Het is op zich logisch dat je zo snel weer wilt, je hebt ineens een leegte en wilt die opvullen maar verstandig is anders. Duurt een maandje voor sommigen, voor anderen iets langer maar dan ga je weer een beetje dat alleen zijn waarderen. Eerder dan dat punt zou ik sowieso even niet bezig zijn met iets anders want vaak krijg je van dat soort contacten spijt.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Daar heb je gelijk in, TS, maar ik dacht het zo wat meer van me af te kunnen zetten, maar het is idd een domme illusie om te denken dat alles zo snel kan gaan...
Had er ook geen plezier aan om te kijken ofzo, dus ik merk wel dat ik nog gewoon heel erg in een verwerkingsproces zit en nog niet verder KAN, al zou ik het willen.
Je hebt dus wel gelijk
Nouja, ik zou niet eens met een meid willen afspreken, hoe goed ze er ook uitziet of hoe lief ze ook is. Gewoon helemaal geen behoefte aan intiem vrouwelijk contact. Heel raar gevoel is dat.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Het is op zich logisch dat je zo snel weer wilt, je hebt ineens een leegte en wilt die opvullen maar verstandig is anders. Duurt een maandje voor sommigen, voor anderen iets langer maar dan ga je weer een beetje dat alleen zijn waarderen. Eerder dan dat punt zou ik sowieso even niet bezig zijn met iets anders want vaak krijg je van dat soort contacten spijt.
Join te club! Hoewel sommigen hier nog scharrelen met hun exquote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, ik zou niet eens met een meid willen afspreken, hoe goed ze er ook uitziet of hoe lief ze ook is. Gewoon helemaal geen behoefte aan intiem vrouwelijk contact. Heel raar gevoel is dat.
Maar ik moet het idd niet gaan forceren, ookal LIJKT het de leegte op te vullen. Dus voorlopig gewoon niks, klaar.
Heb eerder iets met haar gehad, toentertijd 13 maanden... heb het daarna echt heel lang moeilijk gehad. 7 maanden daarna had ik de laatste tranen in m'n ogen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Join te club! Hoewel sommigen hier nog scharrelen met hun ex
Even benieuwd, uit pure nieuwsgierigheid omdat het in deze topicreeks nogal een komen en gaan is van verhalen en users: hoe lang heb je een relatie gehad en hoe lang is deze inmiddels uit (en dus er nog moeite mee hebben)? Ben wel benieuwd hoe lang de gemiddelde user hier nu nog met zn ex in zn hoofd zit namelijk.
Ik trap af, af en aan jaar of 3 nu bijna half jaar over.
Mijn relatie heeft bijna twee jaar geduurd. Ik heb er zelf een punt achter gezet en de eerste drie weken voelde ik haast niks. Toen sloeg de bom echter in, twee weken in zak en as gezeten. Na twee weken haast niets te eten en heel erg depri te zijn geweest moest het anders. Het is nu twee maanden uit en nu gaat het wel iets beter. Hij zit nog steeds vaak in mijn gedachten, maar de gevoelens en het verdriet zijn dragelijk geworden.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Even benieuwd, uit pure nieuwsgierigheid omdat het in deze topicreeks nogal een komen en gaan is van verhalen en users: hoe lang heb je een relatie gehad en hoe lang is deze inmiddels uit (en dus er nog moeite mee hebben)?
Soms moet je nou eenmaal een aantal blauwtjes lopen om wél de juiste tegen te komen. Iedereen loopt wel is blauwtjes op in z'n leven, en zo niet dan ben je of gewoon enorm knap/leuk/goede prater, of je onderneemt nooit wat. Het is ook helemaal niet erg om blauwtjes te lopen, mensen keuren je er niet op af.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Ps @ mean dutchy : mijn ex is wat betreft het ''veroveren'' niet echt een leerschool voor mij geweest. Je kunt eigenlijk zelfs zeggen, dat zij mij veroverd heeft, en dat ik alles over me heen heb laten komen en daarna alleen maar als antwoord ''ja'' heb moeten geven op de vraag of ik een relatie met haar wou...:P
Verdere afspraakjes waren altijd haar initiatief, het duurde ook niet heel lang voordat ik doorhad dat ze achter me aanzat, ze stak het niet onder stoelen of banken, dat nam de onzekerheid ook al heel gauw weg..
En smste ik eens een dag niet terug, dan stuurde zij wel weer een berichtje, het was niet echt een normale wederzijdse manier waarop normaal een relatie tot stand komt..Dat ben ik dus niet gewend...
Misschien moet ik dat erfstuk nog maar van mijn ex overnemen, gewoon schijt hebben en niet bang zijn om op je bek te gaan...
Inderdaad, dat heb ik nog een paar maanden gedaan, maar ik ben er nu wel klaar mee om de ene keer te horen te krijgen dat ik toch nog wel heel leuk ben, en dan weer is er niks. Nu ben ik er zelfs achter dat ze me meenam omdat ik blijkbaar beter in bed ben dan haar andere vriend.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Join te club! Hoewel sommigen hier nog scharrelen met hun ex
Wellicht zal dit nummer je erg aanspreken:quote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Suigetsu het volgende:
na 8 maanden is het nu iets meer dan 2 weken uit. heb hele erge ups en downs. er zijn momenten waarop ik er vrede mee heb en denk van; "fuck it" en andere momenten wil ik haar zo supergraag weer terugdie laatste komen nu nog helaas het vaakste voor. vannacht ook ineens weer een terugslag gehad. midden in de nacht wakker geworden en dik lopen janken.
ik kan het nu ook gewoonweg nog niet accepteren dat het over is, ookal heb ik het eigenlijk maar te slikken. maak me om 1 of andere reden ook nog veel zorgen dat ze andere kerels tegenkomt nu en wie weet wat allemaal ermee doet, terwijl mijn verstand ook wel zegt dat dat nergens op slaat, omdat t over is en zij dus alle recht heeft te doen wat en met wie ze maar wilt. toch is dat een schijtgedachte waar ik niet veel vrolijker van word
is dus nog moeilijk, erg moeilijk. en kan eigenlijk gewoon niet wachten tot ik hier overheen ben. zij heeft haar leven al weer opgepakt, mij doet t nog heel veel.
Hey wat klote voor je om het even grof te zeggen, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga hier ook even mee lezen, ben sinds afgelopen nacht single en er helemaal kapot van
Sterkte kerel... je bent hier iig met allemaal mensen die je gevoelens in meer of mindere mate met je delen. Dat deed mij de eerste dagen vooral erg goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga hier ook even mee lezen, ben sinds afgelopen nacht single en er helemaal kapot van
En mij ook. Alles lezen en mensen die jouw gevoelens min of meer beschrijven.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sterkte kerel... je bent hier iig met allemaal mensen die je gevoelens in meer of mindere mate met je delen. Dat deed mij de eerste dagen vooral erg goed.
Jij hebt het jezelf aangedaan, GTFOquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Moet even van me af pratenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hey wat klote voor je om het even grof te zeggen, wat is er gebeurd?
Dat klopt, maar het kon niet anders, en het is wel ontzettend kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt het jezelf aangedaan, GTFO
Ik ben ook degene geweest die de knoop door heeft gehakt maar in sommige relaties is het al dood voor iemand het durft te begraven. Wie uiteindelijk ermee ophoudt zegt niets over het verdriet dat je daar alsnog van kunt hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt het jezelf aangedaan, GTFO
Welkom, maar even een wake up call. Ga niet naar hem toe, zo iemand verdient jouw aandacht en uitleg niet eens. Dat meisje weet waar ze aan begint en hij zal haar ongetwijfeld hetzelfde flikken dus karma lost dat wel voor je op. Je bent besodemieterd en het is logisch dat je dat heel erg dwars zit maar als ik zie hoe hij je heeft behandeld kan het alleen maar slechter en praten met hem gaat je echt niets opleveren. Ik zou het niet doen. Misschien als je er een beetje overheen bent en het wat verder van je af staat dat je het nog eens kan overwegen maar ik zou dat nog niet nu doen tenzij je zeker weet dat je het aan kan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben nu sinds drie weken weer vrijgezel na een relatie van een jaar.. En vorige week ben ik erachter gekomen dat hij is vreemdgegaan, voor het uitging had hij al een nieuwe meisje en daar istie nu mee samen. Ik heb de klap naar mijn idee dus 2 keer gehad en ik kan het voor mezelf niet goed afsluiten.
Tis ook uitgegaan via msn, hij heeft het echt superlaf gedaan in mijn ogen, en is er heel makkelijk vanaf gekomen.
Tklinkt echt als een soap, maar heb nu ook contact met dat meisje, dat meisje is er ook achter.. Maar blijft gewoon bij hem, ondanks al zijn leugens. Misschien dat ik hem morgen zie, zodat ik hem het een en ander kan duidelijk maken, misschien is dat wat ik nodig heb op het los te laten en goed af te kunnen sluiten..
Ik weet alleen niet of het een goed besluit is.. Tvoelt namelijk heel dubbel.. Ik denk wel dat ik het aan kan, maar ik ben nu al zo gespannen bij het idee alleen al.. Heeft er iemand tips..
(dit is trouwens echt een hele korte versie van het verhaal, der zijn meer dingen voorgevallen maar dan ben ik echt 3 uur bezig met typen, ik besef dan ook wel dat het beter is dat het voorbij is.. Maar het doet zo'n pijn..)
Dank je wel voor je reactie.. Dit is ook een beetje de reden dat ik in dubio zit.. Ik heb het idee dat ik het nodig heb om het af te sluiten, hem de dingen te zeggen die ik niet heb kunnen zeggen.. Want ook al zeg ik het via een brief of mail of wat dan ook.. Ik wil het hem recht in zijn ogen zeggen, laten zien dat hij laf is en ik niet degene ben die dat is. Want dat zegt hij nu wel tegen iedereen over mij.. Ik wil hem laten zien wie ik ben, en hem laten zien dat hij er niet makkelijk vanaf kan komen door het te beeindigen via MSN..quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:21 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Welkom, maar even een wake up call. Ga niet naar hem toe, zo iemand verdient jouw aandacht en uitleg niet eens. Dat meisje weet waar ze aan begint en hij zal haar ongetwijfeld hetzelfde flikken dus karma lost dat wel voor je op. Je bent besodemieterd en het is logisch dat je dat heel erg dwars zit maar als ik zie hoe hij je heeft behandeld kan het alleen maar slechter en praten met hem gaat je echt niets opleveren. Ik zou het niet doen. Misschien als je er een beetje overheen bent en het wat verder van je af staat dat je het nog eens kan overwegen maar ik zou dat nog niet nu doen tenzij je zeker weet dat je het aan kan.
Doe het dan wel om de enige juiste reden en dat is dat je het voor jezelf doet. Maar het probleem bij dit soort laatste boodschappen is dat er een reactie terug kan komen die best hard kan aankomen. Kun je het handelen als hij in de aanval gaat en je kwetsende dingen gaat toeroepen? Ik denk dat je daarna jezelf alleen maar slechter voelt. Je wilt hem laten zien wat hij je aangedaan heeft maar denk je echt dat hij dat zal beseffen? Ik geloof het niet. Iemand die zo omgaat met vrouwen slaapt daar echt geen nanoseconde minder van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie.. Dit is ook een beetje de reden dat ik in dubio zit.. Ik heb het idee dat ik het nodig heb om het af te sluiten, hem de dingen te zeggen die ik niet heb kunnen zeggen.. Want ook al zeg ik het via een brief of mail of wat dan ook.. Ik wil het hem recht in zijn ogen zeggen, laten zien dat hij laf is en ik niet degene ben die dat is. Want dat zegt hij nu wel tegen iedereen over mij.. Ik wil hem laten zien wie ik ben, en hem laten zien dat hij er niet makkelijk vanaf kan komen door het te beeindigen via MSN..
Ik weet wel zeker dat ik het aan kan.. Als ik hem zie is het ook hier in de stad.. Op een voor mij veilige plek en ik heb altijd iemand waar ik naar toe kan..
Ik wou dat sommige keuzes iets makkelijker waren..
Klopt, ik durf zelfs te zeggen dat ik er meer moeite mee heb dan hij terwijl ik er een punt achter heb gezet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:18 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ik ben ook degene geweest die de knoop door heeft gehakt maar in sommige relaties is het al dood voor iemand het durft te begraven. Wie uiteindelijk ermee ophoudt zegt niets over het verdriet dat je daar alsnog van kunt hebben.
Dat gaat inderdaad niet gebeuren. Soms kun je het gewoon het beste laten zoals het nu is, hoe moeilijk dat ook is. Ik begrijp echt wel dat je een soort van point wil maken naar hem toe, maar vaak hebben ze dat nog geen eens door. De beste wraak die je nu kunt nemen is, doorgaan met je leven zonder hem en laten zien hoe goed dat je afgaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Doe het dan wel om de enige juiste reden en dat is dat je het voor jezelf doet. Maar het probleem bij dit soort laatste boodschappen is dat er een reactie terug kan komen die best hard kan aankomen. Kun je het handelen als hij in de aanval gaat en je kwetsende dingen gaat toeroepen? Ik denk dat je daarna jezelf alleen maar slechter voelt. Je wilt hem laten zien wat hij je aangedaan heeft maar denk je echt dat hij dat zal beseffen? Ik geloof het niet. Iemand die zo omgaat met vrouwen slaapt daar echt geen nanoseconde minder van.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet gebeuren. Soms kun je het gewoon het beste laten zoals het nu is, hoe moeilijk dat ook is. Ik begrijp echt wel dat je een soort van point wil maken naar hem toe, maar vaak hebben ze dat nog geen eens door. De beste wraak die je nu kunt nemen is doorgaan met je leven zonder hem en laten zien hoe goed dat je afgaat.
Kan ook anders he. Er zijn echt wel manieren om even die boosheid te ventileren, maar niet richting hem. Het geeft hem alleen maar een egoboost dat jij er zo mee zit en je gaat jezelf er waarschijnlijk alleen maar nog slechter door voelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien hebben jullie inderdaad gelijk..
Als ik het zou doen zou ik het ook voor mijzelf doen, om mijn frustraties te uiten zodat ik verder kan.. Maar ja hmm soms is het kiezen uit 2 kwaden lijkt het wel..
Ik snap wat je bedoelt.. En ik uit het ook wel op andere manier.. Maar ja.. Naja misschien moet ik het toch niet doen inderdaad..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Kan ook anders he. Er zijn echt wel manieren om even die boosheid te ventileren, maar niet richting hem. Het geeft hem alleen maar een egoboost dat jij er zo mee zit en je gaat jezelf er waarschijnlijk alleen maar nog slechter door voelen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
Het is wel apart hoe het met sommige bedpartners enorm stroef gaat en met sommigen echt meteen 100% geweldig.
Haha herkenbaar. Wel een problematische conclusie overigensquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
Ik las dit in een oud topic, en nu wil ik helemaal nooit meer neuken met iemand anders dan mijn ex.
[..]
Lastige situatie.. 1 ding waar in in ieder geval niet voor zou gaan is haar langs laten komen zonder verwachtingen.. Jij hebt duidelijkheid nodig anders gaat het je alleen maar meer opbreken dan dat het je nu al doet. Voel je vriendschap voor haar of is het meer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef ex het volgende:
Ik heb even advies nodig geloof ik, gister avond lag ik onwijs ziek in bed en is mijn ex langs gekomen om te koken & de hond uit te laten.. Ook sprong ze op een bepaald moment op bed en kwam ze tegen me aanliggen het was van korte duur maar toch lang genoeg om mij weer aan het denken te zetten..
We hebben allebei nog geen ander gehad (3 maanden verder) en ik ben daar ook nog niet echt aan toe, ik ben er nog elke dag mee bezig en heb het er moeilijk mee (voornamelijk omdat ze zo dicht bij woont & veel laat horen).
Nu wil ze vanavond op zich weer komen eten, maar ik weet het niet, ze is niet duidelijk over wat ze wilt en elke keer als ik over duidelijkheid begin, of me eigen grenzen aangeeft kapt ze het gesprek weer af..
Wat zouden jullie doen? Vanavond toch proberen af te spreken en er is goed over praten? Vanavond afspreken en gewoon een leuke avond hebben zonder verwachtingen? Of vanavond helemaal niet laten komen en gewoon verder gaan met me leven?
Ik vind het lastig, ik zou opzich nu nog wel met haar verder willen maar ik wil wel graag duidelijkheid, ik heb al wel duidelijk aangegeven dat vriendschap er NOOIT in zal zitten tussen ons (eerste liefde, bla bla bla) en ben bang dat ik alleen maar vast hou omdat ik denk awhh eerste liefde, ik wil niet los laten bla bla, maar gewoon iemand anders moet tegen komen om te leren van hey, er is meer dan alleen die persoon..
Ik zit in een soort tweestrijd eigenlijk al sinds het uit is die me nu toch wel op begint te breken.. We hebben sowieso voor exen te veel contact hoe erg ik ook me best doe om dit niet te hebben..
Graag adviezen!
edit: misschien wel handig; het is uit gegaan door veel ruzie de laatste maanden, ik was onwijs bot op bepaalde momenten door werk stress en heb dit mee naar huis genomen. Dit is nu niet meer het geval en we hebben dan ook al een maand ofzo niet eens een discussie gehad in ons contact.
Dan moet je je gevoel volgen, en haar zeggen dat je liever niet hebt dat ze vanavond komtquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef ex het volgende:
We waren 3 jaar samen, het is uit gegaan omdat we ruzie hadden en ik haar niet tegenhield, anders was ze nooit gegaan.
Het is nog steeds pure liefde & verliefdheid wat ik voel, niks meer en niks meer.. absoluut geen vriendschap.
Het valt me op dat ik het wel positief schets voor haar kant haha, ze ging weg, heeft me toen echt in de steek gelaten en ook in de maanden ervoor gebeurde van haar kant een paar dingen waar ik niet zo blij mee was.. gedrag verandering zeg maar, geen vreemdgaan oid. Ze heeft het ook in het begin van de relatie heel moeilijk gemaakt voor me en, er na ook door met 1 van me vrienden veel op te trekken die ook dichtbij woont..
Mijn gevoel zegt het volgende: Laat los, en zoek nieuwe vrienden, duik een ander wereldje in en vind uit eindelijk een meisje wat je wel kan waarderen..
Ik geloof in tweede kansen soms. Relaties zijn niet makkelijk en het is zo moeilijk om het in stand te houden dat het soms weleens teveel gevraagd kan zijn maar als jij zelfs nu nog zegt dat zij het niet voor je is dan denk ik dat je daar een heel waardevol signaal aan hebt. Als zelfs je gevoel niet zegt, bij haar blijven dan weet je het eigenlijk gewoon zeker maar heb je gewoon logischerwijs je zwakke momenten. Geen contact meer toestaan juist omdat je op zo'n zwak moment weleens kan toegeven terwijl je dat helemaal niet wilt. Ik zou dat echt niet doen. Het is echt je eigen grenzen opzoeken en waarom zou je dat nu willen testen? Kies voor jezelf, laat haar gaan en ga verder. Sterkte.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef ex het volgende:
Mijn gevoel zegt het volgende: Laat los, en zoek nieuwe vrienden, duik een ander wereldje in en vind uit eindelijk een meisje wat je wel kan waarderen..
Succes!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef ex het volgende:
Ze komt over een half uurtje, ik weet hoe hekel ze heeft aan dit soort gesprekken maar ik wil nu echt van haar weten wat ze vind en nog voelt.
Ik ga er met een leeg hoofd in en wil gewoon eindelijk is weten waar ik aan toe ben, zodat we of verder kunnen, of dat ik echt 100% los ga laten, en dit ook aan haar vraag.
No more games.
Denk maar aan wat Hans Teeuwen zo mooi heeft verwoord: Alle vrouwen zijn...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef ex het volgende:
Nou ze is weg, maar of ik het antwoord heb wat ik horen wil is wat anders. Ik heb iig wel duidelijkheid..
En om maar even een klein beeld te scheppen wat ik af en toe heb door gemaakt de laatste maanden;
Ik vertelde dus dat ik die onzekerheid en duidelijkheid zat was, en vroeg haar om nu eindelijk is een keer eerlijk te zijn, en niet zich niet zo opervlakkig te houden over de situatie.
Eerst vertelde mevrouw dat ze het allemaal ook niet wist er er nooit over na dacht (fijn, na 3 jaar) en vervolgens schoot ze in de slappe lach.
Haar eigen claim was, dat het kwam omdat ze niet met haar emoties kon omgaan maar voor mij was het de druppel..
Na iets meer als 3 jaar heb ik haar voor de laatste keer uit m'n huis gegooid en ik kap er mee, geen contact meer geen e-mails meer, helemaal niks meer. Ik ga op zoek naar een nieuw huis vanaf morgen hier ver vandaan en laat deze hele tering zooi achter me, zoals ik al had aangegeven.
Godver, wat ben ik boos, verdrietig en opgelucht door elkaar nu.
Trots, dat ik haar heb weg gestuurd, tot het bot beledigd dat ze me uit lachtte.
Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar gadver, wat heb ik een hoop tijd, geld, en moeite weg gegooid de afgelopen 3 jaar.
Jezus, jij blijft er ook maar lekker in hangen zeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
Ik las dit in een oud topic, en nu wil ik helemaal nooit meer neuken met iemand anders dan mijn ex.
[..]
Hmm voor zover ik dan kan lezen heb je de juiste keuze gemaakt door nu afstand van haar te nemenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef ex het volgende:
Nope, ze heeft het zelf uit gemaakt maar ging vervolgens nog 3 maanden elke dag contact zoeken, ze kwam per week minstens 2x langs en noem maar op.. erg frustrerend als je probeert verder te gaan.
Dus ik eiste nu duidelijkheid en naja, die heb ik nu
Om die reden heb ik eigenlijk ook geen zin om dinsdag 'gezellig' te gaan eten. Omdat het heus wel gezellig kan zijn. Maar dan zit ik dadelijk weer thuis met alle mayhem van dien. Terwijl ik eigenlijk ook weer zo iets heb van "fuck it."quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik begrijp overigens heel goed hoe je je voelt hoor... De eerste weken probeerde ik me echt wanhopig aan mijn ex vast te klampen, en een tijdje later ( tot nu toe eigenlijk ) wil ik het liefst zo weinig mogelijk met haar te maken hebben. Niet omdat ik haar niet mag, in tegendeel zelfs ik vind haar nog steeds een supermeid, maar gewoon omdat het pijn doet en je inderdaad niet door kunt gaan...
Doe er dan wat aan. Of houdt iets je soms tegen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef ex het volgende:
Nah dat niet echt.. die hoop had ik al niet meer hoor.. En ik wou zelf ook niet meer, ik wou gewoon duidelijkheid. En zelfs dat gunde ze me niet.
Ik snap dat ook niet, ze heeft me geen 1 dag met rust gelaten sinds het uit is.. zelfs vandaag niet![]()
IK WIL RUST.
Ik wou dat ik in je schoenen stond...quote:Op zondag 5 december 2010 17:47 schreef MOD het volgende:
Mijn ex wilt me terug. Even denken hoe ik hier op ga reageren. Niet te veel nadenken. Binnenkort maar ff wat gaan eten met de dame.
Heb het dan ook niet over jouw ex...quote:
Zoals je het hier neerzet ben je echt al een heel eind op weg met het loslatenquote:Op zondag 5 december 2010 18:34 schreef MOD het volgende:
Punt is zegmaar dit:
Het raakt uit, je raakt in een emotionele achtbaan waar je nooit eerder in gezeten heb. De eerste weken/maanden verlang je zo intens naar je ex maar je kan haar niet terug krijgen, je moet verder.
Dus na dat alle heftigste emoties afgevlakt zijn, kijk je wat verder dan je neus lang is en zie je wat de toekomst allemaal nog meer te bieden heeft, ipv dat je blijft hangen in het verleden.
Het voelt nog steeds rot en je wilt eigenlijk gewoon je ex terug, maar hee, nieuwe kansen, nieuw leven, nieuwe dingen, laat het allemaal maar lekker op de vrije loop.
Je accepteert het langzaam maar zeker, maar echt gelukkig voel je je nog niet helemaal, want je mist haar toch wel, of in ieder geval iets dat je eerst wel had en nu niet meer.
Spontaan lach je je zelf uit naar het gedrag dat je de eerste weken/maanden heb vertoont, dat je zo zwak en zielig was en al die dingen, maar ach.. hoort er bij
Met alle pijn en moeite heb je dus een persoon achter je gelaten en ga je alleen verder.
Het kost wat tijd en moeite om dat allemaal te gaan inzien en als ik zelf zie hoe mongool en zwak ik me zelf heb gedragen voel ik me soms zo stom. Maar hee, that's life, blijkbaar.
Nu is het zo dus, dat mijn ex mij nog ziet zitten, ze heeft een hele lange mail getikt en ja, ik zie zeker de potentie in van ons beide. Maar fuck dat.
Na heel die helse rit van mindfucks en chaos in je kop, wil je wel eens wat rust om je zelf tijd te geven om andere zaken des levens op een rijtje te hebben, alvorens je weer opnieuw een relatie in duikt.
Dan kan ik haar dus wel ontzettend missen en terug willen, en dat blijkt dan allemaal wederzijds te zijn, maar alsjeblieft. NU EVEN NIET!
Jammer dan. Ik zie het wel zitten met haar, want die klik is er nog steeds en het is een hele toffe mooie meid, maar het is wel even goed zo dus. Wat heb je er aan, als je besluit weer bij elkaar terug te komen, als je zelf nog chaos bent. Is het dan nog wel leuk?
Serieus. Als jij nu weer met je ex zou gaan, dan zou de sfeer niet te harden zijn. Enkel omdat de balans er niet meer is. Jij zit met je hoofd nog in het verleden en verlangt naar de goede oude tijd en zij heeft zo iets van "mja.. fuck it"
Of iets dergelijks. Dusss jah, de spreuk is als volgt:
Je kan er pas weer voor gaan als je bereid bent het compleet los te laten. Alles loslaten en stabiliteit zoeken in je eigen leven. Pas daarna kan je gaan kijken of het echt wel de moeite waard is om bij elkaar terug te komen.
Maar tegen die tijd is het nog maar de vraag of je het niet veel leuker vind om weer op jacht te gaan en te kijken wat voor vrouwen er nog meer rond lopen.
Ja dat klopt, maar ik kon het niet afsluiten omdat ik hem niet heb gezien dat de breuk.. De laatste keer was mooi en geweldig en een superweekend.. En toen was het uit. Ik had zo het gevoel dat ik dit nodig had om het af te sluiten.. En gelukkig viel het oud zeer mee, en deed hij me eigenlijk niets.. Tot de opmerking van het schamen.. Maar ik denk dat ik daar ook wel overheen kom.. Ik heb hem in ieder geval niet laten merken dat hij me daar mee raakte. Ik heb hem toen gezegd dat het dan echt klaar is, dat ik me niet rot ga voelen om iemand waar ik een jaar aan heb vergooit omdat hij zich voor me schaamde.. En toen heb ik mijn koffie opgedronken, gewoon gepraat met het meisje hem geen blik meer gegund, mijn jas aan gedaan en gegaan.. En dat voelde goed. Want hij trok het niet..quote:Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef aLldin het volgende:
@J0ycie88:
Kan het wel begrijpen dat iedereen dat zei, je krijgt dan toch weer te maken met oud zeer.
Dat is wel mooi dan dat je het voor jezelf eindelijk af hebt kunnen sluiten. Kan er bij dat soort dingen sowieso niet zo goed bij dat iemand je zo kan laten vallen. (om wat voor redenen dan ook)quote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik kon het niet afsluiten omdat ik hem niet heb gezien dat de breuk.. De laatste keer was mooi en geweldig en een superweekend.. En toen was het uit. Ik had zo het gevoel dat ik dit nodig had om het af te sluiten.. En gelukkig viel het oud zeer mee, en deed hij me eigenlijk niets.. Tot de opmerking van het schamen.. Maar ik denk dat ik daar ook wel overheen kom.. Ik heb hem in ieder geval niet laten merken dat hij me daar mee raakte. Ik heb hem toen gezegd dat het dan echt klaar is, dat ik me niet rot ga voelen om iemand waar ik een jaar aan heb vergooit omdat hij zich voor me schaamde.. En toen heb ik mijn koffie opgedronken, gewoon gepraat met het meisje hem geen blik meer gegund, mijn jas aan gedaan en gegaan.. En dat voelde goed. Want hij trok het niet..
Klopt, zit met hetzelfde. (niet met een hem danquote:Op zondag 5 december 2010 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee dat is waar.. Maar je begint wel te twijfelen of je ooit wel iets voor hem hebt betekend..
Jongetjes die eigenlijk heel onzeker zijn en proberen stoer te doen op internetquote:Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef U4E het volgende:
Ik heb me meisje gedumpt, jaar samen geweest. Ik heb nooit van haar gehouden, haar gezicht,lichaam en karakter waren gewoon supergeil.
Since 3 dagen droom ik elke avond dingen dat zij zwanger is van een andere man en ik boos daarop ben en dan word ik echt demotiveert wakker.
was trouwens gister al weer aan het daten...
Ja idd, had ik een topic geleden ook gepost volgens mij. Ook omdat mijn eigen relatie ook in maart uit is gegaan en de relatie van de dame die ik nu behoorlijk zie zitten ook op het randje zit. (Ik ben zo'n egoïstische lul die hoopt dat het uitgaatquote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef jeice het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen dat deze maanden (november en december) en opvallend genoeg, maart, de maanden zijn waarin de meeste relaties sneuvelen. Beetje jammer dat de mijne op de grens sneuvelde, eind oktober
Ik ben benieuwd of ik deze maand nog een bericht van m'n ex krijg dat ze me terug wilt, maar ik heb zwaar het vermoeden van niet, en m'n hoop (en wil daarop) is al tot een 0-punt gedaald
Ja inderdaad, ik weet wel dat het wat heeft betekend.. Maar dingen die hij doet of zegt die rijmen daar niet mee heb ik het idee! Ik weet dat ik er ook vol voor ben gegaan, ik heb veel voor hem opgegeven..quote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef aLldin het volgende:
[..]
Klopt, zit met hetzelfde. (niet met een hem dan) Ene kant weet ik van wel (van gevoelens) maar toch nog al die vragen van waarom. Helemaal omdat ik van mezelf weet dat ik er vol voor ben gegaan.
Maargoed op het moment valt het mee en is het meer woede en onbegrip hoe iemand zoiets weg kan gooien.
Herkenbaar. Totdat het je zelf overkomt en iemand anders daar op hooptequote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef Male23 het volgende:
[..]
Ja idd, had ik een topic geleden ook gepost volgens mij. Ook omdat mijn eigen relatie ook in maart uit is gegaan en de relatie van de dame die ik nu behoorlijk zie zitten ook op het randje zit. (Ik ben zo'n egoïstische lul die hoopt dat het uitgaat)
Dat maakt het in iedergeval een stuk makkelijker als dat zo is. Wou dat ik het los kon laten en door kon gaan... en eigenlijk moet ik haar ook laten gaan...quote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik weet wel dat het wat heeft betekend.. Maar dingen die hij doet of zegt die rijmen daar niet mee heb ik het idee! Ik weet dat ik er ook vol voor ben gegaan, ik heb veel voor hem opgegeven..
En nu moet ik gewoon doorgaan.. Het mag niet nog meer tijd gaan kosten dan dat het al heeft gedaan..
Bij mij heeft de liefde me blind gemaakt.. Ik had het kunnen weten, maar ik wilde hem vertrouwen. Ik had meer naar mijn verstand moeten luisteren, maar goed dat is altijd achteraf.quote:Op zondag 5 december 2010 23:10 schreef aLldin het volgende:
[..]
Dat maakt het in iedergeval een stuk makkelijker als dat zo is. Wou dat ik het los kon laten en door kon gaan... en eigenlijk moet ik haar ook laten gaan...
Ergste is nog dat ik het 2 maanden terug al aan zag komen maar geen schijn van kans meer gekregen heb het te veranderen.
Zal wel weer een zware dag worden morgen, nog beroerder als het op het moment gaat...
Yep ik weet het, door hele simpele dingen, zoals in mijn geval het eten op zondagavond bij m'n ouders. Vorig weekend had ik daar nog veel moeite mee, vooral omdat zij daar ook altijd bij was. Daarom werd mijn humeur vorig weekend ook verpest.quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gatver hoe kut is het als je door de kleinste dingen emotioneel zo te raken bent...
Ik heb het meer over haar ex waar ze contact mee heeft... de ex voordat ik in het spel kwam. Hij en ik zijn echt water en vuur en pure haat over en weer. Walgelijk om te zien dat hij leuk contact met haar heeft terwijl ik nog behoorlijk in een verwerkingsproces zit.quote:Op zondag 5 december 2010 23:17 schreef jeice het volgende:
[..]
Yep ik weet het, door hele simpele dingen, zoals in mijn geval het eten op zondagavond bij m'n ouders. Vorig weekend had ik daar nog veel moeite mee, vooral omdat zij daar ook altijd bij was. Daarom werd mijn humeur vorig weekend ook verpest.
En toch, ook al is het voor mij pas 6 weken geleden... ik zoek nu echt de afleiding op. Vrienden en familie die me op sleeptouw nemen zijn echt fantastisch. Ik heb afgelopen donderdag die date gehad met m'n ex, en hoewel ik niet het idee heb dat het weer goed gaat komen tussen ons (al denk ik ook: zeg nooit nooit) zorgt ook dit voor de nodige afleiding. En het heeft mijn gevoelens voor m'n laatste ex ook al behoorlijk doen afzwakken. Ten eerste omdat ik altijd nog wel een soort van gevoelens voor m'n eerste ex had, ten tweede omdat het me heeft doen beseffen dat er op deze wereld zeker nog meer meiden zijn die bij mij passen
Nou ja dat liefde blind maakt is op zich niet erg zolang het maar beantwoord word en ik zou het ook niet anders doen mocht ik weer een ander tegenkomen of het overdoen. Anders kan je net zo goed geen relatie beginnen, vind ik, als je jezelf niet 100% geeft.quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mij heeft de liefde me blind gemaakt.. Ik had het kunnen weten, maar ik wilde hem vertrouwen. Ik had meer naar mijn verstand moeten luisteren, maar goed dat is altijd achteraf.
Ik hoop voor jou dat jij haar kunt laten gaan, en door kunt gaan met je leven. Zal niet snel gaan maar stapje voor stapje.. Sterkte morgen! Ik weet niet waarom je er tegenop ziet maar probeer los te laten..
Je bent echt niet goed snik als je haar, na hoe ze je heeft behandeld, nog terug zou willen nu.quote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef jeice het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen dat deze maanden (november en december) en opvallend genoeg, maart, de maanden zijn waarin de meeste relaties sneuvelen. Beetje jammer dat de mijne op de grens sneuvelde, eind oktober
Ik ben benieuwd of ik deze maand nog een bericht van m'n ex krijg dat ze me terug wilt, maar ik heb zwaar het vermoeden van niet, en m'n hoop (en wil daarop) is al tot een 0-punt gedaald
Nee dat wil ik ook niet... het heeft wel enkele weken geduurd voor ik dat door had. Maar na die "date" met m'n eerste ex ben ik er definitief achter gekomen dat zij me totaal niet waard is. Die eerste ex was zoveel respectvoller voor me, en we hebben zo'n goed gesprek gehad (dat heb ik met m'n laatste ex nog niet gehad) en het klikte allemaal zo goed, dat ik daardoor het "gevoel" voor die eerste ex grotendeels verloren ben.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed snik als je haar, na hoe ze je heeft behandeld, nog terug zou willen nu.
Dat wil ik helemaal niet. We hebben besloten als vrienden door te gaan en daar hoort van mijn kant gewoon bij dat ik moet accepteren met wie wij omgaat en wat ze doet. Dat is voorlopig een hele kutklus, maar wel nodig om vriendschap te kunnen waarborgen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef jeice het volgende:
Nee snap ik, maar je kan de banden met haar toch wel verbreken? Ik weet van mijn ex dat ze nooit berichten plaatste op Hyves en laat haar dus vrolijk in mijn lijst staan. Haar zusje daartentegen, die alles eruit floept wat in haar opkomt (dus ook berichten die ik niet wil lezen) heb ik inmiddels al verwijderd uit m'n Hyves. Ik kom daar sowieso minder de laatste tijd, vooral op Facebook eigenlijk, en op Facebook staan eigenlijk alleen maar mensen die niks met haar te maken hebben. Wel zo goed voor mijn rust. Misschien ook een idee voor jou
Ging even op in emoties... een ruime week ging het allemaal heel goed, ldvd leek behoorlijk snel ver ahter me te liggen, maar ineens knalt het weer omhoog en kwamen de tranen weerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 16:39 schreef ex het volgende:
Oh ja hoor. Het huis waar ik nu woon moet je eigenlijk met z'n 2 ingeschreven zijn.. me ex bleef maar dreigen met uit schrijven (zeker na de ruzie van vrijdag) en nu heb ik te horen gekregen dat ik er alleen mag blijven wonen, voor de helft van het geld..
muhaha
Dacht ik vorige week ook, maar deze week gaat een dip worden. Hoop dat het bij jou uitblijft. Juich iig niet te vroeg...quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef renwan het volgende:
Het is echt bizar hoe goed ik me eigenlijk voel, ik had verwacht er echt kapot van te zijn maar ik denk dat ik het zo goed oppak doordat ik dit al maanden voelde aankomen en weet dat het veel beter is zo.
Hopelijk ben ik wel snel gewend aan het alleen zijn
Mooi he? Ze wou zich uitschrijven om mij te naaien.. dus ik alvast bellen met die woon stichting (beter safe then sorry) "ja geen probleem blijf er maar alleen wonen, voor alleen jou deel van de huur"quote:
Idd je hebt nog soms van die dipjes/periodes maar gewoon sterk blijven dan "groei" je er vanzelf over heenquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dacht ik vorige week ook, maar deze week gaat een dip worden. Hoop dat het bij jou uitblijft. Juich iig niet te vroeg...
Belangrijk jezelf in te houden geen contact op te nemen en wel dingen te blijven doen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Idd je hebt nog soms van die dipjes/periodes maar gewoon sterk blijven dan "groei" je er vanzelf over heen
quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Jongetjes die eigenlijk heel onzeker zijn en proberen stoer te doen op internet.
Ain't gonna happen. Laat haar dit niet merken. Zal gewoon een egoboost voor haar zijn.quote:
Ookal ken je de situatie wrs niet, je hebt gelijk jea... daarom houd ik me ook in.quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef att.com het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. Laat haar dit niet merken. Zal gewoon een egoboost voor haar zijn.
Alle vrouwen zijn hetzelfde.
Lucky bastard... dat had ik 2 weken geleden ook moeten zeggen. Ze wilde me terug, ik ga r uiteindelijk me akkord, wil ze een week later alsnog weer even los. Het lijkt me heerlijk te zijn om degene te zijn die het afsluit.quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef MOD het volgende:
Wat is het toch ingewikkeld allemaal. Missen als een motherfucker, wil haar dolgraag terug. Ik zou niet anders willen.. En dan komt ze met het bericht dat ze me terug wilt en dan hoeft t voor mij niet echt meer. Wtf.
Mijn ex zei ook "maar ik hou wel van je!"quote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Echt kankerzooi... ik lijkt verdomme geen kut meer te betekenen ookal zegt ze van wel... Laat dat dan blijken
Zometeen ff bellen, hoop dat ik dit bericht zometeen kan weghalen.
Jawel ik wil duidelijkheid over zaken. Maar ik mag wachten, ze belt atm met iemand andersquote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef MOD het volgende:
[..]
Mijn ex zei ook "maar ik hou wel van je!"
Daar koop je toch niks voor! Dus niet bellen, als zij zo veel voor je betekent, dan moet je vooral niks van je laten horen, dan komt ze van zelf wel met hangende pootjes naar je terug.
Inderdaad niet laten opbreken. Maar gevoel is afgesloten want gevoel wil haar nogsteeds ?quote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef MOD het volgende:
Ja ik heb het nu als het ware voor het zeggen en ze heeft me al een paar naaistreken geleverd dus ik zou haar door het stof kunnen laten gaan en er nog langer een spelletje van kunnen maken. Maar ik heb daar geen zin meer in. Ik zal duidelijk zijn tegen haar morgen en haar eens vertellen waarmee ze bezig is want dit slaat nergens op natuurlijk. Ik heb het voor me zelf zo ontzettend structureel uit zitten denken met alle gevoelens van dien. Ben zo rationeel gaan denken als een machine, heb mn gevoelens uitgeschakeld met de grootste moeite. En dan zit ik eindelijk in een flow en dan wilt ze me terug. Ja daag hoor.
Geen idee... ze lijken vaak veel rationeler iig :/quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck it... waarom zijn dingen soms zo gruwelijk hard..
Weer een jankbui, en dat terwijl ik dacht dat het zoveel beter ging.
Waarom zijn vrouwen soms toch zo hard
quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck it... waarom zijn dingen soms zo gruwelijk hard..
Weer een jankbui, en dat terwijl ik dacht dat het zoveel beter ging.
Waarom zijn vrouwen soms toch zo hard
Het gaat goed zien wequote:"En hoe hard mensen ook zeggen om contact te verbreken, ik doe het niet, want ik weet dat het ook zo kan."
Bij deze danquote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bedankt, had het nog niet door.
Het is voor mij gewoon ff heel erg moeilijk om van lover naar de 'friendszone' over te stappen. Ik zie nu wel steeds meer in dat het beter is dat we uit elkaar zijn, dus de hoop op goedkomen wordt minder.quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij deze danSta je nog achter dat bericht van nog geen 24 uur geleden?
Het schiet voor jezelf niet op om jezelf in een positie te zetten waarin je nog dagelijks makkelijk geconfronteerd kan worden met haar leven en met wie ze om gaat en wat ze doet toch? Wat niet weet wat niet deert en geen vragen stellen waar je maar 1 antwoord op wilt hebben want je krijgt meestal toch die 2e die je niet wilt. Ban de dingen waardoor jou humeur om kan slaan uit je leven en kijk over een tijd nog eens of je vrienden met haar wilt blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook niet naar de "friendszone" over willen stappen. Ten eerste geef je haar daar alleen maar een goed gevoel bij, de ego-boost zegmaar, waardoor zij nooit het gevoel zal krijgen: Hij heeft me losgelaten, er is geen weg meer terug. Ten tweede (en dat weet ik inmiddels echt uit ervaring) pijnig je jezelf er alleen maar mee. Gelukkig was ik er na 3-4 weken wel achter dat ik zo min mogelijk contact met haar moest zoeken. Natuurlijk, we hebben een huis samen en dat brengt de nodige verplichtingen en noodgedwongen contactmomenten met zich mee, maar ik probeer het echt tot een minimum te beperken. Dat lukt me goed moet ik zeggen, ook al omdat ik veel afleiding krijg via vrienden en familie, en er lekker op uit ga sinds 2 weken.quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon ff heel erg moeilijk om van lover naar de 'friendszone' over te stappen. Ik zie nu wel steeds meer in dat het beter is dat we uit elkaar zijn, dus de hoop op goedkomen wordt minder.
Verder is zij wel degene met wie ik het beste kan praten. Ik heb nog een andere hele goede vriend waarmee ik goed kan praten, maar zij weet altijd waar ik op doel, terwijl ik die vriend altijd achtergrond info moet geven.
Een klik zal je altijd met iemand blijven houden. Vrienden die ik in tijden niet gezien heb en weer spreek, daarmee voel ik het ook weer. Wees er maar niet bang voor dat die klik er niet meer is. Neem eerst maar eens even afstand en de tijd om het hele idee van een relatie uit je hoofd te zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beide goede, sterke punten... ik ga er nu een nachtje over slapen en goed over nadenken.
Ik wil geen volledige contactbreuk, omdat ik haar al zoveel jaar ken en na verloop van tijd gewoon een goede vriendschap over wil houden. Een vriendschap die we voor onze relatie ook hadden. Dat was gewoon top.
Eigenlijk hetzelfde als bij mij. Ik wil ook niet in de friendzone belanden, maar contact afkappen is niet dé manier voor mij. Dus ook bij gaat het contact naar minimum (1x in de twee maanden een telefoontje ofzo)quote:
Weet niet of je nog wat voelt voor je ex maar dit heb je iig als een echte baas opgelost!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef -Menn0- het volgende:
Werd donderdag opeens uit het niets gebeld dat er nog een broek bij haar lag. Nu vind ik dit al een beetje dubieus, er ligt na 6 maanden "opeens" nog een broek bij haar. Zoveel spijkerbroeken heb ik niet en de omschrijving kwam totaal niet bekend voor en ik heb deze broek 6 maanden lang niet gemist maar ok het kan.... Of ik deze vrijdag kwam ophalen. Dat vond ik prima maar zei gelijk dat ik geen seconde langer zou blijven, vond ze prima.
Gelijk die vrijdag 's middags een smsje: vergeet je je broek niet?
Ik stuur terug: gaat em niet worden.
Had er ook geen tijd voor maar eigenlijk ook totaal geen zin in. Minuut later smsje terug: Ow ok dan komt het wel. Ik zag toevallig (yeah right!!) op hyves dat je contact hebt met *meisje*.
Nou had ik toevallig donderdag inderdaad 2 krabbels van dat meisje gekregen maar ik ken haar amper/niet en wil haar ook niet leren kennen. Ze was dus gewoon aan vissen, ze had beter kunnen sturen: Is dat je nieuwe chick?! of weet ik veel wat maar niet zo schijnheilig van "ik zag toevallig...."
Dus ik stuur niks terug want als je iets wilt vragen dan doe je dat maar op een normale manier. Minuut later: heb je het druk of wil je er niet op in gaan? Mijn gezicht begon al op deze smilie te lijken:
10 minuten later: HEY NEGEER JE ME NOU?!?!?!
Toen was ik er helemaal klaar mee en heb ook nog steeds niet gereageerd.
Kijk ik net op facebook en hyves, heeft ze me gelijk verwijderd uit haar vriendenlijst
Als zij contact heeft met andere jongens moet ik daar maar volwassen mee omgaan volgens haar, maar als ik 1 krabbel krijg van een hoog blond sletje wat ik helemaal niet ken dan mag je je al 12 jarige gaan gedragen![]()
Samenvatting: vrouwen_!!
Toch best ''grappig'' als ik zo lees dat jullie 6 maanden na dato terwijl jullie elkaar amper spreken toch nog op zo' n manier met elkaar omgaan... ( Ik bedoel dit in de zin van : op elkaar letten wat jullie doen (jouw ex dan), etc etc )quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ja helaas wel. Had dr al weken niet meer gesproken maar als ik een foto zag kreeg/krijg ik nog steeda een brok in mn keel. Maja het is niet anders...
Tja ik zit min of meer in hetzelfde schuitje, alleen is het bij mij geen "nieuwe chick" maar een ex van 9 jaar terug. We hadden afgelopen donderdag een "date" in een kroeg hier, was supergezellig, hebben goede gesprekken gehad maar ook echt veel gelachen, en elkaar regelmatig diep in de ogen gekeken. Ze nodigde me ook uit voor 2 feesten, 1 komend weekend in Utrecht, en een Oud & Nieuw feest hier in de buurt, ze begon zelfs over elkaar zoenen als we samen waren en 1 van onze exen zouden zien. Nou ja, ik vond dat natuurlijk wel leuk, beetje flirten weer, zo leek het iig. Vrijdag nog SMS contact gehad, maar sinds die vrijdag eigenlijk niks meer van haar gehoord. Is dat een spel? Wil ze het rustig aan doen? (officieel sinds 3 weken gescheiden, maar dat speelt al een jaar) Of is ze geschrokken van haar eigen uitnodigingen? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar ze benadrukte vrijdag in haar smsjes nog wel dat ze het leuk zou vinden als ik komende zaterdag ook naar Utrecht ga, en de uitnodiging voor O&N werd ook nogmaals verstuurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Bartinhoo het volgende:
Van die nieuwe chick kan ik overigens echt geen hoogte krijgen. Denk echt wel dat ze me leuk vindt, want nu we sms contact hebben, stuurt ze vaak op eigen initiatief een berichtje als we een dag geen contact hebben gehad.. Maar verder moet ik het gesprek '' maken '' om het zo maar te noemen, en vandaag bijvoorbeeld begint ze zelf te sms' en, maar na een stuk of 8 smsjes heen en weer hoor ik al vanaf 3 uur niets meer... Beetje onduidelijk allemaal...
Om het heel kort te houden, ze heeft het uitgemaakt terwijl ze dit eigenlijk zelf helemaal niet wilde (quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef AmorFati het volgende:
De laatste alinea en je houding jegens haar doet vermoeden dat ze je wel het één en ander heeft geflikt...
Ja vooral dat laatste herken ik! Die meid waarmee ik dus nu sms helpt mij daar ook heel erg bij....quote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef jeice het volgende:
[..]
Tja ik zit min of meer in hetzelfde schuitje,
Hoe het ook in elkaar zit, ik ga dit weekend helemaal los, en ze helpt me iig met het loslaten van m'n ex
Mmm dat had ik net met een oudere soort van ex dus ook heel erg, en ze zat ook telkens met d'r kop in d'r blackberry :/ Er zit trouwens ook een heel verschil in stappen en het daar leuk hebben,elkaar in de ogen kijken en bij elkaar op de bank zitten... dan klikt het oppeens een stuk minder snel (logisch, maar goed...het doet pijn als het iets was wat je afleiding verschafte van je ex)..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:24 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Heb dit al vaker meegemaakt in mijn leven, dat een meid het kennelijk wel in mij ziet zitten, en op de een of andere manier contact met mij zoekt. Vervolgens probeer ik een beetje leuk te doen en een gesprek te beginnen, om na een tijdje te beseffen dat ik de hele tijd mijn best loop te doen om het gesprek te onderhouden.. heel apart eigenlijk...
Toch moet het je denk ik wel goed doen dat zij zo overdreven reageert.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Om het heel kort te houden, ze heeft het uitgemaakt terwijl ze dit eigenlijk zelf helemaal niet wilde () en ging daarna heel stoer doen over hoe klaar ze wel niet met me was en dat ik me niet moest aanstellen.
Daarna 2 maanden niks van zich laten horen om dan opeens een smsje te sturen met "ik mis je stiekem heel erg".
Nu dit gezeik weer. Kind is in de war en reageert dat op mij af ofzo. Ik snap d'r ook niet. Ze vertelde toen ook dat ze niks met een andere jongen kon beginnen omdat ze te veel aan mij dacht. Toen ik haar vroeg what the fuck ik met die info moet als ze me toch niet terug wilt zei niks maar dat ze dat ze het gewoon even wilde zeggen.
Dus ja ik ben d'r aan de ene kant helemaal zat, maar aan de andere kant..... Een foto of d'r naam zien is al genoeg om even te moeten slikken.....
Nee want ik heb er niks aan... Ik weet dat zij het liefste gewoon bij mij is maar iets in die rare gedachten kronkel van d'r zegt dat het niet hoort/kan/mag/weetikveelwattes.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:42 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Toch moet het je denk ik wel goed doen dat zij zo overdreven reageert.
Ja ik snap het ook niet..... Maar is elke keer zo, spreek ik d'r weken niet en opeens komt zij dan weer met iets vaags.... Ik heb de laatste 3 maanden geen een keer contact gezocht, kwam steeds van haar kant...quote:Edit: na 6 maanden zo reageren? Dat is best triest. Zo'n reactie verwacht je bij stellen die net uit elkaar zijn...
Misschien toch maar eens gesprekje aanknopen met haar zodat ze duidelijk kan maken wat ze nou van je verwacht?quote:Op woensdag 8 december 2010 01:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee want ik heb er niks aan... Ik weet dat zij het liefste gewoon bij mij is maar iets in die rare gedachten kronkel van d'r zegt dat het niet hoort/kan/mag/weetikveelwattes.
Heb liever dat ze me dan gewoon met rust laat, zij heeft het tenslotte zelf uitgemaakt. Ik deed gewoon m'n ding en had geen last van gedachten die met haar te maken hadden. Wil niet zeggen dat ik helemaal over over d'r heen ben want ik merk dat dit me weer flink op de kast jaagt en ik weer niet weet wat ik met m'n gevoelens aan moet. Als ze niks had gezegd dan was ik gewoon naar school en werk gegaan, niks aan het handje. Nu zit het toch weer in m'n hoofd......
[..]
Ja ik snap het ook niet..... Maar is elke keer zo, spreek ik d'r weken niet en opeens komt zij dan weer met iets vaags.... Ik heb de laatste 3 maanden geen een keer contact gezocht, kwam steeds van haar kant...
Dat heb ik vorige keer gedaan en toen kwam er uit dat ze alleen maar even wilde meedelen dat ze me mist en hoe leuk ik nog ben. Kwam ik ook van een koude kermis thuis. Ging dat gesprek in met het idee van "ok, we gaan nu gewoon als vrienden praten verder niks aan de hand" maar werd tijdens dat gesprek de hemel in geprezen. Ik was zo leuk en ik was dit en ik ben dat. Einde van de avond werd verteld dat ik het zelf verneukt had, mvg je ex!quote:Op woensdag 8 december 2010 01:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ik wens je natuurlijk het beste MOD en ik hoop dat je niet opnieuw wordt teleurgesteld.
[..]
Misschien toch maar eens gesprekje aanknopen met haar zodat ze duidelijk kan maken wat ze nou van je verwacht?
Ze stelt je dus telkens weer opnieuw teleur? Maak ik eruit op.. Ik denk echt dat je beter geen contact meer met haar moet hebben.. En alles wissen van haar.. En dan verder gaan. Want nu heb je telkens op nieuwe pijn, en moet je elke keer alles weer opnieuw verwerken!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:30 schreef ennudan het volgende:
veel gelezen maar dan nu toch zelf maar even posten want ik kom er maar niet uit... wil graag jullie mening.... (en alvast excuus voor de lap tekst)
Chronologische volgorde:
april 2007 samengekomen als beste vriendin van mijn zusje. Daarvoor al veel contact maar beide een relatie
zomervakantie 2007 samen doorgebracht....supertijd
september 2007 samenwonen omdat er een kamer vrijkwam
februari 2008 eigen woning waarbij zij uiteraard intrekt
maart 2009: van de ene op de andere dag, gevoel is weg, vind het niet meer spannend etc ga weer bij mijn ouders wonen
maanden van onzekerheid, wel alle spullen laten staan, samen nog iedere week dingen doen maar er later ook achter komen dat er gezoend is met andere en dat er ook sprake is geweest van webcamsex op een aantal spelletjes die door haar online werden gespeeld. Ook bleek ze vaker op stap te gaan met deze mensen zonder dit te zeggen
Juni 2009 samen pinkpop, ook weer eens blijven slapen
augustus 2009 samen op vakantie 3 weken, supertijd daarna weer ingetrokken
Juni 2010 zondag nog alles goed, dinsdag lastig, woensdag ik moet beslissen of ik hier blijf of weg ga. Lange gesprekken en uiteindelijk beslist ze als ikin de keuken staat toch haar spullen te pakken. Ik vraag de sleutels terug en dit werd niet gewaardeerd.
weken geen contact todat er bij haar ineens stress is door een opa die het ziekenhuis in moet, huilen aan de telefoon je bent de enige die ik kan bellen etc.. Ook bij sollicitatiegesprekken belt ze mij eerder als haar moeder...
Toch weer wat gaan eten, lunchen etc... van het een komt het ander en zit je zoenend op de bank.
Ik had gelukkig een vakantie van een maand geboekt waarbij onzettend veel sms verkeer is geweest, hou van je, mis je, wil sex etc etc. Kom om 13.00 terug van vakantie en om 14.00 staat zij al aan de deur....
Dat gaat zo zes weken door waarin ik haar duidelijk heb gemaakt wat ik wel en niet verwacht (onder andere dat gedoe met internetspelletjes etc) Daar is ze ook mee opgehouden zegt ze... En dat ik verwacht dat ze 100% voor iemand kiest in een relatie. Ineens na 6 weken is het de donderdag pijn aan de rug en niet samen eten, vrijdag wel eten maar vroeg naar huis want zo moe, en een tot morgen schat. Zaterdag om 11.45 een sms sorry wordt net wakker (bleek achteraf niet waar) en kom er zo aan schat en om 12.45 wederom een sms we moeten praten ik trek dit niet geniet van de vriendschap maar niet van de rest......
Nu is het dus al vier weken keihard negeren met als toppunt afgelopen zaterdag in de kroeg waarbij het nichtje nog vrolijk hoi zegt en zij er een meter achteraan komt en mij op 50 cm afstand krampachtig probeert te negeren.... uiteraard wel tijdens het danssen en zingen even kijken of ik goed kan zien hoe leuk ze het heeft....
En ik blijf er maar mee zitten en aan vast houden..... genoeg om je helemaal gek te maken.....weet niet hoe ik er mee om moet gaan ondanks dat de echte breuk al ergens in 2009 ligt
Ja, afstand nemen werkt ook erg goed, maar nog steeds krijg ik wel eens vragen van hoe is het nu, heeft ie nog wat laten horen..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef ex het volgende:
Dat afstand nemen he.. Is echt het antwoord op alles.. Het is nu 12:00 en net.. 2 min terug dacht ik voor het eerst aan me ex vandaag.. wtf.. Dat is me nog nooit gelukt sinds het uit is.
Het beeld van haar, en haar gedrag & haar aanwezigheid bij leuke dingen vervaagd ook steeds en maakt steeds meer plaats voor een soort tja trotsheid van.. Ik flik het maar mooi alleen allemaal en kijk is hoe goed het gaat.
Ik ben nu 3,5 maanden verder (nadat het uit was) na een intense 3 jaar durende relatie inc. 2 jaar samen wonen en ik durf voorzichtig te zeggen dat het echt prima met me gaat.
Cool! Hopen dat het zo blijft. Iedereen die nog elke dag door een hel gaat, mensen afstand nemen focus je op jezelf, ga dingen ondernemen en het er is echt licht aan het eind van de tunnel.
Goed te horen dat het goed gaat....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef ex het volgende:
Dat afstand nemen he.. Is echt het antwoord op alles.. Het is nu 12:00 en net.. 2 min terug dacht ik voor het eerst aan me ex vandaag.. wtf.. Dat is me nog nooit gelukt sinds het uit is.
Het beeld van haar, en haar gedrag & haar aanwezigheid bij leuke dingen vervaagd ook steeds en maakt steeds meer plaats voor een soort tja trotsheid van.. Ik flik het maar mooi alleen allemaal en kijk is hoe goed het gaat.
Ik ben nu 3,5 maanden verder (nadat het uit was) na een intense 3 jaar durende relatie inc. 2 jaar samen wonen en ik durf voorzichtig te zeggen dat het echt prima met me gaat.
Cool! Hopen dat het zo blijft. Iedereen die nog elke dag door een hel gaat, mensen afstand nemen focus je op jezelf, ga dingen ondernemen en het er is echt licht aan het eind van de tunnel.
Wat ik heb gedaan met de spullen van m'n ex:quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, afstand nemen werkt ook erg goed, maar nog steeds krijg ik wel eens vragen van hoe is het nu, heeft ie nog wat laten horen..
En dan moet ik toch weer eraan denken, echt zou dan het liefst het bordje op mijn kop willen hangen "Wilt niet meer aan haar ex denken".. Maar helaas dat gaat niet!
Ik moet nu mijn kamer opruimen, en daar zie ik tegen op.. Want vind elke keer wel iets van hem, of wat met hem te maken had. Dus ik stel uit.. Maar goed, ik kan het maar beter doen, dan kan ik het niet meer vinden ook daarna! En ik heb best een goede dag.. Dus ik moet mezelf even pushen!
Dit is een ex die ik echt wil vergeten, en niet meer aan wil denken.. Dus bewaren is geen optiequote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan met de spullen van m'n ex:
boven in een kast ruimte gemaakt,
alle spulletjes en brieven vanme ex wat ik tegenkwam goed bestudeert, mee laten voeren op herinneringen (duurde nog best wel lang). Daarna alles op een hoop in de kast.
Kijk ik ooit weer in de kast, denk ik "wat een zootje" en gooit zo eens wat weg, maar ik kijk er ook nog wel eens in en lees dan eens wat. Kan nog wel eens leuk zijn, liggen bij mij verscheidene exen in de kast
weggooien is nog echt geen optie.... hoewel ze merendeel van haar spullen deze keer wel heeft meegenomen... gelukkig staat het meeste in de kelder en zie ik het niet....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan met de spullen van m'n ex:
boven in een kast ruimte gemaakt,
alle spulletjes en brieven vanme ex wat ik tegenkwam goed bestudeert, mee laten voeren op herinneringen (duurde nog best wel lang). Daarna alles op een hoop in de kast.
Kijk ik ooit weer in de kast, denk ik "wat een zootje" en gooit zo eens wat weg, maar ik kijk er ook nog wel eens in en lees dan eens wat. Kan nog wel eens leuk zijn, liggen bij mij verscheidene exen in de kast
klinkt echt ideaal... na een hele tijd van aantrekken/afstoten denken/hopen dat het toch een ander soort relatie was intensier/intiemer/sterker/beter/mooier blijkt toch maar weer dat het dat niet is... dat je al tijden in de zeik wordt genomen door iemand die je dacht te kunnen vertrouwen, waarvan je dacht dat ze alles voor je over had en onvoorwaardelijk voor je koos....quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef ex het volgende:
Er ligt bij mij niks meer van me exdus dat helpt ook wel, ik zei zo van "alles wat je niet mee neemt gooi ik per dan en dan weg" dus alles was opgeruimd
.
Wel heb ik nog een plakboek met foto's/kaartjes die nog half leeg is (die vullen we in de jaren schatje.. yeah right) en een doos vol met trein kaartjes/andere herinneringen. Ik voel er niks bij en zit er sterk aan te denken om het weg te gooien. Het neemt ruimte in beslag en het doet me niet zo veel..
Nee ik merk echt ik er langzaam maar zeker vrede mee heb, ik hoop dat het met jullie ook snel beter gaat!
Ik kwam net een brief tegen die ik eerst in klad had geschreven naar hem en daarna netjes opnieuw had geschreven die heb ik meteen weggegooid.. De eerste zin werd me al te veel.. Ben nu bijna klaar en volgens mij is alles wel nu waarbij ik aan hem kan denken..quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef ex het volgende:
Er ligt bij mij niks meer van me exdus dat helpt ook wel, ik zei zo van "alles wat je niet mee neemt gooi ik per dan en dan weg" dus alles was opgeruimd
.
Wel heb ik nog een plakboek met foto's/kaartjes die nog half leeg is (die vullen we in de jaren schatje.. yeah right) en een doos vol met trein kaartjes/andere herinneringen. Ik voel er niks bij en zit er sterk aan te denken om het weg te gooien. Het neemt ruimte in beslag en het doet me niet zo veel..
Nee ik merk echt ik er langzaam maar zeker vrede mee heb, ik hoop dat het met jullie ook snel beter gaat!
Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..quote:Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef ex het volgende:
Precies, dat werkt ook gewoon.. ik heb in het eerste weekend HEEL m'n huis opgeruimd.. omdat ze er altijd zo slecht in was en ik EINDELIJK shit kon neer zetten zoals ik zelf graag wou.
Het lijkt allemaal zo naar.. als je de "gedumpte" bent, maar ik weet dat ze nog heel verbitterd is, en boos en dat ik verder ga met me leven.. En ze snapt maar niet dat ik het nu zo afkap, en dat ik er van weg loop maar het is het beste gevoel wat ik persoonlijk gehad heb sinds de relatie, nu merk & zie ik pas alle negatieve dingen en kan ik er objectiever naar kijken.
Ze zei in het laatste gesprek aan de telefoon op een sarcastische toon "ik ben blij met je keuze" (het geen contact meer) maar hoorde ondertussen dat ze kapot ging aan haar stem.
Nogmaals.. Just let goniet trekken aan een dood paard en kies voor jezelf!
wou dat ik net zo ver was en dat op die manier kon doen...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..
Hij keek me bijna met open mond aan, want ik kon zien dat hij hoopte dat hij mij er mee raakte (heeft ie wel gedaan natuurlijk, maar dat gun ik hem niet)..
Ik begin me echt steeds beter te voelen, soms merk ik per uur echt verschil..
Je verdient natuurlijk ook gewoon een beter iemand wanneer je vriend zich voor je schaamt.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..
Hij keek me bijna met open mond aan, want ik kon zien dat hij hoopte dat hij mij er mee raakte (heeft ie wel gedaan natuurlijk, maar dat gun ik hem niet)..
Ik begin me echt steeds beter te voelen, soms merk ik per uur echt verschil..
zekerheidje!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je verdient natuurlijk ook gewoon een beter iemand wanneer je vriend zich voor je schaamt.
ik herken deze emoties hel erg, ook al ben ik min of meer de gedumpte (zag het al wel een tijdje aankomen, het kwam ook doo rmij dat zij de streep trok).quote:Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef ex het volgende:
Precies, dat werkt ook gewoon.. ik heb in het eerste weekend HEEL m'n huis opgeruimd.. omdat ze er altijd zo slecht in was en ik EINDELIJK shit kon neer zetten zoals ik zelf graag wou.
Het lijkt allemaal zo naar.. als je de "gedumpte" bent, maar ik weet dat ze nog heel verbitterd is, en boos en dat ik verder ga met me leven.. En ze snapt maar niet dat ik het nu zo afkap, en dat ik er van weg loop maar het is het beste gevoel wat ik persoonlijk gehad heb sinds de relatie, nu merk & zie ik pas alle negatieve dingen en kan ik er objectiever naar kijken.
Ze zei in het laatste gesprek aan de telefoon op een sarcastische toon "ik ben blij met je keuze" (het geen contact meer) maar hoorde ondertussen dat ze kapot ging aan haar stem.
Nogmaals.. Just let goniet trekken aan een dood paard en kies voor jezelf!
En denk je dat haar weer toevoegen op MSN om haar te controleren (ja, ik zag je vraag in DIG) je daarbij helpt?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef AmorFati het volgende:
Apart, mischien wil ze constant testen of ze jou nog kan krijgen...of je nog gevoelens voor d'r hebt. Lijkt een ego-kwestie als ze je echt niet terug wil.
De mijne was iig zo, al nam ze me wel telkens terug als ze me misde...maar de laatste x dat ze weer begon te twijfelen had k r maar snel een punt achtergezet, inclusief wat beledigingen om het wat makkelijker te maken. Nu ben ik helaas weer kapot, ik mis haar ontzettend erg. Had net een soort van date met een soort van ex van vroeger maar het was echt helemaal niks... ik zat het ook constant te vergelijken met hoe t met mn echte ex was en dat was vele male beter en leuker... ik mis die klik, die warmte...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef ex het volgende:
Zeker, los laten is echt een aanrader. Naast alle gevoelens die weg ebben levert het ook per direct een soort overwinning gevoel op, zo van ik heb toch maar eindelijk die stap is genomen.
Ik merk dat ik elke dag minder voor haar voel, ik ben nu ook echt blij dat ik vrijgezel ben.. Nu alles geregeld is (zie paar posts terug) en ik helemaal niet meer aan haar vast zit voel ik me alleen nog maar tja.. vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |