toch verspilde moeite dan :p.
pi_89897597
Haha nou wat een moeite zeg :p je zou het altijd een keer kunnen proberen.
  maandag 13 december 2010 @ 22:40:36 #132
189961 ex
aperture science
pi_89897748
Zo vanavond weer heel veel berichtjes gestuurd naar dat ene meisje en ook eerlijk geweest dat ze er niks van moest verwachten en dat ze momenteel niks meer dan een ego boost was. Ze snapte het en vond me eerlijkheid wel cool volgens mij :P.

Verder heb het plan van 300 euro per maand besparen succesvol uitgevoerd dus dat is wel cool.. Nu nog wat aan me site gekloot van me bedrijfje dus ik ben erg productief geweest!

Verder denk ik nog wel elke paar uur een keer aan der maar het lijkt wel minder te worden. Gelukkig niks van haar gehoord en ik hoop dat ze het nu voor mij is een keer volhoud. Het doet me goed, merk ik :).
The cake is a lie!
pi_89897759
Op dit moment is er één dame bij wie ik het wel zou willen doen maar die is momenteel nog bezet. Zit erop te wachten dat het uitgaat en dan zal ik het in overweging nemen :)
pi_89898038
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef Male23 het volgende:
Op dit moment is er één dame bij wie ik het wel zou willen doen maar die is momenteel nog bezet. Zit erop te wachten dat het uitgaat en dan zal ik het in overweging nemen :)
Leuk, dan krijgen we die ex van haar hier op 't draadje. Zullen we hem dan ff jouw posts terug laten lezen? ;)
Strek je eens uit !
pi_89898409
hehe ja misschien dat die er wat aan heeft.

Als hij hier al komt zal de link naar mij wel heel erg moeilijk te leggen zijn. Behalve natuurlijk als ik echt een roos bij haar voor de deur ga leggen.
pi_89902636
Net in de posthistory van m'n ex gekeken. Ik weet dat zij vorig jaar ook hier in deze reeks heeft gepost toen haar andere ex het met haar uitmaakte. Ik heb wat doorgelezen en zie nu pas hoeveel sterker zij destijds was, na een veel langere relatie, dan dat ik nu ben. (ongeveer na hetzelfde aantal weken dat het uit is gegaan)
Misschien kan ik van haar geschreven stukken in die topics nog wat leren :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89905523
Nieuwe dag, nieuwe kansen..

Goed geslapen, maar 1 keer wakker geweest. Kan wel zeggen dat ik me goed voel eigenlijk :D
pi_89905796
Haha heel goed. Fijne dag vandaag.

Ik ga weer lekker aan het werk. Heb er zin in.
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:52:04 #139
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89905910
hier ook best wel prima geslapen....
Kan me nog steeds best wel druk maken over het feit dat zij na 3 jaar eigenlijk de hele zaak af doet dor gewoon niet te reageren (en ik dacht haar te kennen en te weten dat dat niks voor haar is) maar goed...
uit de posts van hierboven blijkt dat dat best wel eens lekker kan zijn als ze je gewoon met rust laat... laten we het hopen...
Wordt in ieder geval tijd om weer eens wat nuttigs te gaan doen!
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:08:23 #140
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89907060
ok... waarom zie ik nou ineens op de meest maffe plaatsen (linkedin) een update van haar verschijnen.....en maak ik me daar weer druk om!!

Update is een uur geleden al geplaatst, zit ze dus blijkbaar alweer achter de pc en is ze nog steeds te beroerd om mijn sms van gister te beantwoorden....Ligt dit nou aan mij dat ik dit zo enorm sneu en hypocriet vind?
pi_89907318
Ik denk dat je moet stoppen met dingen verwachten van haar.. Want daar maak je je zelf gek mee.. Misschien kan zij het makkelijker los laten..

Doordat er niet gebeurd wat jij wilt of verwacht voel je je rot.. Dus je kunt dat echt beter niet doen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:23:56 #142
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89907365
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat je moet stoppen met dingen verwachten van haar.. Want daar maak je je zelf gek mee.. Misschien kan zij het makkelijker los laten..

Doordat er niet gebeurd wat jij wilt of verwacht voel je je rot.. Dus je kunt dat echt beter niet doen.
Helemaal gelijk.... maar ik vind het zo raar dat je op deze manier 3 jaar weggooit en eigenlijk al voor de derde keer als een blad aan een boom omdraait... echt letterlijk om 11.45 een sms sturen met tot zo schat en om 12.45 een sms sturen met we moeten praten dit gaat niet....
Zoiets bestaat toch niet...
Ach ja het is misschien mijn eigen probleem dat ik dingen probeer te snappen... er valt niks te snappen... feit is een feit en daar moet je dan mee om leren gaan....

Als je niks verwacht kun je ook niet teleurgesteld worden toch ;)
pi_89907890
@ennudan: Geen reactie is ook een reactie.

Er vallen een aantal dingen op:
- Je ben bijna obsessief bezig haar te controleren
- Je legt alles uit vanuit je eigen denkwijze ("ze reageert niet dus is er niet mee bezig", Oja? is ze er niet mee bezig?)

Voor zover de dingen gaan zoals ze gaan is er op afstand best wel wat van te snappen: Ze wil rust en doet dat door afstand te maken (maar dat wil jij niet inzien....). Waarom gun je haar dat niet? Of past dat niet in jouw straatje?

En even een spiegel voor jezelf: is zij te beroerd je sms'jes te beantwoorden of ben jij te beroerd haar die rust te gunnen? Niet lullig bedoeld naar je, maar wel ff een reality-check...
Strek je eens uit !
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:59:52 #144
189961 ex
aperture science
pi_89908151
Er is maar 1 ding wat je kan doen -> loslaten, en lees het niet! Dat is het enige wat werkt.
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:15:59 #145
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89908599
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: Geen reactie is ook een reactie.

Er vallen een aantal dingen op:
- Je ben bijna obsessief bezig haar te controleren
- Je legt alles uit vanuit je eigen denkwijze ("ze reageert niet dus is er niet mee bezig", Oja? is ze er niet mee bezig?)

Voor zover de dingen gaan zoals ze gaan is er op afstand best wel wat van te snappen: Ze wil rust en doet dat door afstand te maken (maar dat wil jij niet inzien....). Waarom gun je haar dat niet? Of past dat niet in jouw straatje?

En even een spiegel voor jezelf: is zij te beroerd je sms'jes te beantwoorden of ben jij te beroerd haar die rust te gunnen? Niet lullig bedoeld naar je, maar wel ff een reality-check...
Reality-check is helemaal niks mis mee en zo af en toe zeker nodig...
Denk dat je op een aantal punten zeker wel gelijk heb...obsessief controleren... het moet een naam hebben maar gezond is het inderdaad niet
Alles uitleggen vanuit jezelf is natuurlijk makkelijk omdat je niet weet hoe of wat de ander er van vind/denk maar goed je hebt inderdaad wel gelijk
Weet niet of die rust in mijn straatje past....rust betekent (voor mij) ook een deel opgegeven.. waar helemaal niks mis mee is trouwens omdat zaken op deze manier zeker niet werken...

Heb zo af en toe gewoon een flink trap onder de kont nodig 8-)
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:04:09 #146
189961 ex
aperture science
pi_89910230
En wat gebeurt er dan als je het op geeft? Zal ik het je vertellen?

- Je vind rust, want er valt een last van je af
- Je gaat je focussen op andere dingen want je wilt het vergeten
- Je kiest eindelijk is voor jezelf
- Je zal eindelijk de eerste stap zetten om zelf met je leven verder te gaan
- Je bent niet meer afhankelijk van haar, en van haar gedrag
The cake is a lie!
pi_89910351
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:

Strek je eens uit !
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:08:58 #148
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89910423
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:

Het klinkt goed!!!
Nu nog "even" werken aan de uitvoering ( en nog een paar flinke schoppen vanaf hier) en dan komt het allemaal goed

[ Bericht 2% gewijzigd door ennudan op 14-12-2010 11:14:25 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:17:40 #149
189961 ex
aperture science
pi_89910764
Die werking is heel simpel mag ik je wat tips geven :)?

- Als je merkt dat je aan haar denkt, stop daar gewoon mee verleg je toekomst
- denk niet aan het het verleden, natuurlijk was het leuk maar ik ben er van overtuigd dat je in je eentje ook leuke tijden kan doormaken
- Maak een bucketlist, wat wil je op een korte termijn graag doen/bereiken?
- Ga dit dan uitvoeren!
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:23:26 #150
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89910992
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef ex het volgende:
Die werking is heel simpel mag ik je wat tips geven :)?

- Als je merkt dat je aan haar denkt, stop daar gewoon mee verleg je toekomst
- denk niet aan het het verleden, natuurlijk was het leuk maar ik ben er van overtuigd dat je in je eentje ook leuke tijden kan doormaken
- Maak een bucketlist, wat wil je op een korte termijn graag doen/bereiken?
- Ga dit dan uitvoeren!
Klinkt allemaal simpel genoeg....hoewel dat eerste punt natuurlijk ook direct het moeilijkste is :{
Maar goed je moet er natuurlijk wel wat effort instoppen...
Er zijn zat leuke dingen te doen das inderdaad waar... minder denken meer genieten is het devies
pi_89911162
Wat imo ook goed helpt, is goed je best doen om voor jezelf te bedenken dat de relatie niet perfect was, en dat je wellicht daadwerkelijk beter af bent nu...

Dit is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, en het kan heel lang duren voordat je het zelf ook realiseert, maar 9 van de 10 relaties gaan uit omdat er voor beide partijen iets niet goed zit...

Volgens mij komt het zelden voor, dat een relatie voor een partij helemaal goed voelt, en dat de ander het dan uitmaakt zonder dat hier enige aanwijsbare reden voor is...

Ik ben de relatie met mijn ex ook enorm gaan idealiseren, maar naarmate de tijd vordert kom ik er gewoon steeds meer achter dat het gewoon echt niet goed zat tussen ons. Ik voelde me enorm op mijn gemak bij mijn ex, maar echt persoonlijke gesprekken hadden we nooit..

Ze zij wel dingen als ik hou van je etc etc, maar als ik eens met iets persoonlijks kwam bij haar, of gewoon eens een goed gesprek wou dan was het vaak '' oh ja idd, zullen we zo lekker samen een filmpje gaan kijken'' oid... We waren wel close, maar elkaar begrijpen was er absoluut niet bij...

Dit heb ik de eerste maanden over het hoofd gezien bij het romantiseren van alles, maar pas de laatste weken bedenk ik me steeds meer dingen waarbij ik bedenk van hey, daar zat ik tijdens de relatie enorm mee in mijn maag, nu kan ik verder zoeken naar iemand waarmee ik dit wel heb..

Voor veel mensen inclusief mijzelf is het idee dat je niet weet of, en wanneer je zo iemand gaat treffen natuurlijk een grotere onzekerheidsfactor. Maar na een beetje rationeel denken, weten we allemaal dat er nog meer vissen voor ons in de zee zwemmen, al willen we dit vaak zelf nog niet geloven!
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:35:35 #152
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89911459
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef Bartinhoo het volgende:
Wat imo ook goed helpt, is goed je best doen om voor jezelf te bedenken dat de relatie niet perfect was, en dat je wellicht daadwerkelijk beter af bent nu...

Dit is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, en het kan heel lang duren voordat je het zelf ook realiseert, maar 9 van de 10 relaties gaan uit omdat er voor beide partijen iets niet goed zit...

Volgens mij komt het zelden voor, dat een relatie voor een partij helemaal goed voelt, en dat de ander het dan uitmaakt zonder dat hier enige aanwijsbare reden voor is...

Ik ben de relatie met mijn ex ook enorm gaan idealiseren, maar naarmate de tijd vordert kom ik er gewoon steeds meer achter dat het gewoon echt niet goed zat tussen ons. Ik voelde me enorm op mijn gemak bij mijn ex, maar echt persoonlijke gesprekken hadden we nooit..

Ze zij wel dingen als ik hou van je etc etc, maar als ik eens met iets persoonlijks kwam bij haar, of gewoon eens een goed gesprek wou dan was het vaak '' oh ja idd, zullen we zo lekker samen een filmpje gaan kijken'' oid... We waren wel close, maar elkaar begrijpen was er absoluut niet bij...

Dit heb ik de eerste maanden over het hoofd gezien bij het romantiseren van alles, maar pas de laatste weken bedenk ik me steeds meer dingen waarbij ik bedenk van hey, daar zat ik tijdens de relatie enorm mee in mijn maag, nu kan ik verder zoeken naar iemand waarmee ik dit wel heb..

Voor veel mensen inclusief mijzelf is het idee dat je niet weet of, en wanneer je zo iemand gaat treffen natuurlijk een grotere onzekerheidsfactor. Maar na een beetje rationeel denken, weten we allemaal dat er nog meer vissen voor ons in de zee zwemmen, al willen we dit vaak zelf nog niet geloven!
weet je wat nou het gekke is.... ik heb eigenlijk nooit de gedachte gehad dat er iets mis was...ook nooit echt signalen gehad (of die misschien gemist)
We waren heel close, hadden goede gesprekken, onzin gesprekken, eigenlijk alles wat je zou verwachten... zelfs nadat ze die eerste keer was weggegaan zijn "we" daarna eigenlijk alleen maar beter geworden.... en de laatste keer geeft ze aan dat ze nog meer het idee heeft eraan te werken ermee bezig te zijn maar dat ze wel het gevoel heeft ergens een beslissing te moeten nemen.... en tja als dan de definitie van een relatie is dat je je 100% geeft voor iemand, gebaseerd op vertrouwen, eerlijkheid en wederzijds respect.... dan krijgt ze het ineens moeilijk... ze wist niet of ze wel voor de 100% kon kiezen en dat had ze nooit zo eerder gedaan (wtf waren die eerste 2 jaar) etc....

Daarom denk ik dat het ook niet echt aan niet bij elkaar passen ligt maar meer aan de gebondenheid, beperking die zij in een relatie ziet en het momenteel gewoon nog niet klaar zijn voor zoiets.... dat maakt het natuurlijk extra wrang maar daarom niet minder feit dat je verder moet...en op zoek moet naar die nieuwe vis die dat ook heeft
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:49:48 #153
189961 ex
aperture science
pi_89915825
Ja en hier gaat het dus mis met ons mannen. Alles maar kapot analyseren terwijl een suf wijf af en toe gewoon een suf wijf is :D, die je gewoon los moet laten.
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:58:42 #154
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89916205
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef ex het volgende:
Ja en hier gaat het dus mis met ons mannen. Alles maar kapot analyseren terwijl een suf wijf af en toe gewoon een suf wijf is :D, die je gewoon los moet laten.
_O_

Maar je hebt helemaal gelijk.... wij mannen moeten eens wat minder analyseren en maar gewoon beseffen dat sommige (let wel ik zeg sommige) vrouwen gewoon suf zijn
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:02:59 #155
189961 ex
aperture science
pi_89916407
Ja een vrouw is misschien niet suf, maar op dat moment naar jou toe wel.
Daar kan je heel lang om blijven zeiken, en je kan 100x praten met zo'n vrouw maar dat werkt soms gewoon niet meer.

Dat is de harde les die ik geleerd heb. Mijn ex kwam ook nog dagen nadat het uit was naar me toe van jaaa en ik wil heul niet weg, en ik wil bij je blijven. Maar toen ben ik hard geweest en heb ik gezegd NEUH! dat wil ik niet meer. Later toch nog een paar keer geprobeerd te praten maar toen leek zij al los gelaten te hebben. Die omschakeling is voor ons mannen blijkbaar onbegrijpelijk maar zo werkt het nou eenmaal (blijkbaar ;-)) doen we niks aan. Los laten en.. On to the next!
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:14:21 #156
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89916906
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef ex het volgende:
Ja een vrouw is misschien niet suf, maar op dat moment naar jou toe wel.
Daar kan je heel lang om blijven zeiken, en je kan 100x praten met zo'n vrouw maar dat werkt soms gewoon niet meer.

Dat is de harde les die ik geleerd heb. Mijn ex kwam ook nog dagen nadat het uit was naar me toe van jaaa en ik wil heul niet weg, en ik wil bij je blijven. Maar toen ben ik hard geweest en heb ik gezegd NEUH! dat wil ik niet meer. Later toch nog een paar keer geprobeerd te praten maar toen leek zij al los gelaten te hebben. Die omschakeling is voor ons mannen blijkbaar onbegrijpelijk maar zo werkt het nou eenmaal (blijkbaar ;-)) doen we niks aan. Los laten en.. On to the next!
sommige op sommige momenten kunnen inderdaad gewoon suf zijn.... helaas....
Ik snap die omschakeling dus ook echt niet..... van hero to zero in less than a second....
Maar goed dat veranderd er natuurlijk niks aan en het is gewoon een kwestie van doorgaan (barry stevens zei dat ook altijd al)
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:26:01 #157
189961 ex
aperture science
pi_89917387
Ja dat bedoel ik, probeer niet iets te analyseren waar je niks aan hebt.. Je gaat er toch niks mee winnen.

Leer voor jezelf leven, ze is niet meer belangrijk voor je, accepteer dat, en ga andere dingen belangrijk vinden :), dan vergeet je haar vanzelf in het proces ;).
The cake is a lie!
pi_89917392
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef ennudan het volgende:

[..]

sommige op sommige momenten kunnen inderdaad gewoon suf zijn.... helaas....
Ik snap die omschakeling dus ook echt niet..... van hero to zero in less than a second....
Maar goed dat veranderd er natuurlijk niks aan en het is gewoon een kwestie van doorgaan (barry stevens zei dat ook altijd al)
Mja DAT vind ik dus inderdaad het lastige. Mijn ex heeft het ook zo enorm makkelijk los kunnen laten, daar kan ik na al die maanden met mijn hoofd nog niet bij... Van hero naar zero, zo was het echt precies inderdaad!

Het vreemde bij ons was, dat 2 weken voordat het uitging was het heerlijk weer, en zijn we samen gaan varen op mijn boot. Daarvoor hadden we echter al flinke ruzie gehad, omdat ik plotseling iets noodzakelijks moest bespreken met vrienden, terwijl ik had afgesproken met haar te zijn...

Nou goed, op die boot dus gepraat, en het kwam er eigenlijk op neer, dat we het maar beter uit konden maken. Althans, dat zij ik. Zij liep allemaal redenen op te noemen waarom het niet liep tussen ons, waarop ik zei nee inderdaad, dat klopt dus misschien kunnen we het dan beter nu beeindigen. TOEN zei ze nog '' neeee, nu nog niet, dat wil ik niet''. 2 Weken later een korte aanvaring en toen was het over en uit, om vervolgens nooit meer op haar beslissing terug te komen. De eerste weken nam ze nog wel eens contact met me op, nu nooit meer...

@ Ennudan, nog even refererend naar je post voor je laatste post: Dat lijkt me inderdaad moeilijk te begrijpen en mee om te gaan, maar geef het even tijd. Ik dacht de eerste maanden precies te weten wat ik fout heb gedaan, maar sinds ik met huisgenoten woon en zie hoe zij met hun vriendinnen omgaan, zie ik in dat haar redenen om het uit te maken destijds waarschijnlijk heel anders waren dan ik toen dacht...
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:33:29 #159
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89917731
@ex... ach weet je ik hoef haar niet eens te vergeten we hebben echt wel een supertijd gehad en er is eigenlijk nooit iets gebeurd waarvan ik zeg dat wil ik niet weten ( op dat vreemdgaan en webcam na dan maar dat was niet echt tussen ons) Maar het is inderdaad wel dat er andere belangrijke dingen gevonden moeten worden en dat je je moet losmaken van haar aanwezigheid en belangrijkheid voor jezelf.... vertrouwen op jezelf!!

@bart ... beetje raar dat het inderdaad na 2 weken ineens wel kan.... en voor wat betreft hoe andere met hun vriendinnen omgaan... tja wij hebben daar samen eigenlijk altijd wel een beetje dezelfde mening overgehad... hoewel ze vorig jaar (toen ze een paar maandjes weg was) wel aangaf het idee te hebben dat ik sommige dingen te vanzelfsprekend vond (was het niet een man weet pas wat ie mist als ze er niet is) dat is inderdaad een punt bij mij... heb ik toenertijd ook zeker wel wat aan gedaan...
Uiteindelijk denk ik dat het allemaal geen reden hoeft te hebben... maakt het makkelijker,,, maar goed als het niet is is het niet... Belangrijkste is het komen tot acceptatie en uiteindelijk komen tot jezelf
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:34:17 #160
189961 ex
aperture science
pi_89917758
Hahaha ja al onze exen zijn hetzelfde het lijkt net of, als ze het eenmaal uit gemaakt hebben hun ego of sociale druk (dit laatste is bij mijn ex zo) te groot is om nog voor hun zelf na te denken.

Ik wil ook niet meer verder met me ex maar had wel graag gehad dat we het op een respectvolle normale manier hadden afgesloten, zodat we over een maand of 6 misschien weer is normaal konden praten. Hier was geen ruimte voor en het gevolg is dat ze nu haar hond nooit meer ziet. Het boeit mij verder niet, en dat beest natuurlijk nog minder maar ik had het voor haar wel prettig gevonden. Blijkbaar heeft ze daar zelf geen behoefte aan (of iets in die richting) nou ja prima, dan niet toch?

Ga er niet te veel over nadenken, zet het uit je hoofd want het is het gewoon simpel weg niet meer waard. En ik kan jullie nu alvast vertellen dat je er NOOIT achter gaat komen, helaas.

Ik vind het alleen jammer dat ze zo in me leven zit op sommige plekken en met sommige mensen. Al heb ik die nu eigenlijk allemaal los gelaten en probeer ik me op me eigen leven te focussen, en op een ander wereldje waar ik ook in zit.

Daardoor heb ik zoveel nieuwe dingen ontdekt, zoveel nieuwe indrukken dat ik me niet eens meer kan voorstellen dat ik ooit wat met haar gehad heb! Ik ben me ook heel bewust van hoe naar mijn weekenden ALTIJD waren en hoe ik me nooit op m'n allerbest voelde, dat gevoel heb ik gister avond voor het eerst weer is mogen ervaren, als alles goed gaat alles loopt zoals jij dat wil en er niemand is om dit te verpesten voor je.. Heerlijk!

Kortom, ik wil al niks anders meer, vrijheid blijheid is het in mijn geval.

Wat ik probeer te zeggen is, hou vol, neem afstand in je hoofd en in je daden, en voordat je het weet is dat je nieuwe realiteit.

"Things used to be, now they not
anything but us is who we are
disguising ourselves as secret lovers
we've become public enemies
we walk away like strangers in the street
gone for eternity
we erased one another
so far from where we came
with so much of everything, how do we leave with nothing
lack of visual empathy equates the meaning of L-O-V-E
hatred and attitude tear us entirely "
The cake is a lie!
pi_89919854
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef ex het volgende:
als alles goed gaat alles loopt zoals jij dat wil en er niemand is om dit te verpesten voor je.. Heerlijk!

Dit soort gevoelens zijn inderdaad heerlijk. Helaas geven ze mij altijd slechts een tijdelijke boost..

Toen het uitging met mijn ex, waren er een hoop randzaken die meespeelde, wat bij mij zorgde voor een soort van algehele malaise..

Ik woonde nog in het dorp, terwijl mijn beste vrienden op kamers zaten ( en ook nog in 2 verschillende huizen bij elkaar) op kamers...
Ik zag hen een stuk minder, uitgaan en (enkelen van hen) zag ik alleen nog maar in het weekend in de dorpskroeg.. Kon altijd naar hun toekomen, maar toch vereenzaamde ik een beetje...

Ik zag niet echt snel een manier komen om ook in Amsterdam te komen. Enorm krappe kamermarkt, hoge prijzen etc etc. In het ene huis was geen plaats meer ( was daar een jaar geleden wel voor gevraagd, maar toen afgewezen omdat ik ging reizen ) , andere huis woonden 2 andere van mijn beste vrienden maar de rest van de huisgenoten vond het niet chill als er 3 goede vrienden in dat huis kwamen, en zodoende de ''overmacht'' kregen...

Toch is op dat punt een wonder gebeurd, en van de 5, gingen die 3 anderen ( iedereen, behalve mijn 2 vrienden) , tegelijkertijd weg zodat zij zelf mochten bepalen we er nu in dat huis kwam. Was echt een enorm kleine kans dat dit natuurlijk ooit zou gebeuren, maar het is gebeurd en inmiddels woon ik er al bijna 2 maanden met veel plezier.

Verder had ik weinig contact met andere meiden. Ook dat heb ik inmiddels. Was veel te zwaar geworden, gaan sporten en inmiddels 10 kilo afgevallen en weer een goed lichaam gekregen. Meer uitgaan, gaat goed op de opleiding, maar de blijheidsfactor slaat telkens weer over naar het gemis jegens mijn ex. Voor de buitenwereld ( ook voor haar ) ben ik op elk mogelijk punt verder gegaan met mijn leven, maar nog elke dag denk ik een ontelbaar aantal keren aan haar...

Verder is het inderdaad raar, dat het na 2 weken opeens wel uit gaat, nota bene ordinair zaterdagavond op een feest. Enerzijds begrijp ik heel goed dat de situatie voor haar echt niet leuk was, toch blijf ik het frustrerend vinden dat het onomkeerbaar is gebleken. Ik weet dat haar collega' s en familie / vrienden haar wel tot deze beslissing deels gebracht hebben. Ze hebben geen hekel aan mij, maar heb haar wel een aantal keren aan het huilen gemaakt toen ze bij hen waren. In hun ogen is dit dus beter voor haar, en ze is nogal beinvloedbaar..
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:38:14 #162
189961 ex
aperture science
pi_89920449
Ja, dat zeg ik sociale druk waardoor ze niet meer zelf kiezen. Ik denk dat wij mannen dit niet hebben of, veel minder. Als mijn ouders zouden zeggen dat ik niet met *naam meisje* om zou moeten gaan zou ik daar schijt aan hebben als ik echt wat om haar geef. Sterker nog ik ben vaak genoeg gewaarschuwd :). Toch respecteerde ze me keuze steeds.

Nogmaals, ik denk dat je op de goede weg bent, ook al ga je van binnen nog kapot ik denk dat het er gewoon bij hoort. Ik erken het ook wel wat je beschrijft, ik heb ook het gevoel dat ik hier weg moet maar nu nog even niet.. Nog even sparen en wat dingen op de rails krijgen en dan ga ik ook weg, ver weg. Ik woon ergens waar ik niks of niemand heb, en waar ik met niemand echt een band heb. Behalve met 1 of 2 vrienden die toevallig in de buurt wonen.

Het is tricky, maar nogmaals je bent goed op weg :). Ooit komen we er wel ;).
The cake is a lie!
pi_89922309
Laten we daar maar vanuit gaan :)

Vraag me van mezelf wel eens af, ik lees hier vaak, dat mensen die ''klaar'' zijn met hun ex, op een geven moment zijn gestopt met van hem/haar houden etc etc. Dat heb ik niet, en dat zal ik ook niet hebben voorlopig. Natuurlijk zijn er van haar dingen waar ik me aan heb geergerd, vooral haar gedrag nadat het uitging, maar denk niet dat ik mijn gevoelens voor haar ooit, of althans in de nabije toekomst kwijt zal raken...

Ben ik daarin nu de enige, die niet op een gegeven moment tegen mezelf kan zeggen: oke ik hou niet meer van haar, ze doet me niets meer, heb geen gevoelens meer voor haar, of kun je ook nog op een bepaalde manier gevoelens voor je ex blijven houden en toch doorgaan / doorgegaan zijn?
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:38:14 #164
189961 ex
aperture science
pi_89922753
Natuurlijk kan dat, genoeg mensen met een weakspot voor hun ex :) en meer zal het ook niet meer zijn.

Ik kan oprecht zeggen dat ik sinds een maandje geen gevoelens meer voor me ex hebt op het gebied van liefde/houden van. Ik hou niet meer van haar. Ik irriteer & erger me nog wel en tja dat zijn ook gevoelens :P.

Het was al een tijdje aan het dood bloeden van allebei onze kant misschien dat ik er daarom ook wat makkelijker vrede mee heb dan jij?

Hoe lang is het nu precies uit?
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:17:18 #165
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89924246
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:38 schreef ex het volgende:
Natuurlijk kan dat, genoeg mensen met een weakspot voor hun ex :) en meer zal het ook niet meer zijn.

Ik kan oprecht zeggen dat ik sinds een maandje geen gevoelens meer voor me ex hebt op het gebied van liefde/houden van. Ik hou niet meer van haar. Ik irriteer & erger me nog wel en tja dat zijn ook gevoelens :P.

Het was al een tijdje aan het dood bloeden van allebei onze kant misschien dat ik er daarom ook wat makkelijker vrede mee heb dan jij?

we zijn al twee keer eerder uit elkaar geweest (haar initiatief) en ook alweer 2 keer bij elkaar gekomen (1 keer mijn en 1 keer haar initiatief) en het is nu alweer 6 weken geleden (nadat we de derde keer eigenlijk maar 7 weken bij elkaar waren) maar ik kan nu echt niet zeggen dat ik niet meer van haar hou. Bedoel ik begrijp heel goed dat dit niet gaat werken, dat ze niet echt heel positief met me om gaat nu, dat er teveel onzekerheid, onbetrouwbaarheid en geven van 1 kant in de relatie zit om hem te laten werken en toch kan ik niet garanderen dat als ze nu aanbelt ik haar niet binnen laat....
Hoezo weakspot :)
pi_89926237
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:38 schreef ex het volgende:

Bijna 6 maanden, ( na een relatie van 9 maanden :') ), dat is juist het vreemde...

Bij mij is het nog wel houden van, niet verliefd ( ben dit ook nooit op haar geweest).
En doodbloeden, tsja.. Onze relatie is eigenlijk nooit echt volop geweest, omdat ik nooit voor 100 % voor haar kon gaan...
Juist daarom misschien, dat ik er nog altijd mee zit, omdat ik denk dat ik veel beter kan, en haar dit ook wil laten zien. Aan de andere kant weet ik ook gewoon dat we niet bij elkaar passen door verschillende persoonlijkheiden. Dat is juist het frustrerende, ik hou zo veel van haar, maar op bepaalde vlakken kan ik niet bij haar terecht simpelweg omdat ze niet de capaciteit heeft om bepaalde dingen te begrijpen / in te leven...
pi_89929121
Denk dat ik mezelf eens een mooi groot kerstcadeau ga geven :D
pi_89929124
Bart, serieus. je bent gewoon een eikel voor d'r geweest en ze was je zat. Accepteer het nou eens want je komt hier elke keer weer hetzelfde verhaal vertellen. Je kan het gewoon niet hebben dat ze je heeft gedumpt, deuk in je ego heet dat. Get over it..
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:34:13 #169
189961 ex
aperture science
pi_89929698
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:22 schreef Male23 het volgende:
Denk dat ik mezelf eens een mooi groot kerstcadeau ga geven :D
Dat is altijd goed :D!
The cake is a lie!
pi_89932460
Mijn dag was goed!

Stand:
2 keer op zijn twitter gekeken
1 keer op de hare
1 keer op haar hyves!

Dat is gewoon een record.. En nu moet ik mezelf heel de avond inhouden! (ik hoop dat dat lukt!)
pi_89932649
haha heel goed. Druk die pc gewoon uit. Dan is de verleiding er ook niet.
pi_89936521
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben ik daarin nu de enige, die niet op een gegeven moment tegen mezelf kan zeggen: oke ik hou niet meer van haar, ze doet me niets meer, heb geen gevoelens meer voor haar, of kun je ook nog op een bepaalde manier gevoelens voor je ex blijven houden en toch doorgaan / doorgegaan zijn?
Je bent heus niet de enigste, ik denk overigens wel dat jouw probleem wat dieper gaan dan een verbroken relatie. Ik gok op een laag zelfbeeld / weinig zelfvertrouwen. En kerel waarom zo gefocust op het feit dat je niet genoeg contacten hebt met meiden?
Hoe voelde je toen je 10 kilo was afgevallen en er in jouw ogen goed uit zag? Oh en even uit nieuwsgierigheid, deed je dat voor jezelf of om indruk te maken op je ex?

Ik denk ook wel is aan me ex, maar ik kan tegenwoordig wel genieten van de goede herinneringen die ik met haar heb gehad zonder me er kut om te voelen. En dat komt omdat ik mezelf heb opgeraapt na de break up, en me zelfvertrouwen weer opgekrikt heb en heb geleerd tevreden te zijn met wat ik heb en wie ik ben. Waardoor ik nu ben aangekomen op een punt waar ik veel nieuwe mensen heb ontmoet waaronder een hele leuke meid waar ik nu een aantal weken weer mee ben aan het daten. En weet je wat? De kans bestaat dat het niets wordt, dat we uiteindelijk niet goed bij elkaar passen, maar daar maak ik mij totaal niet druk om, ik heb een leuk leven met of zonder haar namelijk.

En hé, voor je het weet stromen er ook weer heel veel interessante mensen jouw leven in als jij positief denkt over jezelf. Wees niet zo gefocust op meiden, maar wees gefocust op jezelf. Meiden zijn nou eenmaal niet geïnteresseerd in een gast die weinig zelfvertrouwen uitstraalt en negatief denkt. En gelijk hebben ze, dat is toch ook een afknapper voor jou?

Dus werk aan jezelf en zoek desnoods hulp, tot je op een punt komt dat je ook oprecht gelukkig bent, dan gaat de wereld vanzelf weer voor je open en ben je binnen no-time over je ex heen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:15:25 #173
189961 ex
aperture science
pi_89938071
100% waar, lees dat is goed door!
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:24:49 #174
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89941907
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn dag was goed!

Stand:
2 keer op zijn twitter gekeken
1 keer op de hare
1 keer op haar hyves!

Dat is gewoon een record.. En nu moet ik mezelf heel de avond inhouden! (ik hoop dat dat lukt!)
Goed bezig dus.... volhouden.... ik heb vandaag nog helemaal niks gecheckt.... al merk ik wel dat ik een aantal keer vaker dan ik zelf zou doen msn op start... zie dat ze online is (ik offline weergeven) en dan gewoon weer afmeld....beetje sneu maar ja...

@meandutchy.... 100% waar.... uiteindelijk komt alles wel weer goed... duurt bij de een wat langer als de ander maar belangrijkste punt is focus op jezelf.... straal het uit en het komt vanzelf....
pi_89942048
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Je bent heus niet de enigste, ik denk overigens wel dat jouw probleem wat dieper gaan dan een verbroken relatie. Ik gok op een laag zelfbeeld / weinig zelfvertrouwen. En kerel waarom zo gefocust op het feit dat je niet genoeg contacten hebt met meiden?
Hoe voelde je toen je 10 kilo was afgevallen en er in jouw ogen goed uit zag? Oh en even uit nieuwsgierigheid, deed je dat voor jezelf of om indruk te maken op je ex?

Ik denk ook wel is aan me ex, maar ik kan tegenwoordig wel genieten van de goede herinneringen die ik met haar heb gehad zonder me er kut om te voelen.
Deels heb je gelijk, deels niet. Afvallen deed ik in eerste instantie voor mezelf, maar moet wel zeggen dat, toen mijn ex zij goh wat ben je afgevallen, ik toch wel een extra steun in de rug kreeg om ermee door te gaan...

Mijn problemen liggen niet zozeer dieper dan alleen de kwestie met mijn ex. Alle dingen waar ik ''bang'' voor was toen mijn relatie uit ging, zijn in tegenovergestelde richting gebeurd. Mijn leven is nu eigenlijk, zoals ik vorig jaar rond deze tijd ( toen het nog aan was) precies wou dat het zou moeten zijn..
Toch heb ik sinds het uit is last van een soort van chronische onterechte ontevredenheid...

Ik kan namelijk, in tegenstelling tot jou, nog niet terugdenken aan de mooie momenten zonder hier pijn bij te hebben. Als ik denk dat we in mei nog samen zo ''close'' waren tijdens bijvoorbeeld een weekendje brussel, en elkaar nu nooit meer spreken vind ik dat heel moeilijk te accepteren. Ik hecht me heel moeilijk aan mensen, maar als ik eenmaal gehecht ben vind ik het kennelijk extreem moeilijk om los te laten en afstand te nemen...

Dat over contact met meiden,, Tsja, dat is inderdaad een vorm van onzekerheid. Ik weet wat dat betreft vaak gewoon niet waar ik aan toe ben.. Hoor soms van vrienden dat ik iedereen kan krijgen, meiden die zeggen niet te snappen dat ik geen vriendin heb, maar aan concrete interesse van het vrouwelijke geslacht ontbreekt steeds.. Onzekerheid dus, hoe lig ik in de markt..
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:30:06 #176
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89942226
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ik kan namelijk, in tegenstelling tot jou, nog niet terugdenken aan de mooie momenten zonder hier pijn bij te hebben. Als ik denk dat we in mei nog samen zo ''close'' waren, en elkaar nu nooit meer spreken vind ik dat heel moeilijk te accepteren. Ik hecht me heel moeilijk aan mensen, maar als ik eenmaal gehecht ben vind ik het kennelijk extreem moeilijk om los te laten en afstand te nemen...
Dat laatste stukje is wel heel herkenbaar... ik heb dat ook dat ik me moeilijk hect aan mensen en dat je als je eenmaal zover bent ook heel ver gaat om dat te behouden. Ik denk dat het in mijn geval echt wel is doorgeslagen naar een heel verkeerd soort commitment. Ik bedoel wie neemt zijn vriendin nou voor een derde keer terug terwijl hij al twee keer aan de kant is gezet en bedrogen etc...
Je moet die commitment kunnen ombuigen naar jezelf zonder daarbij natuurlijk meteen een grote egoist te worden
pi_89942400
Ok ik voel me ff een beetje klote. M'n ex gaat komende donderdag met een jongen naar de stad... hij moet er echter wel een teringeind voor reizen en ze zien elkaar voort eerst in real life. Ben benieuwd...

Tis haar goed recht, ik zou ook gewoon met een meid de stad in kunnen gaan. Maar het bezorgt me momenteel wel ff een behoorlijk warm hoofd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89942490
edit: dubbel
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89943075
Mannen zijn echt homos!! pff sorry hoor -met alle mannen hier- maar heb het echt ff gehad. Ongezonde relatie maar zonder hem kunnen gaat eigenlijk moeilijk. Bah
pi_89943854
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Royal_vita het volgende:
Mannen zijn echt homos!! pff sorry hoor -met alle mannen hier- maar heb het echt ff gehad. Ongezonde relatie maar zonder hem kunnen gaat eigenlijk moeilijk. Bah
Niet alle mannen zijn zo ;)
Sterkte.
pi_89944605
quote:
Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef ScreamforyourCream het volgende:

[..]

Niet alle mannen zijn zo ;)
Sterkte.
Haha ik weet het, vandaar ook meteen de verontschuldiging erbij. Bedankt
pi_89946096
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Haha ik weet het, vandaar ook meteen de verontschuldiging erbij. Bedankt
Ik vind het dan wel weer jammer wat voor een term je dan gebruikt om mannen te "kwetsen". Zowieso "homo" gebruiken als scheldwoord.. beetje zelfreflectie lijkt me wel op zn plaats. Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent op ons geslacht, maar zoals aangegeven zijn we lang niet allemaal zo ;).
  woensdag 15 december 2010 @ 04:47:16 #183
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89946384
Ik ben uiteindelijk blij dat het zo is gelopen tussen mij en haar. Anders had ik al die fantastische mensen die nu in mijn leven zijn (waaronder mijn vriendin) niet ontmoet. Zo kun je het ook bekijken. :)

Gek eigenlijk: aan de ene kant ben ik nog steeds kwaad op haar hoe ze me heeft behandeld al die maanden en hoeveel tijd en liefde ik in haar heb gestoken, maar aan de andere kant ben ik haar ook dankbaar dat ze dat heeft gedaan, want het heeft me doen inzien dat zij nooit mijn grote liefde is geweest en o.a. dat gegeven heeft me gevormd tot de persoon die ik nu ben. Sterker, ouder en wijzer.

En misschien een beetje lullig van me om zo te denken, maar als ik zie hoe ze zich profileert op het forum waar we elkaar hebben ontmoet, kan ik niets anders dan de conclusie trekken dat ze er niks van heeft geleerd en weer in haar oude streken (wanhopig de aandacht opeisen, users steken onder de gordel geven om zichzelf beter te doen lijken) is vervallen. En dat doet me ergens toch wel goed, omdat het voor mij wel een eye-opener was of ik mij daar wel mee wilde associeren in de toekomst. :Y

'Iedereen krijgt uiteindelijk wat hem toekomt.' Heeft volgens mij iets met Karma te maken dit. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door goofy_goober op 15-12-2010 04:57:57 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 07:55:02 #184
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89946971
gatver wakker geworden met een droom over haar.... kan je morgen grondig verpesten..

Ze verweet me dat ik te hard en respectloos was geweest met mijn smsje van eergister... zoals ik al eerder schreef is de opmerking Ok duidelijk. Blijven we elkaar dan zo negeren?
Op haar reactie ik had even geen zin in een gesprek met je en ik was voor de eerste keer weer uit en sorry als je je daar rot over voelt..
Dat valt toch best mee....

Ik weet dat ik er niet mee zou moeten zitten maar...

Ik weet trouwens niet of meerdere dit hebben maar mijn ex lijkt ineens wel van een andere planeet te komen. Ik herken vrijwel niks meer van en in haar. Terwijl ik toch echt dacht haar te kennen. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het lijkt wel of het een hele andere persoon is....
pi_89949368
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 07:55 schreef ennudan het volgende:
gatver wakker geworden met een droom over haar.... kan je morgen grondig verpesten..

Ze verweet me dat ik te hard en respectloos was geweest met mijn smsje van eergister... zoals ik al eerder schreef is de opmerking Ok duidelijk. Blijven we elkaar dan zo negeren?
Op haar reactie ik had even geen zin in een gesprek met je en ik was voor de eerste keer weer uit en sorry als je je daar rot over voelt..

Ik weet trouwens niet of meerdere dit hebben maar mijn ex lijkt ineens wel van een andere planeet te komen. Ik herken vrijwel niks meer van en in haar. Terwijl ik toch echt dacht haar te kennen. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het lijkt wel of het een hele andere persoon is....
Wat vervelend van je droom.. Ik ken het, dat is echt niet leuk wakker worden! Hoop dat je lekker afleiding hebt vandaag en het snel vergeet!
pi_89949419
quote:
Op woensdag 15 december 2010 02:16 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik vind het dan wel weer jammer wat voor een term je dan gebruikt om mannen te "kwetsen". Zowieso "homo" gebruiken als scheldwoord.. beetje zelfreflectie lijkt me wel op zn plaats. Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent op ons geslacht, maar zoals aangegeven zijn we lang niet allemaal zo ;).
Neem het niet zo serieus op, of is dat je geaardheid?
pi_89949809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 07:55 schreef ennudan het volgende:

@ennudan:
Nee ze komt niet van een andere planeet maar zit nog volledig met jou in haar hoofd. Denk je dat ze jou wil laten weten dat ze zich kut voelt onder de situatie?

Ja, jij hebt echt een plank voor je hoofd als je dat niet snapt nu ;)

Geef 'r nou eens die rust die ze steeds vraagt!
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 10:42:58 #188
189961 ex
aperture science
pi_89949974
Ze lijken heel anders omdat ze anders doen. Jij hebt haar echte ik altijd gezien (als de relatie een beetje lang duurde) en nu schiet ze weer dicht naar iemand die alleen is. Zo gaat het meestal, kijk is in de spiegel je doet het zelf vast ook. Pas als ze een andere jongen tegen komt die ze echt vertrouwd/van houd zal ze aan hem ook die ware ik weer laten zien.. Zo werkt dat nou eenmaal met relaties enzo die uit gaan :).

Ik voel me vandaag weer goed, heb nu alweer 3 dagen niks van haar gehoord, prive gaat het gewoon lekker met me en heb zaterdag een semi date met een ander meisje dan waar ik zoveel contact mee heb.

Gister avond had ik haar bijna gemaild maar mezelf voor me kop geslagen en 4 bier gedronken en me website afgemaakt. Ik denk dat ik er bijna over heen ben (na precies 4 maanden) want ik voel me echt lekker vandaag :).
The cake is a lie!
pi_89950600
Wat ennudan zegt is op zich wel heftig. Iemand waar je so close mee bent geweest en dan als bij toverslag totaal onherkenbaar is qua gedrag.

Jullie hebben dan af en toe nog contact :) . Mijn ex heeft per mail (na een relatie van een jaar) per mail het contact verbroken en geen enkel contact meer daarna.
De afregeling van de spullen over en weer heeft ze een apart gmail-account voor aangemaakt, dat wil ze niet via haar normale mail laten lopen. Drama queen... (ligt dus te gevoelig bij haar, speelt heel veel emotie)
Strek je eens uit !
pi_89950886
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat ennudan zegt is op zich wel heftig. Iemand waar je so close mee bent geweest en dan als bij toverslag totaal onherkenbaar is qua gedrag.

Jullie hebben dan af en toe nog contact :) . Mijn ex heeft per mail (na een relatie van een jaar) per mail het contact verbroken en geen enkel contact meer daarna.
De afregeling van de spullen over en weer heeft ze een apart gmail-account voor aangemaakt, dat wil ze niet via haar normale mail laten lopen. Drama queen... (ligt dus te gevoelig bij haar, speelt heel veel emotie)
wat een freak
  woensdag 15 december 2010 @ 11:38:38 #191
189961 ex
aperture science
pi_89951731
lol ja, dat is wel heel erg :P. Net alsof je spontaan haar e-mail adres ben vergeten ofzo..
The cake is a lie!
pi_89951944
@ ennudan, best heftig lijkt me dat, wanneer je ex plotseling een ander persoon lijkt te zijn geworden...
Herken dit niet zozeer uit mijn eigen situatie, al is het natuurlijk wel dat mijn ex van de een op andere dag een '' tot hier en niet verder'' houding kreeg, ze hield me op een afstand...
Misschien dat je daardoor veel karaktertrekken van haar niet herkent, haar gedrag tegenover jou is natuurlijk heel anders geworden...

Dat is en blijft iets waar ik persoonlijk ook heel erg slecht mee om kan gaan. Ik heb hier vaak verteld over de dingen die ik niet goed heb gedaan, maar ik ben vaak ook heel erg lief voor haar geweest. Vorig jaar met die vele sneeuw, heb ik haar 2 weken achter elkaar ' s ochtends vroeg met mijn auto naar haar werk gebracht om 7 uur, terwijl ik zelf niet vroeg op hoefde te staan etc. Ik kon haar opbeuren als ze verdrietig was, en ze zei dat ze zich veilig en op haar gemak bij mij voelde. Dit merkte ik ook wel...

Toen we uit elkaar gingen die zaterdagavond, was er een feest in haar dorp, en ik mocht nog gewoon bij haar blijven slapen. Dit geweigerd overigens, maar het gaat om het idee. Nog een paar weken leuk met elkaar omgegaan, misschien ben ik iets te opdringerig geweest.
Maar vervolgens reageerde ze vanuit het niets niet meer op mijn sms' jes en sinds dien heb ik nooit meer iets van haar vernomen, afgezien van toevallige ontmoetingen...

Om nu dus te zeggen dat ze het helemaal met me heeft gehad kan ik me gewoon niet voorstellen, omdat we echt als goede vrienden uit elkaar zijn gegaan. Ze kwam zelfs nog vaak langs bij mn huis om ff iets te vertellen oid, maar ook dat was van de een op de andere dag afgelopen...
  woensdag 15 december 2010 @ 12:30:19 #193
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89953517
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat vervelend van je droom.. Ik ken het, dat is echt niet leuk wakker worden! Hoop dat je lekker afleiding hebt vandaag en het snel vergeet!
Ach ja...ben al weer een beetje druk op het werk maar toch sluipt het ergens nog rond :{

@wandering misschien inderdaad wel een enorm blok beton voor de kop ... Ik heb ook besloten er verder niet op te reageren en haar gewoon met rust te laten maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf er niet gek over kan maken ... helaas

Het is echt heel raar dat ze zich ineens zo anders gedraagt. Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen. Aan de andere kant het is niet de eerste keer dat ze het doet want toen ze in juni vertrok was er ook 3 weken negeren etc totdat haar opa het ziekenhuis inging en toen was ik ineens waar haar steun/toeverlaat en enige waar ze mee kon bellen.... |:(

En als ze weggaat zegt ze wat spreken we af over bellen elkaar zien etc....en dan vervolgens hoor je helemaal niks en wordt er op een sms niet eens gereageerd.....

Zou misschien best kunnen dat ze het er moeilijk mee heeft dat ze er nog mee in haar hoofd zit etc...weet het niet.
Misschien wil ze nu na de twee eerdere keren een echt punt maken en door fysieke afstand te scheppen ook emotioneel afscheid te nemen....
pi_89957091
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ach ja...ben al weer een beetje druk op het werk maar toch sluipt het ergens nog rond :{

@wandering misschien inderdaad wel een enorm blok beton voor de kop ... Ik heb ook besloten er verder niet op te reageren en haar gewoon met rust te laten maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf er niet gek over kan maken ... helaas

Het is echt heel raar dat ze zich ineens zo anders gedraagt. Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen. Aan de andere kant het is niet de eerste keer dat ze het doet want toen ze in juni vertrok was er ook 3 weken negeren etc totdat haar opa het ziekenhuis inging en toen was ik ineens waar haar steun/toeverlaat en enige waar ze mee kon bellen.... |:(

En als ze weggaat zegt ze wat spreken we af over bellen elkaar zien etc....en dan vervolgens hoor je helemaal niks en wordt er op een sms niet eens gereageerd.....

Zou misschien best kunnen dat ze het er moeilijk mee heeft dat ze er nog mee in haar hoofd zit etc...weet het niet.
Misschien wil ze nu na de twee eerdere keren een echt punt maken en door fysieke afstand te scheppen ook emotioneel afscheid te nemen....
@ennudan: een ander advies geven is altijd makkelijk omdat je daar de waas van je eigen gevoel niet bij hebt.

Ik word zelf bij tijd en wijlen compleet gek van die muur van non-communicatie die m'n ex optrekt. En dan met name dat express willen kwetsen. Naar anderen aardig en spontaan en naar mij niets, 0,0, zero, njente meer (Wel een waslijst aan 'foute dingen' en verwijten in de opzegmail en nergens inhoudelijk over willen worden naar mij toe. Zo'n gevalletje snelrecht wat je in bananenrepublieken verwacht. Dat is rationeel dan verklaarbaar als allemaal emotie van haar kant en "joh, trek het je niet aan, het zegt meer over haar dan over jou"-adviezen maar voorlopig zit je dan onder de pek en veren...;) )
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 14:33:04 #195
189961 ex
aperture science
pi_89957982
Jup andere advies geven en je eigen gevoel is iets totaaaaaaaal anders. Haha.

Ik ben nu een reis aan het boeken/uitzoeken alleen en de enige emotie die ik erbij heb is "goh.. dat is goedkoop als je niet meer voor 2 personen alles hoeft te betalen"

:D!
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 14:46:49 #196
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89958591
@ wandering... ja ik kan altijd heel rationeel naar andere kijken maar ondertussen herken ik (en vele met mij) mezelf niet meer terug met al deze onzin..
emotionele gedoe is helemaal niks voor mij maar ja je moet ineens uit je comfortzone, al het vertrouwde is weg, je moet je opnieuw gaan openstellen voor andere (en dat is al niet makkelijk voor mij) misschien dat dat nog wel het ergste is aan het beeindigen van die relatie.... stom he

@ex.... briljant!!! leven is soms toch een stuk makkelijker (en vooral goedkoper) alleen :)
  woensdag 15 december 2010 @ 15:12:24 #197
189961 ex
aperture science
pi_89959584
Zeker :), dat viel me echt op.. Voor NYC Feb dit jaar was ik dik 2000 euro kwijt voor een paar dagen.. Nu San Fransisco voor mezelf en ik ben ong. 800,- kwijt voor iets langer als een week.

Ik ga expres alleen om mezelf te dwingen nieuwe mensen daar te ontmoeten :).
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 15:19:50 #198
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89959853
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef ex het volgende:
Zeker :), dat viel me echt op.. Voor NYC Feb dit jaar was ik dik 2000 euro kwijt voor een paar dagen.. Nu San Fransisco voor mezelf en ik ben ong. 800,- kwijt voor iets langer als een week.

Ik ga expres alleen om mezelf te dwingen nieuwe mensen daar te ontmoeten :).
Wilde net vragen of ik mee kon....
800 is echt wel cheap.... waar heb je dat geregeld :)
  woensdag 15 december 2010 @ 15:22:45 #199
189961 ex
aperture science
pi_89959955
expedia.nl :D
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 15:27:14 #200
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89960117
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef ex het volgende:
expedia.nl :D
Ik ga nu checken :)
  woensdag 15 december 2010 @ 15:28:11 #201
189961 ex
aperture science
pi_89960149
Kan je zo zelf alles samen stellen, ook voor NY gebruikt toen.. Novotel op Times Square inc. vliegreis voor 700,- p.p vond ik wel mee vallen toen :).. Alleen tja daar ook nog alles 2x betaald (eten, drinken leuke dingen) dus werd toch nog best duur :P.
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 15:32:38 #202
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89960338
als je dubbel moet betalen wordt het wel duur ja....
Ik heb in NYC in een hostel gezeten tegen times square aan.... was ook TOP

Durf het bijna niet te vragen... welk hotel zit je in SF? (Dit leidt overigens wel lekker af moet ik zeggen) :)
  woensdag 15 december 2010 @ 16:00:50 #203
189961 ex
aperture science
pi_89961509
Ja nog niet besloten :).. ik zit ook nog te kijken :).
The cake is a lie!
pi_89962037
@ennudan en ex:

Love is in the air? ;)
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 16:17:09 #205
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89962236
wandering je mag wel mee hoor _O-
pi_89962467
eerst weten wie bij wie slaapt *; ...
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 16:29:23 #207
189961 ex
aperture science
pi_89962815
Haha.. nee geen love :P val toch echt op vrouwen.
The cake is a lie!
pi_89963012
Oh? Jullie waren so close aan het worden _O_

Maar goed, een beetje humor maakt het altijd weer wat makkelijker. Zelf tot mijn verrassing 4 mails ontvangen van mijn ex in de laatste uren. Zwartgeblakerd dat wel, maar er lijkt iets van communicatie te gaan ontstaan....
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 16:47:29 #209
189961 ex
aperture science
pi_89963569
lol :D.. Ja humor is altijd goed.. zeker tussen lot genoten :).
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 18:08:54 #210
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89966858
je weet wat ze zeggen he Bro's before Ho's ;)
pi_89968808
Ik voel me echt weer verdomde kut!
pi_89969580
Zenuwen nemen toe... ex heeft morgen een afspraakje met een andere fokker en ze spreken af in Nijmegen... Hij was ook degene met wie ze tot zolaat msnde en toen ik het nieuws hoorde sloeg m'n hart 2 keer over.
Ergens moet ik beter weten en zou zoiets me niets meer moeten doen, maarja, zo zie je dat verstand en gevoel heel duidelijk 2 verschillende dingen zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89970407
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zenuwen nemen toe... ex heeft morgen een afspraakje met een andere fokker en ze spreken af in Nijmegen... Hij was ook degene met wie ze tot zolaat msnde en toen ik het nieuws hoorde sloeg m'n hart 2 keer over.
Ergens moet ik beter weten en zou zoiets me niets meer moeten doen, maarja, zo zie je dat verstand en gevoel heel duidelijk 2 verschillende dingen zijn.
Dat lijkt me nou echt ruk om van tevoren al te weten :(
pi_89970550
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:36 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou echt ruk om van tevoren al te weten :(
Tell me about it ;( Vannacht zal ik wel weer met een snel kloppend hart in bed liggen... wetend dat ze enkele uren later 'gezellie' samen door de Nijmegen struinen.
Morgen hoef ik pas 's avonds te werken, dus ik heb nou ook niet bepaald een stukje afleiding, maar zal ik er wsl de hele dag aan denken.

Bah, liefde sucks
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 15 december 2010 @ 20:37:16 #215
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89973365
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik voel me echt weer verdomde kut!
wat is gebeurd?
  woensdag 15 december 2010 @ 20:49:55 #216
189961 ex
aperture science
pi_89974016
Okay ik heb iets te veel bier op en sta op het punt haar te sms'n/bellen.. hou me tegen :')
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 20:51:42 #217
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89974129
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef ex het volgende:
Okay ik heb iets te veel bier op en sta op het punt haar te sms'n/bellen.. hou me tegen :')
ZINLOOOOOOOSSSS

EN DUS NIET DOEN

dat zeg je tegen mij ook de hele tijd.....
en als je wel belt ga ik niet meer met je mee naar SF hoor 8-)
  woensdag 15 december 2010 @ 20:52:12 #218
189961 ex
aperture science
pi_89974168
Ik weet het maar drank heh.. Ik switch wel naar Red Bull en probeer het niet te doen haha.. Kutzooi!
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 20:54:17 #219
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89974288
redbull word je alleen maar springerig van das niet erg....

maar goed ik zou het niet doen!!!!!
Sterk zijn en volhouden
  woensdag 15 december 2010 @ 20:59:31 #220
189961 ex
aperture science
pi_89974558
Ik heb al een andere random chick gesmst haha.. heuy!
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:18:54 #221
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89975698
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef ex het volgende:
Ik heb al een andere random chick gesmst haha.. heuy!
Alles beter dan haar!!!
Ik zeg goed bezig!
pi_89976571
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef Male23 het volgende:
haha heel goed. Druk die pc gewoon uit. Dan is de verleiding er ook niet.
Mee eens, of alles gaan verwijderen. Volgend jaar ben ik dat van plan. Die profielensites dan. Forums ga ik nog wel checken :P Mja profielensites stelt ook geen ruk voor eigenlijk. Verleiding isook groter je houdt elkaar alleen maar in de gaten daar. Niks meer voor mij hoor, word je alleen maar gek van!
pi_89976665
Hoezo volgend jaar?
pi_89976849
Volgens mij ben je pas echt klaar met je ex als jezelf of je ex een nieuwe realtie krijgt :@
  woensdag 15 december 2010 @ 21:41:01 #225
189961 ex
aperture science
pi_89977045
Fuck, nu heb ik een date geregeld voor zaterdag middag, en een andere voor zaterdag avond.. kut bier!
The cake is a lie!
pi_89977121
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Male23 het volgende:
Hoezo volgend jaar?
Moest tog een nieuw voornemen bedenken :P
pi_89977221
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Bombshell het volgende:
Volgens mij ben je pas echt klaar met je ex als jezelf of je ex een nieuwe realtie krijgt :@
Mja zo denk ik af en toe ook maar eigenlijk is het niet zo. Als je nog gevoelens hebt voor iemand lukt een nieuwe relatie nauwelijks. Of je moet spontaan echt ineens verliefd worden op een andere persoon, maar meestal als je al verliefd bent, kom je daar niet zo 1,2,3 vanaf helaas.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:45:07 #228
189961 ex
aperture science
pi_89977334
Nou ik ga heel eerlijk zijn, maar bij mij is het puur me ego :'), ik ben al over me ex heen maar wil gewoon vrouwlijke aandacht -.-'
The cake is a lie!
pi_89977399
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef ex het volgende:
Nou ik ga heel eerlijk zijn, maar bij mij is het puur me ego :'), ik ben al over me ex heen maar wil gewoon vrouwlijke aandacht -.-'
Aandacht verlangt iedereen naar, ik ook! Heerlijk! Verlang er nu zelfs extra naar haha.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:46:46 #230
189961 ex
aperture science
pi_89977443
Geslacht: vrouw

Nou die aandacht kan niet moeilijk zijn haha.
The cake is a lie!
pi_89977499
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef ex het volgende:
Geslacht: vrouw

Nou die aandacht kan niet moeilijk zijn haha.
:P ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 21:48:10 #232
189961 ex
aperture science
pi_89977533
Ik mag ook niet klagen verder, maar het bier versterkt het verlangen :')
The cake is a lie!
pi_89977612
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ex het volgende:
Ik mag ook niet klagen verder, maar het bier versterkt het verlangen :')
hahaha idd alcohol versterkt die verlangens, ik weet er alles van , mja dan krijg je ook wel genoeg aandacht maar dan verlang je eigenlijk alleen maar de aandacht van diegene waarvan je houdt :'(
  woensdag 15 december 2010 @ 21:50:41 #234
189961 ex
aperture science
pi_89977727
Ja? Nou dan hou ik echt niet meer van der, want mij maakt het momenteel geen fuck uit van wie het komt.. haha

Wat me wel opvalt is dat ik vooral contact opneem met oude scharrels :).. nieuwe meisjes ontmoeten zou eigk ook wel is leuk zijn
The cake is a lie!
pi_89977797
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Mja zo denk ik af en toe ook maar eigenlijk is het niet zo. Als je nog gevoelens hebt voor iemand lukt een nieuwe relatie nauwelijks. Of je moet spontaan echt ineens verliefd worden op een andere persoon, maar meestal als je al verliefd bent, kom je daar niet zo 1,2,3 vanaf helaas.
Klopt als een bus (of truck...). Spontaan verliefd worden? Mwah, dan moeten toch eerst die gevoelens weg.
Ik wou van harte dat daar een truc (geen truck...) voor was. Baal vanwege die 'gevoels-restanten' die zo lang blijven hangen terwijl je rationeel weet dat dat zo zinloos is.... :{
Strek je eens uit !
pi_89977882
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef ex het volgende:
Ja? Nou dan hou ik echt niet meer van der, want mij maakt het momenteel geen fuck uit van wie het komt.. haha

Wat me wel opvalt is dat ik vooral contact opneem met oude scharrels :).. nieuwe meisjes ontmoeten zou eigk ook wel is leuk zijn
Wees blij dat je niet meer van haar houdt, haha. Scheelt een hoop gedoe!
Ja oude scharrels ag die hoef je teminste niet helemaal opnieuw te leren kennen, dat deed ik vroeger ook toen ik net uit een relatie was. Oude scharrels opzoeken hahahah, tja als je van iemand nog te veel houdt heb je niet echt behoefte om weer een totaal nieuw persoon te moeten leren kennen, heb ik dan.
pi_89977918
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef ex het volgende:

Dat dacht je, als je wat verder bent gaat het wat meer in golven komen en is dat voortdurende missen weg Let maar op, morgen zit je hart weer achter de rollator te kreunen dat ie iemand zo vreselijk mist ;)
Strek je eens uit !
pi_89977935
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Klopt als een bus (of truck...). Spontaan verliefd worden? Mwah, dan moeten toch eerst die gevoelens weg.
Ik wou van harte dat daar een truc (geen truck...) voor was. Baal vanwege die 'gevoels-restanten' die zo lang blijven hangen terwijl je rationeel weet dat dat zo zinloos is.... :{
Tja.. ik weet er alles van helaas. haha En die gevoelens kunnen nog jaren zelfs blijven zitten soms . zucht.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:54:48 #239
189961 ex
aperture science
pi_89977983
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat dacht je, als je wat verder bent gaat het wat meer in golven komen en is dat voortdurende missen weg Let maar op, morgen zit je hart weer achter de rollator te kreunen dat ie iemand zo vreselijk mist ;)
Ben benieuwd, al heb ik het morgen fucking druk.. en van het weekend dus ook door me dubbele boeking :') van 1 tot 4 een date, en van 7 tot 11..

whoops :D
The cake is a lie!
pi_89978030
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

haha *high five* , ;) nja zo gaat het wel idd. Je denkt er soms helemaal overheen te zijn, maar dan toch ineens een flinke terugval en dan mis je diegene ook zo ontzettend erg. Altijd gaat het met dipjes. Ups en downs.
pi_89978170
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Ernemmertje het volgende:
Tja.. ik weet er alles van helaas. haha En die gevoelens kunnen nog jaren zelfs blijven zitten soms . zucht.
Ja en zo fantastisch hoe je jezelf kunt blijven bedonderen met jezelf steeds zeggen dat je "er nu echt wel overheen bent" en vervolgens zie je iets of kom je nog een foto tegen of zo en zit je er weer middenin :{
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 21:58:32 #242
189961 ex
aperture science
pi_89978231
die heb ik allemaal weg gegooid :D
The cake is a lie!
pi_89978260
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

haha *high five* , ;) nja zo gaat het wel idd. Je denkt er soms helemaal overheen te zijn, maar dan toch ineens een flinke terugval en dan mis je diegene ook zo ontzettend erg. Altijd gaat het met dipjes. Ups en downs.
*knuffelt* *;
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_89978274
@Ex:

Lust ik weer geen bier....da's pech hebben nu dan :(

maarre....een dubbele boeking? lol!
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 22:06:49 #245
189961 ex
aperture science
pi_89978815
Ja.. nou ja wel achter elkaar maar ik zag het pas toen ik het in me agenda ging zetten :')
Wat een prutser ben ik ook
The cake is a lie!
pi_89978907
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef ex het volgende:
Ja.. nou ja wel achter elkaar maar ik zag het pas toen ik het in me agenda ging zetten :')
Wat een prutser ben ik ook
Okay dan, toe maar...je moet wat voor elkaar overhebben als lotgenoten toch? ;)
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 22:10:35 #247
189961 ex
aperture science
pi_89979041
whehe, ik ga maar is in coma op bed .. voordat ik straks met een kater op donderdag op me werk zit :')
The cake is a lie!
pi_89980496
quote:
Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef ennudan het volgende:

[..]

wat is gebeurd?
Niets specifieks eigenlijk.. Een rotdag, voel me alleen, heb behoefte aan een knuffel. En het kwetst me dat hij doorgaat alsof er niets gebeurt is.. Ik kan het vandaag gewoon niet loslaten :(
pi_89980704
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Niets specifieks eigenlijk.. Een rotdag, voel me alleen, heb behoefte aan een knuffel. En het kwetst me dat hij doorgaat alsof er niets gebeurt is.. Ik kan het vandaag gewoon niet loslaten :(
*knuffelt :)

Zit mezelf hier van binnen ook half op te vreten uit zenuwen ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89980737
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

*knuffelt :)

Zit mezelf hier van binnen ook half op te vreten uit zenuwen ;(
wanneer had ze die date nou? morgen toch pas?
pi_89980849
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

wanneer had ze die date nou? morgen toch pas?
Ja morgen inderdaad *rilt*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89981027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja morgen inderdaad *rilt*
En dan nu al in de zenuwen? Ahh...Jullie zijn zielig vanavond :'(
pi_89981123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

En dan nu al in de zenuwen? Ahh...Jullie zijn zielig vanavond :'(
Lichtjes ja... het speelt wel de hele tijd in m'n achterhoofd. Morgen zal het wel behoorlijk op gaan spelen.
Hopelijk dat ik morgen met m'n fotografiehobby bezig kan zijn, maar ben bang dat het buiten te hard gaat sneeuwen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89981449
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Lichtjes ja... het speelt wel de hele tijd in m'n achterhoofd. Morgen zal het wel behoorlijk op gaan spelen.
Hopelijk dat ik morgen met m'n fotografiehobby bezig kan zijn, maar ben bang dat het buiten te hard gaat sneeuwen.
Hoe weet je dat eigenlijk? dat ze een date heeft?
pi_89981760
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat eigenlijk? dat ze een date heeft?
We hebben nog contact... las in een ander topic dat ze zenuwachtig was voor vrijdag.. dus ik gevraagd op msn wat er vrijdag was en toen vertelde ze het me. Tevens ook dat het naar donderdag was verzet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89982193
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

We hebben nog contact... las in een ander topic dat ze zenuwachtig was voor vrijdag.. dus ik gevraagd op msn wat er vrijdag was en toen vertelde ze het me. Tevens ook dat het naar donderdag was verzet.
pfff.. leuk he, dat vrienden blijven met je ex.
pi_89982402
Vorige week maandag mijn ex gezegd dat ik haar ook echt nooit meer hoefde te zien, ze vroeg nog even of we dan geen vrienden konden blijven maar ik heb nee gezegd omdat ik daarmee het verlangen naar haar in stand zou houden.

Voelt goed, één van de beste beslissingen van dit jaar, een heel stuk spanning valt van me af.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_89982648
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

*Knuffelt J0ycie88 ook*. Hier een lotgenoot want ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb de afgelopen week - 2 weken toch vooral goede dagen gehad. Maar gister en vandaag voel ik me toch wel rot. Alleen en eenzaam vooral. Vanochtend is er wel een vriend van me langs geweest op de koffie en dat was gezellig, maar vanmiddag en vanavond weinig aanspraak. Opzich af en toe wel lekker, alleen zijn, maar ik had vanavond liever iemand naast me op de bank gehad.

Ik merk nu wel dat de liefdesverdriet een beetje omslaat in eenzaamheid. Ook ik heb, zoals mensen hierboven al zeggen, weer contact met mijn allereerste vriendin. En dat contact is opzich niet vaak, maar als het er is bijzonder goed. Topavond gehad in de kroeg met z'n tweetjes 2 weken terug, en ze was op mijn surpriseparty voor m'n 30e verjaardag de week erop. Ze is absoluut geen rebound, maar ik kan er wel supergoed over praten met haar (ze is ook een lotgenoot, ongeveer hetzelfde meegemaakt als ik in haar relatie) en ik vind het fijn als ze bij me is. Afgelopen zaterdag zouden we samen uitgaan, althans, zij met vriendinnen en ik met vrienden. Helaas haakten mijn vrienden af en ik had geen zin om alleen tussen haar en haar vriendinnen in te gaan hangen, ben dus ook maar niet gegaan. Krijg ik de volgende dag een smsje: "ik heb je nog gezocht, toch nog bedacht?" En toen baalde ik natuurlijk wel. Maar vond die aandacht ook wel weer fijn! Heb haar die zondag nog gebeld en afgesproken dat ze me zou bellen als ze tijd had (ze heeft wisselende diensten), dan zouden we wat leuks gaan doen (kroeg, uit eten, name it) want ik heb toch een week vrij en kan dus in principe elke dag wat met haar doen.

Maar helaas, tot nu toe nog niks gehoord. En dat zijn dan weer van die momentjes dat je je eenzaam gaat voelen, zeker als je voor de 3e opeenvolgende avond alleen op de bank zit :( Terwijl ik er de afgelopen weken echt vaak op uit geweest ben... en volgens mij is dat juist het beste om over je ex heen te komen. Ik denk dat ik dit weekend maar eens ECHT ga stappen, of het nou in m'n eentje moet of niet, ik zal laveloos terugkomen :P
pi_89982947
Yup ik ga ook weers stappen en dat ik dronken wordt is één ding dat zeker is..
pi_89983371
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

pfff.. leuk he, dat vrienden blijven met je ex.
Toch wel, het heeft meer voor dan nadelen so far.
Leven kan niet altijd even leuk zijn. Morgen wordt doorbijten, maar er staan ook leuke dingen in het verschiet :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89988022
Hopen op een betere dag vandaag!

Gewoon denken aan leuke dingen :) Zaterdag heb ik "date" met een jongen.. Waar ik lekker mee kan kletsen. Weet niet hoe dat gaat voelen, maar dat zien we dan wel.
Ik moet wel beseffen dat mijn ex gewoon doorgaat met zijn leven, en dan wel in een sneltreinvaart, huisje kopen als je een maand een relatie hebt hahaha ik blijf me er over verbazen!. En ik kan dus wel stil blijven zitten, maar dat heeft ook geen zin.. Ik moet genieten, en de leuke dingen blijven doen die ik wil doen! (T voelt alleen af en toe niet goed dat ik zaterdag die "date" heb, zo stom!)

Maar goed, ff douche, gezellig naar de tandarts en dan een dagje werken!
  donderdag 16 december 2010 @ 09:24:33 #262
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89989222
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 07:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Hopen op een betere dag vandaag!

Gewoon denken aan leuke dingen :) Zaterdag heb ik "date" met een jongen.. Waar ik lekker mee kan kletsen. Weet niet hoe dat gaat voelen, maar dat zien we dan wel.
Ik moet wel beseffen dat mijn ex gewoon doorgaat met zijn leven, en dan wel in een sneltreinvaart, huisje kopen als je een maand een relatie hebt hahaha ik blijf me er over verbazen!. En ik kan dus wel stil blijven zitten, maar dat heeft ook geen zin.. Ik moet genieten, en de leuke dingen blijven doen die ik wil doen! (T voelt alleen af en toe niet goed dat ik zaterdag die "date" heb, zo stom!)

gewoon proberen en zien... je weet niet als je het niet probeert zaterdag.... wat is nou het ergste dat kan gebeuren.... dat het niks wordt.... nou en :)

Tja ik denk ook wel dat die sneltreinvaart een manier is om maar niet met je gevoelens te worden geconfronteerd....dat breekt hem later echt nog wel op hoor!
Heb dat idee bij mijn ex ook... afstand zoeken, negeren etc om er maar niet aan te hoeven en de confrontatie (als je het zo wil nemen) met mij en vooral zichzelf uit de weg te kunnen gaan. (heeft ze eerder namelijk ook al gezegd dat het daarom is)....

Uiteindelijke doe je er niks aan en luister ik gewoon lekker naar perfectly lonely van John Mayer!!!

Maar goed, ff douche, gezellig naar de tandarts en dan een dagje werken!
pi_89989443
Dat nummer is top! Heb ik nu heel toevallig op staan!

Je hebt ook gelijk hoor, moet gewoon zien hoe die date is zaterdag, misschien is het wel heel leuk!

Nu even de stad in.. Want anders ben ik veel te vroeg op mijn werk!
  donderdag 16 december 2010 @ 09:39:21 #264
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89989591
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:

Je hebt ook gelijk hoor, moet gewoon zien hoe die date is zaterdag, misschien is het wel heel leuk!

Dat nummer geeft inderdaad goed weer hoe je het aan moet pakken.... moet er nog een beetje veel werk in steken maar ook dat komt wel goed....
En zaterdag wordt vast hartstikke gezellig :)
Niet geschoten altijd mis is het dan he....

(wat is dat trouwens met vrouwen en altijd naar de stad gaan.... winkelen.... je gaat toch zeker veel liever werken ;) )
  donderdag 16 december 2010 @ 09:41:03 #265
189961 ex
aperture science
pi_89989638
Goede morgen.. :)
The cake is a lie!
pi_89989729
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:

Je moet me beloven dat je echt naar die date gaat zaterdag! Ik heb dat na anderhalve maand ook gedaan (ok, misschien wat snel, maar het voelde goed) met m'n allereerste vriendin dus, en dat heeft me zo geweldig geholpen. We hebben in de kroeg heerlijk gepraat over de hele situatie, maar ook over leukere dingen en hebben veel gelachen. Lekker met koffie begonnen, en geeindigd met wijn/bier. Was een topavond. En tuurlijk, een ex blijft speciaal maar van verliefdheid was geen sprake, maar het deed me wel beseffen dat er nog VEEL meer leuke vrouwen op deze aarde zijn. En het deed me m'n ex ook weer wat meer vergeten. Dus geloof me, gewoon gaan, het ergste wat er kan gebeuren is dat er echt helemaal niks aan is maar als je nergens van uit gaat zou het wel eens een hele gezellige avond kunnen worden :)
  donderdag 16 december 2010 @ 09:45:16 #267
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89989733
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef ex het volgende:
Goede morgen.. :)
brak?
  donderdag 16 december 2010 @ 10:07:46 #268
189961 ex
aperture science
pi_89990255
Bij ons ging het op woensdag uit en had ik donderdag een date :') puur omdat ik boos was.

@ennudan nope :P
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:20:06 #269
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89990561
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef ex het volgende:
Bij ons ging het op woensdag uit en had ik donderdag een date :') puur omdat ik boos was.

@ennudan nope :P
geoefend drinker dus :)

tja dates uit boosheid, of die sneltreinvaart.. het kan je helpen maar ik denk dat je er op de langere termijn echt helemaal niks aan hebt... je kunt niet voor jezelf weglopen en je zult uiteindelijk toch de confrontatie aan moeten gaan met jezelf

Hoe vervelend ook!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:25:41 #270
189961 ex
aperture science
pi_89990692
Haha weet ik, die ben ik de afgelopen 4 maanden ook wel aan gegaan hoor geloof me.. Verplicht thuis zitten en over shit nadenken enzo :). Ben blij dat ik daar eindelijk klaar mee ben!

Nee absoluut geen geoefend drinker :), maar heb het bij strikt bier gehouden en dat levert meestal geen kater op in mijn geval.. :)
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:31:46 #271
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89990858
als je eenmaal met jezelf door een deur kunt dan is het ook makkelijker om weer een nieuwe relatie te starten lijkt me....
Tuurlijk er blijven altijd nog wel momenten en restjes maar in het geheel ben je er sterker en beter door geworden...

De kater komt pas bij 15 of meer bier ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 10:33:43 #272
189961 ex
aperture science
pi_89990927
Ja het waren er eerder 6 ofzo, en dan van die iets grotere Heineken flesjes. Maar ik heb gister avond nog echt briljante scriptjes geschreven haha, dus zo erg vond ik het niet.

Mja ik vond het gewoon even nodig, verplicht thuis zitten en nadenken over alles. Kijken/bedenken wat ik fout had gedaan en wat ik dus nu niet meer zou doen :).
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:47:27 #273
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89991342
haha leren van je fouten is wel het belangrijkst ja...

Ik heb er blijkbaar nog steeds niet van geleerd want heb zelfs nu nog de neiging te bellen en te vragen WTF er nou aan de hand is...
Maar goed niet reageren van haar kant is ook een signaal en dat heb ik maar te accepteren
  donderdag 16 december 2010 @ 10:54:41 #274
189961 ex
aperture science
pi_89991533
Juistem. :-) acepteren!
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 11:10:01 #275
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89991992
lastig!!!!
pi_89992129
*zucht*

Ik heb het er maar moeilijk mee. Ben maandag echt behoorlijk ingestort toen ik besefte dat het echt min of meer uit was. Gelukkig wat steun van een goede vriend gekregen en toen ging het wel weer.

Echt moeilijke situatie omdat we beide nog een enorm gevoel voor elkaar hebben. Alleen zij zit nogal met zichzelf in de knoop, op bijna 23 jarige leeftijd is zij nog dingen aan het inhalen die ze in haar pubertijd had moeten doen. En daarbij hebben we een paar stevige ruzies gehad de laatste maand. Nu is haar gevoel (Wat er overduidelijk en zegt ze zelf ook nog helemaal aanwezig is) ondergesneeuwd door de pijn van de ruzies en het moeilijk hebben met haar ontwikkeling,

Ik vind het echt heel lastig, ik geef haar de ruimte om dingen te verwerken en te groeien nu. Maar tegelijk wil ik haar alle liefde van de wereld geven. Volledig nieuw voor me dit, ik was altijd zo nuchter en vorige relaties gingen altijd uit met een goede rede (Gevoel weg, toch niet bij elkaar passen, etc) daar had ik altijd vrede mee. Maar dit, heb ik het echt moeilijk mee.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:41:25 #277
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89993040
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
*zucht*

Ik heb het er maar moeilijk mee. Ben maandag echt behoorlijk ingestort toen ik besefte dat het echt min of meer uit was. Gelukkig wat steun van een goede vriend gekregen en toen ging het wel weer.

Echt moeilijke situatie omdat we beide nog een enorm gevoel voor elkaar hebben. Alleen zij zit nogal met zichzelf in de knoop, op bijna 23 jarige leeftijd is zij nog dingen aan het inhalen die ze in haar pubertijd had moeten doen. En daarbij hebben we een paar stevige ruzies gehad de laatste maand. Nu is haar gevoel (Wat er overduidelijk en zegt ze zelf ook nog helemaal aanwezig is) ondergesneeuwd door de pijn van de ruzies en het moeilijk hebben met haar ontwikkeling,

Ik vind het echt heel lastig, ik geef haar de ruimte om dingen te verwerken en te groeien nu. Maar tegelijk wil ik haar alle liefde van de wereld geven. Volledig nieuw voor me dit, ik was altijd zo nuchter en vorige relaties gingen altijd uit met een goede rede (Gevoel weg, toch niet bij elkaar passen, etc) daar had ik altijd vrede mee. Maar dit, heb ik het echt moeilijk mee.
Klinkt heeeel bekend. Ik heb ook het idee dat de breuk niet aan geen gevoel/onoverkomelijk verschillen etc te wijden is maar meer aan het feit dat zij het idee heeft dingen te missen (van een studentenleven), persoonlijke ontwikkeling etc....

Het enige wat ik kan zeggen en waar ik me ook nog een beetje aan vasthoud is dat als ze echt van je houdt ze vanzelf terug komt....
Is dat niet dan moet je maar bedenken dat je eigenlijk beter af bent....

[ Bericht 0% gewijzigd door ennudan op 16-12-2010 12:01:00 ]
pi_89994596
Goed... wetende dat m'n ex nu een afspraak heeft met een of andere jongen in Nijmegen valt me toch niet zo licht op de maag ;( bah
M'n werk belde net of ik eerder zou kunnen beginnen, heb gelijk toegestemd om m'n hoofd bij wat anders te krijgen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 16 december 2010 @ 12:39:13 #279
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89994722
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed... wetende dat m'n ex nu een afspraak heeft met een of andere jongen in Nijmegen valt me toch niet zo licht op de maag ;( bah
M'n werk belde net of ik eerder zou kunnen beginnen, heb gelijk toegestemd om m'n hoofd bij wat anders te krijgen.
zuur om te weten... maar misschien brengt het je ook wel verder....
pi_89994927
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Joh ik weet precies hoe je je voelt. Het is vaker tegen je gezegd in dit topic, maar het lijkt me echt beter om het contact zoveel mogelijk te verbreken met haar. Dat is niet wat je wil horen, en al helemaal niet wat je wilt als ik je zo begrijp, maar het heeft mij echt geholpen. Ik WEET wel dat mijn ex aan het rondklooien is met een barman (ja kansloos, ik weet het) maar ik heb geen contact meer met haar, haar familie, haar vriendinnen, niemand. Op die manier weet ik ook niet wat ze uitspookt en ga ik daar niet over malen.

Natuurlijk voel ik me nog steeds best klote soms, maar als ik het even objectief bekijk ben ik echt zoveel verder als jij op dit moment. En dat komt puur omdat ik me even niet meer bekommer om haar en haar escapades. Ook ik heb al een "date" gehad, en als het aan mij ligt heb ik die deze week nog een keer. Ga leuke dingen doen, ga een hobby zoeken, zoek afleiding, maar ga niet malen om haar, want zo kom je nooit (of iig voorlopig niet) uit die shit. En geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is, om die keus voor jezelf te maken. Maar ik ben nu een kleine 2 maanden verder en ik voel me een stuk beter dan de eerste 3-4 weken kan ik je vertellen!
pi_89994939
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:39 schreef ennudan het volgende:

[..]

zuur om te weten... maar misschien brengt het je ook wel verder....
Het is geen 'leukvind' afspraakje... Heb er met haar over gepraat en ik ken haar goed genoeg om eruit op te maken dat ze uit is op een relatie enz..
Achja, ik ga me klaarmaken voor m'n werk :)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:45 schreef jeice het volgende:

[..]

Joh ik weet precies hoe je je voelt. Het is vaker tegen je gezegd in dit topic, maar het lijkt me echt beter om het contact zoveel mogelijk te verbreken met haar. Dat is niet wat je wil horen, en al helemaal niet wat je wilt als ik je zo begrijp, maar het heeft mij echt geholpen. Ik WEET wel dat mijn ex aan het rondklooien is met een barman (ja kansloos, ik weet het) maar ik heb geen contact meer met haar, haar familie, haar vriendinnen, niemand. Op die manier weet ik ook niet wat ze uitspookt en ga ik daar niet over malen.

Natuurlijk voel ik me nog steeds best klote soms, maar als ik het even objectief bekijk ben ik echt zoveel verder als jij op dit moment. En dat komt puur omdat ik me even niet meer bekommer om haar en haar escapades. Ook ik heb al een "date" gehad, en als het aan mij ligt heb ik die deze week nog een keer. Ga leuke dingen doen, ga een hobby zoeken, zoek afleiding, maar ga niet malen om haar, want zo kom je nooit (of iig voorlopig niet) uit die shit. En geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is, om die keus voor jezelf te maken. Maar ik ben nu een kleine 2 maanden verder en ik voel me een stuk beter dan de eerste 3-4 weken kan ik je vertellen!
Ik zit pas in week 4 :) ik mag nog ff malen enzo :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90004850
@Jeice jij hebt je verhaal toch ook op andere fora geplaatst toch?
  donderdag 16 december 2010 @ 20:59:59 #283
189961 ex
aperture science
pi_90016991
Wat is het stil ineens hier.. is iedereen spontaan genezen ;)?
The cake is a lie!
pi_90018078
Nee hoor, was even druk :)

Hoe zou met met Neo-Mullen zijn?
Strek je eens uit !
  donderdag 16 december 2010 @ 21:20:04 #285
189961 ex
aperture science
pi_90018331
Dat vroeg ik me dus ook af :)
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 21:20:57 #286
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90018391
Die zit vast nadat hij de date van zijn ex heeft toegetakeld :o
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90018477
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Maak er maar geen grapjes over, hij zat 'r - zoals ie erover sprak - vreselijk mee.....
Strek je eens uit !
pi_90018639
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik zal mijn ex nooit iets aan doen. Daar is ze me veel te veel waard voor :)
Ik was aan het werk. Na een schuivertje over de rotonde en een file van ruim een kwartier ben ik nu terug.
Ik praat nu met d'r maar geen schokkende dingen ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90018666
Nee maar hem wel hehe.

Daarom moet je ook afstand nemen. Dat soort verhalen zit je toch niet op te wachten? Je kwelt jezelf er alleen maar mee.
  donderdag 16 december 2010 @ 21:30:12 #290
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90018939
wat een klote weer!!! net anderhalf gedaan over een stukje van 15 km... wat een prutsers.... leidt wel lekker de aandacht af trouwens.... net als goed eten en ouwehoeren met bekende.... Het eerste van vele eindejaarsfeestjes is begonnen....
Straks hopen dat er bij de nieuwjaarsborrels ook nog wat leuks zit...

Weet je heb net besloten dat ik me gvd toch niet door haar meer als een stuk vuil laat behandelen... ik heb er alles aan gedaan, ik kan mezelf recht aan kijken in de spiegen en als dat blijkbaar allemaal niet genoeg is.... jammer dan.... Ik kies voor mezelf!!!

(oh een paar biertjes doen wonderen zoals jullie zien :) )
pi_90018960
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef Royal_vita het volgende:
@Jeice jij hebt je verhaal toch ook op andere fora geplaatst toch?
Alleen op GoT, verder niet.

Werkt soms wel, van je af schrijven ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 21:30:41 #292
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90018965
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Maak er maar geen grapjes over, hij zat 'r - zoals ie erover sprak - vreselijk mee.....
:@

En ik doelde op haar date ja, niet op haar :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90018967
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Male23 het volgende:
Nee maar hem wel hehe.

Daarom moet je ook afstand nemen. Dat soort verhalen zit je toch niet op te wachten? Je kwelt jezelf er alleen maar mee.
Het afstand nemen van m'n ex is met contact natuurlijk behoorlijk vertraagd. Zeker qua dingen afsluiten, maar ik ben blij zoals het nu is. Ook met andere dingen kunnen we altijd bij elkaar terecht en ik heb haar ook verteld dat ik liever langzaam maar zeker loslaat maar wel bevriend met je blijf, dan dat ik in een keer in een zwart gat val en zonder haar er bovenop moet zien te komen.

Dat is mijn keuze, zij wilt mij daarin ondersteunen. Ik besef me wel dat ze vrij is en dat ik wat moet incasseren soms, maar dat heb ik er voor over.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90019248
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het afstand nemen van m'n ex is met contact natuurlijk behoorlijk vertraagd. Zeker qua dingen afsluiten, maar ik ben blij zoals het nu is. Ook met andere dingen kunnen we altijd bij elkaar terecht en ik heb haar ook verteld dat ik liever langzaam maar zeker loslaat maar wel bevriend met je blijf, dan dat ik in een keer in een zwart gat val en zonder haar er bovenop moet zien te komen.

Dat is mijn keuze, zij wilt mij daarin ondersteunen. Ik besef me wel dat ze vrij is en dat ik wat moet incasseren soms, maar dat heb ik er voor over.
Ondanks dat ik het niet slim van je vindt, heb ik toch een bepaalde vorm van respect voor je. Want wat je nu eigenlijk doet is zelfpijniging, maar je bent er wel van overtuigd dat je dit op deze manier moet doen, vastberaden. Richting haar getuigt het wel van respect, en als dit voor jou voelt als de beste manier moet je dat zeker doen. Ook ik vind dat ik respect heb getoont richting mijn ex, dat staat ook in mijn verhalen te lezen. En voor mij speelt het idd wel iets langer dan voor jou, maar na 3-4 weken heb ik ECHT voor mezelf gekozen, al het contact verbroken. Natuurlijk, we hebben een huis samen en daar kan ik niet omheen, maar als het aan mij ligt staat het volgende maand op mijn naam, en mag mijn ex het lekker uitzoeken met de barman en haar eigen zaakje. Ik moet nog maar zien of ze het allemaal gaat redden, maar dat is mijn pakkie aan niet meer. Het voelt op dit moment echt alsof ik stappen aan het zetten ben, terwijl zij stil blijft staan :)
pi_90019521
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef jeice het volgende:

[..]

Ondanks dat ik het niet slim van je vindt, heb ik toch een bepaalde vorm van respect voor je. Want wat je nu eigenlijk doet is zelfpijniging, maar je bent er wel van overtuigd dat je dit op deze manier moet doen, vastberaden. Richting haar getuigt het wel van respect, en als dit voor jou voelt als de beste manier moet je dat zeker doen. Ook ik vind dat ik respect heb getoont richting mijn ex, dat staat ook in mijn verhalen te lezen. En voor mij speelt het idd wel iets langer dan voor jou, maar na 3-4 weken heb ik ECHT voor mezelf gekozen, al het contact verbroken. Natuurlijk, we hebben een huis samen en daar kan ik niet omheen, maar als het aan mij ligt staat het volgende maand op mijn naam, en mag mijn ex het lekker uitzoeken met de barman en haar eigen zaakje. Ik moet nog maar zien of ze het allemaal gaat redden, maar dat is mijn pakkie aan niet meer. Het voelt op dit moment echt alsof ik stappen aan het zetten ben, terwijl zij stil blijft staan :)
Ik vind het sterk van jou dat je het allemaal zo los hebt kunnen laten. Maarja er speelde bij jullie wel iets totaal anders dan bij mij. We deelden geen woning, geen spullen enz. We waren voor onze relatie al een kleine 7 jaar goed bevriend met elkaar en dat wilden we beide gewoon niet opgeven.
Sterker nog, ik heb al eens eerder 13 maanden een relatie met haar gehad en toen was het contact wel volledig verbroken. Ik kreeg toen enorm veel last van wraakgevoelens tegenover haar en d'r nieuwe vriend. Na ruim anderhalf jaar geen contact te hebben gehad, sprak ze me weer aan op msn en zijn we nog heel lang gewoon vrienden gebleven voordat 'de klik' weer ontstond. Ik weet dus wat ik aan haar heb als 'gewone' vriendin en dat is wel iemand waarbij ik alles kwijtkan, over wat voor onderwerp dan ook.
We zijn dan wel niet meer samen, maar een vriendschappelijke band behouden is ook heel belangrijk. Ik zou nooit 1, 2, 3 afstand kunnen doen van een beste vriend(in).
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90020027
quote:
Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef jeice het volgende:

[..]

Alleen op GoT, verder niet.

Werkt soms wel, van je af schrijven ;)
Ik pm je ff
pi_90020138
Jaren zijn soms ook relatief.

Voor mijn huidige 'ex' met wie ik 1jaar iets had, had ik een 10-jarige relatie verbroken. In die laatste relatie zaten de bekende scheurtjes en deukjes. Waren er de ruzies geweest en de irritaties.

Met mijn laatste ex helemaal niets van dat, t/m de laatste weken alleen maar groeiende. Dan stopt het ineens op het toppunt (eh ja...letterlijk en figuurlijk eigenlijk :? )
Dan ontstaat er iets wat niet te vatten is.
Strek je eens uit !
  donderdag 16 december 2010 @ 22:04:27 #298
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90020737
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jaren zijn soms ook relatief.

Voor mijn huidige 'ex' met wie ik 1jaar iets had, had ik een 10-jarige relatie verbroken. In die laatste relatie zaten de bekende scheurtjes en deukjes. Waren er de ruzies geweest en de irritaties.

Met mijn laatste ex helemaal niets van dat, t/m de laatste weken alleen maar groeiende. Dan stopt het ineens op het toppunt (eh ja...letterlijk en figuurlijk eigenlijk :? )
Dan ontstaat er iets wat niet te vatten is.
tja... en dan blijf je achter met het gevoel van WTF wat is er nou mis.... en wat zie ik niet..... zo bekend...
Tegen mij zegt ze letterlijk: ik heb alles wat ik wil.....maar.....
En als je dan zegt maar wat? of wat kunnen we daar aan doen dan blijft het verdacht stil
  donderdag 16 december 2010 @ 23:52:57 #299
189961 ex
aperture science
pi_90026015
Kan niet slapen.. Heeft niks met me ex te maken, ik heb zin in zaterdag :')
The cake is a lie!
pi_90026763
quote:
Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef ex het volgende:
Kan niet slapen.. Heeft niks met me ex te maken, ik heb zin in zaterdag :')
No offence, maar in de meeste laatste posts van je heb je het over a.s. zaterdag, hoe geweldig dat je 2 dates hebt op een dag. Ik wil niet vervelend gaan doen, maar heb je ook rekening gehouden met de kans dat beide dates op flaters kunnen eindigen? Dat je daarna niet nog meer je ex gaat missen? Ik zou daar best wel rekening mee houden eigenlijk, puur voor me eigen bescherming
pi_90026815
Iksdee. Ik wil dit eventjes delen:
Uitgegaan -> ik kapot -> hele tijd geen contact. heb haar proberen te vergeten, en ben daarin - na 8 maanden - goed geworden. Nu duikt ze opeens op msn op:

Freekwillem zegt:
da's nog een verschil tussen ons
ik ben een stuk liever/eerlijker

Julia zegt:
zeg het is.. wat is mijn probleem?

wat jouw probleem is...
ik heb geen idee

Julia zegt:
zeg nou is eerlijk!
ben ik sluw? niet lief? en niet eerlijk?
eigenlijk een heks dus...
[12/16/2010 9:49:54 PM] Freekwillem zegt:
waarisjebezemdan?

Ik zit mezelf weer gek te maken met de vraag waarom zij, na 8 maanden, opeens weer contact zoekt... Mja, ik kan erom lachen. =).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')