Ik wil ook even mijn verhaal van me afschrijven.
Ik heb 6 maanden geleden een meisje ontmoet op een festival.
Na een leuk gesprekje hebben we gezoend en telefoonnummers uitgewisseld.
De weken die daarop volgden waren super leuk.
We hebben een aantal dates gehad, ging echt lekker.
We kwamen ook al snel tot de conclusie dat we elkaar toch echt wel heel leuk vonden maar aangezien we allebei een klote relatie achter de rug hadden, besloten we het rustig aan te doen en te kijken hoe het verder zou gaan. We zijn beide ook erg druk dus op het begin was het sowieso nog passen en meten in de agenda's.
Nou ging allemaal goed, we werden steeds meer verliefd.
Na een paar weekjes had ik wel zo'n beetje mijn agenda aangepast zodat we wat meer tijd samen konden doorbrengen. Zij had haar agenda ook wel enigszins aangepast, tenminste de
eerste weken, daarna werd het steeds minder en zagen we elkaar dus ook minder.
School was weer begonnen voor haar en dat kostte een hoop tijd.
Maar op een gegeven moment begon ik toch wel te twijfelen of dit wel een goedwerkende relatie ging worden omdat ze zo'n druk leven heeft en we elkaar eigenlijk weinig zagen (2 keer in de week hooguit).
Het kwam ook voor dat we elkaar vier weekenden niet zagen omdat zij al een geruime tijd van tevoren met vriendinnen had afgesproken oid. Best frustrerend dan als je de weekenden een beetje open laat om samen wat af te kunnen spreken. Verder zagen we elkaar dan vaak alleen op dinsdag en vrijdag maar aangezien ze dan de volgende dag, of naar school moest of naar haar werk, bleef ze maar een paar uurtjes.
Ik werd er niet echt gelukkiger van want je wilt elkaar toch vaak zien als je verliefd bent, tenminste zo denk ik erover

Maar goed ondanks de twijfel ben ik wel echt gek op haar dus wilde ik het toch nog even aanzien.
Daar kwam ook nog bij, dat als we samen waren was ze erg aanhankelijk, vrolijk en verliefd en als we niet samen waren, deed ze afstandelijker (Niet de eerste weken overigens maar dat groeide steeds verder). Dit kwam volgens haar door haar vorige relatie. Ze was door haar vorige ex gekwetst en had moeite om zich aan mij te binden in de vrees dat ze weer gekwetst zou worden. Beetje bindingsangst dus en daardoor stootte ze me steeds verder af.
Ze was toen en nu nog erg in de war. Ze weet niet goed wat ze wil, wie haar echte vrienden zijn en er zitten nog meer dingen dwars waar ik niet op in kan gaan. Ze zit in een periode waar ze aan het kijken is waar ze naartoe wil in het leven. Ze heeft echt behoorlijk wat meegemaakt dus vandaar dat ze op dit moment een beetje in een crisis zit.
Dit is dus ook de rede dat het uit is gegaan.
Ze kan alles niet goed inplannen en ze wil mij er geen pijn mee doen.
Ze houdt wel nog van me maar ze kan zich niet 100% geven op het moment, omdat haar verleden dwars zit.
Ik weet dat dit het beste is voor ons beide want ik werd er niet echt gelukkig van hoe het ging op het laatst. Maar ondanks dat heb ik er wel echt veel moeite mee om haar los te laten.
Het is nu 5 weken geleden dat het is uitgegaan en we hebben in totaal 5 maanden een relatie gehad.
Damn, ik hoop dat ik me snel wat beter voel!
[ Bericht 0% gewijzigd door awesomo op 02-12-2010 14:27:25 ]